Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:41 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik jullie lastigvallen met babymamagezeik?
Ik had oude schoolvrienden eerst ook allemaal op fb maar die heb ik er een paar maanden geleden allemaal vanaf gegooid... Ik heb er toch geen contact meer mee en ga er nooit meer contact meer mee hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Warmte![]()
Wat doen jullie met vriendschapsverzoeken op FB van mensen die je van vroegah kent?
Mensen waar je ooit wel leuk contact mee hebt gehad, maar die je al heel lang niet gezien hebt en waarschijnlijk ook nooit meer gaat zien?
in een minder toegankelijke groep zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Warmte![]()
Wat doen jullie met vriendschapsverzoeken op FB van mensen die je van vroegah kent?
Mensen waar je ooit wel leuk contact mee hebt gehad, maar die je al heel lang niet gezien hebt en waarschijnlijk ook nooit meer gaat zien?
Hmm wat zijn de pro's en con's om te stoppen (sorry niet mijn vak; dus ik weet er weinig vanafquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Cool Priem
En thnxwil jullie niet lastigvallen enzo
ik zit onwijs te twijfelen over stoppen met borstvoeding geven, ik ben zó moe van de nachten, nooit een voeding vrij kunnen nemen, altijd maar vooruit denken om voldoende melk op voorraad te hebben etc etc.. Maar flesvoeding geeft geen garantie op doorslapen en als het niet helpt krijg ik mss spijt
joh, je hebt het al maanden volgehouden toch? Volgens mij is ze groot en sterk genoeg en kun je best stoppen. Maar ja, wij weten daar ook weer niet alles van. In OUD welquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Cool Priem
ik zit onwijs te twijfelen over stoppen met borstvoeding geven, ik ben zó moe van de nachten, nooit een voeding vrij kunnen nemen, altijd maar vooruit denken om voldoende melk op voorraad te hebben etc etc.. Maar flesvoeding geeft geen garantie op doorslapen en als het niet helpt krijg ik mss spijt
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Je hebt best goede vleesvervangersde kip vande vega slager is zo goe dat als we die op het aanrecht laten staan, de katten het pikken
Heb je verschillende recvhtengroepen ja?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een minder toegankelijke groep zetten.
Gut hier weet ik dus echt niks vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Cool Priem
kun je zelf aanmakenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je verschillende recvhtengroepen ja?
En als je het achteraf zegt, gaan ze je overtuigen dat ze het echt wel geproefd hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik vraag me af waar ze die vandaan gehaald hebben; want vlg mij zou cif die ook wel lusten (moet ik niet zeggen dat ze vega zijn want dan zou ie meteen weigeren
)
Oh, dan ga ik me daar ';s in verdiepen, heb veel mensen op feestboek waar ik wel contact mee wil maar die niet alles van me hoeven te zien, dus dat zou handig zijnquote:
Nee tegenwoordig aanvaard ik ze niet meer omdat ik er het nut niet van inzie (ja ik weet waarom: Ze willen de foto's zien en kijken hoe je terecht bent gekomenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar jullie accepteren wel dus?
Ik heb het wel eens eerder gedaan met iemand van vroeger, maar dan verwacht je een "hey, lang geleden, hoe is het"-bericht. En dan komt dat niet.. Dus dan denk ik ja... Wat was hier het praktisch nut van?
Maargoed, kan altijd accepteren en als er zo'n bericht komt is het grappig en anders zijn ze zo weer van m'n lijst af.
Het maakt ook geen kut uit, maar ik ben in dit soort dingen altijd benieuwd of ik er te moeilijk mee omga. Mijn eerste instinct is namelijk om gewoon te negeren, maar ik ben sociaal gezien dan ook niet zo'n bestequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
volg je hart, schaar!! Het is maar Facebook!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je het achteraf zegt, gaan ze je overtuigen dat ze het echt wel geproefd hebben
Ik durf dat met Fred trouwens niet, want ik ben bang dat hij dan denkt dat hij het recht heeft om het ook andersom te doen
32 laffe baantjes, zegt ze, gekquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Spierpijn jonge. Van 32 laffe baantjes
Vanmiddag weer??quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Spierpijn jonge. Van 32 laffe baantjes
Ik ook hoor mijn schoonfam ziet niet allesquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je verschillende recvhtengroepen ja?
ja, ik voel hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
32 laffe baantjes, zegt ze, gek
Ik vind het niet zo gek dat je spierpijn hebt, je gebruikt zowat al je spieren met zwemmen
Tuurlijk niet jouw cup of teaquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm wat zijn de pro's en con's om te stoppen (sorry niet mijn vak; dus ik weet er weinig vanaf). Je hebt dan wel makkelijker qua voeden omdat je man dan ook gewoon 's nachts een keer uit zijn bed kan; niet?
Mijn ene schoonzus geeft nu al een tijdje flesvoeding; maar die heeft dan ook een handig kind; dus ik vrees dat het niet te vergelijken is
Half jaar oudquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gut hier weet ik dus echt niks van![]()
Maar hoe oud is ze nu?
Ik heb er ff over gedacht maar heb daar dus 0 verstand van en durf er dus ook niks zinnigs over te zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tuurlijk niet jouw cup of tealogisch toch
![]()
Pro stoppen:
- De zorg voor Peach's voeding kunnen delen met anderen als ik moe ben/even weg wil (eigenlijk gewoon niet meer dag en nacht elke 2 a 3 uur bezig hoeven zijn met voeden, kolven, vooruit denken want ik moet zo weer voeden enz);
- wellicht doorslapen;
- niet meer kolven op mijn werk;
- bij flesvoeding gaat ze van 8 tot 10 voedingen per etmaal naar 3 a 4;
- IK BEN MOE!!
Con:
-bv is de beste troost ooit;
- je mag ongelimiteerd voeden met bv;
- bij spijt kan ik niet meer terug;
- het is veel goedkoper;
- het is betere voeding;
- het voelt.. Bijzonder, ofzo. Dat je kind groeit en dat heb jíj in je eentje geregeld.
Zoiets
Ik vind het supercool, maar als ik het koop krijg ik de echtscheidingspapieren toegezondenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Strepenjeans. yay or nay? Zwart/wit verticaal, zoals de legging van meegamandy.
ja? Why?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het supercool, maar als ik het koop krijg ik de echtscheidingspapieren toegezonden
Ik zag er gisteren een meisje in lopen en bedacht me dat ik het erg tof vindtquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou yay zeggen; want ik heb ook 1.... Alleen: Koop 1 van kwaliteit; want die van mij ziet er nu al niet meer netjes uit na 3x wassenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik waardeer jullie meedenksels juist heel erg, juist fijn dat jullie niet gehinderd worden door voorkennis en eigen ervaring die je mening kleurenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, je hebt het al maanden volgehouden toch? Volgens mij is ze groot en sterk genoeg en kun je best stoppen. Maar ja, wij weten daar ook weer niet alles van. In OUD wel
ik heb al diep respect dat je het zes maanden vol houdtquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik waardeer jullie meedenksels juist heel erg, juist fijn dat jullie niet gehinderd worden door voorkennis en eigen ervaring die je mening kleuren
Je hoeft het niet meer te doen, je hebt al heel veel gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tuurlijk niet jouw cup of tealogisch toch
![]()
Pro stoppen:
- De zorg voor Peach's voeding kunnen delen met anderen als ik moe ben/even weg wil (eigenlijk gewoon niet meer dag en nacht elke 2 a 3 uur bezig hoeven zijn met voeden, kolven, vooruit denken want ik moet zo weer voeden enz);
- wellicht doorslapen;
- niet meer kolven op mijn werk;
- bij flesvoeding gaat ze van 8 tot 10 voedingen per etmaal naar 3 a 4;
- IK BEN MOE!!
Con:
-bv is de beste troost ooit;
- je mag ongelimiteerd voeden met bv;
- bij spijt kan ik niet meer terug;
- het is veel goedkoper;
- het is betere voeding;
- het voelt.. Bijzonder, ofzo. Dat je kind groeit en dat heb jíj in je eentje geregeld.
Zoiets
noemde je me nou slank?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren een meisje in lopen en bedacht me dat ik het erg tof vindtmoet je er wel het figuur viir hebben maar dat heb je vlgns mij wel
Nayquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
noemde je me nou slank?
Oh wacht!
Snap ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb er ff over gedacht maar heb daar dus 0 verstand van en durf er dus ook niks zinnigs over te zeggen
Ik denk dat peach meer heeft aan een mama die lekker uitgerust is en zich op die manier meer kan geven, dan aan een mama die eigenlijk altijd op haar tandvlees loopt en snel geïrriteerd isquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Snap ikmaar als je iets vind ben ik er benieuwd naar hoor
SQ, dat dus ja. Ik ben ZO moe.. Ik heb vannacht weer uren met haar opgezeten en ik loop echt op mn tandvleeshet is niet alleen op die manier vermoeiend, het kost ook gewoon letterlijk veel energie. Ik heb belachelijk veel honger en als je ziet wat ik wegbunker is het echt veelzeggend dat ik er niet van aankom. Alleen is het dus geen garantie op doorslapen o over te gaan en dat wil ik eigenlijk het allerliefst
Bubs
Nee dat niet; maar dan kan je man ook een keer opstaan i.p.v. dat jij steeds jezelf moet opofferen (en daardoor wellicht minder goed in je vel zit overdag door de weinigen energie ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
SQ, dat dus ja. Ik ben ZO moe.. Ik heb vannacht weer uren met haar opgezeten en ik loop echt op mn tandvleeshet is niet alleen op die manier vermoeiend, het kost ook gewoon letterlijk veel energie. Ik heb belachelijk veel honger en als je ziet wat ik wegbunker is het echt veelzeggend dat ik er niet van aankom. Alleen is het dus geen garantie op doorslapen o over te gaan en dat wil ik eigenlijk het allerliefst
Bubs
Als je man kan opstaan heb jij wel degelijk garantie op doorslapenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bubs
nee hoor. Als een kint ligt te blèren wordt mama altijd wakker. Mooi iets,die natuurquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je man kan opstaan heb jij wel degelijk garantie op doorslapen
Oordopjes. Of een hotelquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Als een kint ligt te blèren wordt mama altijd wakker. Mooi iets,die natuur
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom viel het "het is veel goedkoper"argument mij het eerste op?
Dat misschien wel; maar dat je niet zelf hoeft op te staan; lijkt me dat je iets meer kan uitrusten en kan bij duttenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Als een kint ligt te blèren wordt mama altijd wakker. Mooi iets,die natuur
Ook weer waar ja! Oh, en nog een pro-stoppen: eindelijk geen pijnlijke tepels meer! Con: kunstvoedingspoep stinkt veel meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat niet; maar dan kan je man ook een keer opstaan i.p.v. dat jij steeds jezelf moet opofferen (en daardoor wellicht minder goed in je vel zit overdag door de weinigen energie ook)
Dat sowieso idd. Maar kunnen blijven liggen betekent misschien wel dat ik makkelijker weer in slaap komquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zal idd welquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat sowieso idd. Maar kunnen blijven liggen betekent misschien wel dat ik makkelijker weer in slaap kom
Ik weet er ook niets vanaf en ken jullie nog niet zo goed. Maar ik zou net als SQ zeggen, een vrolijke en uitgeslapen mamma telt ook mee! En je hebt al zoveel gegeven. Die 6 maanden lijken dan niet zoveel, maar als ik dan lees hoe vaak je moet voeden (en bij moet eten) dat zegt toch ook wat?! Het klinkt ook alsof het heel veel energie kost/vreet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Thnx allemaal, fijn om er even over te kunnen kletsen met jullie
En het is idd een gevoelskwestie en dat is zo enorm lastig.. Ik heb Stef 9 maanden gevoed en die stopte zelf, dus ergens voel ik me dan schuldig als ik Isabel zelf afkap na een kortere tijd. Maar wat SQ zegt is meer dan waar: een blije mama is ook zo belangrijk voor een kind. Pfff
niet meer dan ZWEI!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, we proberen vanavond denk ik nog eens een papfles met gekolfde melk en als dat niet werkt ga ik denk ik maar eens een pak melkpoeder halen. Thnx moppies, ik waardeer dit zeer
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, we proberen vanavond denk ik nog eens een papfles met gekolfde melk en als dat niet werkt ga ik denk ik maar eens een pak melkpoeder halen. Thnx moppies, ik waardeer dit zeer
ah, een mafia lidquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Ik heb er me wel bij neergelegd, maar gister begon de verloskundige zo van je het is wel heel zonde hoor
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik weet er ook niets vanaf en ken jullie nog niet zo goed. Maar ik zou net als SQ zeggen, een vrolijke en uitgeslapen mamma telt ook mee! En je hebt al zoveel gegeven. Die 6 maanden lijken dan niet zoveel, maar als ik dan lees hoe vaak je moet voeden (en bij moet eten) dat zegt toch ook wat?! Het klinkt ook alsof het heel veel energie kost/vreet.
En al zijn de con's meer op gevoelsbasis, je blijft haar mamma. Die 6 maanden neemt niemand je meer af.
Maar das mijn mening
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp dat dat tegenwoordig ook weer een stuk handiger is doordat het niet meer opgewarmd moet worden en gewoon op kamertemperatuur mag
Cif had Lyam op zijn schoot afgelopen weekend en schoonzus schudde zo de fles door elkaar: Hier voeden!Handigheid
Waarop uiteraard iedereen zei dat cif wel klaar was om papa te worden nu..........
Maar toen keken ze naar mij en zeiden ze dat het over een paar jaar ook wel kan
Dat is ook. Idealiter haal ik de 8 maanden, dan wordt de bijvoeding belangrijker en neemt de melk echt structureel minder plaats in op de totale hoeveelheid voedsel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
De eerste zes maanden zijn het belangrijkst he, daarna zijn de fysieke voordelen voor het kint niet zo groot meer.
Waarop uiteraard iedereen zei dat cif wel klaar was om papa te worden nu..........
Maar toen keken ze naar mij en zeiden ze dat het over een paar jaar ook wel kan
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend biedt zich zelf aan om te voeden (lees: hij stort zich op baby en mamma en trekt een zielig gezicht)![]()
Hij is zelfs teleurgesteld als hij het kindje van vrienden van ons een avond niet mag vast houden....
Hij heeft echt de hele middag met mijn neven doorgebrachtquote:
Jup!quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, als je echt wanhopig bent mag je Cif wel een dagje met mij mee laten lopen, die is zo van z'n kinderwens af
Het gevoel komt wel als je een jaar of 50 bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Valt mee want hij vindt het op zich ook wel leuk dat ie de koters gewoon terug kan geven als ie ze zelf beu is
Ik vond het alleen echt opvallend dat iedereen ook zei tegen mij dat ik nog wel een paar jaar moest wachten en 'dat gevoel komt nog wel'![]()
dat is gewoon freakyquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend biedt zich zelf aan om te voeden (lees: hij stort zich op baby en mamma en trekt een zielig gezicht)![]()
Hij is zelfs teleurgesteld als hij het kindje van vrienden van ons een avond niet mag vast houden....
Ze denkt gewoon "hey, dat is die meneer met hetzelfde trappelpakje als ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ons achterbuurkint van 21 maanden weet ineens bb's naam. Dus gisteren werd er constant "allo bb! Allo bb" gekwetterd vanuit de tuin. Als ze mij ziet slaat ze af
En jij rammelt nochtans ook beheurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ons achterbuurkint van 21 maanden weet ineens bb's naam. Dus gisteren werd er constant "allo bb! Allo bb" gekwetterd vanuit de tuin. Als ze mij ziet slaat ze af
ja vind je dat? Ik vind het nog wel meevallenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En jij rammelt nochtans ook beheurlijk
so truequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze denkt gewoon "hey, dat is die meneer met hetzelfde trappelpakje als ik"
Hallo, waarom ben je anders getrouwdquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Of zie ik mezelf verkeerd en kom ik wel over als een tikkende hormoonbom?
dat was zijn idee!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hallo, waarom ben je anders getrouwd![]()
Noes, je bent erin getrapt!quote:
Zulks een velen oog aids in een paar regels wat is dezequote:Het was hard nodig, en het resultaat mag er wezen.
Onze nieuwe vloer is
een fijt.
Na het vernieuwen/professionaliseren van onze wasmachines, drogers, reiniging schema en reinigingsmiddelen, onderhoudsschema, uitbreiding van ons privete lable, en de vaatwasser, de bar vloer en bar krukken.
Is ons volgende project het ombouwen van de zonnebankruimte naar een massage ruimte met profeccionele masseur.
Hij is 27 (maar hij had dat 10 jaar terug ook al)quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud is hij? En rammel jij door hem of had je dat al?
godsammequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben een lijst aan het maken van sauna's, en daar zitten dus kennelijk ook gay-sauna's tussen als je gewoon via google zoekt.
Nu kwam ik dus net op deze site en daar staat dus gewoon dit:
[..]
Zulks een velen oog aids in een paar regels wat is deze
Valt mee; maar als je ergens koters ziet; ga je er normaal graag naartoe (of houdt ze vast of of of ); terwijl ik dat niet heb... En het dus ook niet zo raar vind dat mijn buurjongen achter zijn mama schuilt als ie mij ziet en zo op cif afrent als die buiten isquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Of zie ik mezelf verkeerd en kom ik wel over als een tikkende hormoonbom?
nee, dat niet, maar het scheelt niet veel, de rest van die site ziet eruit alsof het zo'n geocities-site isquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
profeccionele is ook wel een pareltje![]()
Is het allemaal ook nog in comic sans?
link!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar het scheelt niet veel, de rest van die site ziet eruit alsof het zo'n geocities-site is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja het is me niet duidelijk wie daar gebruik van zou maken, maargoedquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een gay sauna die tot 6 uur 's ochtends open is
Als je de beschrijving zo leest is het gewoon een gay bar waar per ongeluk ook nog een sauna in zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja het is me niet duidelijk wie daar gebruik van zou maken, maargoedtot 6 uur in de oichtend in de sauna ermahgerd
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja het is me niet duidelijk wie daar gebruik van zou maken, maargoedtot 6 uur in de oichtend in de sauna ermahgerd
Zoek de saunaquote:Op de eerste verdieping vindt u:
De entree
Beide kleedruimtes met totaal 88 locker's
Toiletten
Douches
De bar
Computer met internet aansluiting
Lees hoek
Droge sauna
Filmzaal met groot plasma scherm
Darkroom
Privé cabines
Massage bank
Op de tweede verdieping vindt u:
Het dak/zonneterras dat in de winter verwarmd en overdekt is
Zonnebank
Stoom sauna
Bubbel bad
Ligstoelen
Zitje met diverse tijdschriften
Computer met internet aansluiting en webcam
Urinoir
subtielquote:• Anaal sex, doe het safe!
fuckersquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef Mirjam het volgende:
lakje van asos binnen zonder mooien doosje die sq wel had
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Alle homograppen zijn minder grappig geworden
Jij hoort nu begrip te hebben en voor ze op te staanquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Alle homograppen zijn minder grappig geworden
Ja dat wel natuurlijk, maar ik vind het een mooie oplossingquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi toch?
moet je de oude terugsturen?
Ik hoop een Catrice en geen Chanel?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Verrekte kneus die ik benNieuwe lipstick heb ik in mijn handen... ben er half mee aan het draaien/spelen; terwijl ik een gesprek heb met collega.... Doe ik hem open: Heb ik em daadwerkelijk open zitten draaien...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hij is nu stuk ja..
Too facedquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop een Catrice en geen Chanel?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Too faced![]()
Hij was maar 17 euro ofzo..............................................................
![]()
SUKKEL, die nieuwequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Too faced![]()
Hij was maar 17 euro ofzo..............................................................
![]()
Jaquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Verrekte kneus die ik benNieuwe lipstick heb ik in mijn handen... ben er half mee aan het draaien/spelen; terwijl ik een gesprek heb met collega.... Doe ik hem open: Heb ik em daadwerkelijk open zitten draaien...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hij is nu stuk ja..
Ja ga vanavond idd eens kijken... zit nu helemaal in die dop... 1 grote smurriequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Incantrix het volgende:
Kun je de lipstick niet in een bakje ofzo frotten en dan gebruiken met een lippenseel? Wel omslachtig, maar anders is het echt wel heel zonde ofzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef Incantrix het volgende:
Je kunt 'm zelfs even fikken in de magnetron, dan wordt 'ie mooi glad, alsof 'ie in dat bakje hoort zeg maar.
Ah.. Gewoon even eruit scheppen met de achterkant van een penseel. Misschien dat je ergens een klein leeg blikje van een lippenbalsam ofzo vandaan kunt halen, daarin doen, eventueel even in de magne (ik deed dat zelf nooit, bang dat de samenstelling zou wijzigen maar meerdere visagisten doen dat wel altijd) en klaarIk had zelf een pillendoos met heel veel vakjes en daar schepte ik altijd het laatste beetje lipstick van een stift die op is in (in dat houdertje zit meestal nog best veel als je er al niet meer mee kunt stiften).
Succes met je lipstick en werzequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ok en nu moet ik een paar migraties doen en druk wezen op het werk gmrpf
Ermahgerd, lopende kiosken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd zometeen komt Peterrrr door de trein met drinken en stroopwafels. Hij heeft er zin in
Haha hij komt net langs, hij heeft een afro en ziet er niet homo uit (zo klonk hij welquote:
Nu een noodstop.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha hij komt net langs, hij heeft een afro en ziet er niet homo uit (zo klonk hij wel).
Alleen wil niemand iets, aaaah...
* SpaceInvaders hoopt dat die mensen nooit piloot zullen wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:19 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd wat zitten er domme mensen naast mij
Denken dat je een opleiding nodig hebt om propper te worden"Ik wil graag vliegen" "Nou dan moet je ... Worden, uhm.."
"Ja piloot ofzo" " Ohja zo heet dat"
En meer dingen waar ze over pratenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders hoopt dat die mensen nooit piloot zullen worden
4 tot 8?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haat aan op kuttijden ingepland worden zonder pauze zodat je niet normaal kan eten
O joy, avondeten om 4 uurquote:
Ja het komt ook wel goed, alleen vind ik het een kuttijd om te werken. Plan me dan van sochtends tot 5 of savonds in. Dit is midden op je dagquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon even je beeld van avondeten loslaten en dan komt t wel goed
Noooopequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Terrassen in de pauze is niet goed voor de motivatie
Met je baas?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
BIERRRRquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
Regel 1: geen alcohol als ik die (volgende) dag nog moet werkenquote:
Ik vind het echt heel stom dat sesamstraat ervoor gecancelled wordt. Wekenlang! Leg dat maar uit aan de doelgroepquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
De tour staat op zovelen saaiheid
NIETTquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel stom dat sesamstraat ervoor gecancelled wordt. Wekenlang! Leg dat maar uit aan de doelgroep
WUT?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel stom dat sesamstraat ervoor gecancelled wordt. Wekenlang! Leg dat maar uit aan de doelgroep
Jawelquote:
Trix, wat vreselijk gay dat ze gewoon sesamstraat cancellen!twitter:Bos_Geert twitterde op donderdag 18-07-2013 om 07:43:0932 jarige man zvwovp die zich uitgeeft als schaapscheerder eet en drinkt zonder te betalen in horecagelegenheden in A'scha. Man aangehouden reageer retweet
Lol!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet zo gnorken om deze tweet'
Trix, wat vreselijk gay dat ze gewoon sesamstraat cancellen!twitter:Bos_Geert twitterde op donderdag 18-07-2013 om 07:43:0932 jarige man zvwovp die zich uitgeeft als schaapscheerder eet en drinkt zonder te betalen in horecagelegenheden in A'scha. Man aangehouden reageer retweet
Dafuq, ze hebben toch drie zenders daar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Incantrix het volgende:
Ohnee, het jaar ervoor:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)nterklaasuitzending/
Dat dus ja, gooi dat verdomme dan lekker op nl 2 of 3quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, ze hebben toch drie zenders daar?.
Zelfs ik ben niet autistisch genoeg om te blijven bij "ja maar alles moet op ned 1"
Ja, was leuk welquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet je een kind uitleggen dat er een meneer is die Nederland graag wil besturen of juist niet en dat dat belangrijker is dan Sinterklaas
oh wat een knurften zijn het ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dus ja, gooi dat verdomme dan lekker op nl 2 of 3maarja
Na sesamstraat komt zendtijd voor politieke partijen en een tijdje terug was Stef Sesamstraat aan het kijken, ik ruimde de tafel af en Paul was weet ik veel waar. Zie ik ineens vanuit mijn ooghoek een koe geslacht worden op tvde partij van de dieren sloot even aan op sesamstraat en gooide 3 minuten na sesamstraat even wat lekkere beelden de ether in
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dus ja, gooi dat verdomme dan lekker op nl 2 of 3maarja
Na sesamstraat komt zendtijd voor politieke partijen en een tijdje terug was Stef Sesamstraat aan het kijken, ik ruimde de tafel af en Paul was weet ik veel waar. Zie ik ineens vanuit mijn ooghoek een koe geslacht worden op tvde partij van de dieren sloot even aan op sesamstraat en gooide 3 minuten na sesamstraat even wat lekkere beelden de ether in
Dat is nog steeds, als er geen tour de frans isquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Vroegah, toen je elke dag om 18.15 Sesamstraat kreeg, daarna het Jeugdjournaal, daarna klokhuis.![]()
En Daarna iets knulligs als Lingo ofzo
Ik heb ze gemaild ook nog, met een klacht. Maar dan krijg je iets terug van 'ja, maar wij krijgen die zendtijd om naar eigen inzicht in te vullen en weten niet precies wanneer het wordt uitgezonden.'quote:
Knurften in de mediawereldquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild ook nog, met een klacht. Maar dan krijg je iets terug van 'ja, maar wij krijgen die zendtijd om naar eigen inzicht in te vullen en weten niet precies wanneer het wordt uitgezonden.'
Maar er ís als het goed is maar 1 uitzendtijd: direct na sesamstraatdat was wel echt fantastisch ook. Ik weet dat het mijn eigen verantwoording is om erbij te blijven en op te letten wat hij ziet, maar dit was wat onverwacht. Net als flappie geert direct nadat pino heeft afgezwaaid gaat lopen loeien over hoofddoekjestax
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
toer de frans
mensen die de hele toer de frans gaan kijken op tv2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Niet altijd volgens mij, maar ik weet het niet goed want meestal gooi ik 'm uit als bert en ernie het licht uit hebben gedaan (quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is nog steeds, als er geen tour de frans is
Nou, dat laatste maakt weinig uit lijkt me.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild ook nog, met een klacht. Maar dan krijg je iets terug van 'ja, maar wij krijgen die zendtijd om naar eigen inzicht in te vullen en weten niet precies wanneer het wordt uitgezonden.'
Maar er ís als het goed is maar 1 uitzendtijd: direct na sesamstraatdat was wel echt fantastisch ook. Ik weet dat het mijn eigen verantwoording is om erbij te blijven en op te letten wat hij ziet, maar dit was wat onverwacht. Net als flappie geert direct nadat pino heeft afgezwaaid gaat lopen loeien over hoofddoekjestax
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
toer de frans
Ik vind sport op tv kijken sowieso maar raarquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind zelfs de tien kilometer schaatsen op de Olympische spelen al te ver gaan. Ik zet in, kijk drie rondjes, zap terug en kijk de finish
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]FredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Dus als je ziek bent is het wel vermakelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]Maar mijn vent is ziek anders ook niet
Sport op tv kijken is gewoon onmenselijk saaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind sport op tv kijken sowieso maar raarmaar then again, ik vermoed dat ik daarin de rare ben
Wij zijn allemaal ziek en wij vinden het ook niet leuk, that argument is invalid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als je ziek bent is het wel vermakelijk?
Dat is ook nog zoiets inderdaad. Ik kijk om die reden ook al heel lang het nieuws niet meer, ik word er echt vreselijk naar van. Ik vond het hoe dan ook te belachelijk voor woorden. DAT DIT KAN IN NEDERLAND (en dat meen ik nog een beetje ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat laatste maakt weinig uit lijkt me.
Maar beelden van slachtpartijen hoef ik als 32-jarige al niet zonder waarschuwing te zien, laat staan kinderen.
Ik zag als achtjarige een keer een geit geslacht worden op SoCuTeRa ofzo. Gewoon in Afrika en er was niet eens bloed te zien en ik droom er soms nog steeds naar van
Daar ben ik het in dit geval ook mee eens ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets inderdaad. Ik kijk om die reden ook al heel lang het nieuws niet meer, ik word er echt vreselijk naar van. Ik vond het hoe dan ook te belachelijk voor woorden. DAT DIT KAN IN NEDERLAND (en dat meen ik nog een beetje ook)
Hij vindt van welquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als je ziek bent is het wel vermakelijk?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sport op tv kijken is gewoon onmenselijk saai.
Maar het schijnt een mannending te zijn
Agree!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ben ik het in dit geval ook mee eens ja.
Ik blijf liever in stroopwafelregenboogland
+34quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En ik ben blij dat de mijnese daar ook niet van houdt. Veel gezelliger
Ohai !quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
toer de frans
Wel als ik lig te walvissen op de bankquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan hoef jij toch niet mee te kijken?
tsja, dan is het een keuzequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel als ik lig te walvissen op de bank
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+34
Al is het niet per definitie gezelliger, omdat de tijd die niet aan sport kijken wordt besteed wel aan woodworking.nl / fok.nl / bva-auctions.nl wordt besteed, maar then again ben ik zelf ook nogal een digiholic
cif is er wel blij mee; want ik vind tour de jour ook gewoon echt leuk om te kijkenquote:
nepwijf!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
cif is er wel blij mee; want ik vind tour de jour ook gewoon echt leuk om te kijkenDus wij kijken elke avond tour de jour nou
![]()
![]()
die doen ze toch twee keer dit jaar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
En er is idd een reden dat we vandaag de tour op het werk hebben aangezet; want alpe d'huez![]()
Berg-ettapes kan ik wel helemaal kijken; gewone etappes vind ik de laatste kilometers ook prima
![]()
Ik denk dat zoiets alleen mooi is op lange slanke benen. Niet dat ik die zelf hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel zo
Kost wel nog maar 17 euro nu
ik vind dat altijd zo moeilijk inschatten... die modellen hebben altijd van die satéprikkerpootjes...quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets alleen mooi is op lange slanke benen. Niet dat ik die zelf heb
Mja ik ben anti print op mijn benen want dan vind ik het helemaal stalpoten galorequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zo moeilijk inschatten... die modellen hebben altijd van die satéprikkerpootjes...
Lijkt net alsof er een kont op geshopped is en de rest slank? Er klopt iets niet rechtsquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier met dikke poten. Vind ik ook nog best okee!
Komt door de lichaamshouding, deze persoon steekt haar bips opzij. Ik heb geen brede ass, dus dat zie je nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijkt net alsof er een kont op geshopped is en de rest slank? Er klopt iets niet rechts
Ja ik vind dat echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://cdn.www.babble.com/wp-content(...)ipes3.jpg]afbeelding[/url] ]
Al ben ik slanker dan dit
Fok it, ik bestel 'm gewoon.
ik ben inmiddels wel gewend dat onze smaken lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt verschrikkelijkMaar je moet doen wat je zelf leuk vindt.
quote:
Was wel lief bedoeld maar ik dacht dat ik al velen malen gezegd had dat ik een stervende tyfushekel heb aan wielrennenquote:
betelgeuse broekquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://cdn.www.babble.com/wp-content(...)ipes3.jpg]afbeelding[/url] ]
Al ben ik slanker dan dit
Fok it, ik bestel 'm gewoon.
Volgens mij mag het allebeiquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of beetlejuice, hoe heette die knakker?
Obelixquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of beetlejuice, hoe heette die knakker?
Die heeft blauwe strepenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/3.gif
Obelix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Had je mijn opmerking erover nog gelezen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel zo
Kost wel nog maar 17 euro nu
ja! Maar deze is wel extreem afgeprijsd. Weet niet wat de qualitet is...quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je mijn opmerking erover nog gelezen?
oh jij hebt die van Asos? En na drie keer al lillek?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens is dat precies diegene die ik ook heb skjoe![]()
Maar jij wast op 30 graden, niet in de droger?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil er vanavond wel foto van maken hoe ie er nu uitziet.. Hij is gaan pluizen namelijk.. En daar baal ik van... Want de broek zit echt heerlijk en ik vind em echt tof
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij wast op 30 graden, niet in de droger?
De matigheidquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
En zelfs binnenste buiten heb ik em gewassen.... En bij de zakken en op de kont is het al aan het pluizen. Dus ik vrees dat ik em mag weggooien na een paar keer meer wassen
Wat is het dan?quote:As your defective Candy Bag will leave your house, we'll send you the new one.
Best regards,
op het balkon?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef Diconnected het volgende:
ik wil een zwembadik ga maar eens kijken voor een klein zwembadje
.
Ja zo'n kleintjequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op het balkon?
Kun je beter naar het zwembad gaan
Staat wel erg mooi! Jammer dat het zo'n matige kwaliteit is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil er vanavond wel foto van maken hoe ie er nu uitziet.. Hij is gaan pluizen namelijk.. En daar baal ik van... Want de broek zit echt heerlijk en ik vind em echt tof
[ afbeelding ]
Ik zou eerst eens kijken of dat legaal isquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zo'n kleintjevan 1 bij 2 ofzo, dat je er gewoon ff in kan plonzen
En we hebben hier alleen maar binnenbaden
zijn er meer die dat doen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens kijken of dat legaal is
Een bad van 1 bij 2 gevuld met 50 cm water weegt namelijk 1000 kilo
geen vennen / meertjes / plassen / etc?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zo'n kleintjevan 1 bij 2 ofzo, dat je er gewoon ff in kan plonzen
En we hebben hier alleen maar binnenbaden
Kan wel wezen, maar balkons zijn daar doorgaans niet op berekend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zijn er meer die dat doen hiermaar denk dat m'n moeder er ook niet zo blij is
vol met blauwalgquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen vennen / meertjes / plassen / etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |