Jaja, ik ga al naar buitenquote:
Mooi, dan kan ik naar buitenquote:
Hoiquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, ik ga al naar buiten
Hoi Stief!
dat rode oogquote:
Hoelang blijf je?quote:
Ik kijk erop uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel plezier, hopelijk spot je nog een mooi dolfijnenstandbeeld.
Ga aan een comeback beginnenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, ik ga al naar buiten
Hoi Stief!
Is het warm buiten? Anders blijf ik binnen.quote:
Ahh je leeft nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee homo, flikker eens op man
Wat doe je opeens op FOK!
Hang jezelf opquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aids is niet meer dodelijk tegenwoordig. Nog suggesties ?
Succesquote:
Die jongen heeft het IQ van een zeeleeuw met down-syndroom. Die probeert daar een paperclip van te maken voor zijn macaroni tekeningen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TR afgevinkt en steven een touw en een krukje gegeven.
Oh maar hij mag met dat touw en een krukje ook gewoon jou aan een steunbalk ophangen hoor, is me om het even, was meer een soort van welkom-terug-cadeautjequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die jongen heeft het IQ van een zeeleeuw met down-syndroom. Die probeert daar een paperclip van te maken voor zijn macaroni tekeningen.
Dat is wel lief, alleen heeft dat geen zin. Ik stoot mijn kop sowieso al altijd aan steunbalken. Beter schiet hij me dan gewoon in één keer dood.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh maar hij mag met dat touw en een krukje ook gewoon jou aan een steunbalk ophangen hoor, is me om het even, was meer een soort van welkom-terug-cadeautje
Dealquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel lief, alleen heeft dat geen zin. Ik stoot mijn kop sowieso al altijd aan steunbalken. Beter schiet hij me dan gewoon in één keer dood.
No where's the fun in that?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel lief, alleen heeft dat geen zin. Ik stoot mijn kop sowieso al altijd aan steunbalken. Beter schiet hij me dan gewoon in één keer dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |