Voordat die er is is de zomer weer voorbijquote:Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef TommieAH het volgende:
Iemand ergens al een mini airco gevonden?
Deze post krijgt vast nog een staartje.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:17 schreef wootahH het volgende:
[..]
is dit niks voor je ? http://www.buyincoins.com/item/33656.html
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Deze post krijgt vast nog een staartje.
Daar houden Chinese ontwerpers geen rekening mee, dat is standaard cup A met kleuterheupenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:41 schreef neo2000 het volgende:
Ziet er wel toffig uit, alleen op het filmpje valt de cam kwaliteit wat tegen. Zo wordt het nog lastig cupmaat inschatten op afstand.
Freelander PD800. De accu zelf is 7.4 Volt, maar de input power is 12 Volt.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef TheDoors het volgende:
[..]
Welke 12V tablet heb je? Nooit van gehoord namelijk. En om antwoordt op je vraag te geven: Nee kan niet. Je kan niet met 5V een 12V tablet opladen.
Vraag 2: Kan prima. Doe ik ook altijd.
Vraag 3: Uiteraard loopt hij langzaam leeg omdat je mobiel ook als hij helemaal opgeladen is stroom trekt omdat hij aan staat.
ijsblokjes voor op je kratje bier ook goed?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef TommieAH het volgende:
beledigen? Ik zou het als compliment opvattenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef monkeybrain het volgende:
Die gast is de hele dag niet aanwezig maar zodra ik iets post binnen enkele minuten beledigingen maken
2 gebruikte exemplaren voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
beledigen? Ik zou het als compliment opvatten![]()
Direct twee voor de verjaardag van Shiznuts :p
heeft ze al een naam ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik zal ze bij alle andere afdankertjes die je me telkens ongevraagd toestuurt mikken.
Moet toegeven trouwens, die realdoll van Chinese makelij zag er zo gek nog niet eens uit...
[ afbeelding ]
en dan zal het net zo een neppe batterij zijn die ontploft...quote:Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Daar houden Chinese ontwerpers geen rekening mee, dat is standaard cup A met kleuterheupen![]()
Zo'n ding in je reet steken is vragen om problemen. Breekt gegarandeerd af en dan mag jij de dokter vertellen dat hij een batterij uit je anus mag hengelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!
Zit die jongen toch niet zo weg te pesten joh! Eerst met die anusdingen en nu ditte... kan gewoon niet. Gaat echt veel te ver!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef TommieAH het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)Desktop-p-61065.htmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:18 schreef doctor.starbucks het volgende:
'Cute' portable Handheld Usb Mini Air Conditioner Desktop Fan No Leaf Fan Cooler
[ afbeelding ]
Nu 4,50 euro
net besteld
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)Desktop-p-61065.html
Geen idee, dat vroeg ik mij dus ook afquote:
gvdquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:17 schreef TheDoors het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item53facbb91a
Dan zou ik een gadget uitzoeken van $1. ip.v. een dollar extra te betalen voor niksquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, ik denk dat dit http://www.tinydeal.com/one-usd-acc-1usd-p-100152.html is voor als je een coupon hebt, en dat die alleen geldt voor laten we zeggen 10$, en dat je dan maar 9$ hebt uitgegeven dat je dan dit nog erbij koopt zodat ie geldt?
Idd, ach jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Dan zou ik een gadget uitzoeken van $1. ip.v. een dollar extra te betalen voor niks
Lijkt me gewoon en baggerding voor die prijs. Je kan beter het Call of Duty 2 pakket kopen bij Mediamarkt voor 99 euro, daar zit het spel bij wat zeker 40 euro waard is, en heb je nog een beter drone ook. Zie de reviews maar op Youtube:quote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon epic uit en is van een degelijk formaat. De X4 is vast fun, maar eigenlijk te klein. De UdiRC heeft de juiste afmetingen, kan wat liften en biedt een goed platform voor een camera, heeft een toffe en functionele propguard en coole looks (m'n quad hoeft er niet uit te zien als een insect of een ruimteschip). Een Hubsan X4 V2 meets WLToys V929 & Parrot AR Drone star quality zeg maar.
Is die wifi repeater een beetje kwaliteit?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:53 schreef shiznuts het volgende:
In de mail stelden ze zelf bijvoorbeeld een Wi-Fi repeater voor om te halen.
Zou dan 17.75 USD kosten, dus dat zou op zich wel geinig zijn.
Ben wel benieuwd of je de UDI al hebt gezien (omdat je conclusies trektquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon en baggerding voor die prijs. Je kan beter het Call of Duty 2 pakket kopen bij Mediamarkt voor 99 euro, daar zit het spel bij wat zeker 40 euro waard is, en heb je nog een beter drone ook. Zie de reviews maar op Youtube:
hmm das die USB hub die niet genoeg power leverde volgens een user hier,quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:51 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen.
Verpakking zag er cheap ass uit.
Maar het werkt super.en dat voor 3 euro.
Ik heb 4 usb sticks, voor mij is het prima zo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm das die USB hub die niet genoeg power leverde volgens een user hier,
die raadde hem niet echt aan meen ik,
omdat je gewoon weg niet alle poorten kan gebruiken doordat hij geen power levert dan..
Dus niet meerdere externe HDD etc.
zoals jij hem nu gebruikt kan het inderdaad wel een prima dingetje zijn..
Tja; is natuurlijk afhankelijk wat je er aan gaat hangen. 7 usb gaat prima maar 7hdd's nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm das die USB hub die niet genoeg power leverde volgens een user hier,
die raadde hem niet echt aan meen ik,
omdat je gewoon weg niet alle poorten kan gebruiken doordat hij geen power levert dan..
Dus niet meerdere externe HDD etc.
zoals jij hem nu gebruikt kan het inderdaad wel een prima dingetje zijn..
Die UDI ziet eruit als een plastic dingetje. Hoe zit het bovendien met onderdelen? Ben het verhaal nog niet vergeten van die mini choppers die na 2 keer vliegen met afgebroken rotors zaten die je niet kon bijbestellen. No offence though, ben benieuwd of je het tegendeel kan bewijzenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je de UDI al hebt gezien (omdat je conclusies trekt?)
Mijn UDI gaat morgen op het vliegtuig
Zit er ook op, handige feature. Maar inderdaad, ik gebruik hem slechts voor usb sticks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja; is natuurlijk afhankelijk wat je er aan gaat hangen. 7 usb gaat prima maar 7hdd's niet![]()
Dacht dat er op die hubs ook een power aansluiting zat voor een externe voeding.
Mwha; voor de mini's (en grotere) helikopters die ik heb gehad waren gewoon (genoeg) onderdelen te bestellen maar is wel afhankelijk van het type.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die UDI ziet eruit als een plastic dingetje. Hoe zit het bovendien met onderdelen? Ben het verhaal nog niet vergeten van die mini choppers die na 2 keer vliegen met afgebroken rotors zaten die je niet kon bijbestellen. No offence though, ben benieuwd of je het tegendeel kan bewijzen
Nee, wel eens over gedacht amazon etc verkopen vaak wel mooie (meer premium) goodies met meer voorraad in vergelijking met andere winkelsquote:Heeft er trouwens iemand ervaring met het kopen van spullen op Rakuten via Sutocorp of Taiwan-shopaholic.com.sg ?
Kun je van Amazon.co.jp of andere Japanse / Taiwanese sites bestellen. Hele nieuwe wereld.
Ik heb trouwens mijn eerste order gedaan bij cssbuy.com
Taobao Agent met 6% fee een PayPal acceptance, mooie shipping methods en goed uitgewerkte site.
Voor de nieuwsgierige mens: http://www.cssbuy.com/see.php?&page=24
Kun je de recent orders zien, komt vanalles voorbij.
He dat ding heb ik ook. Hij werkt prima voor usb sticks. Maar als je bijv. Hdd of een telefoon of tablet erop aansluit trektie het inderdaad nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:51 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen.
Verpakking zag er cheap ass uit.
Maar het werkt super.en dat voor 3 euro.
Inclusief bruid?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China
[ afbeelding ]
69 dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |