Die blauwe is leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Mss het volgende:
http://www.msmode.nl/geprinte-short-met-omslag.html
Welke kleur zal ik doen, die blauwe met die blommen of die lime?
de lichtgrijze of de kakiquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Mss het volgende:
http://www.msmode.nl/geprinte-short-met-omslag.html
Welke kleur zal ik doen, die blauwe met die blommen of die lime?
ik heb ook wel een beetje een belegen smaakquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Die blauwe is net uitverkocht, fuuu. Nu dus die groene.
Die grijze vond ik ook wel okay. maar zo niet zomers, en die kaki vond ik echt deprimerend gewoon
Ik kom daar niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:03 schreef Diconnected het volgende:
doet wehkamp bij jullie ook zo aids? steeds ads enzo, wil je op een artikel klikken kom je weer bij een ad ofzo
Je bent ook belegen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook wel een beetje een belegen smaak
SMELT!quote:
Jij bent ook belegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godverdomme ik ben het met skjoe eens
die Prednison ook, vannacht was m'n hele bed weer zeiknatquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan er nrmaal goed tegen maar nu zwanger is het toch wel wat zwaarder helaas
Heb nu 1 nacht slecht geslapen door de hitte valt wel mee gelukkig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die Prednison ook, vannacht was m'n hele bed weer zeiknat
Jij hebt het ook zwaar s'nacht, of valt dat wel mee?
blijf jij afvallen of heb je weinig vruchtwater?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb nu 1 nacht slecht geslapen door de hitte valt wel mee gelukkig.
Het zijn echt de hormonen want 5 kg lijkt me niet het verschil te maken
Ik ben bescheiden ook qua buik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf jij afvallen of heb je weinig vruchtwater?
nooit. Ik vreet me er stuk aan in Griekenland en dan heb ik voor een jaar genoeg. Ping puckzzz even, die is zaadziki queen!quote:
Goeden tipquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit. Ik vreet me er stuk aan in Griekenland en dan heb ik voor een jaar genoeg. Ping puckzzz even, die is zaadziki queen!
ermahgerd relaxedquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
THE LORD HAS MERCY. Ik ben al
Klaar.
Naais.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
THE LORD HAS MERCY. Ik ben al
Klaar.
quote:
Zwemmen idd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat heb je gedaan ijs?gezwommen of was dat een andere dag?
ermahgerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd instant mega kriebels van die slakfoto van taart
Ik vraag me nog steeds af waar die walging vandaan komtquote:
Ik hoop dat Bram dat niet zien. Ik heb die films zo vaak moeten kijken toen m'n broer nog thuis woondequote:
Ik keek em ook altijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bram dat niet zien. Ik heb die films zo vaak moeten kijken toen m'n broer nog thuis woonde
I hope you step on a legoquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben ergens op gaan staan en nu heeft mijn voet aids.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh politie heeft treinverkeer stil gelegd
Yesquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
to beach or not to beach dit weekend
Ik ga dinsdag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
to beach or not to beach dit weekend
ja dan moet sjon werken dus niet handigquote:
Het is rustig op Joop z'n werk en z'n pa heeft een strandhuisje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dan moet sjon werken dus niet handigen aangezien al mijn vrienden ook moeten werken enzo door de weeks
Dat is wel handig jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is rustig op Joop z'n werk en z'n pa heeft een strandhuisje.
Batsen in het strandhuisje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is rustig op Joop z'n werk en z'n pa heeft een strandhuisje.
Fietsafstand.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is wel handig jahier is het strand 20 min met de trein dus ook wel fijn
Zou me niks verbazen als het bewolkt is op het strandquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is wel handig jahier is het strand 20 min met de trein dus ook wel fijn
Ja hier kan je het ook wel fietsen maar dat is wel erg blij met dit weer, 20 kmquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben binnen gaan zitten want ik vond het buiten koud![]()
Nu>? Of later?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het bewolkt is op het strand.
Maar dat is slechts een gevoel, heb er geen onderbouwing voor ofzo
Ik hoef geen publiek.quote:
het is hier 28 graden buitenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben binnen gaan zitten want ik vond het buiten koud![]()
Nee joh, prima afstand.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hier kan je het ook wel fietsen maar dat is wel erg blij met dit weer, 20 kmmaar fietsafstand is wel ideaal
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, prima afstand.(wij moeten 15)
Ja maar dan ben je gaar en dan moet je nog terugquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, prima afstand.(wij moeten 15)
Ik bedoel dat je wel vaker ziet als het ook maar een beetje heiig is, dat het bij het strand dan zwaarbewolkt isquote:
Ik raak eraan gewend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan ben je gaar en dan moet je nog terug
Ik heb even ge google mapped, en het is 23.7 km ermahgerdquote:
Het waait best wel inderdaad. Stomme westen ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja serieus. Geen zon en veel wind op het balkon, maar het is echt flink kouder dan gisteren, toen heb ik het zonder problemen tot 11 uur uitgehouden.
Maar vond het nu echt fris
Hier waait het altijd harder he.quote:
En daar de reden waarom het hier harder waait.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daar de reden waarom het hier harder waait.
DAMN YOU MSS!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daar de reden waarom het hier harder waait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |