quote:
Heb het er wel eens over gehad hier volgens mij. Heel fijn album, misschien wel het meeste gedraaid van allemaal de afgelopen maanden. kort maar fijnquote:Op maandag 22 juli 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]Billy is wel fijn af en toen inderdaad
Persoonlijk denk ik wel dat ik Bowie verkies
Trouwens ben nu nieuwe album van Surfer Blood aan het proberenWas die al besproken hier?
Ik vind dit misschien nog wel een van de meest legendarische Beatles nummers ooit. De manier waarop dit nummer zijn tijd vooruit was, fantastisch. En het is gewoon een goed nummerquote:
Ze krijgen er wat kudo's bij bij mij hoorquote:
Dead Moon? Ja een keer of 3... Volgens mij een keer in Deventer en Rotterdam en op Lowlands.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:08 schreef Z het volgende:
Heb je ze wel eens live gezien ranja? Ik helaas niet ...
Toch wel de leukste versiequote:
Daarvoor nog nooit van die vent gehoordquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef Norrage het volgende:
Robin en Pharrell zijn gewoon bazen
Dat Pharrell gewoon in 1 zomer 2 van de grootste zomerhits ooit heeft weten te creeeren, held
Serieus?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarvoor nog nooit van die vent gehoord
Wut? Dit ken je toch wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarvoor nog nooit van die vent gehoord
Ken ik echt nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien niet helemaal verantwoord in dit topic, maar hij heeft in het verleden ook al bijgedragen aan enkele bekende nummers.
Maak daar maar 3 van. Imho dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef Norrage het volgende:
Robin en Pharrell zijn gewoon bazen
Dat Pharrell gewoon in 1 zomer 2 van de grootste zomerhits ooit heeft weten te creeeren, held
Daar noem je wat zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er werd in 2004 ook gewoon toffe muziek uitgebracht he.
Franz Ferdinand, Interpol, The Killers, Death from above 1979, Ratatat, LIbertines, Kasabian, TV on the Radio
Zou daar mijn zomerhit van dat jaar tussenuit halen
Om Blonde Redhead, Ikara Colt, Tegan and Sara, Asobi Seksu en Kaito niet te vergeten...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er werd in 2004 ook gewoon toffe muziek uitgebracht he.
Franz Ferdinand, Interpol, The Killers, Death from above 1979, Ratatat, LIbertines, Kasabian, TV on the Radio
Zou daar mijn zomerhit van dat jaar tussenuit halen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken ik echt nietHoe erg het ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |