net met mor geruild. Heb wel prison architect voor je.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Ey Sos, als je die dubbele chiv kaart nog had, heb nog een dubbele torchlight card als je die nog nodig hebt.
Ah, de chiv kaart was de laatste die ik nog nodig had. Pleur hem wel op de markt en koop hem danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net met mor geruild. Heb wel prison architect voor je.
En heel veel vintage tf2 dingen kom ik net achter.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ah, de chiv kaart was de laatste die ik nog nodig had. Pleur hem wel op de markt en koop hem dan
Ik wil wel ruilen!!1!! stop de persenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Ey Sos, als je die dubbele chiv kaart nog had, heb nog een dubbele torchlight card als je die nog nodig hebt.
Heb hem nou al verkocht en die andere gekochtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen!!1!! stop de persen
dibs op de torchlight en kerbalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
laat maar weten als iemand wil ruilen
[ afbeelding ]
hoe werkt dat? fees enzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb hem nou al verkocht en die andere gekocht
Je krijgt iets minder dan waar je hem voor verkoopt. Als je hem voor 12 cent er opzet krijg je 10 cent terug.quote:
Kom torchlight 2 spelen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je krijgt iets minder dan waar je hem voor verkoopt. Als je hem voor 12 cent er opzet krijg je 10 cent terug.
quote:
ik ook ook al maakt het eigenlijk helemaal geen zak uitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef TJV het volgende:
Ik wil al die kaartjes, dan kan ik eindelijk level 5 worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |