PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Tuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo heb je hem in je club dan? Als eerbetoon aan mij ofzo?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wacht ik heb er ook 1 voor jou: [ afbeelding ]
dat suggereert een werkdag van 10 uur. pure kinderarbeidquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
De man die even snel als Bolt is op de eerste 30 meter, de man die 500K per dag kan verdienenOf was het 50K per uur?
50K per uur = 500K per 10 uurquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat suggereert een werkdag van 10 uur. pure kinderarbeid
ginger's worden misbruik in deze wereld
en dat zonder AB hequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
50K per uur = 500K per 10 uur
100K = 10¤ x 5 = 50¤ per dag
50¤ x 7 = 350 per week
350 x 4 = 1400 per maand
Rijke gozert die Djeetje
7 dagen per week, tien uur per dag. Ik zou gek wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
50¤ x 7 = 350 per week
350 x 4 = 1400 per maand
Rijke gozert die Djeetje
Meteen een besteld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe vet is dit!Je kan zo'n costuum 'gewoon' bestellen voor 900$.
Ideale carnavals outfit mits ze goedkoper waren.quote:
Shut up and take my money!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe vet is dit!Je kan zo'n costuum 'gewoon' bestellen voor 900$.
Voor dat salaris zou ik met 8 uur per dag niet eens uit mijn bed komenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
50¤ x 7 = 350 per week
350 x 4 = 1400 per maand
Rijke gozert die Djeetje
Als je een laptop hebt kun je gewoon in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor dat salaris zou ik met 8 uur per dag niet eens uit mijn bed komen
Als tiener ginger is het gewoon een lekker bedrag wat je kan verdienen met alleen FUT.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor dat salaris zou ik met 8 uur per dag niet eens uit mijn bed komen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand met als teamnaam DS FC zet Apam erop. Dat is best wel grappig.
Hij vraagt gewoon geld aan z'n pa, dat is nog makkelijker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als tiener ginger is het gewoon een lekker bedrag wat je kan verdienen met alleen FUT.
Tweeling broer van Richmond?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon geld aan z'n pa, dat is nog makkelijker.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand met als teamnaam DS FC zet Apam erop. Dat is best wel grappig want ik ben het niet haha
Het is ook jammer, vooral omdat hij het in de ronde van Zwitserland ook nog zo goed deed in de tijdrit. Maar het is helaas niet altijd feest. Hij zat gister ook al moeilijk op de fiets, het lijkt alsof het hem iets meer moeite kost dan normaal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss heeft hij er idd teveel energie in liggen. Maar in de Vuelta kan hij bergop veel 'gemakkelijker' mee en kan hij zelfs aanvallen, die indruk maakt hij nu niet eens. Maar vandaag was normaal gesproken een dag om tijd te winnen voor hem, hij wordt een paar weken geleden nog 2de in en bergtijdrit. Maar nu rijdt eigenlijk iedereen hem op 1 minuut. Dat is zonde
En daar ben ik gewoon teleurgesteld en somber over.
De menselijke maat!!!!111111!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook jammer, vooral omdat hij het in de ronde van Zwitserland ook nog zo goed deed in de tijdrit. Maar het is helaas niet altijd feest. Hij zat gister ook al moeilijk op de fiets, het lijkt alsof het hem iets meer moeite kost dan normaal.
Nog 3 mooie etappes, er kan een hoop gebeuren... Maar het zal wel moeilijk zijn.
Ik ben het helemaal met je eens. Van die extra moeite ook, ik snap niet dat Boogerd volhoudt dat hij beter klimt dan Contador.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook jammer, vooral omdat hij het in de ronde van Zwitserland ook nog zo goed deed in de tijdrit. Maar het is helaas niet altijd feest. Hij zat gister ook al moeilijk op de fiets, het lijkt alsof het hem iets meer moeite kost dan normaal.
Nog 3 mooie etappes, er kan een hoop gebeuren... Maar het zal wel moeilijk zijn.
Ik blijf me hier trouwens over verbazen... Waarom betalen mensen zoveel geld voor zo'n speler?
[ afbeelding ]
De menselijke maat, ze rijden allemaal weer heel hard en de klimmers rijden een bizarre tijdrit ineens. Lekker allemaal aan de Aicarquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
De menselijke maat!!!!111111!
Jammer dat Froome nu weer zit te hopen dat de afdaling morgen eruit gaat, hij krijgt wel heel erg het imago van een watje op deze manier, terwijl zijn verhaal nog wel tof is, alleen geen persoonlijkheid
Ik snap Timmy niet hoor, met dat gedroeftoeter over Mollema. Die man is gewoon 11e geworden in een klimtijdrit tegen de beste wielrenners van dit moment. Dat is gewoon een hele goede prestatie in zijn pas 3e tour de Francequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik blijf me hier trouwens over verbazen... Waarom betalen mensen zoveel geld voor zo'n speler?
[ afbeelding ]
Vanwege dat gold cup toernooi. Er zijn maar een paar spelers uit Panama en je had die niet beslist nodig in het toernooi maar mensen betaalden toch zoveel.. eerst zelfs meer dan 10k. Ik heb er wel aardig van geprofiteerd want ik had de bronze LB en diezelfde silver LB in een pack tijdens het toernooi. Geen idee of het nu nog bezig is trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben teleurgesteld omdat het in mijn ogen nog beter kan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap Timmy niet hoor, met dat gedroeftoeter over Mollema. Die man is gewoon 11e geworden in een klimtijdrit tegen de beste wielrenners van dit moment. Dat is gewoon een hele goede prestatie in zijn pas 3e tour de France
Ik ben erbij!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Clubs? Of zitten jullie weer die belachelijke toer de frans te kijken?
Het is toch ook gewoon wat tegenvallend na afgelopen 2 weken. Verder is hij niet veel jonger dan de andere renners, zo'n Froome is maar een jaartje ouder, Quintana jonger etc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap Timmy niet hoor, met dat gedroeftoeter over Mollema. Die man is gewoon 11e geworden in een klimtijdrit tegen de beste wielrenners van dit moment. Dat is gewoon een hele goede prestatie in zijn pas 3e tour de France
Thorb, doe jij ook mee?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon wat tegenvallend na afgelopen 2 weken. Verder is hij niet veel jonger dan de andere renners, zo'n Froome is maar een jaartje ouder, Quintana jonger etc.
Waarom niet? Laat die tour nou eens los jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah nu nog niet, over een uurtje ofzo
Froome is gewoon veel beter. Quintana is een betere klimmer. Mollema moet nog een hoop leren... hoop ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon wat tegenvallend na afgelopen 2 weken. Verder is hij niet veel jonger dan de andere renners, zo'n Froome is maar een jaartje ouder, Quintana jonger etc.
Je verwacht veel te veel van iemand die pas zijn 3e tour rijdt. Zeker in de rol van kopman is alles nieuw voor hem. En op dit moment zit er niet veel meer in dan dit, hij presteert ver boven zijn kunnen. Het is nog geen superman. Hij is deze tour nota bene voor het eerst de Mont Ventoux opgeredenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld omdat het in mijn ogen nog beter kan.
Bijv. PSV is dit seizoen voor het eerst in 5 jaar tweede geworden. Vind je dan ook dat ik daar super blij mee moet zijn? Met allemaal spelers die nog nooit kampioen zijn geworden?
Volgens mij verwachtten toen ook iedereen dat PSV kampioen zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |