als ik een band wil zien en ze spelen in de buurt maakt de zaal niet zoveel uit.....sterker nog, woensdag ga in totaal ong 5uur OV'en om The Thermals te zien:quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
Jaloers. Als ze hier komen staan ze in zo'n ongelooflijke klotezaal dat ik daar mijn geld niet aan uit ga geven
bakkertjen waarom staat mijn orang oetang nog niet in jouw UIquote:
The Thermalsquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik een band wil zien en ze spelen in de buurt maakt de zaal niet zoveel uit.....sterker nog, woensdag ga in totaal ong 5uur OV'en om The Thermals te zien:
ja, de geluidskwaliteit hoort zo
jarenlang spijt gehad dat ik in 2008 ofzo niet naar Vera ben gegaan om ze te zien. nu maar 5 uur treinen heen en weer naar Utrechtquote:
Aantal jaar terug al eens gezien, was een feestje. Noiserock bandjes zijn altijd een feestje, eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jarenlang spijt gehad dat ik in 2008 ofzo niet naar Vera ben gegaan om ze te zien. nu maar 5 uur treinen heen en weer naar Utrecht
Ik ben al een keer naar De Staat geweest toen ze in Corso speelden en dat was echt een drama. Daar ga ik niet nog een keer heenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik een band wil zien en ze spelen in de buurt maakt de zaal niet zoveel uit.....sterker nog, woensdag ga in totaal ong 5uur OV'en om The Thermals te zien:
ja, de geluidskwaliteit hoort zo
waar niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, lo-fi haters worden niet gewaardeerd.
Weet je al wie er in je UI moet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, lo-fi haters worden niet gewaardeerd.
De Staat heb ik gezien in Luxor Live (als voorprog van Triggerfinger) en in Zalencentrum De Schaaf in Leeuwarden. maar dat is een kutzaal. staat op de nominatie gesloopt te worden. EN TERECHT! nu ga ik er voor naar Doornroosje Nijmegen. ooit mijn 1e concert daar gezien (Presidents of The USA)quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al een keer naar De Staat geweest toen ze in Corso speelden en dat was echt een drama. Daar ga ik niet nog een keer heen
Atze. Atzegod geeft een 9 aan The Thermals.quote:
hoi mamquote:
De Staat is live nog altijd 5x beter dan op plaat. Die productie is echt om te janken, en niet lo-fi bedoeld. T zijn geen noiserockers of shoegazers, gewoon fopstonerquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al een keer naar De Staat geweest toen ze in Corso speelden en dat was echt een drama. Daar ga ik niet nog een keer heen
ik zag je quote van mijn post met die rare UI van je als reactie welquote:
Ik bedoelde jou niet te quotenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag je quote van mijn post met die rare UI van je als reactie wel
Ik denk dat het voor mij dan deze keer Paard van Troje gaat worden. Of Bibelot, dat maakt qua afstand ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De Staat heb ik gezien in Luxor Live (als voorprog van Triggerfinger) en in Zalencentrum De Schaaf in Leeuwarden. maar dat is een kutzaal. staat op de nominatie gesloopt te worden. EN TERECHT! nu ga ik er voor naar Doornroosje Nijmegen. ooit mijn 1e concert daar gezien (Presidents of The USA)
Dat wordt gewaardeerd. Jeugdzondenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:48 schreef borisz het volgende:
Sorry Minthy zal je oproep niet meer plaatsen
haha oh man ik weet het nog goed toen op het dak van die torenflatquote:
nja, als ik niet toevallig al bij Nijmegen was die dag was ik natuurlijk niet naar Nijmegen gegaan. dan was het het Bolwerk te Sneek (ook geen topzaal) of Vera Groningen (topzaal) geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij dan deze keer Paard van Troje gaat worden. Of Bibelot, dat maakt qua afstand ook niet zo veel uit.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha oh man ik weet het nog goed toen op het dak van die torenflat
wat een hoogtepunten waren dat
Ja hoi negeer me maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een kutplaat, terwijl ik de hele dubstep wave best tof vind.
Ik ga voor een Atze solo.quote:
quote:
tis Goatse. met een s dus....quote:
deze wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatsequote:
vandaag al pizza gegeten. mijn favoriete pizza had 35% houdbaarheidsdatumkorting dus die heb ik meteen verorberd. zo'n Prosciutto uit de koeling van de AH.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Rock!!! Bijna vrijdag!!
Al een Pizza verzonnen????!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vandaag al pizza gegeten. mijn favoriete pizza had 35% houdbaarheidsdatumkorting dus die heb ik meteen verorberd. zo'n Prosciutto uit de koeling van de AH.
2wk terug ook al geen pizza op vrijdag.....maar ik eet toch wel in 90% van de gevallen pizza op vrijdagquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Je verbreekt jouw o zo mooie traditie
!!!
Ja die magnetron hap!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2wk terug ook al geen pizza op vrijdag.....maar ik eet toch wel in 90% van de gevallen pizza op vrijdag
Ik kwam tot de ontdekking dat er helemaal geen pizza's in m'n nieuwe oven passen. Balenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2wk terug ook al geen pizza op vrijdag.....maar ik eet toch wel in 90% van de gevallen pizza op vrijdag
nou hequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Of in die parkeergarage, ik vergeet het gezicht van Els nooit weer![]()
Wat is dat voor my first oven danquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kwam tot de ontdekking dat er helemaal geen pizza's in m'n nieuwe oven passen. Balen
Ik wacht op Rinus.quote:
whut? wat is dat voor kutoven??? moet wel zeggen dat die joekeloeres van de AH ook amper past...quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kwam tot de ontdekking dat er helemaal geen pizza's in m'n nieuwe oven passen. Balen
ik ook. ik zal em missen vrijdag. maar 2x in 1wk pizza vind ik wat teveel van t goede.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die magnetron hap!
Ik krijg altijd een ultiem weekend gevoel van jouw vrijdagpizza
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je ook mooi klaar mee zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
wat een kutleven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Je herinnert je het nog, da's verdomme al wat jaren geleden!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou he![]()
!!! in de cabrio van sjaak was het ook top. met het dak open
hihahoquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Je herinnert je het nog, da's verdomme al wat jaren geleden!![]()
Sorry nog dat m'n rechtertiet in je gezicht wapperde en je kaak ontwrichtte
oh, waren jullie dat! Minthy's rechtertiet kwam me al zo bekend voor.....ik lag met een verrekijker in de bosjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Je herinnert je het nog, da's verdomme al wat jaren geleden!![]()
Sorry nog dat m'n rechtertiet in je gezicht wapperde en je kaak ontwrichtte
Een ovenmagnetroncombi! Hierdoor kon het oude oventje de deur uit en heb ik nu meer ruimte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? wat is dat voor kutoven??? moet wel zeggen dat die joekeloeres van de AH ook amper past...
past bij mij wel. en ik heb echt geen bijzondere magentronovencombi....quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een ovenmagnetroncombi! Hierdoor kon het oude oventje de deur uit en heb ik nu meer ruimte.
Ach, dan snijd ik de pizza's maar aan stukken voor het bakken
Niet een bakoven maar een hakovenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een ovenmagnetroncombi! Hierdoor kon het oude oventje de deur uit en heb ik nu meer ruimte.
Ach, dan snijd ik de pizza's maar aan stukken voor het bakken
Misschien mowt ik maar eens kijken naar een speciale bakplaat ervoor. En anders maar geen pizza meer, ook geen dramaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
past bij mij wel. en ik heb echt geen bijzondere magentronovencombi....
Zwak dit ja.quote:
of de pizzabezorger bellen! en daarna keihard uitwonen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien mowt ik maar eens kijken naar een speciale bakplaat ervoor. En anders maar geen pizza meer, ook geen drama
Pizza rookworstquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of de pizzabezorger bellen! en daarna keihard uitwonen natuurlijk!
Jup. Waarom heb je niet even gezwaaid?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, waren jullie dat! Minthy's rechtertiet kwam me al zo bekend voor.....ik lag met een verrekijker in de bosjes
toen kende ik jullie nog nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup. Waarom heb je niet even gezwaaid?!
Ik ga helemaal niemand uitwonenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of de pizzabezorger bellen! en daarna keihard uitwonen natuurlijk!
trusten poedelewoepsie!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
Muh, ik ga slapen. Ik kan mijn ogen niet meer open houden![]()
Slaap lekker allemaal
quote:
Bijna.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
You know say Daddy Snow me, I'm gonna blame
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
Muh, ik ga slapen. Ik kan mijn ogen niet meer open houden![]()
Slaap lekker allemaal
ownee, dat is mijn ultieme fantasie. ik bestel ook nooit pizza omdat ik bang ben voor ene SOA....quote:
Even daarvoor zeg je dat m'n tiet je zo bekend voorkwam.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen kende ik jullie nog niet
en ik ben heel verlegen.
ja, toen ik je een jaar 2 geleden bezocht herkende ik je tiet ergens van. dat met jou en rolfje was toch al ver daarvoor???quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Even daarvoor zeg je dat m'n tiet je zo bekend voorkwam.
The plot thickens...
Ik neem meestal pepperchonorroeni.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ownee, dat is mijn ultieme fantasie. ik bestel ook nooit pizza omdat ik bang ben voor ene SOA....
*vraagt NIET door*quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ownee, dat is mijn ultieme fantasie. ik bestel ook nooit pizza omdat ik bang ben voor ene SOA....
Oh ja, zo kan je het ook lezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, toen ik je een jaar 2 geleden bezocht herkende ik je tiet ergens van. dat met jou en rolfje was toch al ver daarvoor???
Hoe was het daarbinnen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, toen ik je een jaar 2 geleden bezocht herkende ik je tiet ergens van. dat met jou en rolfje was toch al ver daarvoor???
gezelig! ik kwam nog een plaksnor tegen. van jou?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezelig! ik kwam nog een plaksnor tegen. van jou?
trustenquote:
Verstandig... Héél verstandig...quote:
Trsutenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook naar bed. lekker dromen
trsuten
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook naar bed. lekker dromen
trsuten
Jammer, want dan kan ik niet luisteren. Dan had ze alledrie de uren mogen vullen met Rinus. Ik zou teruglezen danquote:
Slaap ze, mop!quote:
Lekkerquote:
Nou die mocht er vroeger zeker wezenquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En Jeroen van Koningsbrugge word ik ook wel zat met zijn reclame.
Van golfbaan naar een bijbaan om de internetkosten te betalen.quote:
Dat is Tijl Beckandquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van golfbaan naar een bijbaan om de internetkosten te betalen.
Waarom ik ansjovis en de bodem los moet bestellen.
Zijn jullie niet van de rood met witte advertentie dan?
enz. enz. enz.
Owhquote:
Ik kan ze beide niet uitstaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh
Hoedan ook, het blijft irritant.
Idd het blijft mij altijd een raadsel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
Waarom moet je zo benadrukken en uitdragen dat je op mannen valt?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Hausam
See
Alleen daarom had ik op LB2 gestemd... Helaasch
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Hausam
See
Alleen daarom had ik op LB2 gestemd... Helaasch
quote:
Ik vind er ook geen kut aan, die plaat ervoor wélquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen kut aan, die plaat ervoor wél
Homo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Everything I do
I do it for you
Ik hou wel van dit gezwijmel op z'n tijd![]()
Moet je daarom wenen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 47inchtv is z'n zenders aan het zoeken. wel ff wenen...beetje groot
nee, tis een beetje groot voor de grootte van de kamer en de kijkafstand. maar dat went wel. weet wel dat ik digitv wil als ik elders ga wonenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tis een beetje groot voor de grootte van de kamer en de kijkafstand. maar dat went wel. weet wel dat ik digitv wil als ik elders ga wonen
Ooooh, wennen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, tis een beetje groot voor de grootte van de kamer en de kijkafstand. maar dat went wel. weet wel dat ik digitv wil als ik elders ga wonen
kak. ik dacht dat het om dequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Lees Piño's vraag nog eens i.c.m. jouw bericht
Ik heb geen TV.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie met jullie hippe platte giga tv's. Ik heb lekker nog een retro tv waarop ik nog een plant kan zetten. Het beeldschermdiagonaal is maar liefst 36 cm!
![]()
Met ultra hippe afstandsbediening die het soms niet doet en met plakband aan elkaar hangt.
Beat that
Ik heb een big ass (46", was in de tijd dat ik hem kocht best forsquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie met jullie hippe platte giga tv's. Ik heb lekker nog een retro tv waarop ik nog een plant kan zetten. Het beeldschermdiagonaal is maar liefst 36 cm!
![]()
Met ultra hippe afstandsbediening die het soms niet doet en met plakband aan elkaar hangt.
Beat that
Knop radio.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
Als er 1 ding erger is dan Coldplay op CD, is het wel Coldplay live
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
Als er 1 ding erger is dan Coldplay op CD, is het wel Coldplay live
Mijn radio heeft geen knopquote:
Ik kijk nu even naar de etappe, maar heel die berg staat vol met supporters. De renners zelf kunnen er nauwelijks meer doorquote:
Dat zou vet zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:56 schreef Holenmens het volgende:
Als ik het goed begrijp doen Timur en Ramon tot en met 26 juli de CSSHOW. En dan gelijk die maandag erna vervangen ze Giel?
Als ze Giel vervangen hebben we 26 uur Timur Open Radio. Niet dat iemand vanaf 6:00 alles zal luisteren maargoed
Dan neem ik toch echt niet op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn
Flirt je stijf om kwart voor 7
@ChatGirl Oops, vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh. Nou het had gekund dat mensen zich eraan ergeren en het nog niet wilde wetenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
Holenmens, het was maar een grapje hoor
Ja iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, over tien jaar is dat prima joh. Daphne is wel echt 17
Ik denk dat alleen zij aan het woord zal zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
"leuk dat je mee gaat"
"ik heb er zin in"
Wordt een spraakzaam dinertje
ik was mijn nieuwe TV aan het inwijden met Sin city Blu-Ray en dan ook nog in 3D, niet dat Sin city dat nodig heeft, maar het kan en ik wilde het testen. Wat een Film! Wat een TV! Wat een Surround Set!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dooie boel hier. Heeft iedereen opeens een leven?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik die film met Marco Borsato op Ned3 kijken
nee, ik ben filmverslaafd en ook bagger wil ik zienquote:
Have fun!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik ben filmverslaafd en ook bagger wil ik zien
is begonnen. misschein kom ik daarna nog ff binnenvallen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik ben filmverslaafd en ook bagger wil ik zien
is begonnen. misschein kom ik daarna nog ff binnenvallen
Logisch, want dan koelt ie niet goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Laptop op schoot is trouwens warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Slaap lekker!quote:
Hej!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik zal hier ook even zwaaien
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Logisch, want dan koelt ie niet goed.
Serieuze vraag?quote:
Serieuze vraag jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Weet het niet precies. Als je hem op tafel hebt heb je de tafel waar de warmte naar toe kan ofzo.
http://www.peterscomputers.nl/home/101-laptop-op-schoot.htmlquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieuze vraag jaJe zou zeggen dat als je het koelding maar vrijhoudt, waar het uit blaast..
Dit dus.quote:Een notebook zuigt zijn lucht om te koelen aan de onderkant aan. Het is dus beter om de onderkant van de laptop niet met iets in contact te laten komen. Uiteraard is een vlakke ondergrond, zoals een tafel, geen probleem, omdat de laptop op elke hoek een 'voetje' heeft waardoor er wat ruimte overblijft tussen tafel en koeler. Echter, als u uw schoot, een stoffen tafellaken, een kussen of bijvoorbeeld dekens als ondergrond gebruikt, koelt de koeler veel slechter, wat een flinke verkorting van de levensduur van het apparaat kan betekenen.
Ah. Bij mij zijn die voetjes toch al losgelatenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.peterscomputers.nl/home/101-laptop-op-schoot.html
[..]
Dit dus.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
MuggenGelukkig heb ik daar hier geen last van. Dit weekend wel weer ben ik bang, als ik bij mijn ouders ben. Daar kom ik altijd vol met muggenbulten van terug.
heel gek, maar sinds ik alleen woon heb ik nauwelijks meer last van muggen terwijl ik vroeger lekgeprikt werd terwijl mijn ex weer nergens last van had.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb muggenbulten altijd minstens een week en die hele week jeuken ze dan ook.
Prikweg helpt voor een half uur, tandpasta helemaal niet en al die andere zooi ook niet.
Mag hopen dat de mug het pand heeft verlaten, anders gaan we vannacht door met tikkertje spelen!
Maar je hebt waarschijnlijk dan ook een fatsoenlijk geïsoleerd huis. Het appartement waar ik in woon is zo ongeveer rijp voor de sloop, zo oud is het zowatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
heel gek, maar sinds ik alleen woon heb ik nauwelijks meer last van muggen terwijl ik vroeger lekgeprikt werd terwijl mijn ex weer nergens last van had.
en warm in mijn huis? warmer dan 24.5 is op de thermostaat nog niet geweest, maar die hangt middenin de kamer boven de computermonitor en als die aangaat is het zo 1-2 graden warmer. ik slaap ver van ramen af en laag bij de grond terwijl mijn kamer bijna 3.5m hoog is. ik heb geen last van warmte dus
de voorkant is bijna 1 grote ruit enkel glas waar maar 1 klein raampje open kan. de achterkant heeft alleen 2 kleine lichtkoepeltjes waarvan er 1 open kan. doorluchten is dus lastig. betekent ook dat muggen amper binnen kunnen komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar je hebt waarschijnlijk dan ook een fatsoenlijk geïsoleerd huis. Het appartement waar ik in woon is zo ongeveer rijp voor de sloop, zo oud is het zowat
ha, lekker lopen zoepen en sloeren?quote:
Heuj!quote:
Nee joh!quote:
I knowquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
Het was de eerste keer uit in maanden, we hebben het mooi rustig aan gedaan. Even een soort van (geslaagde) test
trusten wolfjequote:
Slaap lekkerquote:
waren ze sowieso 8/10 keer welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
De happy ending zijn tegenwoordig ook vet makkelijk
Oh jawel hoor! Nu moet ik alleen nog even leren dat zelf ook te zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I knowben trots op je
niet dat je daar iets aan hebt, maar toch
Wat is er veranderd eigenlijk dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hebben ze die happy ending nu verneukt, nu kun je daar niet meer trollen
ze draaien vooraf de opgave af.quote:
Slaap ze!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. tis weer vroeg dag en morgen een lange dag.
Slaap lekker
Truste!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. tis weer vroeg dag en morgen een lange dag.
Slaap lekker
Triestquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze draaien vooraf de opgave af.
Ja nu is het officieël een kutspel want we kunnen niet meer lachen om mongolen.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nu is het officieël een kutspel want we kunnen niet meer lachen om mongolen.
Slaap lekker!quote:
Niet door elkaar halen hèquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor. Douchen en dan ook slapen!
Wat niet door elkaar halenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet door elkaar halen hè![]()
Slaap lekker
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:18 schreef minthy het volgende:
Of in slaap vallen onder de douche, da's ook niet handig...
Nog even m'n kop leegmaken en dan ga ik achter je aan.quote:
Ik dacht exact hetzelfde jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
WAT EEN SCHOONMOEDER, WAT EEN SCHOONMOEDER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |