Kan, maar dan kan het alsnog vooral door vrouwen gekocht zijn toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:44 schreef BoerBert het volgende:
Heeft altijd wel al aardig wat respect gehad in het gitaristenwereldje, in ieder geval.
Jazeker, dat impliceert Maxerazzi met die post misschien ook wel een beetjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan, maar dan kan het alsnog vooral door vrouwen gekocht zijn toch?
Maar wel een deuk in zijn imago opgelopen met die afschuwelijke Van Halen-imitatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:44 schreef BoerBert het volgende:
Heeft altijd wel al aardig wat respect gehad in het gitaristenwereldje, in ieder geval.
Iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wel een deuk in zijn imago opgelopen met die afschuwelijke Van Halen-imitatie.
Grotesk, overdreven. Totaal niet Mayer. Bovendien met Fall Out Boy.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
Wat was er mis met die Van Halen imitatiie?
Mwoah, alles inclusief het crowdsurfen maakt het sowieso een beetje 'over de top' voor zijn doen. Heb niet echt het idee dat je die cover te serieus moet nemenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grotesk, overdreven. Totaal niet Mayer. Bovendien met Fall Out Boy.
Haha dat is diezelfde dude van de befaamde Captain Murphy review.quote:
quote:
Man ze zingt nog erger dan jouw grote vriend Asafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef Moody het volgende:
Even terzijde, maar dit blijft voor mij nog steeds het beste nummer van 2013 tot nu toe....
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Man ze zingt nog erger dan jouw grote vriend Asaf
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Man ze zingt nog erger dan jouw grote vriend Asaf
Ik vrees dat ik van dat soort sentimentele stemmen houdtquote:
Heb 2 liedjes geluisterd. Toen mee gekapt. Dat is inderdaad wel snel, maar ik kon die stem niet hebben.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:39 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees dat ik van dat soort sentimentele stemmen houdt
Maar jij trekt wel erg snel je conclusie. Waarschijnlijk ff 10s geluisterd en *klik* next
Wel gek dat die juist zo hoog in de hitlijsten staanquote:Op zondag 21 juli 2013 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
Imagine Dragons heb ik al die tijd ook nog niet gehad zeg, alleen wat losse nummertjes op repeat gehad. Nu eens doen.
Ja snap het wel, eigenlijk hele simpele muziek dat het moet hebben van zijn refreintjes. Album viel me ook ietwat tegen.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel gek dat die juist zo hoog in de hitlijsten staan
Dan is bijv. Scott Matthews, Chris Garneau of Devendra Banhart ook niets voor jou. Wel jammer, want in die hoek (freak/ folk/pop) valt veel moois te ontdekkenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb 2 liedjes geluisterd. Toen mee gekapt. Dat is inderdaad wel snel, maar ik kon die stem niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |