Zoals ik al zei, ik wist niet dat ik achter liepquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
IK! Mja als ie nu vraagt of t in de lift mag zeg ik meestal wel oke, want dan weet ik dat ie in de lift zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen
of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had
Funny Cute USB Humping Spot Dog Stress Relieving Gift Toy USB Gadgetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:25 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee waar je dit kunt kopen in de republic of chinezen?
http://www.dumpert.nl/med(...)ingetje_v_d_dag.html
Echt vet
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Funny Cute USB Humping Spot Dog Stress Relieving Gift Toy USB Gadget
$5.12
Tevens 1e hit als je zoekt op "dog usb" bij Chinaprices![]()
G3 preorderenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef davedavy het volgende:
Was van plan ook de G3 te pre orderen, dat zal ik denk ik even uit moeten stellen, heb de namen verkeer doorgegeven bij de vlucht boekingen
Chinaprice-us eens op hdmi connectorquote:Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef wootahH het volgende:
waar kan ik een goedkope hdmi kabel van 7 meter kopen?
ik zie ze alleen van16ft maar die zijn net te kort.
levert dat geen storingen op? ik heb ooit een hdmi splitter gekocht maar daarvan kreeg ik strepen in beeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Chinaprice-us eens op hdmi connector
Dan female naar female dacht ik, zo één tussen 2 kabels zetten en je hebt de lengte die je wilt
Ik verwacht het niet eerlijk gezegd, een splitter is wat anders dan simpelweg een verlengstukje. Je kan het in ieder geval proberen even. Gewoon dat connectortje bestellen en thuis proberen voordat je 2 hdmi kabels besteld. Hoewel ik niet verwacht dat het problemen zal geven.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:56 schreef wootahH het volgende:
[..]
levert dat geen storingen op? ik heb ooit een hdmi splitter gekocht maar daarvan kreeg ik strepen in beeld.
M5 vind ik echt niks. Heeft een uitgesmeerde bioscoop bass die naar mijn mening de hele soundstage en details naar beneden haalt. Zou 'em afraden.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:37 schreef speciaal het volgende:
Aanbieding van MP4Nation
Brainwavz M5 Earphones (BLACK) Only $27.50
Free Fedex
Normal price $44.50
Aantrekkelijk. Heeft een Sonic Diamond award gekregen van InEarMatters.
Nou ja, bedankt.quote:
Anyhoezels. Wat moet ik dan kopen?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Anyhoezels. ' 5TH90FF ' voor 9% op alles bij BIC.
Gehele aankomende week (22-28 juli) geldig op 5 aankopen vanwege BIC's 5-jarig jubileum.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |