SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een jaartje of 5 heeft de wetenschap de breedband pr0nquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef seto het volgende:
een tijdje nofap is wel handig imo als je met nopr0n start, soort volledige reset
ja, maar jij krijgt er geld voor ik doe het in m'n vrije tijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zit ook al een paar dagen achter de PC. Rustige periode, helft van de collega's is op vakantie etc.
Morgen wel ff naar een zwembad hier om te filmen voor een toerismevideo (no zwembadpedo).
Ja is zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja, maar jij krijgt er geld voor ik doe het in m'n vrije tijd
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt dit topic zeker ergens in een tab openstaan.
Ja dat kan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Ik had een keer gedroomd dat je quote meldingen uit/aan kon zetten.
Kan dit echt? Misschien heb ik perongeluk met instellingen geklooit o.i.d.?
Hoe heb je je leven zo drastisch veranderd en hoe oud was je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is zo.
In m'n vrije tijd leefde ik ook als kluizenaar. Nouja nu minder omdat iedereen vakantie heeft, nu is het gelukkig elke avond weer terrasjes, bbq op het strand enz.
Ik heb niks veranderd. Ik bedoelde dat ik tot een week terug ook gewoon leefde als een kluizenaar omdat alle vrienden dat ook deden (op vrijdag/zaterdagavond na).quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe heb je je leven zo drastisch veranderd en hoe oud was je?
Ga gewoon dingen doen, bro lol. Meisjes aanspreken op straat of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe heb je je leven zo drastisch veranderd en hoe oud was je?
sry ben geen Koreaan dus ik kan niks van DotA. Zelfde met SCII, zuig echt enorm behalve als ik noobs ga verslaan met cloaked banshee rush.quote:
ja hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ok ff potje
ik ga daarna probeern te zonnen
kan ej vanaf 4 uur nog wel zonnen eigenlijk ??
Dota is gewoon 1 poppetje man kan iedereen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sry ben geen Koreaan dus ik kan niks van DotA. Zelfde met SCII, zuig echt enorm behalve als ik noobs ga verslaan met cloaked banshee rush.
ja 4 uur kan primaquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ok ff potje
ik ga daarna probeern te zonnen
kan ej vanaf 4 uur nog wel zonnen eigenlijk ??
Staat gewoon aangevinkt. Hm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Settings > Overig. En dan staat op 2/3e ergens "quote meldingen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |