Klopt zijn heel erg goedkoop die dingen, en zoals ik de reviews lees erg goed ook nog eens..quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China
[ afbeelding ]
69 dollar
En scheiden heb je daar nog wat voor?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt zijn heel erg goedkoop die dingen, en zoals ik de reviews lees erg goed ook nog eens..
heb wel eens voor de grap op gezocht; hier vind je er veel:
http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_1180
tevens dus met veel reviews en echte fotos..
nadeel met kleding uit china is je kan t niet even aan passen xD
toch heeft lightinthebox instructie manuals/video's die je correct uitleggen hoe je de maten op moet meten
Zeker wetenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Maar met jou kunnen we lachen
[ afbeelding ]
Je telefoon gewoon gebruiken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zeker weten
Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.
Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
G3 = klonk héél ver wegquote:
quote:
Zou eens gaan zoeken of Takstar die dingen heeft; is wel audio spul met een aardige kwaliteitquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zeker weten
Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.
Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
Telefoon gaat inderdaad niet (goed) werken; dat is voor korte afstanden niet voor verder weg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:58 schreef FreaZ het volgende:
[..]
G3 = klonk héél ver weg
Legend = waardeloos veel ruis
Dus telefoon lijkt me geen optie. Nu een F1 opkomst, maar verwacht er dus niet veel van. Al helemaal niet in een volle collegezaal. Daarom dacht ik aan een voice recorder.
Koop iets fatsoenlijks of gebruik een gsm.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zeker weten
Valt me een beetje van je tegenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Die heb ik en is zwaar goed inderdaad, die Zoom H1.
Ik denk niet dat die China no-budget dingetjes beter zijn dan een mp3-spelert met mic of een smartphone...
Je kunt eventueel ook een opzet-mic halen voor smartphones, dat is geloof ik een optie.
Maar beter haal je goed spul, zoals zo'n Zoom of een Tascam.
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:11 schreef shiznuts het volgende:
'Audio is technologie'... [ afbeelding ]
Bij conrad moet je gewoon even bestellen als je morgen jarig bent..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...
Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven![]()
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro![]()
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij conrad moet je gewoon even bestellen als je morgen jarig bent..Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7,50 kan soms ook als je boven de 100 euro koopt.
Altijd codes gebruiken bij Conrad![]()
Dit is natuurlijk ultiem maar dan kun je alle vrouwen vergeten![]()
![]()
Ik zal het puur gebruiken voor colleges. Afgelopen jaar gemerkt dat je niet altijd alles kunt bijbenen met aantekeningen maken en de uni geeft opnames alleen aan de minder bedeelden onder ons...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef shiznuts het volgende:
Als je geld hebt de duurste. Als je het goedkoopst uit wilt zijn, de goedkoopste.(Dúh).
Neuh, heel veel mensen die shortfilms schieten en whatnot met spiegelreflexcamera's e.d. gebruiken niet de onboard audio van de camera maar externe audio van de Zoom H1, de Tascam DR-05 of Rode Videomic Pro.
Daar kun je goed bij lezingen e.d. op afstand geluid opnemen ook wel. Zo'n Sony/Philips dingetje is meer een persoonlijke dictafoon, dan een veelzijdige audiorecorder. Een beetje recorder bevat dan overigens ook een line-in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zit niet altijd op dezelfde plek en het kan soms rumoerig zijn. Dan is het fijn als je (ondanks de afstand en de rumoer) toch het college even rustig kunt terug luisteren als je iets nog niet snapt.
Maar jij hebt zelf de H1? Zou die voor bovenstaande voldoen?Nooit te veel geldquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...
Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven![]()
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro![]()
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.Toen ik die prijzen zag, dacht ik gelijk; kan da niet cheaper uit china komen?
Ik heb nu het volgende lijstje:
Zoom H1
Zoom H2n
Tascam DR-05
Rode Videomic Pro
Zo'n 150 euro is toch echt wel de max. vind ik. Ik ga van het weekend wel eens vergelijken.Haha, krijg gelijk een B100 gevoelquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.
7,50 kan soms ook als je boven de 100 euro koopt.
Altijd codes gebruiken bij Conrad![]()
Dit is natuurlijk ultiem maar dan kun je alle vrouwen vergeten![]()
[ afbeelding ]Regenjas aan en het plaatje is compleet.
Bij conrad kun je het hele jaar door gebruik maken van codes. Bestellen zonder code doen alleen de onwetende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |