quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:57 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe Sjonnie Meijer.
Voor iedereen die een chickie wil versieren bij het kampvuur.
Eens met spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John Mayer was inderdaad ooit zo'n held. Continuum is geniaal, alsmede die live cd Try!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische artiest. Tot dat moment
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Elephantquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het debuut van Tame Impala vond ik leuk, maar niet heel bijzonder, maar Lonerism isIk moest wel even slikken toen ik op Werchter Elephant hoorde dreunen in de verte terwijl ik in een andere tent stond
Niet bijzonder?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:10 schreef Kerftminister het volgende:
John Mayer is trouwens wel geinig, maar niet bijzonder nee. Beetje jammer van dat commerciele gedoe ja, waar je allemaal van die 'ik houd van alle muziek'-mensen hebt die helemaal fan van hem zijn aan overhoudt, terwijl ze maar 3 nummers kennen.
Voor pop-standaarden is het natuurlijk wel goed, maar ik vind zijn muziek niet echt uitdagend genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Niet bijzonder?
BoerBert noemde al terecht de dvd Where the Light Is, daar laat Mayer zien dat hij muzikaal echt ver boven de rest van de popwereld staat.
Hij komt ook wel in mijn top100quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Moody het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het nieuwe album van Cloud Cult geen response krijgt.
Vol met ijzersterke nummers.....
....en nog 5-6 noemenswaardige nummers....
Zou sneu zijn als ik 'm als enige in mijn top-3 van 2013 zou hebben
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Niet bijzonder?
BoerBert noemde al terecht de dvd Where the Light Is, daar laat Mayer zien dat hij muzikaal echt ver boven de rest van de popwereld staat.
Daar doet 'ie een solo akoustische set, een set met het Trio en dan nog een reguliere set. Maar het is allemaal nog voor z'n downfall van de afgelopen jaren, dat is het mooie eraanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ken deze dvd niet, en ik zap even naar mijn favoriete nummer Belief en krijg gewoon kippenvel
Ga deze even opzetten hoor
Dat solo kan me dan weer totaal niet boeien, maar die laatste 2 sets lijken me wel vetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar doet 'ie een solo akoustische set, een set met het Trio en dan nog een reguliere set. Maar het is allemaal nog voor z'n downfall van de afgelopen jaren, dat is het mooie eraan.
Het trucje werd mij ook een beetje teveel halverwege het album. Maar wel leuk electro-dance album zoals alleen zij dat kunnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks aan. Ze gaan te ver
Skip ik ook altijd hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat solo kan me dan weer totaal niet boeien, maar die laatste 2 sets lijken me wel vet
Heb het net weer even opgezet en toen dacht ik van eigenlijk is het best wel tofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het trucje werd mij ook een beetje teveel halverwege het album. Maar wel leuk electro-dance album zoals alleen zij dat kunnen
Volgens mij worden de liedjes gewoon wat minder op de tweede helft, meer dan dat het trucje gaat vervelen. Tenminste, voor mij. Maar een erg leuk album toch, knap hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het trucje werd mij ook een beetje teveel halverwege het album. Maar wel leuk electro-dance album zoals alleen zij dat kunnen
Het debuut van Tame Impala is wat mij betreft zoveel beter dan de tweede plaat dat het niet leuk meer is. Er staan een hoop sterke songs op Lonerism, dat zeker, maar als album? toch liever Innerspeaker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het debuut van Tame Impala vond ik leuk, maar niet heel bijzonder, maar Lonerism isIk moest wel even slikken toen ik op Werchter Elephant hoorde dreunen in de verte terwijl ik in een andere tent stond
Nou ja, ik heb - en met mij veel meer mensen - Tame Impala leren kennen door Solitude is Bliss, maar de rest van Innerspeaker heeft me nooit echt heel erg kunnen bekoren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het debuut van Tame Impala is wat mij betreft zoveel beter dan de tweede plaat dat het niet leuk meer is. Er staan een hoop sterke songs op Lonerism, dat zeker, maar als album? toch liever Innerspeaker.
Zoek dan snel naar The Black Light, Hot Rail en Feast Of Wire, die kan je dan vast ook wel waarderen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef Kerftminister het volgende:
Calexico.
Album Algiers van ze geprobeerd, mijn eerste pas. Genieten zeg, elke keer als ik weer iets vets luister vraag ik me af waarom ik er niet eerder aan begonnen was. Al weet ik het antwoord wel: Er is zoveel muziek.
En dat terwijl ik Algiers echt bij verre hun allerzwakste album tot noch toe vindquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoek dan snel naar The Black Light, Hot Rail en Feast Of Wire, die kan je dan vast ook wel waarderen!
Vond hem erg relaxed juist, terwijl ik al snel dingen saai vind.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat terwijl ik Algiers echt bij verre hun allerzwakste album tot noch toe vindWat een saaie bedoeling zeg...Maar de rest van Calexico
![]()
Dat was toch altijd al een beetje een singer / songwriter voor vrouwen? Niks mis mee, maar dat idee had ik altijd. Misschien ten onrechte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Ja relaxed zijn al hun albums, maar hier probeerden ze echt niks interessants op. Was de tegenvaller van het jaar vorig jaar voor mij. Maar ga als een malle Feist of Wire en Black Light halen, dat zijn echte klassiekers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond hem erg relaxed juist, terwijl ik al snel dingen saai vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |