SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef betyar het volgende:
Het RVV negeer je maar voor je eigen bestwil?
rvvquote:§ 8. Maximumsnelheid
Artikel 20
Binnen de bebouwde kom gelden de volgende maximumsnelheden:
a. voor motorvoertuigen 50 km per uur;
b. voor bromfietsen en gehandicaptenvoertuigen, uitgerust met een motor:
1. op het fietspad of het fiets/bromfietspad 30 km per uur;
2. op de rijbaan 45 km per uur;
c. voor gehandicaptenvoertuigen, uitgerust met een motor, en snorfietsen als bedoeld in artikel 1, eerste lid, onderdeel e, subonderdeel d, van de wet op het trottoir of het voetpad 6 km per uur.
x100.quote:Het een is het (niet) opvolgen van de gedragsregel van art. 22 RVV en het andere is het in strijd handelen met art. 62 juncto bord A1 RVV. En aangezien art. 62 voor 'weggebruikers' geldt...
quote:weggebruikers: voetgangers, fietsers, bromfietsers, bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, van een motorvoertuig of van een tram, ruiters, geleiders van rij- of trekdieren of vee en bestuurders van een bespannen of onbespannen wagen;
http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/geldigheidsdatum_18-07-2013quote:Artikel 62
Weggebruikers zijn verplicht gevolg te geven aan de verkeerstekens die een gebod of verbod inhouden.
weer maar blij dat je niet in de auto zat, had je 2 jaar gekostquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef betyar het volgende:
Ik sloeg net een mug dood, zou zomaar life2.0 kunnen zijn.
Op deze manier krijgt hij vanzelf wel een ban of zo.. zelden zoiets kinderachtigs gezien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom als de stront van mijn hond.
oprechte fan, ben t in dit topic niet met je eens maar vind je een leuke userquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
altijd leuk om een fan te ontmoeten
De verfilming is onderwegquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
oprechte fan, ben t in dit topic niet met je eens maar vind je een leuke user
Enkel waneer de fietser op de rijbaan moetquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Het verhaal is simpel, een fietser heeft zich ook te houden aan de borden die er staan om maximum snelheid aan te geven.
Een fietspad naast een provinciale weg is dat 80, in de bebouwde kom 50 Km/u.
Daarnaast zijn er dan 60 Km/u wegen, woonerven en 30 Km/u zones.
Fout.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Enkel waneer de fietser op de rijbaan moet
Goed voorbeeld doet volgen..quote:
Ik had je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen..
Ik moet wel een boegbeeld zijn want jij maakt zelfs topics voor mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |