quote:Het is nog allerminst zeker of Bauke Mollema vrijdag van start gaat in de negentiende etappe van de Tour de France. De kopman van Belkin is ziek.
Volgens ploegleider Nico Verhoeven was er voorafgaand aan de achttiende etappe naar de Alpe d'Huez al gerede twijfel of de Groninger zou starten.
"Vanochtend was hij voldoende hersteld, maar hij is nu zo diep gegaan", zei Verhoeven. "Ik hoop dat het vannacht wat beter gaat. Morgenochtend bepalen we wat er dan gebeurt."
"Het podium is uit zicht. De benen waren er niet", zei Mollema, die in de tijdrit merkte dat hij niet goed was hersteld van de inspanningen. "Ik mis gewoon de kracht van de eerste twee weken."
Waar kende gij da dan van?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken Veldhoven ook hoor...en ik woon niet in brabant
Ik schakel net pas in, heb TdJ een weekje overgeslagenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is al een uurtje geleden verteld
Niet bij TdJ, die zijn journalistiek altijd veel te laatquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik schakel net pas in, heb TdJ een weekje overgeslagen
Met dat gelach tussendoor klinkt het als één monotone klankquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan geen Belgen kunnen verstaan?Ik woon in Overijssel dus dat gaat best met al die accenten hier.
Nou in elk geval van de Koningshofquote:
Is ook. Maar hij doet er dan ook zijn best op, zo praat ie normaal nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Eddy is toch prima te verstaan?Kom zelf uit R'dam en heb er totaal geen moeite mee
Dat is Eindhoven jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou in elk geval van de Koningshofen nog wat andere locaties die ik voor werk heb bezocht.
Het Maxima Medisch Centrum al weet ik nooit of dat nog net Eindhoven is
Zit wat in inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is ook. Maar hij doet er dan ook zijn best op, zo praat ie normaal niet
Er is ook een MMC in veldhoven hoorquote:
Heeft ie van die vacansoleil-mosselen gegeten ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef n00b13 het volgende:
Wij hebben ook nooit mazzel eindelijk eens een wielrenner bovenin het klassement. Moet die weer zo nodig ziek worden!!!!1
Het is wel balen iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef n00b13 het volgende:
Wij hebben ook nooit mazzel eindelijk eens een wielrenner bovenin het klassement. Moet die weer zo nodig ziek worden!!!!1
Die vlak bij de ring bedoel ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is ook een MMC in veldhoven hoor
Ja die noemen ze zelf MMC Veldhoven, dan tel ik hem ook meequote:
Serieuze Wytse verdenking.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft ie van die vacansoleil-mosselen gegeten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |