Jij mag datquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Uccie het volgende:
Hier mag ik wel nutteloos zeuren en zaniken hè:
Wat kunnen mensen ontzettend domme zeugen zijn...en wat ben ik blij dat ik die na morgenmiddag nooit meer (hopelijk) hoef te zien
/einde zeikmodus
Ben ik even heel druk om voor 9u wat dingen te fixen, krijg ik 1 of ander lulverhaal te horen over brood smeren en koffiezetapparatenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij mag dat
Hoop inderdaad voor je dat je ze in de toekomst niet meer hoeft te zien.
Ja hier ook...quote:
Het wordt tijd dat je er inderdaad weer eens vaker bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:00 schreef robdriessen het volgende:
Liefjes, sorry dat ik zo schaars ben. Hard werken, couchsurfers op bezoek, van de zon genieten, festivals, dit dat alles.
Kusjes van jullie vriendelijke dictator
Ja....... we voelden ons ondergewaardeerd.quote:
Het is maar een gevoel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja....... we voelden ons ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is van iemand anders dan van wie die moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]oeps
Kun je het verkopen als blauwe plek
En anders even snel in de zon...en negeriaanse kleuren aanmeten, zie je het ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
[..]oeps
En anders even snel in de zon...en negeriaanse kleuren aanmeten, zie je het ook niet meer.Die spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]oeps
En anders even snel in de zon...en negeriaanse kleuren aanmeten, zie je het ook niet meer.Blauwe plekken in je keel? Hoe moet ik dat gaan uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef ToT het volgende:
Mogelijk hittegolf op komstEn ik was gisteren al ziek van de hitte!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef ToT het volgende:
Mogelijk hittegolf op komstEn ik was gisteren al ziek van de hitte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |