hier is het net erger.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik moest even geheel en compleet genieten met boodschappen doen vanmiddag, lege winkels, lege parkeerplaatsen én vooral geen schreeuwende kinderen met die ***kinderkarretjes in de super die je schenen altijd finaal en totaal aan barrels rijden.
Hoera, het is vakantietijd![]()
dat ook maar vooral als die k(l)euters in de weg gaan lopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Erger als in: karretjes?
Ik heb tegen een supermarktmanager gezegd dat ik die toko ga mijden als die k8tkarretjes niet weggaan. De andere super in het dorp heeft ze al verbannen, een super één dorp verderop ook.
Wie verzint dat, kinderkarretjesDat kleine grut moet óf in de winkelkar óf gewoon thuisblijven met pa of ma en de ander de boodschappen doen.
Mijn scheenbeen was laatst finaal en zeer grondig kapot gereden door zo'n gedrocht en een compleet bloed-doordrekte broekspijp . Fijn.
Hier ook zó erg bloedheet. Vies plak-rot-weerquote:
Hebben jouw katten er ook last van dat ze niet meer kunnen staan? Hier ligt alles telkens plat.quote:
Ze liggen hier voor pampus. Vooral de Puma heeft het echt erg warm, heeft ook een veel dikkere vacht dan Pol. Heb ze zojuist tot hun grote vreugde afgespoeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben jouw katten er ook last van dat ze niet meer kunnen staan? Hier ligt alles telkens plat.
Muv Twiggy want die moet dabei sein.
heb je geen gordijnen voor je ramen? Ik heb gelukkig 2 lagen zeg maar...dunne en dikke gordijnen...Had ik vandaag de badkamerdeur voor ze open gezet, omdat het daar aanzienlijk koeler is....Gaan ze gewoon met zn 2en achter de gordijnen in de zon liggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze liggen hier voor pampus. Vooral de Puma heeft het echt erg warm, heeft ook een veel dikkere vacht dan Pol. Heb ze zojuist tot hun grote vreugde afgespoeld.Het is 27.5 graden binnen, niet te harden. Heb zonnedoeken besteld, worden morgen afgeleverd. Daarmee kan ik in ieder geval de grote panoramaramen hier afschermen. Hopelijk scheelt dat een paar graden. Nu staat de hele dag de zon erop.
Aluminium luxaflexquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je geen gordijnen voor je ramen? Ik heb gelukkig 2 lagen zeg maar...dunne en dikke gordijnen...Had ik vandaag de badkamerdeur voor ze open gezet, omdat het daar aanzienlijk koeler is....Gaan ze gewoon met zn 2en achter de gordijnen in de zon liggen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:45 schreef Queller het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is het koud
Had per ongeluk de airco aan laten staan
Je mag hier wel een paar dagen komen zitten hoor; prima uit te houdenquote:
Tis bloedje tyfusheet hier...Ach...volgende week zondag koelt het misschien wel afquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Je mag hier wel een paar dagen komen zitten hoor; prima uit te houden
Sowieso is het volgens mij niet zo warm meer. Het stormt bijna buiten
Helpt inderdaad niet echt. Ik neem me ieder jaar voor om een airco aan te schaffen, maar de hoeveelheid warme dagen is zo klein, dat ik de aanschaf niet kan verantwoorden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die staat hier ook warme lucht te circuleren
Hier ook een paar van die gekke katten die voor het raam in de zon gaan zitten.....nouja het zel dan nog wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je geen gordijnen voor je ramen? Ik heb gelukkig 2 lagen zeg maar...dunne en dikke gordijnen...Had ik vandaag de badkamerdeur voor ze open gezet, omdat het daar aanzienlijk koeler is....Gaan ze gewoon met zn 2en achter de gordijnen in de zon liggen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:45 schreef Queller het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is het koud
Had per ongeluk de airco aan laten staan
quote:
Als het niet te diep is springen ze er vanzelf wel weer uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef indaha het volgende:
Ik heb een kat die onder het laken gekropen was en het gekke is dat hij best koel was toen hij eronderuit kwam![]()
Hier valt het mee, we hebben een zwembadje opgezet , gewoon om even af te koelen en voor mijn man om de spieren te oefenen .
De katten hebben er vanmorgen al over heen gebanjerd toen het dekzeil er nog over lag , nu dat eraf is houd ik het wel in de gaten dat er geen inspringt
Nou ongeveer 75 cm diep dus ik gok het toch maar nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het niet te diep is springen ze er vanzelf wel weer uit.![]()
De kittens zijn ook zo raarrrrrr... liggen nu en massa op, onder en over elkaar in een nauw hoekje achter de kraammand.
Zo'n rottig karretje heeft mijn vader uiteindelijk zijn voet gekostquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Erger als in: karretjes?
Ik heb tegen een supermarktmanager gezegd dat ik die toko ga mijden als die k8tkarretjes niet weggaan. De andere super in het dorp heeft ze al verbannen, een super één dorp verderop ook.
Wie verzint dat, kinderkarretjesDat kleine grut moet óf in de winkelkar óf gewoon thuisblijven met pa of ma en de ander de boodschappen doen.
Mijn scheenbeen was laatst finaal en zeer grondig kapot gereden door zo'n gedrocht en een compleet bloed-doordrekte broekspijp . Fijn.
kom je die even brengen op je fietsje.quote:
Ik heb tijdens het fietsen mijn iPhone laten vallen, nu is het glas aan de voorkant voor een groot gedeelte gebarstenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het fietsen mijn iPhone laten vallen, nu is het glas aan de voorkant voor een groot gedeelte gebarsten
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Laysa het volgende:
eindelijk waait het door hier en koelt het wat af...Nu nog maar 26 gr
Ik wil ook jullie windjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben de voordeur ook een stukje los en dan er wat barricades voorgezet zodat de kat niet de galerij op kan
Heerlijk windje
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het fietsen mijn iPhone laten vallen, nu is het glas aan de voorkant voor een groot gedeelte gebarsten
Ja, voor 40 euro of zo. Maar dat heb ik momenteel niet over dus ik moet er maar even aan wennen. Het kijkt wel vervelendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie zo'n zaakje in de stad dat het voor weinig fixt?
Ah oke, ff wachten nog dan. Maar beter dan de 150 of meer die je anders kwijt bentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, voor 40 euro of zo. Maar dat heb ik momenteel niet over dus ik moet er maar even aan wennen. Het kijkt wel vervelend
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, ff wachten nog dan. Maar beter dan de 150 of meer die je anders kwijt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |