SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Alles voor de tradecards?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef Darkestrah het volgende:
Ik stem mezelf een ongeluk maar ik weet toch wel dat ik niks koop.
skyrimquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef GlenSpey het volgende:
Weer een setje flutdeals. Wat wordt de deal van morgen?
Sowieso, Vanaf CoD4 is het is downhill gegaan met de PC versies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:13 schreef VelitoX het volgende:
lol Activision blijft echt retarded he, mw3 voor 30 euro lol.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, Vanaf CoD4 is het is downhill gegaan met CoD
Hij komt echt wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef PirE het volgende:
Heb die X-Com DLC maar gekocht, enige waar ik nog op wacht is een mooie deal voor Monaco maar die komt maar niet. 1x in de community vote gezien maar toen verloor die van een spel wat al 80x in de aanbieding is geweest
Klopt ja, ik heb nog steeds games uit die bundles die nog op mijn to-play-list staanquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Frutsel het volgende:
Vorig jaar waren er toch ook complete bundles te koop? Zoals THQ-bundle met daarin tig spellen van dezelfde uitgever...
Zijn die er nu niet?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb nog steeds games uit die bundles die nog op mijn to-play-list staan
quote:
Wel een supertof spel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:43 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga XCOM maar eens aanschaffen
Wordt al wel het 3e (!) spel wat ik koop tijdens deze sale...
ok ty.quote:
Net zo blij als vroeger met glimmende Pokémon.quote:Skirmisher (Glimmend)
Ik wil die summer cards wel hebben maar wat wil je in ruil?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef SosuaCafe het volgende:
http://steamcommunity.com/id/sosua/inventory/#753_6_74835199
http://steamcommunity.com/id/sosua/inventory/#753_6_90141010
Iemand traden?
prison architect ruilen tegen een reus of bioshock kaartquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef Frutsel het volgende:
heb nu FM2013 en PrisonArchitect dubbel
Het is een scam, doe het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe is Infestation: Survivor Stories PC(War Z) nu? Beetje leuk voor dat geld?
http://www.metacritic.com/game/pc/infestation-survivor-storiesquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kadooosh het volgende:
Ja weet ik maar hoopte dat het een en ander gepatched zou zijn die eerste review was wel positief.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/game/pc/infestation-survivor-stories
eindelijk unbanned viespeukquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aight, iemand die mij van zes reus kaarten wil afhelpen?
Gewoon doen. Luister niet naar al die negatievelingen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja weet ik maar hoopte dat het een en ander gepatched zou zijn die eerste review was wel positief.
allemaal haters en zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon doen. Luister niet naar al die negatievelingen!
Precies, ik heb het ook gekocht en na het spelen won ik de staatsloterij. Laat die haters maar praten.quote:
Laat maar ik vertrouw wel op jullie. Schijnen PR's reviews te plaatsenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon doen. Luister niet naar al die negatievelingen!
ik heb er verder niet over gelezen, maar volgens mij hebben ze alleen de naam veranderd. Nouja, voor deze prijs kan je het natuurlijk altijd porberen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja weet ik maar hoopte dat het een en ander gepatched zou zijn die eerste review was wel positief.
Ik heb gelezen dat ie aardig verbeterd is sinds ie terug is gekomen op Steam.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kadooosh het volgende:
doe esquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En als je nog meer geld wilt wegflikkeren dm ik je mijn paypal wel.
dubbele summer cards ruilenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wil die summer cards wel hebben maar wat wil je in ruil?
Ik heb hem gekocht, want multiplay.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef mschol het volgende:
torchlight 2, alweer, en alweer twijfel ik: ja hij lijkt me zeker tof, nee ik heb deel 1 nauwelijks nog aangeraakt, en een nieuw deel zorgt ervoor dat het alleen maar minder snel wordt aangeraakt..
mp boeit mij geen ene reet...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, want multiplay.
Das best, Bioshock ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:42 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
prison architect ruilen tegen een reus of bioshock kaart?
Play Multiplayer, Even If You're Soloingquote:
Oke... het is wel handig om te weten waarom ik hem zou moeten halen ;pquote:
De verslavingsfactor, zwarte humor, afwisseling. Ik ben niet zo snel fanatiek maar ik heb bij the Binding of Isaac toch vaak genoeg een ragequit gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef Azerdion het volgende:
Oke... het is wel handig om te weten waarom ik hem zou moeten halen ;p
Steam Summer Sale Speeds!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
Steam downloadde vroeger altijd met 7MB/s bij mij, nu nog maar 3,5MB/s. Internetabonnement is niet veranderd, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand die weet of Steam een cap heeft ingesteld of iets dergelijks?
Okee, ik ga hem wel kopen ;pquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De verslavingsfactor, zwarte humor, afwisseling. Ik ben niet zo snel fanatiek maar ik heb bij the Binding of Isaac toch vaak genoeg een ragequit gedaan.
Zelfde verhaal als bij Rollercoaster Tycoon, alleen is het verschil dat die wèl goed wordt verkocht. Die gasten lachen zich ook kapot.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef VelitoX het volgende:
Best wel nais, voor 22,49 heb je Call of Duty 1 + uitbreiding!!!! (apart zijn ze 15 euri per stuk), wohoopididooo......
10 jaar oud en die prijzen.
Maakt alleen bazen een stuk makelijker, niet echt een probleem aangezien die gevechten toch kut zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb besloten maar niet de Tactical Enhancement Pack van Deus Ex: HR te kopen. Ik lees dat het de game een beetje kan verneuken omdat je het hierdoor een stuk makkelijker wordt en dus ook een stuk saaier. Wat vinden jullie?
Ik zal hem even installeren, morgen spelen en dan kan ik alsnog beslissen of ik hem koop(voor 21 cent, haha)quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:16 schreef Moro het volgende:
[..]
Maakt alleen bazen een stuk makelijker, niet echt een probleem aangezien die gevechten toch kut zijn
Klopt, fucking saai man. Niet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb besloten maar niet de Tactical Enhancement Pack van Deus Ex: HR te kopen. Ik lees dat het de game een beetje kan verneuken omdat je het hierdoor een stuk makkelijker wordt en dus ook een stuk saaier. Wat vinden jullie?
Ja, iets anders kopen dan ETS.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef LDS het volgende:
Euro Truck Simulator gekocht van mijn tegoed door de kaarten. Je moet toch wat
Cquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
wie helpt mij uit de brand:
[ afbeelding ]
ik ben morgenavond weer thuis, dan add ik je.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das best, Bioshock ?
steamnaam is frutseltjuh
nopequote:
steam app op telefoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Ramkraker het volgende:
Gaat net tijdens je steam sales je modem kapotAchja kan ik niks te kopen dat scheelt
Reus ruilen voor Kerbal?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef GlenSpey het volgende:
Heb Reus nu ook dubbel. Iemand ruilen? Ik heb Bioshock, Riptide, Prison architect en Chivalry al.
Yep. Jammer dat CoD4 het niet meer doet op mijn nieuwe computerquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, Vanaf CoD4 is het is downhill gegaan met de PC versies.
Weleens van The War Z gehoord? Die moest naamverandering, heet nu Infestation. Vermakelijk genoeg voor die paar euro.quote:
Maar nog steeds beter dan de nieuwe Sim Shitty. Hangt er ook vanaf wat je leuk vindt. Ik vond Sim City altijd wel tof.quote:
als het je eerste paradox game is loop je wel tegen een muur aan ja, zeker als je de tutorials negeertquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:08 schreef NoCigar het volgende:
Crusader Kings II gekocht, maar dat heeft misschien toch een iets te stijle leercurve voor me.
Al een keer of twee,drie de kans gehad toch?quote:
8 uur is ook maar drie keer per dag. Ik zou echt gek worden als ze 24 flash deals hebben met maar 1 deal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer de community's choice gemist...
Mijn leven
Die is ook al zo monsterlijk duurquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:06 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ah shit! Net te laat.
Ze hadden CS:GO per ongeluk op 99% korting gezet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:38 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/846959179205850080/
Zoek 1 tot 3 vrienden en ga ervoor, dan is het zeker de moeite waard. Single player zal het minder zijn, maar het speelt wel briljant lekker!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef mschol het volgende:
torchlight 2, alweer, en alweer twijfel ik: ja hij lijkt me zeker tof, nee ik heb deel 1 nauwelijks nog aangeraakt, en een nieuw deel zorgt ervoor dat het alleen maar minder snel wordt aangeraakt..
Multiplayer is het heerlijk, singe player een paar levels, maar dan wordt het te lastig in je eentje en het is een game waarbij samenwerking wel van belang is, dus met randoms spelen zou ik op de latere levels niet aanraden. Ken je meer mensen die het spelen, dan zeker kopen, anders zou ik hem niet direct aanraden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef rubbels het volgende:
Is Dungeon Defenders leuk? En de DLC's, zijn dat alleen skins enzo of zijn het ook extra levels/missies?
Ik heb FM voor je, ruilen voor Prison Architect?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:07 schreef DeeCruise het volgende:
Heb bioshock, tomb raider en prison architect dubbel, op zoek naar dead island en football manager.
Zelfde username, ruilen is goed, voeg maar toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:18 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb FM voor je, ruilen voor Prison Architect?
Hoe heet je op Steam?
Edit: nvmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zelfde username, ruilen is goed, voeg maar toe.
Kwam net ineens wel in beeld bij het zoeken, Steam liep weer te fuckenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/profiles/76561198028863752/
Uitnodiging verstuurdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zelfde username, ruilen is goed, voeg maar toe.
niet lek egame heeft een kaartquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap niks van steam, zojuist BL2 gekocht voor ¤10,19 en geen kaart ontvangen...
Iedere 10 dollar zou een card op moeten leveren plus op het icoontje zelf stond ook nog een kaart tekentje...quote:
Icoontje houd alleen maar in dat het spel kaarten geeft bij het spelen er van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Iedere 10 dollar zou een card op moeten leveren plus op het icoontje zelf stond ook nog een kaart tekentje...
en dat zijn ook nog eens game specifieke kaarten..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Icoontje houd alleen maar in dat het spel kaarten geeft bij het spelen er van.
Heb de dead island kaart dubbel en zoek nog een bioshock. Voeg me maar toe: http://steamcommunity.com/id/dustzonequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:42 schreef DeeCruise het volgende:
Trade gelukt, nog bioshock en tomb raider in de aanbieding, heb dead island nog nodig. Iemand?
Heb hem net met iemand anders geruild, inderdaad voor bioshock. Mijn eerste (quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Heb de dead island kaart dubbel en zoek nog een bioshock. Voeg me maar toe: http://steamcommunity.com/id/dustzone
onzin, payday ia zijn prijs meer dab waard. Ik heb +100 in die gAme gestoken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:37 schreef JimmyJames het volgende:
payday is een beetje een gemiste kans voor deze prijs.
Het is wel een aardig spel maar met het vervolg dat binnen luttele weken zou moeten uitkomen, is de prijs echt te hoog.
Mijn favo rts OOIT...quote:
No problem, ik vind hem wel ergens anders.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb hem net met iemand anders geruild, inderdaad voor bioshock. Mijn eerste () badge gecraft dus niks meer dubbel helaas behalve een sins of solar empire kaart. Sorry!
Ik vind van wel. Tales of honor is vrij kort, zijn 4 verhalen van elk een level of 4. Opposing fronts is daarentegen een heel stuk uitgebreider en past de gameplay ook aan. Zo speel je operation market garden (in NL dus) met de duitsers en krijg je een complete britse campagne erbij waardoor je effectief 2 facties extra hebt in skirmish/MP games, absoluut de moeite waard!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Company of Heroes vraagje, zijn de DLC ook de moeite waard? Op zich is 't met alles ook slechts 7 dollar maar toch...
Klinkt goed! Is skirmish tegen de AI een beetje leuk? Zit in China dus heb waarschijnlijk online geen tegenstanders.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Tales of honor is vrij kort, zijn 4 verhalen van elk een level of 4. Opposing fronts is daarentegen een heel stuk uitgebreider en past de gameplay ook aan. Zo speel je operation market garden (in NL dus) met de duitsers en krijg je een complete britse campagne erbij waardoor je effectief 2 facties extra hebt in skirmish/MP games, absoluut de moeite waard!
Is goed te doen, wat ik me zo herinner 2 mogelijke modussen: total annihilation (dus alles uitroeien) of op basis van victory points (strategische punten innemen op de map). Op hard nog een behoorlijke uitdaging af en toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klinkt goed! Is skirmish tegen de AI een beetje leuk? Zit in China dus heb waarschijnlijk online geen tegenstanders.
Ik had er na een weekendje gratis spelen al een beetje genoeg van eigenlijk. Maar ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin, payday ia zijn prijs meer dab waard. Ik heb +100 in die gAme gestoken.
Dungeon Defenders is awesome, maar je moet wel met vrienden spelen. Sommige DLC is tof. Ik heb alleen de Barbarian DLC want ik wil graag met 2 wapens hakken en niets bouwen, daar zijn mijn vrienden weer voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef rubbels het volgende:
Is Dungeon Defenders leuk? En de DLC's, zijn dat alleen skins enzo of zijn het ook extra levels/missies?
Is die in je eentje ook leuk? Ik game nooit online.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin, payday ia zijn prijs meer dab waard. Ik heb +100 in die gAme gestoken.
textmode hotline maiami en torchligt? wat heb je daar aan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Krijgt iemand textmode voor Torchlight 2 en Hotline Miami aan de praat?
En zo ja, kan iemand de launchopties hier plakken?
Aangezien ik zo weg ga en pas later op de dag weer terug kom, kan ik gewoon een aantal games op de achtergrond laten draaien om die trade cards te laten droppen. Alle Valve games ondersteunen dat wel..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
textmode hotline maiami en torchligt? wat heb je daar aan?
gewoon opstarten en minimaliseren?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:17 schreef Griebus het volgende:
Voor als je niet wil spelen om de kaarten te krijgen...
SPOILER: ik zit weer eens vast..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 19-07-2013 12:38:41 ]
Nee, textmode draait de game zonder daadwerkelijk graphics e.d. te laden. Resultaat is zo goed als geen cpu load en compleet geen gpu load.quote:
dat zullen wel alleen valve games hebben dan..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, textmode draait de game zonder daadwerkelijk graphics e.d. te laden. Resultaat is zo goed als geen cpu load en compleet geen gpu load.
Totdat je een server wil draaien, dan is het opeens best handigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zullen wel alleen valve games hebben dan..
ik vind het een vrij onzinnige feature..
daar heb je een aparte dedicated server app voor, heb je geen switches voor nodig..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Totdat je een server wil draaien, dan is het opeens best handig
Added. Vuur maar raak zodra je er bentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:04 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/Necrod123/
Nope, 1.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Al een keer of twee,drie de kans gehad toch?
Bewaren en later verkopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:39 schreef Beach het volgende:
Dat craften is wel echt waardeloos; nutteloze badges en als beloning een gare emoticon/background en een gewone summer sale cardniet craften jongens!
De Legendary Edition (met alle dlc) is maar 40% offquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen maar eens Skyrim voor 75% off halen, dat lijkt de volgende Daily Deal te zijn na TorchLight II.
[ afbeelding ]
Als je echt moet kiezen dan zou ik zeggen Tropico 4. Vele uren speelplezier aan beleefd. Maar hangt er maar net vanaf wat je doorgaans leuker vindt; een RPG of een citybuilder.quote:
Nope, alleen Skyrim, maar dat is niet echt een "leak" aangezien de methode hoe je erachter komtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn de sales van vanavond al geleakt?
Waarom denk je dat ik 281 games op steam heb?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb denk ik een beetje door heb wat vrouwen met schoenen hebben, dat is hetzelfde als wat mannen met een steamsale hebben.. kopen om het kopen
281 maar?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 281 games op steam heb?(dat is wel inclusief indie bundles ook).
Ik koop anders nooooit pc games..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 281 games op steam heb?(dat is wel inclusief indie bundles ook).
? iemandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:50 schreef Beach het volgende:
Is euro truck Sim 1 het waard? Geen zin om 7.49 uit te geven aan 2. Plus al genoeg gekocht eigenlijk deze sales
Heb alleen 2 gespeeld, sryquote:
Tjah heb dr geen 440 zoals jijquote:
yupquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb alleen 2 gespeeld, sry.
[..]
Tjah heb dr geen 440 zoals jij.
p.s. heb jij serieus 99 uur in Universe Sandbox zitten?.....
als je alleen speelt is het wel 5 euro waard, want de AI is 'oke' en de lvls zijn gewoon tof. Maar het is wel echt een 4player coöp game. Dat is dé manier om te spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is die in je eentje ook leuk? Ik game nooit online.
Maar 440...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb alleen 2 gespeeld, sry.
[..]
Tjah heb dr geen 440 zoals jij.
p.s. heb jij serieus 99 uur in Universe Sandbox zitten?.....
Dat had ik ook bij Torchlight II.. Heb de extra's maar verkocht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Starved for Help Tradingcard gewoon 3x gekregen bij Walking Dead. En er zijn ook maar standaard 3 drops voor die game..
Tain boven baasquote:
Die is echter te koop als laagste prijs voor 27 cent, en 2 andere van TWD staan er al als laagste prijs voor 23 cent op dit moment.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Starved for Help Tradingcard gewoon 3x gekregen bij Walking Dead..![]()
En er zijn ook maar standaard 3 drops voor die game..
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon opstarten en minimaliseren?Dat is Deponia toch? Is-ie leuk? Vond zelf Broken Sword altijd wel leuk, is het net zoiets?SPOILER: ik zit weer eens vast..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve 3x Walking Dead heb ik nog 1x Chivalry:medieval Warfare dubbel..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:25 schreef SSJKliko het volgende:
Ik zoek trouwens nog 3 Borderlands 2 kaarten, iemand ruilen tegen kaarten van de summersale? Heb er een paar dubbel.
yupquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:27 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Dat is Deponia toch? Is-ie leuk? Vond zelf Broken Sword altijd wel leuk, is het net zoiets?
Je zou mij toch toevoegen en Bioshock ruilen tegen Prison?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:59 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand die prison architect of dead island riptide dubbel heeft? Ik heb 2x tomb raider, bioshock en reus dubbel.
klopt, gewoon voor het geval dat. Iemand anders waarmee ik zou traden had de cards nu ook al. Ik add je zo als ik thuis ben, nu nog in de treinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zou mij toch toevoegen en Bioshock ruilen tegen Prison?
nais! Ik heb die laatst ook nog allemaal gedaan, nu nog 2x satan met eve en blue baby en met alle blue baby(boss) behalve met blue baby(character)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoppa, met The Binding of Isaac had ik al enkele weken terug Blue Baby gedood (de aller laatste boss) en nu ook alle 10 de challanges gehaald
Hm, wat is je naam? Frutseltjuh kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zou mij toch toevoegen en Bioshock ruilen tegen Prison?
Denken dat je de sale kan weerstaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik wou het bij 2 games houden, alsnog een 3e erbij gekocht
vraag je dit serieus 2 minuten voor de sale is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef JimmyJames het volgende:
Zou Dustforce vanavond in de sale staan?
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vraag je dit serieus 2 minuten voor de sale is?
Ik speelde het met een 360controller, dus kan niks zeggen over tb+muis maar geen sloppy port imo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:05 schreef JimmyJames het volgende:
Bully is best goedkoop. Is de PC port een beetje in orde?
Ik bied tomb raider voor prison architect.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:21 schreef Masyl het volgende:
Prison Architect, Skyrim en Reus heb ik in de aanbieding, zoek nog Riptide, Bioshock of Tombraider.
Nee het is competitief 3v3. Maar solo lijkt me er niks aan als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef SSJKliko het volgende:
Awesomenauts ziet er best leuk uit, maar dat is vast alleen met co-op?
Ja, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nee het is competitief 3v3. Maar solo lijkt me er niks aan als je dat bedoelt.
Er zitten op dit topic een aantal fanaten van het spel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:25 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ikik ken verder niemand die het speelt.
Ik wil best Torchlight voor je harvesten, al moet ik zeggen dat ik geen drop kreeg toen ik van de week even speelde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
Niemand die Torchlight heeft en Riptide hebben wil?
Ik moet riptide nog.. heb Torchlight voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij bedoelt hij de torchlight van de summer getaway.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil best Torchlight voor je harvesten, al moet ik zeggen dat ik geen drop kreeg toen ik van de week even speelde.
V.
Ah, zit daar ook nog verschil inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij de torchlight van de summer getaway.
ik wil die torchlight wel. Prison architect heb je die al?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
http://steamcommunity.com/id/cc_verbal/inventoryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef Verbal het volgende:
Is er trouwens een manier om naar je inventory te linken?
V.
Oh super, wat is je ID?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik moet riptide nog.. heb Torchlight voor je
Heb FM voor je.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:34 schreef SSJKliko het volgende:
Ik moet Reus, Footballmanager en Riptide nog heb Torchlight Skyrim en Chivalry dubbel..
Ah, gefixtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Verbal het volgende:
. En nu staat er een Far Cry 3-achtig plaatje naast Skyrim
V.
Tja, zo'n beetje alle sales zijn nu herhalingen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef GlenSpey het volgende:
Nog steeds dat heavy load geneuzel. Tis alweer drie kwartier geleden dat de dailies zijn veranderd...
Lijkt me juist dat er alleen maar meer komen = lagere marktwaarde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:51 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Net 3 foils gekocht voor 3.50 ofzo. Nu hopen dat ze snel in prijs stijgen na de sale
Oh, ik vergat erbij te zeggen dat het summer getaway foils zijn. Die worden niet meer weggeven na de sale.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat er alleen maar meer komen = lagere marktwaarde.
Wss nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:07 schreef GlenSpey het volgende:
Collectie compleet... nou maar eens kijken of die badge de moeite waard was
Nee, dan krijg je een foil badgequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:08 schreef SSJKliko het volgende:
Wat gebeurd er als je 8 foils hebt dan? Meteen een level 5 badge?
Hiero, heb je prison architect?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef SSJKliko het volgende:
Iemand die Reus dubbel heeft en wilt ruilen? :p
sommige mensen nemen dit veel te serieusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:17 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Jezus, iemand heeft hier honderden euro's betaalt voor badges; http://steamcommunity.com/id/mr_bonk/badges
zijn steam inventory laadt niet eens voor mij... 2206 itemsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
sommige mensen nemen dit veel te serieus
En hij heeft 4,700 market transactions wuuuutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
zijn steam inventory laadt niet eens voor mij... 2206 items
http://steamcommunity.com/id/mr_bonk/inventory/#753
Ik volgens mij, moet ik zo even nakijken. Wat heb je in de aanbieding?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef SSJKliko het volgende:
Iemand die Reus dubbel heeft en wilt ruilen? :p
Ik heb alleen nog prison architect nodig. Ik heb reus, tomb raider en bioshock dubbel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog een prison architect extra. Mocht iemand die willen ruilen. Nu ff Torchlight II spelen..
Ik ruil wel met je. Maakt niet uit welke ik anders dubbel krijg. Dubbel is dubbel. sosua is mijn id.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog prison architect nodig. Ik heb reus, tomb raider en bioshock dubbel.
Skyrim en Chivalry heb ik dubbelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik volgens mij, moet ik zo even nakijken. Wat heb je in de aanbieding?
Civ v is het zeker waard erg leuke en verslavende game.quote:
Je komt thuis, gaat achter je pctje zitten start steam en je vrouwlijke hormonen kicken in en vervolgens is het kopen kopen kopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef mschol het volgende:
Als ik thuis ben ga ik eens over aankopen nadenken
probablyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je komt thuis, gaat achter je pctje zitten start steam en je vrouwlijke hormonen kicken in en vervolgens is het kopen kopen kopen
Torchlight 2 samen met aldie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef tuut-chips het volgende:
Oké civ V Gold gekocht, over Monaco denk ik nog even na.
Inmiddels niet meer dubbel sorry :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Jep, heb Reus dubbel. Ruilen voor Skyrim?
Ik wil Reus wel ruilen voor Skyrim, ik heb je geDM'd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Jep, heb Reus dubbel. Ruilen voor Skyrim?
Er is een totalbiscuit wtf is vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Manke het volgende:
rayman origins lijkt me leuk, iemand gespeeld?
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb nog Brave New World (retail) voor wie nog zoekt
121 DLCquote:
frutseltjuh zou het moeten zijn volgens mij? Spankmaster heeft me ook toegevoegd zag ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:22 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hm, wat is je naam? Frutseltjuh kan ik niet vinden.
Als ik dan vervolgens verder klik zie ikquote:De huidige betalingsmethode komt niet overeen met het land van de winkel. Het wagentje is aangepast en het vernieuwde totaal staat op de volgende pagina. Je kunt ook je wagentje hier herzien, of je betalingsmethode hier onder wijzigen.
Vervolgens kan ik het niet kopen en enkele uren later wel...quote:Het land van de winkel is vernieuwd om overeen te komen met je huidige factureringslocatie.
Controleer je winkelwagen, die is omgezet naar 'Italy'.
Ben je toevallig op vakantie in Italië?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef Frutsel het volgende:
Soms krijg ik bij het betalen deze melding:
[..]
Als ik dan vervolgens verder klik zie ik
[..]
Vervolgens kan ik het niet kopen en enkele uren later wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |