maar ik heb geen vrienden dan is lastigquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is zo.
In m'n vrije tijd leefde ik ook als kluizenaar. Nouja nu minder omdat iedereen vakantie heeft, nu is het gelukkig elke avond weer terrasjes, bbq op het strand enz.
Ga gewoon naar zo'n Turks theehuis of café dan. Ziet er altijd wel gezellig uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar ik heb geen vrienden dan is lastig
turks koffiehuis snap je hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga gewoon naar zo'n Turks theehuis of café dan. Ziet er altijd wel gezellig uit.
rond dit tijdstip zitten daar allemaal maar oude mannen en wil gewoon met chille mensen naar het strand of het zwembad bbq zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga gewoon naar zo'n Turks theehuis of café dan. Ziet er altijd wel gezellig uit.
herkenbaar manquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar ik heb geen vrienden dan is lastig
Kunt wel lachen, maar hij mag volgend jaar richting de zuivel... Als dat goed gaat mag hij daarna ook zelf afpreisen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
En dozen naar het schap, die dWc_DickRyder dan. Zal wel Jumbo Academy diploma hebben.
Ja sgijnt dat hij ook al karren zelf uit de vrachtauto mag rjden naar het magazijn ( nog niet bevestigd )quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Daar hoopt dwc zelf ook op zodat hij de afprijsstickers op de glazen deuren voor de gekoelde producten kan plakken. Dan kan zijn meisje ook zuivel kopen zonder als jaap stam alle koeldeuren eruit te koppen.
masterberen en gamenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat doe jij dan nog deze 2 maanden?
Klb is beste subforumquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ze liften alleen maar jonko's naar hun mond.
turkse bitch fightquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef Montelly het volgende:
Ambipur gaat helemaal los op fanta, shit is onn
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit voor gay topic btw
KLB / hollister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |