Die blauwe is leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Mss het volgende:
http://www.msmode.nl/geprinte-short-met-omslag.html
Welke kleur zal ik doen, die blauwe met die blommen of die lime?
de lichtgrijze of de kakiquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Mss het volgende:
http://www.msmode.nl/geprinte-short-met-omslag.html
Welke kleur zal ik doen, die blauwe met die blommen of die lime?
ik heb ook wel een beetje een belegen smaakquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Die blauwe is net uitverkocht, fuuu. Nu dus die groene.
Die grijze vond ik ook wel okay. maar zo niet zomers, en die kaki vond ik echt deprimerend gewoon
Ik kom daar niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:03 schreef Diconnected het volgende:
doet wehkamp bij jullie ook zo aids? steeds ads enzo, wil je op een artikel klikken kom je weer bij een ad ofzo
Je bent ook belegen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook wel een beetje een belegen smaak
SMELT!quote:
Jij bent ook belegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godverdomme ik ben het met skjoe eens
die Prednison ook, vannacht was m'n hele bed weer zeiknatquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan er nrmaal goed tegen maar nu zwanger is het toch wel wat zwaarder helaas
Heb nu 1 nacht slecht geslapen door de hitte valt wel mee gelukkig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die Prednison ook, vannacht was m'n hele bed weer zeiknat
Jij hebt het ook zwaar s'nacht, of valt dat wel mee?
blijf jij afvallen of heb je weinig vruchtwater?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb nu 1 nacht slecht geslapen door de hitte valt wel mee gelukkig.
Het zijn echt de hormonen want 5 kg lijkt me niet het verschil te maken
Ik ben bescheiden ook qua buik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf jij afvallen of heb je weinig vruchtwater?
nooit. Ik vreet me er stuk aan in Griekenland en dan heb ik voor een jaar genoeg. Ping puckzzz even, die is zaadziki queen!quote:
Goeden tipquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit. Ik vreet me er stuk aan in Griekenland en dan heb ik voor een jaar genoeg. Ping puckzzz even, die is zaadziki queen!
ermahgerd relaxedquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
THE LORD HAS MERCY. Ik ben al
Klaar.
Naais.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
THE LORD HAS MERCY. Ik ben al
Klaar.
quote:
Zwemmen idd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat heb je gedaan ijs?gezwommen of was dat een andere dag?
ermahgerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd instant mega kriebels van die slakfoto van taart
Ik vraag me nog steeds af waar die walging vandaan komtquote:
Ik hoop dat Bram dat niet zien. Ik heb die films zo vaak moeten kijken toen m'n broer nog thuis woondequote:
Ik keek em ook altijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bram dat niet zien. Ik heb die films zo vaak moeten kijken toen m'n broer nog thuis woonde
I hope you step on a legoquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben ergens op gaan staan en nu heeft mijn voet aids.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh politie heeft treinverkeer stil gelegd
Yesquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
to beach or not to beach dit weekend
Ik ga dinsdag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
to beach or not to beach dit weekend
ja dan moet sjon werken dus niet handigquote:
Het is rustig op Joop z'n werk en z'n pa heeft een strandhuisje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dan moet sjon werken dus niet handigen aangezien al mijn vrienden ook moeten werken enzo door de weeks
Dat is wel handig jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is rustig op Joop z'n werk en z'n pa heeft een strandhuisje.
Batsen in het strandhuisje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is rustig op Joop z'n werk en z'n pa heeft een strandhuisje.
Fietsafstand.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is wel handig jahier is het strand 20 min met de trein dus ook wel fijn
Zou me niks verbazen als het bewolkt is op het strandquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is wel handig jahier is het strand 20 min met de trein dus ook wel fijn
Ja hier kan je het ook wel fietsen maar dat is wel erg blij met dit weer, 20 kmquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben binnen gaan zitten want ik vond het buiten koud![]()
Nu>? Of later?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het bewolkt is op het strand.
Maar dat is slechts een gevoel, heb er geen onderbouwing voor ofzo
Ik hoef geen publiek.quote:
het is hier 28 graden buitenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben binnen gaan zitten want ik vond het buiten koud![]()
Nee joh, prima afstand.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hier kan je het ook wel fietsen maar dat is wel erg blij met dit weer, 20 kmmaar fietsafstand is wel ideaal
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, prima afstand.(wij moeten 15)
Ja maar dan ben je gaar en dan moet je nog terugquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, prima afstand.(wij moeten 15)
Ik bedoel dat je wel vaker ziet als het ook maar een beetje heiig is, dat het bij het strand dan zwaarbewolkt isquote:
Ik raak eraan gewend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan ben je gaar en dan moet je nog terug
Ik heb even ge google mapped, en het is 23.7 km ermahgerdquote:
Het waait best wel inderdaad. Stomme westen ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja serieus. Geen zon en veel wind op het balkon, maar het is echt flink kouder dan gisteren, toen heb ik het zonder problemen tot 11 uur uitgehouden.
Maar vond het nu echt fris
Hier waait het altijd harder he.quote:
En daar de reden waarom het hier harder waait.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daar de reden waarom het hier harder waait.
DAMN YOU MSS!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daar de reden waarom het hier harder waait.
Zitten er ook allemaal mooie rode bultjes op?quote:
Jupquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zitten er ook allemaal mooie rode bultjes op?
quote:
Ik vloekte heel erg toen ik em er net opzette want had het toch minder verwachtquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar het viel mee dus?
Wat ik nu irritant vind, is dat we nou nog niet weten of de jouwe beter is dan de mijne of niet, omdat pijn relatief is. Le fu![]()
Maar al je haartjes zijn weg?
Daar ben ik nou ook heel benieuwd naar!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ben wel benieuwd of het sowieso fijner zou zijn onder de douchenu was het op droog vel (naja met veel zweet vooral
)
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijne is een satin-dinges zonder ijs.
En laat ook wel wat haartjes achter voor mijn gevoel...
Als die braun dat nou niet doet, dan is het dus nodig om een nieuwe te kopen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik nou ook heel benieuwd naar!![]()
PROBEER HET NU!
Ik vind oksels meer de moeite waard dan benenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]oja en oksels durfde ik nog niet te doen
Ga morgenochtend toch skaten en daarna moet ik douchen, dan ga ik oksels proberenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind oksels meer de moeite waard dan benen
Doe wat Puckzzz zei! Beetje poeder onder je oksels als je extra 'angstzweet' hebt wanneer je dat gaat doen, dan gaat het veel beter! En ik had dus dat koeldinges erop gezet maar het viel me heel erg mee uiteindelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]oja en oksels durfde ik nog niet te doen
Wat voor poeder had zij nou eigenlijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe wat Puckzzz zei! Beetje poeder onder je oksels als je extra 'angstzweet' hebt wanneer je dat gaat doen, dan gaat het veel beter! En ik had dus dat koeldinges erop gezet maar het viel me heel erg mee uiteindelijk
Gewoon gezichtspoeder van essence of zoiets? Dacht ik tenminste. Heb ik wel gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor poeder had zij nou eigenlijk?
gewoon poeder voor op je gezicht. Ik denk dat talc poeder ook wel zal gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor poeder had zij nou eigenlijk?
En ervaringen uitwisselen op klacht.nlquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Epilator-meet zodat we ze allemaal kunnen vergelijken!
Nog beter idee, een klacht.nl meet!quote:
ZOMG! In een matigen kutcaravanquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog beter idee, een klacht.nl meet!
Lijkt me idd ook niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gewoon gezichtspoeder van essence of zoiets? Dacht ik tenminste. Heb ik wel gedaan
Alleen zou het handig zijn als ik niet elke of om de dag hoefde te epileren, ik blijf elke dag toch weer haartjes zien. Volgens maait ie echt een gedeelte af in plaats van dat ie ze eruit trekt
En dan velen eten en drank in huis halen en klagen dat er teveel lucht in de chipszak zit en dat de caravan kut is en dat we niet snel genoeg dronken worden van de drankquote:
En klagen over de velen rust op de campingquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan velen eten en drank in huis halen en klagen dat er teveel lucht in de chipszak zit en dat de caravan kut is en dat we niet snel genoeg dronken worden van de drank.
Alles met pics uiteraard
En dat er in het zwembad rare wijven zitten die hun tetten laten zien op de glijbaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Mss het volgende:
[..]
En klagen over de velen rust op de camping
DAT DIT KAN IN NEDERLAND BELGIE!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat er in het zwembad rare wijven zitten die hun tetten laten zien op de glijbaan
En dat het een zeer onduidelijk park is omdat er een park met bijna dezelfde naam naast ligtquote:
Pics, linkje, dit dat alles?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil zo graag naar dat nieuwe park van oostappen in Zeeland, dat schijnt echt het toppunt van matigheid te zijn
Nog een matigen meetquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil zo graag naar dat nieuwe park van oostappen in Zeeland, dat schijnt echt het toppunt van matigheid te zijn
Staat klacht.nl er vol mee?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Marina Beach heet het, ze hebben het net overgenomen en echt alles schijnt kut en kapot te zijn.
quote:Afgelopen weekend zijn wij bij dit park geweest... Degene die heeft bedacht om de 'luxe comforthome' (zoals zij het noemen) aan te bieden voor 6 volwassenen, heeft er denk ik zelf nog nooit in gezeten (zo klein!). Ten eerste klemmen de deuren gigantisch, het was echt met hele gewicht er vol tegenaan beuken in de hoop dat hij dan openging (wat een hele klap gaf), waarop wij het advies kregen van de eigenaresse!! van het park dat we de deuren maar open moesten laten. als het bed (in de woonkamer) eenmaal uitgeklapt is, kan de achterste kamer niet meer naar het toilet. Tafel & stoelen moesten naar buiten als het bed uitgeklapt moest worden (gelukkig was t mooi weer). Andere bedden waren erg klein (max 1.80) en smal (ong 60 cm). konden extra huisje bijboeken voor voll. prijs (bijna 300 euro 3 nachten :S). Eigenaresse bood totaal geen service, wij waren de enige met klachten (receptie stond vol). voor 2 ouders + kids (deuren open) is dit 'huisje' goed te doen. maar raad het niet aan!
Volgens mij welquote:
Hebben ze ook een matig zwemparadijs?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
ow, ik zie dat de recensies bij zoover al een stuk positiever zijn geworden![]()
We zijn al te laat
Ik meen dat je elders moet zwemmen omdat ze er zelf geen hebbenquote:
Maar sindsdien zijn vrijwel alle revieuws positiefquote:Wat een vreselijke vakantie, eten niet gaar in de snackbar haren erin en je word er ziek van diaree. De caravan vies, borden en bestek en glazen te vies voor woorden. De andere snackbar liep je snel weg dat stonk naar een WC gebouw. Wanneer je wilde tennissen of darten werd er gezegd we hebben wel een tennisbaan maar weten niet waar de rackets liggen het zelfde voor de darts. Geen kinderdisco, en je moet wel regelmatig even opzij voor het bouw verkeer. Gevaarlijk voor kleine kinderen, losse stenen ga zo maar door. Geen verwarming in de caravan dus koud. Tja als vaste oostappen gangers een aanfluiting. Jammer maar dit park nee bedankt.
Die zullen ze inmiddels ook wel hebbenquote:
Dit klinkt veelbelovendquote:De stacaravan leek wel een kippenhok ipv een " luxe Zuiderzee comforthome.." Waardeloze bedjes van 60x180 cm. Je kan nog een bed uitklappen in het woongedeelte. Max 4 pers.2 volw. Zeker geen 6 volw. Zouden ze moeten aangeven op de site. De bijkomende hoge kosten staan in geen verhouding met wat je reserveert. Onvoldoende bergruimte voor het aantal mensen. Comfort en luxe zijn ver te zoeken. Hardboard met gaatjes met 1 nietje vastgemaakt op elk hoek van het bed is wel erg minimaal, vind u niet?
Voor een gezellig uitstapje, lekker cultuur snuiven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zullen ze inmiddels ook wel hebben![]()
Ik zie dat ze ook een park in Flevoland hebben, dat is op zichzelf al een behoorlijk triest feit
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat er in het zwembad rare wijven zitten die hun tetten laten zien op de glijbaan
quote:
Welkeen; die roze?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn blauwe lindy bop jurk aan, eens kijken wat voor garpers mijn medekantoorslaven daar bij bedacht krijgen
Owjah snap ik; alhoewel die ook erg tof isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Roze heeft net te veel cleavage, dat durf ik nog niet
indeed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah snap ik; alhoewel die ook erg tof isErmahgerd verzameling lindy bop jurken
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn blauwe lindy bop jurk aan, eens kijken wat voor garpers mijn medekantoorslaven daar bij bedacht krijgen
Ik moest hierom lachenquote:
Ik moest nog meer lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
koffie
maar ik denk dat priem me quootte net 1 seconde voordat ik "blauwe" er bij editte![]()
#durfeerlijktezijn
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was gister in een gezin waar ik de poedel altijd meeneem, omdat de puber daar hem geweldig vind. Zij zijn steeds meer aan het overwegen een hont te nemen, maar niet zo groot als de poedel en minder druk.
Toen heb ik gezegd dat ze een Corgi moesten nemen. Terwijl het enige argument dat ik had was "weet je hoe tof die eruit zien?", het is nou net 1 van de rassen waar ik qua karakter en behoefte echt helemaal niks vanaf weet
. Maar Corgi
Ermahgerd de verwarring!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
koffie
maar ik denk dat priem me quootte net 1 seconde voordat ik "blauwe" er bij editte![]()
#durfeerlijktezijn
Samson blaft nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goeien argument
Alhoewel samson ook erg druk kan zijn
en een blaf-graag ras
Maar verder is het 'uiteraard' de perfecte hond
![]()
[..]
Ermahgerd de verwarring!![]()
Was al aan het krassen en alles
Da's in elke stad zo!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom zijn al die winkels hier in eindhoven pas om 10uur open???![]()
Wat een kutstad![]()
Ja maar als Samson blaft denken mensen waarschijnlijk nog steeds "KOESIE KIEK DIE POOTJES EN DIE OREN"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goeien argument
Alhoewel samson ook erg druk kan zijn
en een blaf-graag ras
Maar verder is het 'uiteraard' de perfecte hond
![]()
[..]
Ermahgerd de verwarring!![]()
Was al aan het krassen en alles
Niet eens prada-opa?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
waarom staat dat ranzige sleurhut-schijthok bij elke paginarefresh bovenaan?
SPAM DE PAGINA VOL!
Nee hoor in Venlo zijn de winkels gewoon mooi om 9uur open en zelfs de winkels in ons matige naast gelegen dorp (ja ik kom een gat ergens in de buurt van venlo :p)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's in elke stad zo!
Waar kom je dan vandaag joh?
De meeste schrikken vooral omdat ie zo'n zware blaf heeft voor zo'n klein hondjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar als Samson blaft denken mensen waarschijnlijk nog steeds "KOESIE KIEK DIE POOTJES EN DIE OREN"![]()
Verhaart het veel trouwens?
Ik moet zeggen dat ik bij hen nog steeds aan een stabij denk, omdat alle stabij's die ik heb gekend (inclusief mijn eigen kruising) enorm tolerante honden zijn. Maar een corgi ziet er gewoon toffer uit
Wat ligt er eigenlijk in die pot? Een canneloni?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet eens prada-opa?![]()
Prada-opa![]()
Hm, dan zal ik ze dat maar even laten wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De meeste schrikken vooral omdat ie zo'n zware blaf heeft voor zo'n klein hondjeEn ja hij verhaart EXTREEM veel....
Er is een reden waarom we wall-e in de zomer elke dag laten rondrijden
Helaas
Venloquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nee hoor in Venlo zijn de winkels gewoon mooi om 9uur open en zelfs de winkels in ons matige naast gelegen dorp (ja ik kom een gat ergens in de buurt van venlo :p)
En waar mag ik een bakkie komen doen dan? Toch niet bij ome frits????
Geen idee, hij stond tussen een rijtje "KIEK HOE KUT HET HIER IS"-foto's op zooverquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ligt er eigenlijk in die pot? Een canneloni?
goed argument ja, eerst je canneloni in de wc dumpen en er dan een foto van makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee, hij stond tussen een rijtje "KIEK HOE KUT HET HIER IS"-foto's op zoover
Ja maar er is toch een groot verschil tussen gewoon verharen en samson; vrees ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hm, dan zal ik ze dat maar even laten weten![]()
Maar ja, ik heb ze al voorzichtig verteld dat vrijwel elke hond verhaard, tenzij poedel of waterhond.
Hahaha je hebt gelijk hoor... Venlo stelt niets voor,maar we doen het ermee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Venlo
Oh sorry mevrouw
Maar ja, in durpen wel, maar daar zijn de winkels ook dicht tussen 12 en half 2![]()
![]()
Nee, daarvan was het onderschrift iets van "opa was 's ochtends al moe van al het wandelen". De strekking leek positief.quote:
Dat had mijn vorige hont dus ook.. Maar die was gecastreerd, dat hielp ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar er is toch een groot verschil tussen gewoon verharen en samson; vrees ikWij hadden echt ook niet zo extreem verwacht... Verharen ok; maar dit is een hele jaar door en in de zomer kan ik er elke week een nieuwe samson van maken van al die haren
OMG doe es? Zo'n haarbal planten in de tuin?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar er is toch een groot verschil tussen gewoon verharen en samson; vrees ikWij hadden echt ook niet zo extreem verwacht... Verharen ok; maar dit is een hele jaar door en in de zomer kan ik er elke week een nieuwe samson van maken van al die haren
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoor Fred beneden klooien
Ik: Wat ben je aan het doen?
Hij: Die hond uit de slaapkamer halen, want hij stond weer op het bed naar buiten te kijken
Ik: Nee niet doen, want dan denkt hij dat hij direct uit mag en als dat niet gebeurt gaat hij over z'n nek
Hij: Je hebt een rare hond![]()
It's funny 'cause it's true
Wajaaa honderdmiljoenmiljard samsonharen-klonenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG doe es? Zo'n haarbal planten in de tuin?
Samsonboom
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Serieus ja??
Wim
[..]
Wajaaa honderdmiljoenmiljard samsonharen-klonen
zo aan hun stertjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mental image van een boom met allemaal van die blije corgi's eraan
Jouw hont heeft zoveel faalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hij gaat op het bed staan om naar buiten te kijken (bij het hoofdeinde ook), ja als hij niet uitgelaten wordt als hij uit de slaapkamer komt gaat hij gal spugen
. Ja Fred kreeg hem dus de slaapkamer niet uit, omdat hij alleen de slaapkamer uit wil als ik het ben omdat hij weet dat ik hem uit ga laten
Welnee man, in Amsterdam niet hoor!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's in elke stad zo!
Waar kom je dan vandaag joh?
nou hoe laat is alles daar dan open?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee man, in Amsterdam niet hoor!
ik noem maar even een winkeltje hoorquote:Amsterdam
de Bijenkorf Amsterdam
Dam 1
1012 JS Amsterdam
Openingstijden
Maandag 11.00 - 20.00
Dinsdag 10:00 - 20.00
Woensdag 10:00 - 20.00
Donderdag 10:00 - 21.00
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 09:30 - 20.00
Zondag 11.00 - 20.00
9quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou hoe laat is alles daar dan open?
god, eindhoven is wat dat betreft erg saaiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
Waar moet ik zeker heen op nagellakgebied? En waar kan ik zandlakjes kopen?
quote:V&D Amsterdam Kalverstraat
Reguliere openingstijden:
Zondag: 12.00 - 19.00
Maandag: 12.00 - 19.30
Dinsdag: 10.00 - 19.30
Woensdag: 10.00 - 19.30
Donderdag: 10.00 - 21.00
Vrijdag: 10.00 - 21.00
Zaterdag: 10.00 - 21.00
quote:Blokker Amsterdam Kalverstraat
Openingstijden
maandag 12:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 18:00
zondag 12:00 - 18:00
Ja weet je, hoe bot het ook klinkt, dat heeft allemaal te maken met het feit dat wij alles online kopen tegenwoordig. Winkels kunnen zichzelf haast niet meer betalen. Alles gaat stuk momenteel, de leegstand hier in het centrum is echt bizarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
In Den Haag is het meeste ook om 10 uur open.
Ik vind het vooral opvallend trouwens hoe vaak winkels tegenwoordig al om half 6 dicht gaan.
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk ook wel beetje dat amsterdam gewoon dat wat ze zelf willen, zoals k al zeg als je laat door de winkelstraat loopt zijn super veel winkels nog open, en als je heel vroeg bent zijn heel veel winkels ook al openbehalve maandag dan, dan is t vanaf 12 maar als je dan rond 11 bent is ook de halve stad al open
Hebben jullie geen bussen vol chinezen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
heel soms zie ik wel eens een toerist in Eindhoven en dan voel ik altijd wat medelijden. Ik zeg dan maar tegen mezelf dat ze òf extreem PSV-fan zijn, òf op het verkeerde station zijn uitgestapt
Ja, 's morgens wel, maar dat zijn meestal studenten die naar de TU rijden, of programmeurs die naar de high tech campus rijden in de stadsbusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie geen bussen vol chinezen?
Ja maar die hebben geen camera op hun buikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, 's morgens wel, maar dat zijn meestal studenten die naar de TU rijden, of programmeurs die naar de high tech campus rijden in de stadsbus
wel een pokemonrugzak op hun rug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar die hebben geen camera op hun buik
Ja precies! Misschien zijn de officiele tijden hier ook wel 10 uur? Maar rond 9 uur is hier toch echt vaak alles open!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Maar goed, jullie hebben ook toeristen. Dat scheelt een boel
Ik kan Zoetermeer aanradenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Voor een toerist is Eindhoven echt het ergste dat je kan overkomen. Ik bezoek graag eens een andere stad in Nederland en het blijft me verbazen dat ik nog steeds geen lillekere stad ben tegengekomen dan mijn eigen
disclaimer: ik kom niet in noord-limburg
ik kom niet verder dan biddinghuizen en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan Zoetermeer aanraden![]()
Of geheel Flevoland
Nee, ik heb spelletjes die me een tijdslimiet geven afgezworen, ik hou het nooit volquote:
ik pak vanmiddag vrijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
Heb het idee dat zowat iedereen vrij heeft vandaag! Zovelen 'we gaan zwemmen/zwembad/naar het strand' meldingen op fb momenteel
Ja ik hou dat ook altijd even vol en dan ben ik het beu... maar dat maakt toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb spelletjes die me een tijdslimiet geven afgezworen, ik hou het nooit vol*zie Ruzzle en WF*
NONDE.... !quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik pak vanmiddag vrij
Ik ga naar het zwembad
OM BANEN TE TREKKEN JA!
Hihi, ik zei trekken
Hoezo?quote:
Ahhhh ! Je had er nog best veel; toch? Maar ik snap: Ik pak ook niet gewoon 'zomaar' vrij tbh...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik heel zuinig ben op mijn verlofuren.
ja, maar die besteed ik liever aan een weekje weg dan aan een halve dag niksenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh ! Je had er nog best veel; toch? Maar ik snap: Ik pak ook niet gewoon 'zomaar' vrij tbh...
Agreequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar die besteed ik liever aan een weekje weg dan aan een halve dag niksen
Die duim moet wel nep zijn, anders heeft ze aidsquote:
Dat!quote:
ja datquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die duim moet wel nep zijn, anders heeft ze aids
Sommige mensen hebben echt zulke dikke nagelsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die duim moet wel nep zijn, anders heeft ze aids
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik dit zo zie ga ik er ook voor vrezen
[ afbeelding ]
Als het neppers zijn, zijn ze ontzettend lelijk gezet.
Als het echte zijn, zijn ze gewoon lelijk
Nou, ZO lelijk vind ik ze niet - ze zijn alleen te lang naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik dit zo zie ga ik er ook voor vrezen
[ afbeelding ]
Als het neppers zijn, zijn ze ontzettend lelijk gezet.
Als het echte zijn, zijn ze gewoon lelijk
Ik vind de vorm gewoon lelijk. Ze heeft mooie nagels, zie de foto hierboven. Maar ze zijn veel te lang en krijgen daardoor een hele rare vorm.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ZO lelijk vind ik ze niet - ze zijn alleen te lang naar mijn smaak.
Wij zijn natuurlijk ook dusdanig verwend door mensen als Sharana en Amygrace dat we een klein droog randje al snel als uberlelijk aanschouwen
Als ik mijn eigen handen bekijk zo denk ik: Seht gut aus!
Als ik een macrofoto van mijn handen bekijk krijg ik een beetje kots in mond
Nee precies, dat hele lange is gewoon zo fuglyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de vorm gewoon lelijk. Ze heeft mooie nagels, zie de foto hierboven. Maar ze zijn veel te lang en krijgen daardoor een hele rare vorm.
Ik vraag me dan vooral af of ze zelf geen ogen heeft. Want ze had eerst ook dit:
[ afbeelding ]
![]()
Maar dit is zij ook:
[ afbeelding ]
Ze heeft onwijs mooie nagels, ze moet ze alleen niet zo achterlijk lang laten worden
Je hebt een beeld van een man met allemaal rode striemen op z'n rug?quote:
ja, of snijwonden in z'n endeldarm...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt een beeld van een man met allemaal rode striemen op z'n rug?
Ik dacht idd eerst daaraan voor ik aan de rug dacht....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of snijwonden in z'n endeldarm...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht idd eerst daaraan voor ik aan de rug dacht....*twisted mind*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ermnerm, ontbijt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of snijwonden in z'n endeldarm...
Of een embryoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht aan girl on girl en heb nu een mental image van zo'n nagel waar een spiraaltje aan bungelt
Of dat er op het diepste punt een nagel af breektquote:
zo veel auw in mijn hoofd nuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat er op het diepste punt een nagel af breekt
Doe eens pic?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik foto terug kijk van mijn vorige blog kan ik ook niet begripen dat ik ooit mijn nagels zo lang had, en nu moet ik af en toe ook oppassen dat het niet te lang wordt.
ik weet nog dat jij ze toen afvijlde en liep te huilen dat je stompjes had, terwijl ze nog steeds zo mooi en lang warenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik foto terug kijk van mijn vorige blog kan ik ook niet begripen dat ik ooit mijn nagels zo lang had, en nu moet ik af en toe ook oppassen dat het niet te lang wordt.
blog is offline maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
blog is offline maar:Dat matige lettertype met die hartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En Sjaan, vergelijk die foto nou eens met die foto's hierboven.
Zie je zelf het verschil?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
als ik ze echteen stuk korter wiek dan voelt het nog steeds als stompjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij ze toen afvijlde en liep te huilen dat je stompjes had, terwijl ze nog steeds zo mooi en lang waren![]()
![]()
nee t is niet zo erg als hun hoor, maar kan niet begrijpen dati k mij nagels toen ooit mooi vondquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat matige lettertype met die hartjes![]()
![]()
En Sjaan, vergelijk die foto nou eens met die foto's hierboven.
Zie je zelf het verschil?
het is gewoon gewenning denk ik. Ik denk dat als die klauwvrouw ze op jouw lengte vijlt, ze ook ligt te huilen omdat ze van die korte stompjes heeftquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee t is niet zo erg als hun hoor, maar kan niet begrijpen dati k mij nagels toen ooit mooi vond
ja pciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is gewoon gewenning denk ik. Ik denk dat als die klauwvrouw ze op jouw lengte vijlt, ze ook ligt te huilen omdat ze van die korte stompjes heeft
Klagen over lawaai bij een blenderquote:dit product voldoet aan mijn verwachtingen - is makkelijk in gebruik en doet wat het moet doen - onderhoud is eenvoudig - enig minpuntje is het lawaai bij gebruik
Dan toch even bellen naar de webshopquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit even te twijfelen wat ik moet doen
gister dus jurk gekocht want moooooooooi
maar op de website staat hij niet meer, en in de winkels was overal de S uitverkocht dus k heb XS gepast. Ik pas er prima in, maar hij is wel net goed dus als k paar kilo aankom zal t niet echt mooi meer zitten gok ik. Maar die vrouw keek in de computer en zag dat de webshop nog een S te koop heeft, maar als je dus op de site kijk is die joerk niet te vinden en dat is al 3 weken zo dat ze hem eraf gehaald hebben
Toch maar de webshop bellen of die S nog ergens in t magazijn ligt en zo ja die XS terugbrengen?
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan toch even bellen naar de webshopdan voel je je toch comfortabeler als je een maatje groter hebt denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |