quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Had je niet eerst kunnen vragen of je mee mocht eten, was dit topic niet nodig.
Ohhhquote:
Ga je gezellig met elkaar koken ? is ook een optiequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Nikonlover het volgende:
Zit je gezellig met je dinnetje in de tuin te genieten van de fijne temperatuur en dan gaan de buren bbq'en
"Ja, wat veel vlees krijgen we dat wel op"
"Noh, ik weet het niet, anders leg ik die worstjes wel weg"
"Iemand nog wat te drinken?"
"Ja, die wijn is goed te doen"
*psst* flesje bier
"Hahaha, mag ik de majo?"
*prrrt* de majo in het bord
"Die salade is lekker oma"
Ik wil ook
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Nikonlover het volgende:
Zit je gezellig met je dinnetje in de tuin te genieten van de fijne temperatuur en dan gaan de buren bbq'en
"Ja, wat veel vlees krijgen we dat wel op"
"Noh, ik weet het niet, anders leg ik die worstjes wel weg"
"Iemand nog wat te drinken?"
"Ja, die wijn is goed te doen"
*psst* flesje bier
"Hahaha, mag ik de majo?"
*prrrt* de majo in het bord
"Die salade is lekker oma"
Ik wil ook
Stille hintquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:35 schreef MAHL het volgende:
Ik heb nog wel een lekkere worst voor je TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:37 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Stille hintOch subtiliteit is nou eenmaal mijn specialiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel met mayo, hoop ik?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:35 schreef MAHL het volgende:
Ik heb nog wel een lekkere worst voor je TS.
Iellllquote:
Ik heb wel een klacht! Mijn klacht is dat ik jaloers ben op de buren die barbieknoeienquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Nikmans het volgende:
Topic nr zoveel waarin Nikonlover door zijn taalgebruik reacties uit wil lokken, maar eigenlijk geen klacht heeft.
Kenserquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Barbieknoeien met je dinnetjekenser ff lekker op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Eens met deze opmerking. Dat de buren aan het barbecueën zijn mag lekker in het dagboek.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Nikmans het volgende:
Topic nr zoveel waarin Nikonlover door zijn taalgebruik reacties uit wil lokken, maar eigenlijk geen klacht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |