Ahum, ik ben ook aan een budget gebonden hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja zonder budget is niet zo moeilijk nee
Prima hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah... Zal ook nog wel even zo blijven.
Wie geht's?
Ik kreeg net nog een complimentquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
OEWWWWW!!!!
I see your The Cure and I raise it with Smashing Pumpkins!
Nou ja dat dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik ben ook aan een budget gebonden hoor
denk alleen dat die wel iets ruimer is dan die van jou
Maar wat voor iets zoek je?quote:
Fine, thanksquote:
Nicequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een compliment
Ze hangt ook zo mooi midden in de kamer
Hoe is het met jou dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine, thanks. Leuk om te zien hoe druk het hier soms is!
[..]
Nice.
Een grap?quote:
Je miste fok toch een beetje ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fine, thanks. Leuk om te zien hoe druk het hier soms is!
[..]
Nice.
Goed. FOK! moe. Nog steeds wel een beetje, maar T. zei dat ik maar weer eens moest posten, vandaar.quote:
Marilyn ligt op m'n nachtkastje mooi te wezenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Marilyn Monroe van dit topic is weer terug![]()
Oh, hai
Eerlijk? Nee. Totaal niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je miste fok toch een beetje ?
Wel een ERG mooie!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hmm beetje zacht nummer
Niet te zwaar, beetje sportief als het even kan, wil comfortabel 140 kunnen rijden en niet in z'n 5e versnelling 4000 toeren moeten makenquote:
Ja gaat lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. FOK! moe. Nog steeds wel een beetje, maar T. zei dat ik maar weer eens moest posten, vandaar.
En met jou? Ook goed?
Neem een Aston Martin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet te zwaar, beetje sportief als het even kan, wil comfortabel 140 kunnen rijden en niet in z'n 5e versnelling 4000 toeren moeten maken
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een grap?
Waarom heb jij een haaienvin als UI?
Ik een roseetjequote:
Al een merk op het oog? Duits, Frans, Aziatisch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet te zwaar, beetje sportief als het even kan, wil comfortabel 140 kunnen rijden en niet in z'n 5e versnelling 4000 toeren moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |