Ga dan ook gewoon manquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie....Lein ook op BloemendaalBalen
Ja nu heeft Golfer het hele harem voor zichzelfquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
Verdorie....Lein ook op BloemendaalBalen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja nu heeft Golfer het hele harem voor zichzelf
Ik zal aan je denken...de groene sprieten hebben gelijk al kalk gekregen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
@AnneX: over de gele randen moet je je geen zorgen maken. Een gazonnetje moet je constant bijzaaien, bemesten, bekalken. Zie Google voor handige gazonkalenders. Het zijn gewoon heeeel veel plantjes naast elkaar en dat gaat wel eens mis hier en daar.
Vanaf nu goed bijhouden en je kan weer jaren vooruit!
En helaas zijn 'ze' nog niet gedaald in prijs. Ik geef ze geen ongelijk. Het is een koopje wat mij betreft, nu al.
Al willen wij dat niet aan wonen besteden.
Als ik toch de Lotto won jonguh.
Ben je bruin en heeft iedereen het bewonderd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja nu heeft Golfer het hele harem voor zichzelf
Jemig dan mis je alle zonquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:16 schreef minilot het volgende:
*mopper*
Tot half acht op kantoor
*mopper*
En ik hou zo van het strand!Ook van dichtbij. Ondanks, of liever dankzij zand. Zand:
Oeps te laatquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:26 schreef minilot het volgende:
Passen jullie op dat er geen zand in de telefoons komt?
Jup, bruine buik en witte billen, zoals het hoort!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:11 schreef AnneX het volgende:
Ben je bruin en heeft iedereen het bewonderd?
Leuk dat je er ook bent.![]()
Goed zo!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, bruine buik en witte billen, zoals het hoort!
Jammer dat jij er niet bent.
Ben je nou helemaal gek gewordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou leggen jullie de foons weg en gaan eens interactief eye to eye contact
sociaal doen. Please.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Vlnr: fft, Lein, golfer, Isa
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
wat leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ga nog lekker even naar het strand joh.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Tas is bijna klaar. Morgen op vakantieVanavond een tikkie op tijd naar bed
Lekker man! Geniet van je vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Tas is bijna klaar. Morgen op vakantieVanavond een tikkie op tijd naar bed
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh oeh oeh!![]()
ik heb een 7 voor mijn laatste toets!!
![]()
![]()
Ik ben nu Master
![]()
![]()
![]()
Tattoo zijn voor paupers, grafitti voor het lichaamquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een plaatje van een tattoo. Het is nu de goede tijd.
...vindt Piet. Daarom heeft hij er geen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tattoo zijn voor paupers, grafitti voor het lichaam
Ik waardeer het heel erg dat je dat zegt, want ik denk niet dat je zelf een tattoo wilt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
...vindt Piet. Daarom heeft hij er geen.
Doe wat je leuk vindt krak! Als je er al zo lang op wacht, moet je gewoon maar eens doorpakken.
Nou, als je dat echt wilt, dan lijkt het me duidelijk toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn antwoord: Toen ik gescheiden was, nam ik een tattoo, omdat ik dat al 18 jaar wilde.
Toen mijn zus overleed, werd die tattoe ook van haar.
Nu wil ik een tattoe voor mijn vader,mijn held.
Ik ga het doen.
Nee!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik waardeer het heel erg dat je dat zegt, want ik denk niet dat je zelf een tattoo wilt?
Nu ben ik eraan toe om er werk van te maken en iets te kiezen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, als je dat echt wilt, dan lijkt het me duidelijk toch?
Kies wat moois uit.
Ja, vandaag nog een dame gezien met net boven haar decolleté: respect yourselfquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef AnneX het volgende:
En met dit mooie weer zie je ook rare mensen met rare tattoos all over.![]()
Een niet zo groot plaatje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef AnneX het volgende:
De laatste avond blazen van de fanfare voor de vakantie, is als het enigszins kan, in de open lucht.
Goed te hebben als de blaosmuziek de vrije lucht in kan.![]()
Altijd leuk om te zien dat langsfietsende mensen afstappen en komen luisteren.
Nog twee nachtjes slapen, Dude !
En met dit mooie weer zie je ook rare mensen met rare tattoos all over.![]()
Hoe groot/ klein ben je van plan, Krakke?
Fijn dat het zo leuk was!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef golfer het volgende:
Lein en FFT weer op het station afgeleverd. Isa mee naar ons huis, want die logeert hier.
Was een leuke middag met die harem, alleen stond er een heel behoorlijke wind op het strand en werden we ongeveer gezandstraald.
Daarna kwamen Borisz en Bluezz ook nog en na het strand even een hapje met elkaar gegeten bij een tent die 't Eindpunt heet.
Enne...ik ben niet verbrand.
Damn hoe verzin je het......quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog een dame gezien met net boven haar decolleté: respect yourself
niet mijn kopje thee
Ook niet het mijne.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog een dame gezien met net boven haar decolleté: respect yourself
niet mijn kopje thee
SHE heeft ook een leuke tattoo zoals je weetquote:
Amen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Sarabi het volgende:
Mooie omgeving Borisen het eten ziet er ook niet slecht uit.
Ja de koetjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef borisz het volgende:
Foto heenweg.
[ afbeelding ]
Eten bij het Eindpunt.
[ afbeelding ]
Terugweg
[ afbeelding ]
Ik had totaal geen zon en toch zitten mn ogen dicht. Best knapquote:
Achja als je bij een strandtent gaat eten weet je sowieso van tevoren dat het eten er op zijn gunstigst 'redelijk' is, voor een prijs waar je eigenlijk 'zeer behoorlijk' voor zou verwachten. Ik vond bijvoorbeeld dat ze er best lang over deden om de drankjes te serveren. Terwijl het afleveren van de rekening juist weer super snel ging, gek hehquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef minilot het volgende:
Argh. Ik heb een FFT-crush. Dat beentje op het strand!
![]()
Verder vraag ik me af: zijn er strandtenten in Nederland waar je echt, echt, écht echt waar voor je geld krijgt? Ik heb er geloof ik nog nooit eentje gevonden. Meestal is het eten zwaar overpriced, qua smaak 'best enigzins te doen' en maakt gezelschap + locatie het ruimschoots voldoende goed.. Maar hoe fijn zou het niet zijn als ergens langs een Hollands strand iets oprecht goeds te eten was? Ik zou er een eind voor willen reizen hoor!
Hoe kun je nou klaar zijn met ijsjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben klaar met de ijsjes, trusten allemaal!
Geef je helemaal gelijk. Maar als het een goede tent is wordt het nóg duurder terwijl, vooral de drankjes, al zo duur zijn bij strandtenten. Waar we vnv zaten was geen strandtent en qua wat ik kwijt was viel de prijs ook nog wel mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef minilot het volgende:
Argh. Ik heb een FFT-crush. Dat beentje op het strand!
Verder vraag ik me af: zijn er strandtenten in Nederland waar je echt, echt, écht echt waar voor je geld krijgt? Ik heb er geloof ik nog nooit eentje gevonden. Meestal is het eten zwaar overpriced, qua smaak 'best enigzins te doen' en maakt gezelschap + locatie het ruimschoots voldoende goed.. Maar hoe fijn zou het niet zijn als ergens langs een Hollands strand iets oprecht goeds te eten was? Ik zou er een eind voor willen reizen hoor!
Ik heb maandag tot woensdag gewerkt, vandaag en morgen vrij en dan het weekend weer. Een van de enorme voordelen van onregelmatig werken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef AnneX het volgende:
Dus willen wij volgend keer allemaal naast golfer zitten...
Had je nog vakantie ? Of toevallig je vrije dag !
Ja ik mocht de trein in Leiden nog in. Maar ik moest inderdaad wel naar beneden rennen om in te checken (aan de andere kant van de poortjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; mocht je de trein nog in in Leiden? Ik stond beneden ff te wachten. Heb je niet meer gezien en zag de trein van beneden gaan nadat jij al het sprintje had getrokken dus ik denk dat het goed is gekomen.
Ja ik vond het ook stom dat toen jij naar beneden rende de conducteur aan wie jij het vroeg al op zn fluitje begon te blazen. Maar blij dat je er in konquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik mocht de trein in Leiden nog in. Maar ik moest inderdaad wel naar beneden rennen om in te checken (aan de andere kant van de poortjes) en weer naar boven rennen. Ik vind het vrij klant on-vriendelijk dat de situatie op ieder station anders is. Bij het ene station moet je voor de ingang inchecken, bij het andere station op het perron. Erg gebruikersonvriendelijk, als je het mij vraagt
Treinreizen sucks hairy ass.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik vond het ook stom dat toen jij naar beneden rende de conducteur aan wie jij het vroeg al op zn fluitje begon te blazen. Dat station heeft trouwens ook een incheck- en een uitcheckzijde. Heel irritant.
Dat gaan we nog een keertje ergens herhalen op een terras. Heb me ook kostelijk vermaakt met jouw commentaar naast me. Voelde ons net soms Statler en Waldorf en dan was jij die met die snor...quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Maargoed, ik ga even het B'daalse zand van me afdouchen. Het was super gezellig, en ik heb me kostelijk vermaakt door naast golfer te zitten![]()
Op die andere foto (voor mij iets flatteuzerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had totaal geen zon en toch zitten mn ogen dicht. Best knap
Oh vind je mijn achterkantje niet leuk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op die andere foto (voor mij iets flatteuzer) sta je van je achterkantje, das ook niet leuk
Where is my saucequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar ik nu ineens achter kom: op de kaart stond kabeljauw met ravigottesaus maar waar was de saus?![]()
Masterchef had deze tent gelyncht hierom
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh vind je mijn achterkantje niet leuk?
De S van sassen..heel vaak...piesen.quote:
quote:
dat hield je niet lang volquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
aangeschoten![]()
Bubbels, wijn en een slokje whisky![]()
Nee grapje, kan ik wel hebben..
Over ruzie maken ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
dat hield je niet lang vol
EN GEEF ME SAUS!quote:
He he eindelijk!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga wel naar bed, kan er niet meer tegen
heb ik een feestdag gemist?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg trouwens, naast rozen en whisky van TAV ook nog een bloemenbon van zijn oudersLief!
Ik heb mijn master gehaald vandaag.. laatste beoordeling binnen. Volgens mij heb je me zelfs nog gefeliciteerd er meequote:
Voel je niets van dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gek want dat zit er normaal ook al in
Mogguh Isaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Ander bed maakt ook al niets uit om uit te kunnen slapen...
Merciquote:
prima! Merk je helemaal niets van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed geslapen Ies? Ondanks de wilde golve(r)
¤7,02quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, van koptelefoons heb ik geen verstand. Wat werd de prijs incl al die kosten?
Idd das niks. Weet niet wat ie kan maar sowieso is ie goedkoop.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
¤7,02.
Nog geen geld voor deze koptelefoon. Maar het gaat om het idee van al die bedragen die er nog bijkomen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:01 schreef borisz het volgende:
Deze is gewoon een goede allrounder voor bij de PC. Als ik eens een gamen/muziek luisteren zonder dat anderen daar last van hebben is deze prima. Normale verkoopprijs is 40 tot 50e afhankelijk van de winkel. Binnen de prijsklasse een topper.
Ik heb een aal in huisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:12 schreef z80 het volgende:
vannacht de eerste mug deze zomer naar de eeuwige zoemvelden geholpen.
kunnen die dingen niet gewoon aanvliegen, steken en weer weg vliegen ipv rond je oor te zoemen.
quote:
4G klinkt leuk maar op een tel. heb je er niet heel veel aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh leuk! Heb ik een nieuw telabonnement genomen met 4G internetsnelheid en 2GB internet, bel ik nu KPN omdat ik 3G op mn tel zie; schijnt mn tel 4G niet te ondersteunen... Fijn dat niemand dat even zegt in de winkel of toen ik eergisteren naar KPN had gebeld omdat internet het toen nog niet deed.
En ik heb ook geen 2GB gekregen maar 1GB zegt de man nu aan de tel.
Dus ik stap zo op mn fiets naar de KPN winkel...
Ok. Dan ga ik alleen naar de winkel om te vragen waarom ik 1GB heb gekregen ipv 2quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:34 schreef z80 het volgende:
[..]
4G klinkt leuk maar op een tel. heb je er niet heel veel aan.
over een 4G (lta) verbinding kan veel meer data. maar wanneer verstook je met je tel. veel data?
veel websites zijn "mobiel" gemaakt om zo min mogelijk data te versturen.
4G is pas leuk als je dit in een laptop of tablet stopt waar je ook daadwerkelijk via een netwerkverbinding mee gaat werken. bv een thuiswerkplek die via een vpn verbinding met het werk verbind.
Wat is het dan?quote:
van die zilvervisjes?quote:
'Wij' noemen het altijd een aaltje. Zo'n nachtvlinder. Bruin ding.quote:
Heb je die veel de laatste tijd? Je bent gelukkig niet meer dan hele magere sprietje van eerst. Ik ga dit weekend weer de ouders voederenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Naar het eiland met pa en ma![]()
En daarna weer een 'gedwongen' voederavond bij hen; spareribs met ovenaardappeltjes, boontjes en sla.
We gingen op 10:30 weg. We zijn nu in het huisjequote:
Amsterdam was net zo druk als anders, museum viel wel mee en juist daar was het echt heerlijk koel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:47 schreef golfer het volgende:
Het is bijzonder rustig vandaag bij OLT Cparera. Vanavond geen voorstelling en heel weinig wandelaars en honden. Waarschijnlijk te warm in het bos en zit iedereen aan het water?
Ja, was erg gezellig en leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:50 schreef Isabeau het volgende:
We zouden het eigenlijk vaker moeten doen: kleine spontane meetsvond het echt leuk en zo leuk dat Lein ook nog kwam.
Oh leuk! Ik heb t 2x per week. Ik zie mezelf nooit echt dikker of dunner worden dus jij ziet meer dan ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb je die veel de laatste tijd? Je bent gelukkig niet meer dan hele magere sprietje van eerst. Ik ga dit weekend weer de ouders voederen
Snap wel dat t rustig was ja, net als bij Golferquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Tot 3 uur in Amsterdam rond gelopen; uurtje in het Rijksmuseum. Mooi geworden hoor! Ander keertje wat langer rondkijken. Deze trein heeft gelukkig wel wifi, de internationale trein tot mijn verbazing niet.
We zouden het eigenlijk vaker moeten doen: kleine spontane meetsvond het echt leuk en zo leuk dat Lein ook nog kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik heb t 2x per week. Ik zie mezelf nooit echt dikker of dunner worden dus jij ziet meer dan ik![]()
Net naaktgezwommen en nu opdrogen in de zon
Check die kaaklijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:17 schreef AnneX het volgende:
En inderdaad @ Isa uiterlijk : wow je ziet er jaren jonger uit. Doorgaan, vooral doorgaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:24 schreef morgane het volgende:
Oeh ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek als verkoopster!Je moet dan natuurlijk wel proefondervindelijk zelf alles weten van de te verkopen producten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, ja... nu wel en gisteren wilde je niet...het water in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik voel me nu bij Gall en Gall waar ik werk al vaak een halve alcoholist als ik van een bepaalde wijn ofzo zeg dat 'ie erg lekker is...dan lijkt t soms net alsof ik alles al geproefd hebquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet dan natuurlijk wel proefondervindelijk zelf alles weten van de te verkopen producten...
Oh, ik heb ook Q nog de hand geschudquote:
Die ene man links laat een meerenner struikelen. Die meerenners zijn hondsirritant en levens gevaarlijk, dus goeie actie van die meneer met spijkerbroekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Isabeau het volgende:
ThuisEn ik had nog willen vragen wat hier gebeurde:
[..]
Oh, ik heb ook Q nog de hand geschud
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Ja hij schudde zo je hand hijwerd erdoor verrast zag ik
Zeghoueensop!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah, duidelijk! Ik wist niet of dat held sloeg op de wielrenner die iets bijzonders had gedaan of op de man die duidelijk iemand liet struikelenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Die ene man links laat een meerenner struikelen. Die meerenners zijn hondsirritant en levens gevaarlijk, dus goeie actie van die meneer met spijkerbroek
vondelpark heeeel lang zitten praten met koffie, daarna helemaal gelopen naar de albert cuypmarkt daar een heel lekker broodje gegeten bij een echte Amsterdamse vrouw (ja schat kom hier lieffert)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik wist wel dat hij dat eigenlijk niet doet, maar het is zo'n gewoonte
Gezellig gehad dus? Wat zijn jullie uiteindelijk gaan doen?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:24 schreef morgane het volgende:
Oeh ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek als verkoopster!Stoer! SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gisteren waren er behoorlijke klapgolven en nu nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja... nu wel en gisteren wilde je niet...het water in.
Wat fijn dat je dit hebt kunnen doen samenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
vondelpark heeeel lang zitten praten met koffie, daarna helemaal gelopen naar de albert cuypmarkt daar een heel lekker broodje gegeten bij een echte Amsterdamse vrouw (ja schat kom hier lieffert)gewinkeld maar niks gekocht voor hem op een zak kleine klompjes na om uit te delen in aus
alle dingen gevraagd besproken die ik nog wilde. Ik ben tevreden al blijft het lastig allemaal en doet het gewoon pijn zo'n 'afscheid smiddag' .
Dank je! Ik denk dat als het wat wordt ik wel ff aan het idee moet wennen, maar ik ben er op zich best makkelijk inquote:
Toen ik voor het Rijks stond zag ik dat het Vondelpark om de hoek was en toen twijfelde ik of ik het Vondelpark in zou gaan of het museum. Had ik jullie misschien nog gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Bluezz het volgende:
vondelpark heeeel lang zitten praten met koffie, daarna helemaal gelopen naar de albert cuypmarkt daar een heel lekker broodje gegeten bij een echte Amsterdamse vrouw (ja schat kom hier lieffert)gewinkeld maar niks gekocht voor hem op een zak kleine klompjes na om uit te delen in aus
alle dingen gevraagd besproken die ik nog wilde. Ik ben tevreden al blijft het lastig allemaal en doet het gewoon pijn zo'n 'afscheid smiddag' .
Fijn!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil wel elke paar weken zo'n middagje met Q
Ik had een kennis die in een seksshop in A'dam werkte en het went binnen no timequote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef morgane het volgende:
Dank je! Ik denk dat als het wat wordt ik wel ff aan het idee moet wennen, maar ik ben er op zich best makkelijk in
Ja ik kan me ook voorstellen dat je er snel aan wentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een kennis die in een seksshop in A'dam werkte en het went binnen no timeAls ik een middagje rondhing ging ik bijna de klanten ook adviseren.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ga zodadelijk naar de Kermisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Veels te lang woord. Ik blijf wel een boer![]()
Heb zo'n zin in morgen! Kermis Tilburg joehoeeee. Supertoffe afsluiting van deze vakantieweek. En daarna weer werken
Zonder airco ook nog
Dat is het wel jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef morgane het volgende:
Ja ik kan me ook voorstellen dat je er snel aan wenten Christine le Duc is voor een seksshop nog vrij beschaafd/toegankelijk!
Thanks!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is het wel jaVeel succes in ieder geval!
Het is wel een speurtocht en ik vond het makkelijk de trappen (veel trappen!) te vinden, maar liften wat ingewikkelderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar het rijks Isa! Is het wat om met je moeder te gaan?
Geen bordjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel een speurtocht en ik vond het makkelijk de trappen (veel trappen!) te vinden, maar liften wat ingewikkelder
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Geen bordjes?
En wat was het druk overal in A'dam he
quote:
Met zo'n chickquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik ga zodadelijk naar de Kermis
Vorig jaar nog naar de Singles Fridaygeweest; nog met zo'n chick een aantal keer wezen dansen daarna.
Hoezo, is er wat leuks? Ik ben best vaak in Den Haagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:34 schreef Den_Haag het volgende:
En jammer dat je niet vandaag in Den Haag bent fft.
de MD was leuker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]toch kon ik best in hoog tempo langs de op plattegrond-turende-toeristen ontwijken
Ook nog even bij Mark & Spencer binnen geweest, maar jeetje wat duur allemaal zeg.
Ik ben heel blij met mijn bosaardbeitjes van mijn balkon. En ook met de kruiden. Ik vind het een bijzonder soort van rijk zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben heerlijke, dieprode aardbeien uit de tuin. En heerlijke frambozen, roze en gele. Elke ochtend meteen naar buiten om even de struikjes leeg te eten, en 's middags kan dat wéér. Zo fijn, een mini-moestuin!
AnneX, hoe is het nu met de sch.ouwechies?
En met je voortuintje?
Wat lekker zo'n oogst !quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben heerlijke, dieprode aardbeien uit de tuin. En heerlijke frambozen, roze en gele. Elke ochtend meteen naar buiten om even de struikjes leeg te eten, en 's middags kan dat wéér. Zo fijn, een mini-moestuin!
AnneX, hoe is het nu met de sch.ouwechies?
En met je voortuintje?
Daar ga ik maandag heen, met de mevrouw van de gemeente. Ik heb ook een contactpersoon van Staatsbosbeheer gebeld, maar die was afwezig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk Krakke dat je op het balkon van het balkon oogst
En ben je nou al bij de tuintherapeut geweest?
Wanneer gaat het verder met de voortuin?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n oogst !
De sch.ouwechies doen het wel aardig momenteel.
Zwagers zijn ook doordrongen (at last) dat zij vaker langs kunnen gaan.
Ach. Ieder zorgt naar vermogen, is mijn mantra.
En de voortuin is nog steeds zwart van 40m2 worteldoek
Morgen begint het vakantiefeest in Grun![]()
Ja, dat afspreken denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer gaat het verder met de voortuin?
Mooi dat de zwagers zich bewust worden van. Ik denk soms dat sommige mensen (mannen?) dat gewoon niet echt oed aanvoelen mbt. ouders. Niet eens slecht bedoeld dus. Meer dat het geen vanzelfsprekendheid is, maar echt moet worden afgesproken inderdaad.
Ja, morgen vakantiefeest in Gruun. Niet voor ons!
Mijn broer heeft door dat gekke onvermogen niet eens goed afscheid kunnen nemen van zijn moeder. Het drong gewoon niet tot hem door. "Ja binnenkort kom ik, maar hou eens op met de paniek!" Er was echter geen paniek, maar wel urgentie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat afspreken denk ik ook ja.
Toen mijn opa alleen was,hielpen zijn zoons wel mee, toen er een schema was.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer gaat het verder met de voortuin?
Kranige ouwechies hoor!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef AnneX het volgende:
Sch.ouwechies zijn best bij de tijd (nog) met 93 en bijna 96.
Sch.ma met name het hoofd en sch.va de benen, om alle boskippen te halen die sch.ma op het lijstje heeft gezet. Iedere dag zowat eropuit.
Spreekt hij nog eens mensen, zegt sch.ma.
En sch.ma bélt alles en iedereen: appie om brood achter te houden. Etc.
En komt ze er niet uit, dan belt zij naar mIj om het via inet te regelen![]()
Ook stom, dat zo veel kledingzaken / ketens momenteel zijn omgevallen.
Kleding voor de oudere vrouw in maat 48 en dan geen cee-en-aatje.
Natuurlijk handel je dan zus of zo. En naar je gevoel, want veel anders kan je ook niet denken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn broer heeft door dat gekke onvermogen niet eens goed afscheid kunnen nemen van zijn moeder. Het drong gewoon niet tot hem door. "Ja binnenkort kom ik, maar hou eens op met de paniek!" Er was echter geen paniek, maar wel urgentie.
Ik vind het jammer voor hem. Het was geen kwaadwillendheid, maar het kwam gewoon niet bij hem binnen. Of hij liet het niet binnen. Ik denk dat als ik 'zakelijker' was geweest en een zorgschema had opgesteld, hij wel was gekomen en op die manier al doende afscheid had kunnen nemen. Dan was het een afspraak en geen confrontatie, in zijn ogen. Dénk ik. Kan niet in zijn hoofd kijken natuurlijk.
Ik dacht dat de gevoelsbenadering beter was. Je moe gaat dood, en dan handel je op gevoel en intuitie. Dacht ík. Maar zo werkt dat niet voor iedereen natuurlijk.
Niet dat ik het destijds anders had kunnen doen voor mijn broer. Was ook maar gewoon dochter die naar beste weten handelde.
/niet helemaal te vergelijken met AnneX heur sch.ouwechies gelukkig, want die zijn nog niet nabij het hoekie! Maar het ging me even om al dan niet zorgreflex bij mensen en hoe dat kan verschillen.
Heel kranig zeg!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kranige ouwechies hoor!![]()
Ja, particuliere kledingboutieks zijn nagenoeg verleden tijd.
Nee.quote:
Mee eens! Mijn oppaskind gaat volgende week weg en ze denkt vooral over haar koffer inpakken. Nu al!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee.
Dat is ook wel standaard hoor, dat er daags voor vertrek radiostilte is. Ze zijn waarschijnlijk heel gespannen en het afscheid van thuis is ook niet niks. Ze denken nu vooral aan de reis en het gemis, denk ik, en niet aan ons.
Ja, dat zou kunnen, dat dat uitmaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Natuurlijk handel je dan zus of zo. En naar je gevoel, want veel anders kan je ook niet denken.
In het geval van mijn opa waren er zes kinderen en op zondag kwamen sommige ook nog koffiedrinken. Dan is het een makkelijk sommetje dat er elke dag iemand belt. En vaak was dat de schoondochter ja.
Het spijt me voor je broer.
Ik denk ook dat het scheelt hoe je opgevoed bent, waar je aan gewend bent. Hoe je gezin in elkaar zit. Toen ik ging scheiden waren mijn ouders op vakantie en heb het niet verteld. Ik wilde niet dat ze terugkwamen, ze konden er toch niks aan doen.
Ik was vooral bang dat ze terug zouden komen, terwijl ze er niets aan konden veranderen. En ik had mijn zus om me te helpen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, dat dat uitmaakt.
We waren wel een leuk gezin verder, denk ik.
Ik was een nakomer, dus ik was daar niet zo heel erg lang bij.
Wat je scheidingsverhaal betreft: snap dat je dat niet tijdens hun vakantie hebt verteld. Het verandert de zaak niet en het is ook niet hun probleem. Zou alleen maar onnodige neven (als in secundaire) onrust scheppen.
Ja hoor. Ik had een hele lieve broer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was vooral bang dat ze terug zouden komen, terwijl ze er niets aan konden veranderen. En ik had mijn zus om me te helpen.
Hielp jouw broer je eerder?
quote:
Da's mooi! Misschien wilde hij het dan niet weten. Da's heel moeilijk om het dan duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik had een hele lieve broer.
Hoe lang waren je ouders dan wel niet op vakantie? Of had je die scheiding binnen 14 dagen ofzo rond?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik ging scheiden waren mijn ouders op vakantie en heb het niet verteld. Ik wilde niet dat ze terugkwamen, ze konden er toch niks aan doen.
Ze waren 4 weken op vakantie toen mijn ex vertelde dat hij wilde scheiden. Dat wilde ik dus niet vertellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe lang waren je ouders dan wel niet op vakantie? Of had je die scheiding binnen 14 dagen ofzo rond?
Oh, op die fiets. Ik dacht dat je pas toen je gescheiden was het aan ze vertellen ging.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ze waren 4 weken op vakantie toen mijn ex vertelde dat hij wilde scheiden. Dat wilde ik dus niet vertellen.
Nee, toen hij zei dat hij wilde scheiden. Akelig genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ik dacht dat je pas toen je gescheiden was het aan ze vertellen ging.
Had?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hoor. Ik had een hele lieve broer.
Wat een leeftijden en ze doen het met de Manteltjes om hen heen haske goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef AnneX het volgende:
Sch.ouwechies zijn best bij de tijd (nog) met 93 en bijna 96.
Sch.ma met name het hoofd en sch.va de benen, om alle boskippen te halen die sch.ma op het lijstje heeft gezet. Iedere dag zowat eropuit.
Spreekt hij nog eens mensen, zegt sch.ma.
En sch.ma bélt alles en iedereen: appie om brood achter te houden. Etc.
En komt ze er niet uit, dan belt zij naar mIj om het via inet te regelen![]()
Die vrouwen die hij uitkiest om over te vertellenquote:
Echo...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, ik wil niet weten dat dit bestaat!
Eetbaar plastiek, toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
De culinaire pret van de dag: die blokjes van La Vache qui rit, eindelijk met lekkere smaken!
Heb ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
De culinaire pret van de dag: die blokjes van La Vache qui rit, eindelijk met lekkere smaken!
Heerlijk he!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb ik ookTomaat, groene peper en ham
. In Frankrijk was ik er zo dol op. Al die doosjes met allerlei verschillende smaken
. BTW, ik ga het nu maar weer pakken
Nee, geen tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef borisz het volgende:
Al iets van Muirfield gezien Golfer?
Iets met The Open enzo
Nee hoor. Kleine stukjes smeerkaas.quote:
Ja die las ik allemaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heerlijk he!
In Frankrijk staan er ook nog quizvragen op, Zo leuk!
Proost!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef Vork het volgende:
Zo, de fles gaat leeg vanavond, want ik blijk toch nog vakantie te hebben de komende twee weken
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor. Kleine stukjes smeerkaas.
In Frankrijk wel met extremere smaken zoals blauwe kaas met walnoot, of geitekaas met rozemarijn.....
Ik vind de neutrale la vache qui rit eigenlijk stiekem ook heel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, lekker vrij nemen en naar het strand.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Zit er ook aan te denken om de laatste twee weken van augustus vakantie op te nemen. Heb er eigenlijk ook geen zin meer in; werken. Afgelopen week vrij is me bijzonder goed bevallen! Heb allemaal leuke dingen gedaan en dingen waar ik al een tijd niet aan toe kwam en zo.
Het lijkt me ook heel goed om even een time out te nemen voor je weer verder gaat in die leuke volgende baan!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Zit er ook aan te denken om de laatste twee weken van augustus vakantie op te nemen. Heb er eigenlijk ook geen zin meer in; werken. Afgelopen week vrij is me bijzonder goed bevallen! Heb allemaal leuke dingen gedaan en dingen waar ik al een tijd niet aan toe kwam en zo.
Ja, daar zit ik nu ook aan te denkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me ook heel goed om even een time out te nemen voor je weer verder gaat in die leuke volgende baan!
Doen! Even tijd tussen de banen door is goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Zit er ook aan te denken om de laatste twee weken van augustus vakantie op te nemen.
^^quote:Heb er eigenlijk ook geen zin meer in; werken.
^^quote:Afgelopen week vrij is me bijzonder goed bevallen! Heb allemaal leuke dingen gedaan en dingen waar ik al een tijd niet aan toe kwam en zo.
20 september hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn volgende week vrij is pas op 2 september
Vang em met een elektrische mepper als je die hebt. Of deur/raam open en hopen dat ie eruit vliegt.. Ik ben mijn aaltje kwijt en ik hoop dat ie is gevlogen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, op de muur.
En als je aaltje doodslaat heb je een vlek.
Niks paaltje
quote:No Meat In Their Brain
(I’m waiting in line to get a sandwich when I overhear this conversation between a customer in line ahead of me and the employee behind the counter.)
Customer: “What kind of meat comes on the vegetarian sub?”
Employee: “Uh… the vegetarian sub doesn’t have any meat on it, ma’am. That’s why it’s called the vegetarian sub.”
Customer: “Well, that sounds bland and boring as h***. Who the h*** would eat that?”
Employee: “A vegetarian?”
Customer: “Well I’m a vegetarian, and I wouldn’t eat a sub with no meat on it!”
Employee: “Uh… how can you be a vegetarian if you eat meat, ma’am?”
Customer: “Huh? What are you talking about?”
Employee: “Vegetarians are people who don’t eat meat.”
Customer: *snorts* “No they’re not, you idiot! A vegetarian is just someone who likes vegetables! It doesn’t mean you can’t eat meat too!”
Employee: “I’m pretty sure it means someone who ONLY eats vegetables, ma’am.”
Customer: “Whatever. I’m never eating here again. If you’re too f****** stupid to understand what a vegetarian is, you’d probably screw up my sandwich anyway!” *storms out*
Naaktslak?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:23 schreef Isabeau het volgende:
En "ik ben mijn aaltje kwijt" klinkt op de een of andere manier suggestief pervers
aaltje en klapper zeggen me niets, kroten zijn rode bietjes?quote:
Ik heb nog nooit van een vliedend aaltje gehoord, maar wie weet strekt het zich wel uit tot 3 dorpen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Is t zo raar dan? Een vriendin zojuist gevraagd die nog wakker is en zij zegt dat niet alleen ons dorp dat woord gebruikt.
Hier vlieden er wel 3.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vang em met een elektrische mepper als je die hebt. Of deur/raam open en hopen dat ie eruit vliegt.. Ik ben mijn aaltje kwijt en ik hoop dat ie is gevlogen.
Hmm die ken ik niet. Heette gewoon schoolmelk van dat ene konijn... Okki?quote:
Ach, die jongelui toch heden ten dhaage.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Slaap al een tijd met het raam open en verbaas me erover hoe lang jongeren blijven voetballen in t donker. Nu zijn ze bv nog bezig, gisteren tot half 4. En ze zien zowat niks...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie weet, misschien wel 4![]()
Slaap al een tijd met het raam open en verbaas me erover hoe lang jongeren blijven voetballen in t donker. Nu zijn ze bv nog bezig, gisteren tot half 4. En ze zien zowat niks...
Joris Driepinter...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm die ken ik niet. Heette gewoon schoolmelk van dat ene konijn... Okki?
O, dat is zoooo vervelend, FFT! Ik kan ook echt niet slapen als ik steeds een mug hoor zoemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 05:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Al een uur n kutmug boven me. Heb gordijn open gedaan dat ie naar buiten kan. Is t muisstil. Ff gewacht en gordijn dichtgedaan. En nu hoor ik em weer. Klote klote kutbeest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |