Ja, zeg, die moest ik googlenquote:
Patriciaatquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uwe keizerlijke hoogheid bedoel je.. nederige onderdaan.
Weet ik niet, ik volg ze niet. Maar het zijn bikkels, vooral de detcom, dus die zullen zich er wel doorheen slaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Sammie, hoe staat het ervoor met je 4daagse groep
detcom?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik volg ze niet. Maar het zijn bikkels, vooral de detcom, dus die zullen zich er wel doorheen slaan
Courage under fire?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef Royyy het volgende:
Ben een bepaalde film aan het zoeken die ik heel lang geleden eens gezien heb, maar kom niet meer op de naam. Via google vind ik zo vlug ook niks.
De film gaat over een Amerikaanse tankcommandant die tijdens de Golfoorlog (ik meen de 1e) in een friendly fire incident betrokken raakt. Iemand enig idee welke film dit zou kunnen zijn?
Courage under fire misschien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef Royyy het volgende:
Ben een bepaalde film aan het zoeken die ik heel lang geleden eens gezien heb, maar kom niet meer op de naam. Via google vind ik zo vlug ook niks.
De film gaat over een Amerikaanse tankcommandant die tijdens de Golfoorlog (ik meen de 1e) in een friendly fire incident betrokken raakt. Iemand enig idee welke film dit zou kunnen zijn?
quote:
08/15 en Oz.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga 1 weekje naar Spanje: iemand nog goeie films/series om te kiekn? Generation Kill en Band of Brothers al doezend keer gezien. The Pacific vond ik gay.
Breaking Bad/GoTquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga 1 weekje naar Spanje: iemand nog goeie films/series om te kiekn? Generation Kill en Band of Brothers al doezend keer gezien. The Pacific vond ik gay.
Je ging toch één boek lezen op het strand?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Jah, ik ga inderdaad een flink dik boek lezen. Maar voor als ik het even zat benquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je ging toch één boek lezen op het strand?
Warriors uit 1999 (BBC serie)
Feli!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Vortix het volgende:
Hallootjes dames en heren oud-collega's, alles goed hier?
Even een korte update, ik heb gisteren een brief ontvangen van de VU en ik ben aangenomen voor de Master Political Science, dus vanaf september ben ik weer fulltime boekenwurm
The Shield.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Vortix het volgende:
Even een korte update, ik heb gisteren een brief ontvangen van de VU en ik ben aangenomen voor de Master Political Science, dus vanaf september ben ik weer fulltime boekenwurm
Gefeli!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Vortix het volgende:
Ah, een mede Political Science studentquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Vortix het volgende:
Alleen jij kijkt dat.quote:
Ditquote:
Dank jullie wel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar waarom je toen ook al weer gestopt bent toen je net officier was.
Thanksquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah, een mede Political Science student. Proficiat!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw plannen? Ben je al begonnen met V&V?
Inb4 shitstorm.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Vortix het volgende:
Hoe gaat het met jouw plannen? Ben je al begonnen met V&V?
Waarom lach jij?quote:
Geeft niets joh, Sam zit inmiddels bij de NatResquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Vortix het volgende:
Sorry, ben te lang niet aanwezig geweest merk ik alweer.
Excuus.
Sammie = NatResquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Vortix het volgende:
Excuus.
Werken en wachten op de 27e van augustus want 1e schooldag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Vortix het volgende:
Aha, heel goed. Hoe gaat dat ondertussen?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Vortix het volgende:
Geniet er nog maar van nu het nog kanHeb menig moeilijk kijkend V&V mannetje voorbij zien lopen de afgelopen paar jaar
Haha, no problemo. Vond wel grappig omdat onze BB altijd shitstorm moet ontvangen hier over z'n nog te beginnen V&V opleidingquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Vortix het volgende:
Excuus.
Gaat goed. Nu in de zomer niet zoveel te doen. Maar ik heb een erg leuk peloton, goede GPC en goede PC. Enige is dat de sfeer van de Natres af en toe wat onprofessioneel is, dingen worden vaak heel slecht geregeld/georganiseerd en de meesten van ons lopen nog steeds met oude pleb zooi (bokketuig, pukkel). Ik gelukkig niet, ik heb alle nieuwe zooi al, was de 1e lichting die dat geluk had. Verder ook wel wat frustraties over ons takenpakket en dat ik vind dat onze opleiding/training daar niet helemaal lekker op aansluit (we trainen ook veel infanteriedingen die niet meer in onze context passen).quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Vortix het volgende:
Aha, heel goed. Hoe gaat dat ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |