quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:35 schreef muzas het volgende:
Ik wil wel eens zo'n bocht vol met marokkanen zien. Komt het hele peleton uit zo'n bocht zonder fiets...
Dan zijn het Duitsers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:35 schreef muzas het volgende:
Ik wil wel eens zo'n bocht vol met marokkanen zien. Komt het hele peleton uit zo'n bocht zonder fiets...
Mag niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Sheepcidus het volgende:
ltd had 3 dagen geleden moeten tekenen
Als je die niet ziet, gewoon kleine tetjes. Wat is daar mis meequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
THEFXR, welke tieten?... Je moet eens nodig naar de opticien lol
och, tis beter dan vijf jaar geledenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef IGotThis het volgende:
Liever geen close-ups van Marianne. bvd
is meer een roze t-shirtquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Ze heeft hem nu toch ook aan, die roze trui.
Zoals jij het zegt.. tetjes.. tietjes, dan moet je niet "tietuh" zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je die niet ziet, gewoon kleine tetjes. Wat is daar mis mee
Kun je ook prima leeg drinken idd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon beiden kijken, eerst het schijtlollige dit, dan het vaak wat meer serieuze Avondetappequote:
Waar woon je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
Begin wel steeds meer sympathie voor Eddy te krijgen. Maar ik versta hem nog steeds niet.
Het is moeilijk inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
Begin wel steeds meer sympathie voor Eddy te krijgen. Maar ik versta hem nog steeds niet.
Komt door Barry.quote:
en hij houdt wel van kleine tietjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |