quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Mirjam? Margot? Maartje? Maria? Manders?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
Toch wel de meest gehate persoon uit mijn vrienden groep & een afgelikte boterham
En nu dit:
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee, nee, en j.. nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mirjam? Margot? Maartje? Maria? Manders?
Merie? Map? Mol?quote:
M ben ik en K is hijquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Merie? Map? Mol?
Oh wacht het een jongen...
Maarten?
Ik vraag me toch af wat er de afgelopen maand dan is gebeurd spatiequote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, hoezo nee, ik ken je niet. Omdat ik maagd ben betekent niet dat ik zo wanhopig ben dat ik vreemde mensen ga daten. Sorry.
Koen? Kees? Karel?quote:
Hoe heet je dan?quote:
Ik nu ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat weten alleen de uitsmijters en co
Aan je UI te zien een mede ruiterquote:
Waarom nietquote:
Ehh...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er de afgelopen maand dan is gebeurd spatie
Nou ik reed op een paard van de moeder van een vriendin van mij, want zij deden er niks meer mee. Hij was pas 4 maar reed er zelfs al cros meequote:
Daar ben je dan ook mooi klaar mee!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik reed op een paard van de moeder van een vriendin van mij, want zij deden er niks meer mee. Hij was pas 4 maar reed er zelfs al cros mee![]()
Toen een keertje in de trailer onderweg naar training is ie in de trailer gaan liggen. Dat kan natuurlijk onmogelijk maar toch deed ie het. Niks aan over gehouden dachten wij. Maar toen ik er een aantal dagen later weer op ging, stijgerde, bokte en ging hij er alleen maar vandoor. Hij is zeg maar onhandelbaar geworden. Dieren arts,fysiotherapeut, en tandarts hebben er al naar gekeken maar niemand kan wat vinden.. Dus helaas rij ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |