Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
typisch dat jij hier van geniet zeg, ziekelijk gewoon
niksquote:
Ja men. Ze was toch wel echt een gangmaker hier. In die korte tijd ben ik wel gehecht aan haar geraakt.quote:
Volgens mij heeft ze voor de verandering gewoon een leven?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wie heeft haar nou weggejaagd?
Hou je mond manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze is op expeditie naar een leven.
triggershotquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wie heeft haar nou weggejaagd?
De woorden ervoor zijn min of meer dreiging met fysiek geweld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wist dat je jood ging zeggen, wat zijn de woorden ervoor?
Joden stellen zich graag aan dus.
Estagfirullah. En dat tijdens de Ramadan...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
De woorden ervoor zijn min of meer dreiging met fysiek geweld.
Na zonsondergang mag dat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Estagfirullah. En dat tijdens de Ramadan...
Wat bedoel je..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, cardio.
Sinds Ramadan komen ze hier bij een speelplaats hangen van 00:00 tot 2-3 uur.quote:
Rustig, right. Troll.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:36 schreef Che_ het volgende:
Ze hangen sinds ramadan zei je, ze hangen gewoon rustig tot suhoor. Dit gebeurt bijna overal in moslimlanden tijdens ramadan. Zie het probleem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |