Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
is wat anders dan jou forum hequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en trouwens: Hoi, ik ben MoBlo, ik ben een sheeple en vind het vermakelijk, eng en zorgwekkend om in BNW mee te lezen (en posten) maar begon de topics een beetje te ver-SC'en
Geen oog dicht gedaan vannachtquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
en Insomnia_ weer vroeg uit je bed gevallen? hitte zeker![]()
jup, dito was maar ff opnieuw begonnen met Heroes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen oog dicht gedaan vannacht
Uiteindelijk maar een paar episodes suits gekeken in bed en eruit gegaan omdat ik een afspraak met studieadviseur had
Ghehe, bijna welquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
is wat anders dan jou forum he![]()
je zou bijna een alu hoedje op zetten en een groot kruis om je nek dragen vanwege sommige rare snuiters hier
en Insomnia_ weer vroeg uit je bed gevallen? hitte zeker
i know lastig heb zelf 4 studies gedaan waarvan 3 afgerond.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel.
Weet nog niet welke studie ik ga doen.
Studiekeuzes zijn bitchesquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel.
Weet nog niet welke studie ik ga doen.
Zal wel een gap year worden op deze manier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef theguyver het volgende:
Of is er nog een mogelijkheid dat je later in het jaar nog kan instromen?
schopje BNW, vermaak me prima hier als, er weer eens geen hol te doen valt op werk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ghehe, bijna welen ja, anders dan beide fora waar ik mod...
al zie ik in R&P ook aardig wat psychoses voorbij komen van tijd tot tijd
been there done thatquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel een gap year worden op deze manier.
Wat is SOG, of vraag ik nu wat stoms.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
voor mij is het SOG, waar ik eigenlijk geen tijd voor heb![]()
Welke branche?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef theguyver het volgende:
nu is half europa op vakantie, scandinavie spanje en rusland niet aanwezig, dus werkzaamheden gehalveerd![]()
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is SOG, of vraag ik nu wat stoms.
*zucht*, en weer verder!quote:The body in general is, as Juliet Corbin(2003) states following Merleau-Ponty,
more than just an object to be decorated and enhanced. It is more than a physiologic organism functioning according to a prescribed genetic code. It is more than a container of the self. It is more than a mediator between the self and the world. It is …the embodiment of who we are. The self becomes what it is through body. The body is the self’s representative in the world. (p.358)
Ja prima hier, daar ook?quote:
Hey Lavender, had je niet mee zien posten vandaar dat ik heren zei. Dacht die is hard aan het werkquote:
Ik heb vrij vanmiddag om naar de Alpe D'Huez te kijken en mee te modden op TDF.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavender, had je niet mee zien posten vandaar dat ik heren zei. Dacht die is hard aan het werk
Niet lekker naar buiten met dit mooie weer???quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vrij vanmiddag om naar de Alpe D'Huez te kijken en mee te modden op TDF.
Hoi hoi!!!quote:
tot 4 uur moet dan werkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi zo! Kijk je ook naar de tour vandaag?
Ik zit in de tuin met laptop en een kan sangria. Heerlijk te kijken naar de Hollandse Alpquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lekker naar buiten met dit mooie weer???
dope genoegquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Froome rijdt zich helemaal stuk, reageert op alles en iedereen.
Nou ja, dat hebben ze allemaal denk ik, dus je moet behalve de dope toch iets extra's hebben. Net wat meer talent.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Froome rijdt zich helemaal stuk, reageert op alles en iedereen.
brandbeveiliging en veiligheidsoplossingen en eigenlijk alles wat er verder bij komt kijken.quote:
Heyquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi dotteke, lig je niet in de tuin te bakken
Hey Guyver, nee geen tijd voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi dotteke, lig je niet in de tuin te bakken
ha succes dan...quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hey Guyver, nee geen tijd voor.
Was wel even in de voortuin aan het werk maar was me te warm
Was het verven even zat, maar ga me der toch maar weer aan wagen zometeen
Nou lekker dan of niet, maar je hebt idd geval mooi weer erbij, ik zou zeggen gen ieten maar. Of je verlof dagen verzetten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
ha succes dan...
verdikkeme.. net nu ik 2 weken vrij heb genomen om te helpen met opbouw afbreken en barman bij mijn lokale festival gaat het hele feest niet door
De 9de editie van het Geuzenpop festival in Enschede gaat niet door.
Met nog zo’n 2 weken te gaan is de organisatie er niet in geslaagd om de financieringen rond te krijgen. Tegenvallende sponsoring en subsidies en de grote hoeveelheid vooruitbetalingen maken het festival dit jaar niet mogelijk.
leuk dat ik ook nog eens niet op de hoogte ben gebracht maar van de site moet lezen...
Dat is balen zeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
ha succes dan...
verdikkeme.. net nu ik 2 weken vrij heb genomen om te helpen met opbouw afbreken en barman bij mijn lokale festival gaat het hele feest niet door
De 9de editie van het Geuzenpop festival in Enschede gaat niet door.
Met nog zo’n 2 weken te gaan is de organisatie er niet in geslaagd om de financieringen rond te krijgen. Tegenvallende sponsoring en subsidies en de grote hoeveelheid vooruitbetalingen maken het festival dit jaar niet mogelijk.
leuk dat ik ook nog eens niet op de hoogte ben gebracht maar van de site moet lezen...
hoi Zoetwaterzonnebaars... mag ik u eenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een heerlijk weer! Hoi buurtjes!
Dank u! Superheldquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi Zoetwaterzonnebaars... mag ik u eenaanbieden?
Ik denk als ze bij deze temperatuur een taart probeert te bakken, ze nu in de keuken op apegapen ligt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor koekjes moet je bij blaadjes zijn.
en lavenderr zou nog een taart bakken, geen idee hoe het er voor staat
Hoi hoi, alles goed?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een heerlijk weer! Hoi buurtjes!
ja, net gesport in een veel te hete sportschoolquote:
Oef, iets met de airco ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, net gesport in een veel te hete sportschool
daar
ja was kapot door de hitte ofzoquote:
Dat lijkt me idd warm jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was kapot door de hitte ofzo
wat was dat warm zeg
Mwao, 30 minuutjes cardio volgehouden en toen maar gaan zwemmen, dat was wel lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd warm jaWel lekker gesport verder?
Die is zelf aan komen lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, waar hebben jullie die arjen vandaan geplukt?
Ah, zwemmen lijkt me nu ook wel ff fijn..quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, 30 minuutjes cardio volgehouden en toen maar gaan zwemmen, dat was wel lekker
jij?
Hoe gaat het met het eten? Weer wat aangekomen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, zwemmen lijkt me nu ook wel ff fijn..
Heb eerst 15 minuten cardio gedaan, en daarna aan de slag met de armen/rug/schouders/buik/borst/alle beenspieren. En nog ff een cooling down..
Kan al die namen van de apparaten niet onthouden![]()
Gaat goed, dankjequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het eten? Weer wat aangekomen?
Thank youquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed dat je aangekomen bent zeg!
Met mij gaat het prima. Thanks for asking
Drukke dag ondanks mijn vrije middag. Hele middag TDF gevolgd en gemod. Maar was hartstikke leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Thank you![]()
Prima! Goede dag gehad dus?
Gelukkig was het leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Drukke dag ondanks mijn vrije middag. Hele middag TDF gevolgd en gemod. Maar was hartstikke leuk
Nee, ben erg bang dat hij morgen niet kan starten. Zo jammerquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig was het leukGaat niet zo goed meer met Mollema he..
Inderdaad jammer..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben erg bang dat hij morgen niet kan starten. Zo jammer
Ook dat nog eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaad jammer..En dan heeft ie ook nog 2 provincies achter z'n kont aan
Daar moet je toch om kunnen lachen haha.quote:
Ja, hij stond gewoon in de top 10, en een paar dagen 2 zelfs. Vind het echt sneu voor hem als het zo af zou lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar moet je toch om kunnen lachen haha.Vind het wel erg jammer van de Tour voor hem, was zo goed bezig..
Heel sneu inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij stond gewoon in de top 10, en een paar dagen 2 zelfs. Vind het echt sneu voor hem als het zo af zou lopen.
En nu zeg ik welterusten, want moe.
Slaap lekker Divje en tot morgen
leuke avatarquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel sneu inderdaad![]()
Welterusten en droom fijn!tot morgen
Zulke mooie oogjes..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke avatar![]()
btw sorry... beetje laat voor koffie morgen zet ik nieuwe
suiker en melk? ik weet niet of er nog koekjes en taart is..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Zulke mooie oogjes..![]()
![]()
Heb nog wel tijd voor koffie hoor haha
wasabi... das toch ...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Zulke mooie oogjes..![]()
![]()
Heb nog wel tijd voor koffie hoor haha
Geniet nu van een heerlijk stukje Wasabi-kaas![]()
en GCquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is zelf aan komen lopen.
Zit meestal op NWS en POL dacht ik.
Suiker en melk, dank uquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
wasabi... das toch ...
[ afbeelding ]
aaah oke, eens halen een keer dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Suiker en melk, dank u![]()
![]()
En de wasabi-kaas heeft alleen een pittige nasmaak, maar niet zoals de echte wasabi
Is het bij jullie ook 30 graden?quote:
Het is nog 21 maar zal wel oplopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook 30 graden?
Als je nu gaat hardlopen val je er bij neer denk ik. Zou het niet doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Vind het over het algemeen wel lekker, maar voor iemand die 4 á 5 keer in de week hardloopt is 't wat teveel
Ben gisteren om half 11 gegaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je nu gaat hardlopen val je er bij neer denk ik. Zou het niet doen
Zou ik dan ook op de matrix borden boven de snelweg te zien zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hehe, wilde net een Blaadjes-alert uit doen gaan
Jazekerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou ik dan ook op de matrix borden boven de snelweg te zien zijn?
Cool!quote:
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Cool!
Zit even BNW gerelateerde gesloten topics in KLB te lezen. oh oh haha
Gewoon even in KLB naar beneden scrollen dan staan ze bovenaan bij gesloten topics.quote:
Oh! Ja, dan heb ik ook een vermoeden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon even in KLB naar beneden scrollen dan staan ze bovenaan bij gesloten topics.
Ik heb een vermoeden wat de oorzaak hiervan is.
Succes met de terugreis!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ja, dan heb ik ook een vermoeden.
Ga ik even looken daar en dan naar huis.
Tot vanavond
een blaadje op een pak melk drukken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hehe, wilde net een Blaadjes-alert uit doen gaan
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
een blaadje op een pak melk drukken?
borat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Wat vond je van die man in die string? Lekker bessen plukken in zijn blote bast
Vertel !quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
borat?
wtf ben ik aan het lezen, is nog erger dan Bolke( gayparty) open air van gister.
werd bijna ritueel verkracht ( overdreven lichtelijk aangerand) op dat plein en mijn vriendinen maar lachen
Ben je gewond geraaktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]ik wist dat je dat ging zeggen ...
[drama modus on] nee de littekens zijn nu nog te vers [drama modus off]
[ afbeelding ]
Vond je het lekker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
borat?
wtf ben ik aan het lezen, is nog erger dan Bolke( gayparty) open air van gister.
werd bijna ritueel verkracht ( overdreven lichtelijk aangerand) op dat plein en mijn vriendinen maar lachen
dames idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je gewond geraakt![]()
Ach, menig man zou graag besprongen worden door een stel leuke dames
Ik denk dat ik binnekort een .su domeintje registreer ergens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:31 schreef theguyver het volgende:
http://thetruthstory33.wordpress.com/
website van tribalwars... moet me registreren.... hellll nooo
wat is ie van plan met mijn gegevens..
btw heeft ie perma ban hoor ik net van blaadjes
Als ik theguyver mag geloven wou ze wel meer dan alleen in hem bijten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze rauw in the guyver wil bijten
Vraag is: wáár wilde ze bijtenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik theguyver mag geloven wou ze wel meer dan alleen in hem bijten.
Ik heb wel een vermoeden.quote:
Die jongen maakt wat mee, week in-week uitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden.
theguyver mist een stukje bil en kan al heel de dag niet zitten.
haha idd! Ik kijk nu al weer uit naar het volgende.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jongen maakt wat mee, week in-week uit
Ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha idd! Ik kijk nu al weer uit naar het volgende.
'Illuminti' gaf wel de doorslag. Dat woord raak ik nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:31 schreef theguyver het volgende:
http://thetruthstory33.wordpress.com/
website van tribalwars... moet me registreren.... hellll nooo
wat is ie van plan met mijn gegevens..
btw heeft ie perma ban hoor ik net van blaadjes
Illuminti raak ik ook nooit meer kwijtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
'Illuminti' gaf wel de doorslag. Dat woord raak ik nooit meer kwijt.
Klinkt als snoepjes die ik niet lust, iets als After Eight.
Welterusten! Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Divje! Wilde net naar bed gaan maar kan je nu nog mooi welterusten wensen .
After Eightquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
'Illuminti' gaf wel de doorslag. Dat woord raak ik nooit meer kwijt.
Klinkt als snoepjes die ik niet lust, iets als After Eight.
hoi divjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Welterusten! Ik ben net wakkerWas in slaap gevallen door de warmte, kan nu mooi een film opnieuw gaan kijken
[..]
After Eight
HET IS ZATERDAG JE BENT WAKKER HET IS KWART VOOR EENquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
![]()
![]()
was weer vroeg gister vandaag... wut?
rustigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HET IS ZATERDAG JE BENT WAKKER HET IS KWART VOOR EEN
schreeuw niet zo ik hoor je wel ben niet doofquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HET IS ZATERDAG JE BENT WAKKER HET IS KWART VOOR EEN
Goedzo !quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
schreeuw niet zo ik hoor je wel ben niet doof![]()
..
ja. kan ik wel gebruiken, huisgenoten met hun rare feestjes ook altijd..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedzo !
Dat was de bedoeling . Koffie?
Elk weekend is het raak he? 1 grote feestflatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja. kan ik wel gebruiken, huisgenoten met hun rare feestjes ook altijd..
nah gek genoeg, is niet eens een zooitje, meer van centrum stad is trap af deur los en je bent er.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elk weekend is het raak he? 1 grote feestflat
Dan is het ook wel heel verleidelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
nah gek genoeg, is niet eens een zooitje, meer van centrum stad is trap af deur los en je bent er.
neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hebben je oude mod weer terug. Blij?
welke filmquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben in bios. pauze op moment. kan atm niet helpen
Ja joh, vond het weer super . Jammer dat het weer bijna voorbij isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik mag het hopen
nog genoten van de tour?
nog even wachten tot de Vuelta toch? zin inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, vond het weer super . Jammer dat het weer bijna voorbij is
de Vueltaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog even wachten tot de Vuelta toch? zin in
quote:Op zondag 21 juli 2013 05:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Ik leef ook nog was druk en had daarom weinig tijd voor fok![]()
![]()
![]()
![]()
wens jullie een fijne zondag ben werken nl
werk zequote:Op zondag 21 juli 2013 05:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Ik leef ook nog was druk en had daarom weinig tijd voor fok![]()
![]()
![]()
![]()
wens jullie een fijne zondag ben werken nl
Dat is tof zeg van je neef. Eerste plek ook gewoonquote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
Zeeland, theo middelkamp.![]()
Het gekke is dat m'n neefje pas gestopt was met wielrennen. Nu er dus weer bij
Thijs, die blonde voor wie het wil weten.
hey Gray, goed... warm.quote:
ja mooi he. hoorde gister pas dat hij speciaal hiervoor eerder was teruggekomen van vakantie.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is tof zeg van je neef. Eerste plek ook gewoon
Nice! Waar?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey Gray, goed... warm.word je duf van.
op vakantie geweest?
Echt geweldig zoiets. Kijk je toch met andere ogen he?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja mooi he. hoorde gister pas dat hij speciaal hiervoor eerder was teruggekomen van vakantie.
Hoe bedoel je? Waar?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Nice! Waar?
Ik niet duf maar juist wakker. Vannacht een uurtje geslapen en ben nog steeds niet moe te krijgen.
Is het trouwens een nieuwe trend dat de huisdebunkers vragen stellen die ze zelf kunnen beantwoorden?
Gister en eergister visserij dagen. gewoon zuipen dusquote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt geweldig zoiets. Kijk je toch met andere ogen he?
Knappe prestatie van je neef![]()
Verder een lekker weekendje gehad?
Wat een weertje he? Aan het strand gelegen of was het jou ook té warm?
Een lekkere duik in zee. Dóenquote:Op zondag 21 juli 2013 18:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gister en eergister visserij dagen. gewoon zuipen dus
Vanmiddag had ik een verjaardag
Miss duik ik zo nog wel even de grevelingen in want ik heb het me toch warm....pffff
Ja de zee is me net te ver nu. dus grevelingen of oosterschelde....ach eigenlijk een verlengde van de zee.quote:
Heerlijk! Zit nog te dubben om ook even naar Bloemendaal te gaan maar ben eigenlijk te lui.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja de zee is me net te ver nu. dus grevelingen of oosterschelde....ach eigenlijk een verlengde van de zee.
Gister wel erin geweest even. De temperatuur is echt goed!
haha ja dat heb ik dus ook een beetje. Lui en nog steeds kater van 2 dagen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk! Zit nog te dubben om ook even naar Bloemendaal te gaan maar ben eigenlijk te lui.
Zo hot ?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig weer dit.
Zou eventueel nog wel een paar graden warmer mogen wmb.
Too hot for a complotquote:Op zondag 21 juli 2013 19:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is een complot, zeg ik je. Een complot!
Dan heb je flink wat genuttigd. Dat soort katers, brrrrrquote:Op zondag 21 juli 2013 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja dat heb ik dus ook een beetje. Lui en nog steeds kater van 2 dagen.
2 dagen drinken 1 dag kater he!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je flink wat genuttigd. Dat soort katers, brrrrr
Dan nog. Katersquote:Op zondag 21 juli 2013 19:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 dagen drinken 1 dag kater he!niet andersom.
Ja. Je moet er wat voor over hebben B. Waren er lekkere dames?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ach ja visserij dagen in Bruinise....dat hoort erbij.
haha nice?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Nice! Waar?
Ik niet duf maar juist wakker. Vannacht een uurtje geslapen en ben nog steeds niet moe te krijgen.
Is het trouwens een nieuwe trend dat de huisdebunkers vragen stellen die ze zelf kunnen beantwoorden?
Die vraag kan je ook zelf beantwoorden.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nice?
of bedoel je of ik op vakantie was geweest XD, ik vroeg het.. anders stond er geen vraagteken.
btw wat bedoel je met die laatste regel?
Nou, bijvoorbeeld hier:quote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah toe, vertel. Laat ons niet zo raden
En dat een jarenlange bezoeker van BNW vraagt wat "in godsnaam met staged bedoeld wordt".quote:Op zondag 21 juli 2013 14:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Beslag leggen op hun eigendom, jij en ik. Zorgen dat het voor hun werkt, in plaats van andersom. Zo houdt het de status quo in stand.
Dat is een van de vele discussietechnieken idd.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld hier:
[..]
En dat een jarenlange bezoeker van BNW vraagt wat "in godsnaam met staged bedoeld wordt".
Is dat een nieuwe techniek? Onwetend voordoen om de discussiepartner te vermoeien? Hm...
Ja lekkere dames genoeg hoor...en mannen ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Je moet er wat voor over hebben B. Waren er lekkere dames?
Hoe is het eigenlijk met de vogeltjes. Hebben die last van de warmte of juist niet want tropisch?
Tropisch he. Die leven op van dit weerquote:Op zondag 21 juli 2013 23:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekkere dames genoeg hoor...en mannen ook waarschijnlijk.
Nee nergens last van die vogels.
Zeker.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tropisch he. Die leven op van dit weer
Wat geweldig!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker.
Die vogels die dat nest zelf gebouwd hadden, waarvan ik een foto had laten zien, die hebben 4 jongen...vandaag uitgevlogen.
Prachtig dat je dat volgt!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker.
Die vogels die dat nest zelf gebouwd hadden, waarvan ik een foto had laten zien, die hebben 4 jongen...vandaag uitgevlogen.
Ach ja ze zitten opgesloten in m'n tuin dus dan kan ik het op z'n minst volgen.quote:
Vind ik mooi.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja ze zitten opgesloten in m'n tuin dus dan kan ik het op z'n minst volgen.
Oh lekker koel daarquote:Op maandag 22 juli 2013 09:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben ik voor mijn vrienden en famillie .. op Nova Scotia
Hey nachtelijke hardloopsterquote:Op maandag 22 juli 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi sheeples en illoemienaatsies van me
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! één keer 's avonds laat gelopen
Ik dacht dat je bedoelde dat je voor vrienden en kennissen deed alsof je op vakantie was.quote:
Vond je het eng?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! één keer 's avonds laat gelopen
Ghehe. Ach, ik ben wel hardloopverslaafd, dat klopt welquote:Op maandag 22 juli 2013 09:58 schreef theguyver het volgende:
[..]blijft hangen.
zo ben ik een feest beest![]()
terwijl ik .... nee laat maar ... dat klopt eigenlijk wel
Neuh, al was het wel érg donker (geen straatverlichting hier buiten het dorp) en ik zag niet zo goed waar ik m'n voeten neerzette; binnenkort maar 's een hoofdlampje kopenquote:
ja... want morgenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je voor vrienden en kennissen deed alsof je op vakantie was.
Maar dat is niet zo dus.
Dan weet ik het ook niet. Ga je echt naar Nova Scotia?
Lijkt me wel handig idd. Want best gevaarlijk als je dat niet ziet. Of smerig wanneer je per ongeluk in een hondendrol trapt .quote:Op maandag 22 juli 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh, al was het wel érg donker (geen straatverlichting hier buiten het dorp) en ik zag niet zo goed waar ik m'n voeten neerzette; binnenkort maar 's een hoofdlampje kopen
Die rapen ze hier allemaal braaf opquote:Op maandag 22 juli 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig idd. Want best gevaarlijk als je dat niet ziet. Of smerig wanneer je per ongeluk in een hondendrol trapt .
Dat is netjes!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die rapen ze hier allemaal braaf op![]()
ik ben al een week in spanningquote:
Oh, da's wel triestquote:Op maandag 22 juli 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is netjes!
Zouden ze hier ook moeten doen.
Ik heb hier voor de deur een speeltuintje. Daar staat sinds een half jaar nu een bordje met een hondenkop erop en verboden voor honden. Nog nooit zoveel mensen met ( soms loslopende) honden daar gezien.
Ben je echt in spanning? Ik vind ze bijna tegen hysterie aan in Engeland.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben al een week in spanning
hadden ze de uitrekendatum verkeerd
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag gisteren koningin Fabiola . Nou als dat geen reptillian is eet ik mijn schoen op
Dat zeiden ze van Charles ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Toch de troonopvolger hè
Eerst Charles nog, al kan dat nog wel even duren. Dan William en dan pas deze Royal telg.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Toch de troonopvolger hè
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag gisteren koningin Fabiola . Nou als dat geen reptillian is eet ik mijn schoen op
Yep prima geslapen. En jij? werd wakker door een sms met de medeling dat ik van 12 tot 22 uur moet werken ipv 14 tot 22.quote:
serieus.. als ik ze nou persoonlijk zou kennen..quote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben al een week in spanning
hadden ze de uitrekendatum verkeerd
Misschien ergens in het midden oosten een princes.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
serieus.. als ik ze nou persoonlijk zou kennen..
Ik probeer trouwens nog te infiltreren in een koninklijk, huis.. alleen in nederland alleen kerels noorwegen etc ook..
iemand suggestie of er ergens nog een vrijgezellige princes is
Die twee dochters van Andrew zijn toch nog vrijgezel?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien ergens in het midden oosten een princes.
Net op het heetst van de dag. Gelukkig hoef je niet meer op de ladder, dat scheelt wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep prima geslapen. En jij? werd wakker door een sms met de medeling dat ik van 12 tot 22 uur moet werken ipv 14 tot 22.
In Midden-Oosten is wel beter boeren. Beetje chillen in woestijn. Genieten van het oliegeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twee dochters van Andrew zijn toch nog vrijgezel?
Ach ik zeg gewoon jongens luister eens, ik ga vandaag wel in de vriezer en de koeling. -20 en +3 dat zijn de beter temperaturen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net op het heetst van de dag. Gelukkig hoef je niet meer op de ladder, dat scheelt wel.
Nou chillen..Als man misschien. Als vrouw zou ik daar echt niet graag wonen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Midden-Oosten is wel beter boeren. Beetje chillen in woestijn. Genieten van het oliegeld.
Slim!!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ik zeg gewoon jongens luister eens, ik ga vandaag wel in de vriezer en de koeling. -20 en +3 dat zijn de beter temperaturen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou chillen..Als man misschien. Als vrouw zou ik daar echt niet graag wonen.
Go get 'emquote:Op maandag 22 juli 2013 10:23 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
gevind Rania dochter van de sheik van quatar ..![]()
..... google maps kan geen route berkenen als ik met de fiets ga....quote:
meen je..welk dorp is dat?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hele middag geen elektriciteit hier in het dorp.
En de verzorgingstehuis had geen noodaggregaat
In de achterhoek, 3e wereld dusquote:
kom zelf uit de achterhoek... Needequote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de achterhoek, 3e wereld dus![]()
Ben met m'n oma maar in de auto een stukje gaan rijden voor de airco.
wat is het warm hequote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
kom zelf uit de achterhoek... Neede
Ah, je hebt dus een nieuwe auto? En wat lief dat je dat doet voor je omaquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de achterhoek, 3e wereld dus![]()
Ben met m'n oma maar in de auto een stukje gaan rijden voor de airco.
Ben in Nederland op moment, auto van m'n ouders. Heb zelf nog niets gekocht, denk dat ik dat voorlopig ook niet ga doen. Kan het geld eigenlijk wel gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus een nieuwe auto? En wat lief dat je dat doet voor je oma
Maar wel fijn dat je toch de dagwaarde van je auto gekregen gebt. Blijft zonde dat het gebeurd is though. Ben je verder weer helemaal hersteld?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben in Nederland op moment, auto van m'n ouders. Heb zelf nog niets gekocht, denk dat ik dat voorlopig ook niet ga doen. Kan het geld eigenlijk wel gebruiken
Ja, gelukkig wel. Je hoort veel nare verhalen van mensen die nog jaren last hebben met nekklachten. Echt blij dat ik er niets aan over heb gehouden, echt veel geluk gehad.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat je toch de dagwaarde van je auto gekregen gebt. Blijft zonde dat het gebeurd is though. Ben je verder weer helemaal hersteld?
Zeker weten. Blij voor je.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Je hoort veel nare verhalen van mensen die nog jaren last hebben met nekklachten. Echt blij dat ik er niets aan over heb gehouden, echt veel geluk gehad.
Gelukkig zelf weinig last van warmte, maar ik doe dan ook op moment niet zoveel de hele dag. Maar voor ouderen en dieren is het echt te warm eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
baal je ook wel geen ventilator en zo
ja dat bedoel ik geen stroom dus geen airco of venilator, moet er niet aan denken,quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig zelf weinig last van warmte, maar ik doe dan ook op moment niet zoveel de hele dag. Maar voor ouderen en dieren is het echt te warm eigenlijk.
De kat van de buren ligt hier al de hele dag voor halfdood op de vensterbank.
Wat een watje ben je toch ook. Geen airco, geen ventilator. Tis wat.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik geen stroom dus geen airco of venilator, moet er niet aan denken,
trauma stroomuitval 2005
Hey!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat een watje ben je toch ook. Geen airco, geen ventilator. Tis wat.
Avond trouwens mensen.
Hey B!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat een watje ben je toch ook. Geen airco, geen ventilator. Tis wat.
Avond trouwens mensen.
Hey! alles goed?quote:
Het bekende recept als ik net thuiskom.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!
Wilde net lekker onder de dekens kruipen.
Oh wacht ...
Maar dat heb je toch ook Ik wil ook wat over me heen hebben, al is het maar een dun laken ofzo.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey! alles goed?
[..]
Het bekende recept als ik net thuiskom.Nou ja deze keer boven de dekens misschien.
Ik gebruik m'n dekens wel hoor....ik moet iets tussen m'n bene hebben.
Ook goed hoor. Lekker gewerkt...nog even 1 of 2 koude biertjes drinken en dan ook weer richting bed.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima, in een opperbest humeur. Daar?
Haha ja dat heb ik wel maar dat reikt niet tot aan m'n knieën. En als het klem zit ligt het ook niet echt lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch ook Ik wil ook wat over me heen hebben, al is het maar een dun laken ofzo.
Mogge B. Goed geslapen?quote:
Zeker goed geslapen, heb er meestal niet zo'n last van die warmte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge B. Goed geslapen?
Ik geloof dat ik begin te wennen aan de warmte. Vannacht veel beter geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |