Mooi zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef justanick het volgende:
InHolland doet hier via het AD aan damage control. De studenten hebben gelijk; de scriptie-eisen zijn momenteel bizar bij InHolland, op alle vlakken.
Maar eerst waren ze ook bizar slecht en hoorden we de studenten niet dat ze met hun kopieen gewoon konden slagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef justanick het volgende:
InHolland doet hier via het AD aan damage control. De studenten hebben gelijk; de scriptie-eisen zijn momenteel bizar bij InHolland, op alle vlakken.
De meeste andere HBO-opleidingen hebben de eisen ook wel aangescherpt, maar die verwachten gewoon van de studenten dat ze een degelijk en onderbouwd onderzoek uitvoeren als scriptie. Wat ook logisch is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef Automatique het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu de rest van de HBO's nog.
Klopt, maar ze slaan nu de andere kant op door.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar eerst waren ze ook bizar slecht en hoorden we de studenten niet dat ze met hun kopieen gewoon konden slagen.
Oh, de studenten moeten nu dus daadwerkelijk iets heel goeds schrijven? Schande inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef justanick het volgende:
[..]
Klopt, maar ze slaan nu de andere kant op door.
Een paar jaar geleden kon iedereen daar slagen. Ik heb letterlijk studenten een 8 zien krijgen met een scriptie die een 4 verdiende. Nu doen ze exact het tegenovergestelde.
Terecht. Als je een nutteloze mennudzjment-opleiding kiest in plaats van een echte opleiding, verdien je het ook gewoon om genaaid te worden...quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef justanick het volgende:
Wat begrijp je niet aan de opmerking die ik maakte?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh, de studenten moeten nu dus daadwerkelijk iets heel goeds schrijven? Schande inderdaad.
Ik begrijp het volledig. Er worden nu eindelijk eisen gesteld die al veel eerder gesteld hadden moeten worden, de studenten vinden dit echter te hoge eisen omdat ze de capaciteiten niet hebben om er aan te voldoen en hangen daarom nu de huilie uit. Blijkbaar is het niet onmogelijk want er slagen wel degelijk mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef justanick het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de opmerking die ik maakte?
Het zou me niet verbazen als veel mensen die op de middelbare school net met de hakken over de sloot geslaagd waren een makkelijke route wilde om aan een hoger onderwijs papiertje te komen en daarom voor deze opleiding kozen. En nu is het van supergemakkelijk opeens omgeschakeld naar bovengemiddeld moeilijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik begrijp het volledig. Er worden nu eindelijk eisen gesteld die al veel eerder gesteld hadden moeten worden, de studenten vinden dit echter te hoge eisen omdat ze de capaciteiten niet hebben om er aan te voldoen en hangen daarom nu de huilie uit.
Ik verhaal: vroeger gaven ze scripties die een 4 waard waren een 8, nu doen ze het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig. Er worden nu eindelijk eisen gesteld die al veel eerder gesteld hadden moeten worden, de studenten vinden dit echter te hoge eisen omdat ze de capaciteiten niet hebben om er aan te voldoen en hangen daarom nu de huilie uit. Blijkbaar is het niet onmogelijk want er slagen wel degelijk mensen.
Daar heeft die opleiding natuurlijk helemaal geen belang bij. Ik denk echt dat de studenten dachten er te gemakkelijk vanaf te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik verhaal: vroeger gaven ze scripties die een 4 waard waren een 8, nu doen ze het tegenovergestelde.
Waarschijnlijk zullen ze op basis van hun menudzjment-papiertje ergens in het middenkader instromen en mensen, die daadwerkelijk capabel zijn, het bloed onder de nagels vandaan gaan halen met hun incompetentie en stelselmatig falen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:52 schreef Perrin het volgende:
Tweehonderd(!) studenten media en entertainment management?! Wat voor werk denken ze daar later mee te gaan doen?
Manager bij john de mol of zo te worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:52 schreef Perrin het volgende:
Tweehonderd(!) studenten media en entertainment management?! Wat voor werk denken ze daar later mee te gaan doen?
Ja, en wat vind je nou zelf beter? Dat eerste of dat tweede?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:49 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik verhaal: vroeger gaven ze scripties die een 4 waard waren een 8, nu doen ze het tegenovergestelde.
Qua belang van de opleiding vergis je je.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heeft die opleiding natuurlijk helemaal geen belang bij. Ik denk echt dat de studenten dachten er te gemakkelijk vanaf te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |