PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Tuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo heb je hem in je club dan? Als eerbetoon aan mij ofzo?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wacht ik heb er ook 1 voor jou: [ afbeelding ]
dat suggereert een werkdag van 10 uur. pure kinderarbeidquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
De man die even snel als Bolt is op de eerste 30 meter, de man die 500K per dag kan verdienenOf was het 50K per uur?
50K per uur = 500K per 10 uurquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat suggereert een werkdag van 10 uur. pure kinderarbeid
ginger's worden misbruik in deze wereld
en dat zonder AB hequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
50K per uur = 500K per 10 uur
100K = 10¤ x 5 = 50¤ per dag
50¤ x 7 = 350 per week
350 x 4 = 1400 per maand
Rijke gozert die Djeetje
7 dagen per week, tien uur per dag. Ik zou gek wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
50¤ x 7 = 350 per week
350 x 4 = 1400 per maand
Rijke gozert die Djeetje
Meteen een besteld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe vet is dit!Je kan zo'n costuum 'gewoon' bestellen voor 900$.
Ideale carnavals outfit mits ze goedkoper waren.quote:
Shut up and take my money!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Voor dat salaris zou ik met 8 uur per dag niet eens uit mijn bed komenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
50¤ x 7 = 350 per week
350 x 4 = 1400 per maand
Rijke gozert die Djeetje
Als je een laptop hebt kun je gewoon in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor dat salaris zou ik met 8 uur per dag niet eens uit mijn bed komen
Als tiener ginger is het gewoon een lekker bedrag wat je kan verdienen met alleen FUT.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor dat salaris zou ik met 8 uur per dag niet eens uit mijn bed komen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand met als teamnaam DS FC zet Apam erop. Dat is best wel grappig.
Hij vraagt gewoon geld aan z'n pa, dat is nog makkelijker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als tiener ginger is het gewoon een lekker bedrag wat je kan verdienen met alleen FUT.
Tweeling broer van Richmond?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon geld aan z'n pa, dat is nog makkelijker.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand met als teamnaam DS FC zet Apam erop. Dat is best wel grappig want ik ben het niet haha
Het is ook jammer, vooral omdat hij het in de ronde van Zwitserland ook nog zo goed deed in de tijdrit. Maar het is helaas niet altijd feest. Hij zat gister ook al moeilijk op de fiets, het lijkt alsof het hem iets meer moeite kost dan normaal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss heeft hij er idd teveel energie in liggen. Maar in de Vuelta kan hij bergop veel 'gemakkelijker' mee en kan hij zelfs aanvallen, die indruk maakt hij nu niet eens. Maar vandaag was normaal gesproken een dag om tijd te winnen voor hem, hij wordt een paar weken geleden nog 2de in en bergtijdrit. Maar nu rijdt eigenlijk iedereen hem op 1 minuut. Dat is zonde
En daar ben ik gewoon teleurgesteld en somber over.
De menselijke maat!!!!111111!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook jammer, vooral omdat hij het in de ronde van Zwitserland ook nog zo goed deed in de tijdrit. Maar het is helaas niet altijd feest. Hij zat gister ook al moeilijk op de fiets, het lijkt alsof het hem iets meer moeite kost dan normaal.
Nog 3 mooie etappes, er kan een hoop gebeuren... Maar het zal wel moeilijk zijn.
Ik ben het helemaal met je eens. Van die extra moeite ook, ik snap niet dat Boogerd volhoudt dat hij beter klimt dan Contador.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook jammer, vooral omdat hij het in de ronde van Zwitserland ook nog zo goed deed in de tijdrit. Maar het is helaas niet altijd feest. Hij zat gister ook al moeilijk op de fiets, het lijkt alsof het hem iets meer moeite kost dan normaal.
Nog 3 mooie etappes, er kan een hoop gebeuren... Maar het zal wel moeilijk zijn.
Ik blijf me hier trouwens over verbazen... Waarom betalen mensen zoveel geld voor zo'n speler?
[ afbeelding ]
De menselijke maat, ze rijden allemaal weer heel hard en de klimmers rijden een bizarre tijdrit ineens. Lekker allemaal aan de Aicarquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
De menselijke maat!!!!111111!
Jammer dat Froome nu weer zit te hopen dat de afdaling morgen eruit gaat, hij krijgt wel heel erg het imago van een watje op deze manier, terwijl zijn verhaal nog wel tof is, alleen geen persoonlijkheid
Ik snap Timmy niet hoor, met dat gedroeftoeter over Mollema. Die man is gewoon 11e geworden in een klimtijdrit tegen de beste wielrenners van dit moment. Dat is gewoon een hele goede prestatie in zijn pas 3e tour de Francequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik blijf me hier trouwens over verbazen... Waarom betalen mensen zoveel geld voor zo'n speler?
[ afbeelding ]
Vanwege dat gold cup toernooi. Er zijn maar een paar spelers uit Panama en je had die niet beslist nodig in het toernooi maar mensen betaalden toch zoveel.. eerst zelfs meer dan 10k. Ik heb er wel aardig van geprofiteerd want ik had de bronze LB en diezelfde silver LB in een pack tijdens het toernooi. Geen idee of het nu nog bezig is trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben teleurgesteld omdat het in mijn ogen nog beter kan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap Timmy niet hoor, met dat gedroeftoeter over Mollema. Die man is gewoon 11e geworden in een klimtijdrit tegen de beste wielrenners van dit moment. Dat is gewoon een hele goede prestatie in zijn pas 3e tour de France
Ik ben erbij!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Clubs? Of zitten jullie weer die belachelijke toer de frans te kijken?
Het is toch ook gewoon wat tegenvallend na afgelopen 2 weken. Verder is hij niet veel jonger dan de andere renners, zo'n Froome is maar een jaartje ouder, Quintana jonger etc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap Timmy niet hoor, met dat gedroeftoeter over Mollema. Die man is gewoon 11e geworden in een klimtijdrit tegen de beste wielrenners van dit moment. Dat is gewoon een hele goede prestatie in zijn pas 3e tour de France
Thorb, doe jij ook mee?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon wat tegenvallend na afgelopen 2 weken. Verder is hij niet veel jonger dan de andere renners, zo'n Froome is maar een jaartje ouder, Quintana jonger etc.
Waarom niet? Laat die tour nou eens los jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah nu nog niet, over een uurtje ofzo
Froome is gewoon veel beter. Quintana is een betere klimmer. Mollema moet nog een hoop leren... hoop ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon wat tegenvallend na afgelopen 2 weken. Verder is hij niet veel jonger dan de andere renners, zo'n Froome is maar een jaartje ouder, Quintana jonger etc.
Je verwacht veel te veel van iemand die pas zijn 3e tour rijdt. Zeker in de rol van kopman is alles nieuw voor hem. En op dit moment zit er niet veel meer in dan dit, hij presteert ver boven zijn kunnen. Het is nog geen superman. Hij is deze tour nota bene voor het eerst de Mont Ventoux opgeredenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld omdat het in mijn ogen nog beter kan.
Bijv. PSV is dit seizoen voor het eerst in 5 jaar tweede geworden. Vind je dan ook dat ik daar super blij mee moet zijn? Met allemaal spelers die nog nooit kampioen zijn geworden?
Volgens mij verwachtten toen ook iedereen dat PSV kampioen zou worden.
Als hij nu constant 4de was geweest, was ik het helemaal met je eens. Maar ik ben vandaag gewoon teleurgesteld omdat ik denk dat er vandaag meer in had gezeten. Maar hij zegt zelf precies hetzelfde, hij had slechte benen vandaag en had normaal beter gepresteerd. Daar mag ik dan toch ook van balen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je verwacht veel te veel van iemand die pas zijn 3e tour rijdt. Zeker in de rol van kopman is alles nieuw voor hem. En op dit moment zit er niet veel meer in dan dit, hij presteert ver boven zijn kunnen. Het is nog geen superman. Hij is deze tour nota bene voor het eerst de Mont Ventoux opgeredenOver 2, 3 jaar gaat deze baas echt pieken.
Hoi en welkom,quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef pascal08 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb toch maar een accountje aangemaa...
Hee heb je toevallig ook een eigen fut site?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef pascal08 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb toch maar een accountje aangemaa...
We moeten ook niet vergeten dat de reden dat Mollema 2e stond omdat hij kon aanhaken bij de waaier etappe. Natuurlijk wordt dat er bij Nederlanders ingegooid, maar als ze even niet op hadden gelet dan stond Mollema vorige week al 4e. Hij stond geen 2e omdat hij beter is dan de concurrenten, hij kreeg een kans en pakte die aan. Mollema en Ten Dam doen het nu gewoon erg goed en het wordt alleen maar beter. Al moet Ten Dam niet te lang wachten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je verwacht veel te veel van iemand die pas zijn 3e tour rijdt. Zeker in de rol van kopman is alles nieuw voor hem. En op dit moment zit er niet veel meer in dan dit, hij presteert ver boven zijn kunnen. Het is nog geen superman. Hij is deze tour nota bene voor het eerst de Mont Ventoux opgeredenOver 2, 3 jaar gaat deze baas echt pieken.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Froome is gewoon veel beter. Quintana is een betere klimmer. Mollema moet nog een hoop leren... hoop ik.
Als je zag hoe makkelijk Quintana de bergen op fietst, echt bizar. Net alsof hij nooit wat anders heeft gedaan, wat misschien ook wel is als Ecuadoriaan.
Tuurlijk is Mollema nog niet op zijn top, maar dat zijn de renners die rond zijn plek staan ook nog niet allemaal. Die zijn ongeveer dezelfde leeftijd. Het is ook altijd maar de vraag of iemand nog veel verbetert (al fietst Mollema nog niet heel lang). Gesink is er bijvoorbeeld ook niet echt beter op geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gesink kon dan ook nooit een groot ronderenner worden, want hij kan geen tempowisselingen aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk is Mollema nog niet op zijn top, maar dat zijn de renners die rond zijn plek staan ook nog niet allemaal. Die zijn ongeveer dezelfde leeftijd. Het is ook altijd maar de vraag of iemand nog veel verbetert (al fietst Mollema nog niet heel lang). Gesink is er bijvoorbeeld ook niet echt beter op geworden.
Dit was meer om aan te geven dat een Tour de France winnen, of 2e worden niet een kwestie is van alleen hard kunnen fietsen. Je moet elke dag 110% zijn. En vandaag was hij 100%. Het is geen klimgeit a la Contador. hij benadert het wel, maar hij is gewoon nog niet zo ver. En het is ook geen tijdrijder á la Froome. En dat gaat hij nooit worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als hij nu constant 4de was geweest, was ik het helemaal met je eens. Maar ik ben vandaag gewoon teleurgesteld omdat ik denk dat er vandaag meer in had gezeten. Maar hij zegt zelf precies hetzelfde, hij had slechte benen vandaag en had normaal beter gepresteerd. Daar mag ik dan toch ook van balen?
Ik hoop ook dat hij nog verder groeit, tis een sympathieke gastDat van de Ventoux vind ik niet echt een argument toch, hij wist dat hij hier kopman was, die had hij best even mogen oprijden in training.
Evans heeft de tour ook gewonnen, die is er ook geen van fan. Wiggens was nou ook niet de man van de versnellingquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gesink kon dan ook nooit een groot ronderenner worden, want hij kan geen tempowisselingen aan
Beiden zou echt wel kunnen hoor. Kijk hoe snel dat met Froome is gegaan. Dat hij dat nu niet is ben ik met je eens, maar beide is wel mogelijk als hij zich nog kan ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was meer om aan te geven dat een Tour de France winnen, of 2e worden niet een kwestie is van alleen hard kunnen fietsen. Je moet elke dag 110% zijn. En vandaag was hij 100%. Het is geen klimgeit a la Contador. hij benadert het wel, maar hij is gewoon nog niet zo ver. En het is ook geen tijdrijder á la Froome. En dat gaat hij nooit worden.
Heb je een punt. Maar die hebben beiden een enorme tijdrit gehad toendertijd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Evans heeft de tour ook gewonnen, die is er ook geen van fan. Wiggens was nou ook niet de man van de versnelling
Top 10 is natuurlijk een prima prestatie, maar dat mensen op meer hopen is toch niet gek. Dat doet Mollema zelf ook. En elk jaar dat het niet lukt is gewoon een gemiste kans.
Ja die wint gewoon alle etappes danquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Jongens waar maken we ons druk over... Over een paar jaar wint Tommy Dumoulin gewoon de tour!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Alsjebliefd niet zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Deze GIF is ook wel vet. Wie 'm wil mag 'm gebruiken.
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Zondagquote:
ik kom nu 100%quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Clubs? Of zitten jullie weer die belachelijke toer de frans te kijken?
Ik zei toch toen hij kwam dat hij de joden naar grootheid zou leidenquote:
jouw moeder kutaapquote:
Ja. Ik heb het wel ooit zo geschreven hierquote:
Godver man, ik heb die gifjes met veel liefde en moeite gemaakt en jij doet altijd zo. Je hebt het voor elkaar, mij zie je hier NOOIT meer terug!quote:
Die kat met die headphones.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen dank.
Sorry man ze zijn fucking mooi oke ik neem er een sorrie sorrie sorrie egt sorriequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver man, ik heb die gifjes met veel liefde en moeite gemaakt en jij doet altijd zo. Je hebt het voor elkaar, mij zie je hier NOOIT meer terug!
Godverquote:
Kut Bazoerquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toekomstige legende
Bazoer ook gescoord trouwens.
Waar download jij die shit? Ik wil ook wel eens beginnen aan zo'n serie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga even Suits kijken, daarna kom ik wel clubben.
Piratebayquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar download jij die shit? Ik wil ook wel eens beginnen aan zo'n serie.
Jaquote:
Bij Ajax speelt hij overal behalve in de verdediging deze voorbereiding.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Maar hij was bij ons al zo goed, zo zonde dat ze hem niet gewoon wat meer vertrouwen konden geven.
Ja vind ik ook raar, maar opbouwen kan hij wel dus CDM kan ook zeker. Al zou ik hem wel gewoon cb zettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij Ajax speelt hij overal behalve in de verdediging deze voorbereiding.
Ik ken ook geen "wijven" die maar 2 keer per jaar naar de kapper gaan hoorquote:
Geloof dat hij nog niet zo goed met ruimte in z'n rug kon spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja vind ik ook raar, maar opbouwen kan hij wel dus CDM kan ook zeker. Al zou ik hem wel gewoon cb zetten
Hij heeft het over zijn honden denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken ook geen "wijven" die maar 2 keer per jaar naar de kapper gaan hoor
Op 10quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geloof dat hij nog niet zo goed met ruimte in z'n rug kon spelen.CDM zal prima gaan ja, van wat ik gezien heb kan hij prima passen (en hij stond laatst niet voor niks op 10).
Hij was kaal toch?quote:
dat is echt een baas je zal hem nu maar kwijt zijn geraakt zeg echt supertalentquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toekomstige legende
Bazoer ook gescoord trouwens.
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet meer man. Heb nu gewoon mooiboyswekker kapsel, dus moet FTD zijn toch.
Ik probeer iedereen hier te vriend te houden, maar hoe kan dat in hemelsnaamquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Timmy, zou je je UI willen aanpassen. Heb al 3 epileptische aanvallen gehad.
Ja mag wel een ui van mij lenen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen hier te vriend te houden, maar hoe kan dat in hemelsnaam
Ik weet het ook niet. Net al mijn hele toetsenbord volgekotst ook toen ik er te lang naar keek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen hier te vriend te houden, maar hoe kan dat in hemelsnaam
Moet ik weer denken aan de eerste UI van Dré juniorquote:
Ach, dan staan we nu wel gelijk. Toen ik die van jou voor het eerst zag heb ik mijn toetsenbord vol gekwakt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Net al mijn hele toetsenbord volgekotst ook toen ik er te lang naar keek.
Was dat djeetje die dat had?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik weer denken aan de eerste UI van Dré junior
Jaquote:
Ik kan er niks aan doen, doordat jullie het zo vaak over hem hebben moet ik aan hem denken als ik weer eens een ginger in een pack krijgquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik weer denken aan de eerste UI van Dré junior
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Kwam net dit oude gifje tegen van Roger
[ afbeelding ]
Ik had op beter gehooptquote:
Hij twijfelt in het tourtopic of de alp morgen 1 of 2 keer wordt beklommenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:12 schreef FCsuarez het volgende:
waar is maver eigenlijk gebleven?
sinds er geen dure spelers meer uit packs te pullen zijn is ie verdwenen.
In dat topic gebruikt tie geen random komma's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij twijfelt in het tourtopic of de alp morgen 1 of 2 keer wordt beklommen
Oud nieuws.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:16 schreef BDIL het volgende:
FIFA 14 krijgt volledig licentie voor Liga do Brasil
dat is toch niet leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij twijfelt in het tourtopic of de alp morgen 1 of 2 keer wordt beklommen
Gewoon spotnet toch?quote:
iemand al een knappe download van now you see me ?quote:
Kan me haast niet voorstellen dat Pröpper en Kakuta beter zijn dan Duarte, maar jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon spotnet toch?
[ afbeelding ]
Dit team, ik dacht dat de verdediging wel goed in elkaar zat (+ CDM's) maar ik krijg echt veel goals tegenIemand ideën?
het is half elfquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
zit me te bedenken of ik die Indio nou voor 7 uur in een pack had vandaag of na 7 uur
Ze hebben het fantastisch gedaan, maar dit is wel een heel krom lijstje. Ze hebben ook genoeg miskopen gehad en die zitten er allemaal niet bij. Verder hebben ze veel met investeringsmaatschappijen gewerkt die gewoon alle profit kregen zo ongeveer.quote:
ja en ik open het pack niet netquote:
Djeetje ben jij het?quote:
kutteam gr grquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon spotnet toch?
[ afbeelding ]
Dit team, ik dacht dat de verdediging wel goed in elkaar zat (+ CDM's) maar ik krijg echt veel goals tegenIemand ideën?
Ik mis het wel.quote:
Duarte neemt altijd de bal aan bij mij, dan SMS't ie eerst zijn moeder "wat eten we?" en daarna gaat ie pas rennenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat Pröpper en Kakuta beter zijn dan Duarte, maar ja
Verder is Mareval de beste Franse linksback imo, echt een baas is dat. Verder is je BBVA driehoekje wel origineel, maar lijkt het me niet echt boeiend op Loties na. Dan zou ik eerder voor Zouma, Mvuemba en Bocaly/Aurier
Als die eerste niet voldoet wel...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
van dit:
[ afbeelding ]
naar dit doen?
[ afbeelding ]
Dan moet je grotere zoekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CB's zijn vrij kleinverder zijn die CDM's ook niet echt geweldig
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
van dit:
[ afbeelding ]
naar dit doen?
[ afbeelding ]
Tettey is geniaal goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CB's zijn vrij kleinverder zijn die CDM's ook niet echt geweldig
Er zijn nog 2 speler hetzelfdequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
van dit:
[ afbeelding ]
naar dit doen?
[ afbeelding ]
oh die wil ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Shygirl18 het volgende:
Wie kan deze voor me vinden? Ben te gierig om 4 euro te betalen
https://itunes.apple.com/nl/album/computerliefde/id454018661
oh ik ben scheel nvm. Tweede team lijkt me een prima upgrade in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had het dan ook over mijn huidige CDM's, die joden
[..]
joh
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik ben scheel nvm. Tweede team lijkt me een prima upgrade in ieder geval.
Lekkere ontgroeningquote:
Duarte overtoom davies kakuta barazite?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:53 schreef Zhano het volgende:
Eredivisie/Npower Champ/Nederland hebben gewoon schijt CAMs
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Duarte overtoom davies kakuta barazite?
Barazite is een baas, maar niet op wide CAM. Duarte vond ik zwaar kut, en die Welshman ook. Met Overtoom kon ik geen leuke verbinding naar de verdediging krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En wat vind je slecht aan hun dan?
Henriksen en dan hovland en rindaroy/ if linnes?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Barazite is een baas, maar niet op wide CAM. Duarte vond ik zwaar kut, en die Welshman ook. Met Overtoom kon ik geen leuke verbinding naar de verdediging krijgen.
Heb je dan niet de verkeerde Davies van Bolton gebruikt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Barazite is een baas, maar niet op wide CAM. Duarte vond ik zwaar kut, en die Welshman ook. Met Overtoom kon ik geen leuke verbinding naar de verdediging krijgen.
hohohoquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Henriksen en dan hovland en rindaroy/ if linnes?![]()
Of enoh bassong en angbwa?
Show je team btw eens
Heb je die andere Davies dan al gebruikt? Hij is wel minder geschikt in 4-2-2-2 denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
@DS2:
Ik bedoelde deze: [ afbeelding ] Geen davies dus.
The Valleys is echt heel erg jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
Die wijven bij de Valleys zijn nog erger dan Geordy Shore"Ik ben moe, want ik heb de hele nacht *random dude* zijn lul liggen zuigen"... Dafuq...
X geloof ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Hoe download je die fucking AC game? Ik zie nergens download. Alleen payment options, terms of use en cancel.
Overtoomquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar alles mag weg behalve de spitsen.
@DS2:
Ik bedoelde deze: [ afbeelding ] Geen davies dus.
Het niveau is soms wel echt te laag maar dat is best grappigquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
The Valleys is echt heel erg ja
vergeleken daarmee lijken die lui van Jersey Shore echt mietjes
inderdaad, er gebeurt tenminste ietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het niveau is soms wel echt te laag maar dat is best grappig
Dat tweeling in seizoen 2quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, er gebeurt tenminste iets
Help seeden./quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh die wil ik ook
Staat gewoon op TPB zie ik
7 chem voor Emnes danquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Overtoom
Henriksen
Hovland-rindaroy
Linkerkant
Kakuta
Mvuemba
Zouma if augier
Pele
Rechterkant
Denk dat ie Overtoom nog als NL zietquote:
Ohquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat ie Overtoom nog als NL zietMaar Henriksen vond ik ook kut en Kakuta. Dus dat wird m niet.
Thanks voor het meedenken. Ik kijk nu naar Forestieri van Watford als CAM...quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohoke helaas
een ander oplossing weet ik niet.
Die is volgens mij best wel zeldzaamquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken. Ik kijk nu naar Forestieri van Watford als CAM...
Kazim?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken. Ik kijk nu naar Forestieri van Watford als CAM...
4-2-2-2? Lijkt me het een prima CAM voor eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn autisme begint weer te kriebelen... Spitsen als CAM
Lacazette als lcamquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
70 crossing, geschikte workrates, goede longshot, degelijke passing..Betere opties ga je niet vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op rechts heb ik hem, ook geniaal. Vind hem daar eigenlijk fijner dan in de spitsquote:
Zemmama is trouwens ook best goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spoilers Rijst... eh Tim.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Matig begin van Suits zeg..halve aflevering gezever over pennen en candybars
Ja als ik een CF in 4231 zocht of een CAM in 41212 ofzo. Maar voor wide CAM echt wel te traag. Ik heb het meerdere keren geprobeerd met spelers met <74 pace en dan wil het gewoon niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zemmama is trouwens ook best goeden heeft een dubbellink met emnes
Elyou en huse staan ervoor en benzia rcam, werkt tot nu toe primaquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op rechts heb ik hem, ook geniaal. Vind hem daar eigenlijk fijner dan in de spits
Alsof dit een spoiler is.quote:
Ik had zin in die ep, en nu niet echt meer omdat het blijkbaar geen goede is. Daar was ik dan graag zelf achter gekomen.quote:
op remove all klikken want dit wordt toch niksquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had zin in die ep, en nu niet echt meer omdat het blijkbaar geen goede is. Daar was ik dan graag zelf achter gekomen.
[ afbeelding ]
Ok, now what?
Rotvent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op remove all klikken want dit wordt toch niks
Ik heb dit ook al vaak geprobeerd en wss kom je toch echt uit op cams als duartequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had zin in die ep, en nu niet echt meer omdat het blijkbaar geen goede is. Daar was ik dan graag zelf achter gekomen.
[ afbeelding ]
Ok, now what?
Ik ben sowieso wat kritisicher mbt Suits dan de meesten hier volgens mij. Schijt jongeuh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, now what?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand reageert. Dat vind ik wat rot voor je. Dus:
SEREROquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
Tja, als alle Eredivisie CAM opties kut zijn dan blijft er niks over nee. En dan zit je ook nog eens met het feit dat je een dubbele link voor Kazim moet hebben (Etuhu ofzo). Tenzij je een Nederturk op CAM zet
HOE DANquote:
Steve Mcclaren kon ook, als ie tenminste niet Deens wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Dit kan net niet, op CAM moet een Nederlander van Twente dus dat wordt niks.
Wout Brama gewoon jatogquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Dit kan net niet, op CAM moet een Nederlander van Twente dus dat wordt niks.
Daar heb je toch geen fuck aanquote:
Is dat al zolang geleden johquote:
Oke. Misschien iemand die hem via nieuwsgroepen kan binnenhalen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen fuck aan![]()
Als ik nu begin met downloaden ga ik niet ineens het laatste deel seeden ofzo.
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Oke. Misschien iemand die hem via nieuwsgroepen kan binnenhalen?
Nope..volgens mij doe je goed je best om mij in te halen mbt het aantal series dat je kijktquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
TV / Orange is the new black
Kijk je dit al Tim?
Heb vakantie man, maar ben zowat de enige die niet/weinig werktquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope..volgens mij doe je goed je best om mij in te halen mbt het aantal series dat je kijkt
Volgens mij nietquote:
Is dit een soort raadsel of een vraag?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef BDIL het volgende:
waarom kwam er nooit een remake van stewart little ?
allebei, schiet me net binnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit een soort raadsel of een vraag?
Er is toch ook een deel 2quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef BDIL het volgende:
2000 ofzoquote:
ik ook nietquote:
wtfquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef BDIL het volgende:
Dit is gedaan door twee andere gozers die er op lijken. Kwam ook paar maanden/weken later uit als het originele.quote:
quote:
twitter:robin_haase twitterde op woensdag 17-07-2013 om 23:50:19Want to make a statement: I AM BACK!!!!! Does not matter what you read or hear, I AM BACK. It took a while but it is a learning process. reageer retweet
Nu slaat ie eerst je moeder de kamer door en daarna kruipt hij bij je zusje in bed?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
mn pa moet morgen 6 uur op en hij komt nu pas thuis
Ik heb echt geen flauw idee. Ze verschijnen ineens in mijn inbox.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe bewerk jij die gifjes altijd zo goed?
harharhar waarom zou ie helemaal naar Oegstgeest rijden om mijn moeder te meppen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu slaat ie eerst je moeder de kamer door en daarna kruipt hij bij je zusje in bed?
Leg nou uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Ze verschijnen ineens in mijn inbox.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
John Denver - Leaving on a jetplane.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:10 schreef zerokil het volgende:
Wie weet nog paar goeie nummers voor in het vliegtuig.
Two tickets to paradisequote:Op donderdag 18 juli 2013 01:10 schreef zerokil het volgende:
Tina Turner - Simply The Bestquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:10 schreef zerokil het volgende:
Heb je even voor mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:10 schreef zerokil het volgende:
Sgool fan t levequote:
System of a Down - Jet pilotquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:10 schreef zerokil het volgende:
Sum41- Crashquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:10 schreef zerokil het volgende:
Samen met Tarkang naar Fulham bedoel jequote:Op donderdag 18 juli 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Raiola gaat Toivonen naar een topclub brengen
Als ie maar ophoepeltquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Samen met Tarkang naar Fulham bedoel je
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sum41- Crash
You me at six- Crash
Gwen Stefani - Crash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |