als ik een band wil zien en ze spelen in de buurt maakt de zaal niet zoveel uit.....sterker nog, woensdag ga in totaal ong 5uur OV'en om The Thermals te zien:quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
Jaloers. Als ze hier komen staan ze in zo'n ongelooflijke klotezaal dat ik daar mijn geld niet aan uit ga geven
bakkertjen waarom staat mijn orang oetang nog niet in jouw UIquote:
The Thermalsquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik een band wil zien en ze spelen in de buurt maakt de zaal niet zoveel uit.....sterker nog, woensdag ga in totaal ong 5uur OV'en om The Thermals te zien:
ja, de geluidskwaliteit hoort zo
jarenlang spijt gehad dat ik in 2008 ofzo niet naar Vera ben gegaan om ze te zien. nu maar 5 uur treinen heen en weer naar Utrechtquote:
Aantal jaar terug al eens gezien, was een feestje. Noiserock bandjes zijn altijd een feestje, eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jarenlang spijt gehad dat ik in 2008 ofzo niet naar Vera ben gegaan om ze te zien. nu maar 5 uur treinen heen en weer naar Utrecht
Ik ben al een keer naar De Staat geweest toen ze in Corso speelden en dat was echt een drama. Daar ga ik niet nog een keer heenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik een band wil zien en ze spelen in de buurt maakt de zaal niet zoveel uit.....sterker nog, woensdag ga in totaal ong 5uur OV'en om The Thermals te zien:
ja, de geluidskwaliteit hoort zo
waar niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, lo-fi haters worden niet gewaardeerd.
Weet je al wie er in je UI moet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, lo-fi haters worden niet gewaardeerd.
De Staat heb ik gezien in Luxor Live (als voorprog van Triggerfinger) en in Zalencentrum De Schaaf in Leeuwarden. maar dat is een kutzaal. staat op de nominatie gesloopt te worden. EN TERECHT! nu ga ik er voor naar Doornroosje Nijmegen. ooit mijn 1e concert daar gezien (Presidents of The USA)quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al een keer naar De Staat geweest toen ze in Corso speelden en dat was echt een drama. Daar ga ik niet nog een keer heen
Atze. Atzegod geeft een 9 aan The Thermals.quote:
hoi mamquote:
De Staat is live nog altijd 5x beter dan op plaat. Die productie is echt om te janken, en niet lo-fi bedoeld. T zijn geen noiserockers of shoegazers, gewoon fopstonerquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al een keer naar De Staat geweest toen ze in Corso speelden en dat was echt een drama. Daar ga ik niet nog een keer heen
ik zag je quote van mijn post met die rare UI van je als reactie welquote:
Ik bedoelde jou niet te quotenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag je quote van mijn post met die rare UI van je als reactie wel
Ik denk dat het voor mij dan deze keer Paard van Troje gaat worden. Of Bibelot, dat maakt qua afstand ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De Staat heb ik gezien in Luxor Live (als voorprog van Triggerfinger) en in Zalencentrum De Schaaf in Leeuwarden. maar dat is een kutzaal. staat op de nominatie gesloopt te worden. EN TERECHT! nu ga ik er voor naar Doornroosje Nijmegen. ooit mijn 1e concert daar gezien (Presidents of The USA)
Dat wordt gewaardeerd. Jeugdzondenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:48 schreef borisz het volgende:
Sorry Minthy zal je oproep niet meer plaatsen
haha oh man ik weet het nog goed toen op het dak van die torenflatquote:
nja, als ik niet toevallig al bij Nijmegen was die dag was ik natuurlijk niet naar Nijmegen gegaan. dan was het het Bolwerk te Sneek (ook geen topzaal) of Vera Groningen (topzaal) geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij dan deze keer Paard van Troje gaat worden. Of Bibelot, dat maakt qua afstand ook niet zo veel uit.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha oh man ik weet het nog goed toen op het dak van die torenflat
wat een hoogtepunten waren dat
Ja hoi negeer me maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een kutplaat, terwijl ik de hele dubstep wave best tof vind.
Ik ga voor een Atze solo.quote:
quote:
tis Goatse. met een s dus....quote:
deze wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatsequote:
vandaag al pizza gegeten. mijn favoriete pizza had 35% houdbaarheidsdatumkorting dus die heb ik meteen verorberd. zo'n Prosciutto uit de koeling van de AH.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Rock!!! Bijna vrijdag!!
Al een Pizza verzonnen????!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vandaag al pizza gegeten. mijn favoriete pizza had 35% houdbaarheidsdatumkorting dus die heb ik meteen verorberd. zo'n Prosciutto uit de koeling van de AH.
2wk terug ook al geen pizza op vrijdag.....maar ik eet toch wel in 90% van de gevallen pizza op vrijdagquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Je verbreekt jouw o zo mooie traditie
!!!
Ja die magnetron hap!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2wk terug ook al geen pizza op vrijdag.....maar ik eet toch wel in 90% van de gevallen pizza op vrijdag
Ik kwam tot de ontdekking dat er helemaal geen pizza's in m'n nieuwe oven passen. Balenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2wk terug ook al geen pizza op vrijdag.....maar ik eet toch wel in 90% van de gevallen pizza op vrijdag
nou hequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Of in die parkeergarage, ik vergeet het gezicht van Els nooit weer![]()
Wat is dat voor my first oven danquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kwam tot de ontdekking dat er helemaal geen pizza's in m'n nieuwe oven passen. Balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |