Ik ben geen fan, maar ik waardeer het wel. Mag dat ook? Muzikaal zit het allemaal prima in orde en het komt ook geloofwaardig over, maar vindt de zangeres geen prettig stemgeluid hebben..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef Moody het volgende:
Als dit niet meer gewaardeerd wordt in dit topic, stop ik ermee....
Ja deze topics gaan zo snel...en nalezen is geen optie als je niet werkloos of student bentquote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Arn0 het volgende:
Ten tijde van de release al uitvoerig besprokenGoed album, maar verveelt wel na een tijdje.
Even wennen nog idd. Maar "onprettige stemmen" schijn ik wel te kunnen waarderen als ik mijn bibliotheek doorblader, dus ik geef het een kansquote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar ik waardeer het wel. Mag dat ook? Muzikaal zit het allemaal prima in orde en het komt ook geloofwaardig over, maar vindt de zangeres geen prettig stemgeluid hebben..
Ik heb gevoel dat er de laatste maand weinig releases zijn geweest en dat er verder weinig is besproken.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja deze topics gaan zo snel...en nalezen is geen optie als je niet werkloos of student bent![]()
De meeste albums vervelen na een tijdje. Vind het wel een goed albumpje. Een fijne afwisseling tussen alle electronica-meuk die hier de afgelopen weken wordt gepost
Weinig nieuwe releases idd, maar vanaf de jaren '50 is er zoveel interessants gemaakt, dat we nog tientallen jaren kunnen teren op "ouwe zooi"quote:Op maandag 22 juli 2013 21:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat er de laatste maand weinig releases zijn geweest en dat er verder weinig is besproken.
Mijn uitkijk-top10:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Weinig nieuwe releases idd, maar vanaf de jaren '50 is er zoveel interessants gemaakt, dat we nog tientallen jaren kunnen teren op "ouwe zooi"
Ik wacht met smart op de nieuwe Okkervil River. En later dit jaar Arcade Fire
1. en 5. zijn vind ik interessant. De rest boeit me weinig, al zal ik 6. en 4. nog wel proberen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn uitkijk-top10:
1. Arcade Fire
2. Artic Monkeys
3. Haim
4. MGMT
5. The Black Keys
6. Franz Ferdinand
7. Iron Maiden
8. Trivium
9. Panic! at the Disco
10. Zebrahead
Denk dat Haim al hun singles bij elkaar kieperen, dus valt misschien tegen. 8 en 10 ga je ook niet waarderenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
1. en 5. zijn vind ik interessant. De rest boeit me weinig, al zal ik 6. en 4. nog wel proberen.
2, 7 en 9 ga ik niet eens downloaden vrees ik
Vampire Weekend heeft tot nu toe album van het jaar, alhoewel single van AM veelbelovend wasquote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys wordt mijn gok op album van het jaar. Wordt die het niet dan weet ik het niet meer. Het rijtje met heel goede albums wordt almaar groter maar een "Legendarisch goed" album ben ik nog niet tegen gekomen. Het is echt een jaar om op shuffle te zetten, zeg maar
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat Haim al hun singles bij elkaar kieperen, dus valt misschien tegen. 8 en 10 ga je ook niet waarderenDenk dat The Black Keys wel heel erg pop wordt en misschien ook wel te bewerkt
![]()
Zebrahead is een beetje guilty pleasure. Ik houd gewoon van die puberale ragmuziek
Het is niet heel veel inderdaad, maar vind ik persoonlijk niet zo heel erg. Was de eerste helft van het jaar ook zo veel te beluisteren dat een beetje inhaaltijd om het kaf van het koren te scheiden wel gewenst was. Heb eindelijk bijvoorbeeld Portugal. The Man wat vaker kunnen beluisteren, The Veils er nog eens in gegooid, wat oude albums van Ozomatli (zomer ! ), Beta Band en M.I.A. kunnen proberen. Ook niet verkeerdquote:Op maandag 22 juli 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
Het is momenteel wel komkommertijd in de muziek-releases...
Hoop het wel, maar heb daar om een of andere reden dan weer niet zo'n vertrouwen inquote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys wordt mijn gok op album van het jaar.
Die drie liedjes nu geluisterd, maar echt indruk maakt het niet. Ik zou ze niet uit mijn playlist gooien, maar ik zal ze ook niet snel nog een keer weer opzoekenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef Moody het volgende:
Als dit niet meer gewaardeerd wordt in dit topic, stop ik ermee....
Nee duhh, als van van Panic in the Disco houdt, is de kans groot dat je volwassenmuziek niet kan waarderenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die drie liedjes nu geluisterd, maar echt indruk maakt het niet. Ik zou ze niet uit mijn playlist gooien, maar ik zal ze ook niet snel nog een keer weer opzoeken
Af en toe moet je je kunnen verliezen in bands als Sum41, Blink-182, My Chemical Romance, Panic! at the Disco en Zebraheadquote:Op maandag 22 juli 2013 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee duhh, als van van Panic in the Disco houdt, is de kans groot dat je volwassenmuziek niet kan waarderen
Precies, hij moet gewoon aan de Iron & Winequote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies, hij moet gewoon aan de Iron & WineVan die figuren met gevoelige stem en vieze hippiebaard en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |