Een stap naar links was mooier geweest, inderdaad, dan had je ook niet die koters links in beeld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Uncle het volgende:
En ik snap dat je de achtergrond wiltmvanwege de toren (?) maar nu lijkt het weldoet of het onderwerp met kabels op zijn plek gehouden wordt... Of was dat ook de bedoeling?
Nou ja, er is natuurlijk een verschil tussen een klein invulflitsje en een supernovaflits..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:27 schreef Puala het volgende:
Maar je fotografeert niet met de zon mee hoor?![]()
Ik zie de zon links op de bol van die man, dus jij staat niet met je rug naar de zon toe. Ik denk dat als je dat wel had gedaan de schaduwen al minder waren.
Maar waarom schaduwloos? Ik vind het na flitsen zo nep worden. Bij een zonnige dag horen toch gewoon harde schaduwen?
Ik denk dat een pet sowieso de oplossing niet is, maar als jij je houding wat had aangepast richting de zon waren de schaduwen al een stuk minder hard geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:54 schreef henry70 het volgende:
klopt zon niet precies in de rug ,Op de foto dat ben ik (ook een beetje de fotograaf ik gaf de instucties) met pet op was er nog meer schaduw.
Maar het is wel degelijk de kermis in Düsseldorf daar op de achtergrondquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:31 schreef henry70 het volgende:
nee,je hebt het verkeerd ,ze staan ook op de foto
Wel een Alt gedronken bij Ürige?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:47 schreef henry70 het volgende:
Ja klopt, google maps had het thuis ook al aangegeven dat het daar kermis was.Maar daar kwamen we niet voor.We wisten ook niet dat het precies op die dag kermis was.We zijn er ook niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |