Ja, zeg, die moest ik googlenquote:
Patriciaatquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uwe keizerlijke hoogheid bedoel je.. nederige onderdaan.
Weet ik niet, ik volg ze niet. Maar het zijn bikkels, vooral de detcom, dus die zullen zich er wel doorheen slaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Sammie, hoe staat het ervoor met je 4daagse groep
detcom?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik volg ze niet. Maar het zijn bikkels, vooral de detcom, dus die zullen zich er wel doorheen slaan
Courage under fire?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef Royyy het volgende:
Ben een bepaalde film aan het zoeken die ik heel lang geleden eens gezien heb, maar kom niet meer op de naam. Via google vind ik zo vlug ook niks.
De film gaat over een Amerikaanse tankcommandant die tijdens de Golfoorlog (ik meen de 1e) in een friendly fire incident betrokken raakt. Iemand enig idee welke film dit zou kunnen zijn?
Courage under fire misschien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef Royyy het volgende:
Ben een bepaalde film aan het zoeken die ik heel lang geleden eens gezien heb, maar kom niet meer op de naam. Via google vind ik zo vlug ook niks.
De film gaat over een Amerikaanse tankcommandant die tijdens de Golfoorlog (ik meen de 1e) in een friendly fire incident betrokken raakt. Iemand enig idee welke film dit zou kunnen zijn?
quote:
08/15 en Oz.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga 1 weekje naar Spanje: iemand nog goeie films/series om te kiekn? Generation Kill en Band of Brothers al doezend keer gezien. The Pacific vond ik gay.
Breaking Bad/GoTquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga 1 weekje naar Spanje: iemand nog goeie films/series om te kiekn? Generation Kill en Band of Brothers al doezend keer gezien. The Pacific vond ik gay.
Je ging toch één boek lezen op het strand?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Jah, ik ga inderdaad een flink dik boek lezen. Maar voor als ik het even zat benquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je ging toch één boek lezen op het strand?
Warriors uit 1999 (BBC serie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |