quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ligt er maar net aan in wat voor stemming ik benquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Miles Davis - Kind of Blue
Stevie Ray Vaughan - Texas Flood
Albert King - Born Under A Bad Sign
Van wat voor muziek hou je?
Check de populairste albums op iTunes danquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor stemming ik ben![]()
Over het algemeen rock/pop/punk/top40 geloof ik
Dan zul je aan mijn lijst niet veel hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor stemming ik ben![]()
Over het algemeen rock/pop/punk/top40 geloof ik
Kind of Blue is een en al kwaliteits modal jazz, Texas Flood is goede bluesrock en Born Under A Bad Sign is goede blues, enjoy!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
Ik ben die albums trouwens aan het downloaden die je opnoemde KLTZK
Geen idee wat ik kan verwachten maarja
Te laat ze zijn alle 3 aan het downloadenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan zul je aan mijn lijst niet veel hebben![]()
CCR is erg goed, probeer die eens
Holy fuck ik zie asaf avidan ertussen staanquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Check de populairste albums op iTunes dan
Wie ben jij eigenlijk, stel jezelf eens voorquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Kind of Blue is een en al kwaliteits modal jazz, Texas Flood is goede bluesrock en Born Under A Bad Sign is goede blues, enjoy!
achwat, mischien ontdek je dat je verborgen passie van jazz hebt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Te laat ze zijn alle 3 aan het downloaden
Maar als ik ze niet leuk vind knikker ik ze er wel weer af
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk, stel jezelf eens voor
Uit het voorsteltopicquote:Hallo, ik ben KLTZK, ik zit al een paar maanden op fok maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld![]()
Ik ben een jongen (onderhand meer man eigenlijk) van 16 jaar (10-1996).
Hobby's: ICT, lezen, bier (ik ben volgens mij een van de weinige van mijn leeftijd die weet dat er meer biersoorten zijn dan pils en witbier, trappistenbier), een goed gesprek houden en op zijn tijd even lekker laagdrempelig doen.
Sport: Paardrijden en boogschieten
Ambities: Computers
Toekomstplannen: werken in de ICT, een Subaru Legacy Station in bezit hebben en misschien emigreren.
Muzieksmaak: Metal, rock, blues, jazz en country. Wat bands betreft: Heidevolk (Nederlandse folkmetal), Megadeth, Wintersun, Bathory, Led Zeppelin, Albert King, John Lee Hooker (ja echt waar, een Amerikaan die Hooker van zijn achternaam heet), Miles Davis, Steve Early en Hank Williams, hoewel ik country vooral via internetradio luister.
Games: Vooral rpg, rts en adventure, maar ook shooters en race.
Eten: Vlees, pizza, hamburgers, zalm, kaas en (goede) pasta.
Drinken: Bier! (dubbel, tripel en quadrupel) en Coca cola (cola van andere merken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Ik zie alleen One Directen en Hitzone albumsquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Holy fuck ik zie asaf avidan ertussen staan
zijn album moet ik hebben![]()
We zullen het meemakenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
achwat, mischien ontdek je dat je verborgen passie van jazz hebt!
http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10albums.htmlquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zie alleen One Directen en Hitzone albums
Wat had je gefrituurd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
eten was fucking lekker btw
ik kan goed koken
Op mijn iTunes staan anderequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10albums.html
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
[..]
Uit het voorsteltopicLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap dat je zoveel over jezelf weet te vertellen, ik kom nooit verder dan Hoi ik ben Monique en ik ben 17 en ik haat alles en ik ben raar, doei.
Leuk om te weten trouwens, ik zit atm heel chill c1000 basis cola light te drinkendie leven jwt.
Tevens paardrijden
i still see your shadows in my room
Haten op paardrijdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
LeukKnap dat je zoveel over jezelf weet te vertellen, ik kom nooit verder dan Hoi ik ben Monique en ik ben 17 en ik haat alles en ik ben raar, doei.
Leuk om te weten trouwens, ik zit atm heel chill c1000 basis cola light te drinkendie leven jwt.
Tevens paardrijden
septum staat mij niet is mijn neus te lelijk voor ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 20:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh dat staat je wel leuk dearest
blond haar en een septum en we gaan trouwen
Ik zou je trouwens ook aanraden 'Hank Williams Live At The Grand Ole Opry' te downloaden, geweldige countryquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
money, hoes, cars and clothes, thats how all my niggaz roll
blowing dro on 24's,
thats how all my niggas roll
ik luister geen countryquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik zou je trouwens ook aanraden 'Hank Williams Live At The Grand Ole Opry' te downloaden, geweldige country
Ik luisterde daarvoor ook geen country, maar damn, wat is dat goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik luister geen country
luister hard en metalcore en folk metal en overige metal. en dance/trance en drum n bass, en hiphop en rap
en nog wel meer maar dit is in grote lijnen wat ik luister maar geen country
nee ben the black dahlia murderer aan het rockenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik luisterde daarvoor ook geen country, maar damn, wat is dat goedProbeer maar gewoon!
Lovesick Blues van Hank Williamsquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Unearthly vacuum devouring the hourglass now empty
It's time to say goodbye watching your life flash before mortal eyes
Terror fills your heart screams of anguish greet your ears
Living death voracious insidious impervious to damage we are slaughtered as if lambs
4000 op mijn ene pc en 8000 op mijn anderequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
Mijn muziekcollectie bestaat nu uit 1000 tracks xd
n00bquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
Mijn muziekcollectie bestaat nu uit 1000 tracks xd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
4000 op mijn ene pc en 8000 op mijn andere
Ik ben pas sinds een paar dagen begonnenquote:
mp3quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik ben pas sinds een paar dagen begonnen![]()
Hebben jullie alles in .flac of mp3?
Ah oke, ik probeer alles in flac te downloaden en daarna converteer ik het ook naar mp3 voor op mijn mobielquote:
waarom dan niet meteen in flac?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, ik probeer alles in flac te downloaden en daarna converteer ik het ook naar mp3 voor op mijn mobiel
Als het kan flacquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik ben pas sinds een paar dagen begonnen![]()
Hebben jullie alles in .flac of mp3?
.flac gebruik ik op pc om over de boxen te spelen. Niet op mobiel omdat dat nooit past op een 32gb micro sdquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom dan niet meteen in flac?
Ik ging voor de grap even kijken en ik zit op 67558 nummersquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
4000 op mijn ene pc en 8000 op mijn andere
Jezus manquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ging voor de grap even kijken en ik zit op 67558 nummers
Hoest verder bro?
Als je een goede koptelefoon hebt moet het verschil zeker merkbaar zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
k zal eens wat downloaden in flac kijken of het verschil zo merkbaar is
LH niet kennenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jezus man![]()
wie was jij ook alweer???
nee maar prima beetje vakantie he weinig uitvreten enzo
heb een stereo installatiequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als je een goede koptelefoon hebt moet het verschil zeker merkbaar zijn.
Tsjaquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jezus man![]()
wie was jij ook alweer???
nee maar prima beetje vakantie he weinig uitvreten enzo
Als je een goede koptelefoon stereo installatie hebt moet het verschil zeker merkbaar zijn.quote:
Hij heeft net als ik ADD hè, dus daar zou ik niet al te zeker van zijn...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij dolt.We hebben zelfs gemeet, dus zou behoorlijk vreemd zijn als hij mij niet zou kennen
Oh kak, moet ik me dan meteen opnieuw voorstellen ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hij heeft net als ik ADD hè, dus daar zou ik niet al te zeker van zijn...
Nee dat niet, hij moet je alleen even 'her'herinneren. Komt goed, maar kan even durenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh kak, moet ik me dan meteen opnieuw voorstellen ofzo?
mp3 is compressed, dat betekend dat alles een beetje ingedikt wordt en je alleen het 'belangrijkste' deel van het nummer hoort. Dit doen ze om ruimte te besparen.quote:
Is een Lossless bestandsformaat waarbij je geen verlies hebt en dezelfde kwaliteit hebt als direct van de cd.quote:
Ja immer jwz.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb nog poedersuiker gesnoven met LH
oh wacht
....IK STAP OVER OP FLAC!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:16 schreef KLTZK het volgende:
[..]
mp3 is compressed, dat betekend dat alles een beetje ingedikt wordt en je alleen het 'belangrijkste' deel van het nummer hoort. FLAC is dat niet, je hoort dus het hele nummer.
Als je alle nummers van een album in mp3 koopt voor de prijs van een fysieke cd kan je eigenlijk zeggen dat je opgelicht bent omdat je niet de volledige nummers hebtquote:
Hierbij verklaar ik nodig en LH man en man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja immer jwz.
[..]mooie tijden waren dat ja, elke keer als ik het weer zie moet ik weer lachen
Dit is gevatquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als je alle nummers van een album in mp3 koopt voor de prijs van een fysieke cd kan je eigenlijk zeggen dat je opgelicht bent omdat je niet de volledige nummers hebt
Hoor je ook bijna niet, vooral niet op een gemiddeld setje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind het qua kwaliteit wel meevallen imho
Ja dat gaat nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik nodig en LH man en man.
Groetjes, de ambtenaar
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als je alle nummers van een album in mp3 koopt voor de prijs van een fysieke cd kan je eigenlijk zeggen dat je opgelicht bent omdat je niet de volledige nummers hebt
Alleen klopt het niet. Compressie laat niets weg, het verminderd enkel de kwaliteitquote:
Dan drinken ik ondertussen nog even een bakje koffie met de ambtenaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoor je ook bijna niet, vooral niet op een gemiddeld setje.
[..]
Ja dat gaat nietdan moet ik eerst scheiden van m'n vrouw.
Wacht, brb.
Volgens mijn natuurkundeleraar welquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Alleen klopt het niet. Compressie laat niets weg, het verminderd enkel de kwaliteit
ik heb geen gemiddeld setjequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoor je ook bijna niet, vooral niet op een gemiddeld setje.
[..]
Ja dat gaat nietdan moet ik eerst scheiden van m'n vrouw.
Wacht, brb.
Wel op beats?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoor je ook bijna niet, vooral niet op gemiddelde setjes.
Op beats ga je het zeker niet horenquote:
Nee, denken dat beats goede koptelefoons zijnquote:
Je natuurkundeleraar heeft geen kaas gegeten van IT blijkbaarquote:
Ghehe betwijfel het, de kwaliteit daarvan ligt vooral in de bassboost, maar je kan het proberen natuurlijk.quote:
Door watquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef SGYENZO het volgende:
MENSEN![]()
Uitgeroepen tot beste koptelefoon ter wereld
Hij zegt van wel, maar hij geeft natuurkunde, geen ICT.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je natuurkundeleraar heeft geen kaas gegeten van IT blijkbaar
In de yolo swag fissa wirri doekoe wollah zemmeh wereld jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef SGYENZO het volgende:
MENSEN![]()
Uitgeroepen tot beste koptelefoon ter wereld
Hij kan wel meer zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hij zegt van wel, maar hij geeft natuurkunde, geen ICT.
Als je het goed wil doen moet je een blinde test doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
op mijn stereo merk je het wel als je het naast elkaar afspeelt maar valt ook reuze mee
Dan zal ik voortaan dat roeptoeterenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij kan wel meer zeggen
FLAC brengt enkel geen kwaliteitsverlies, je hoort daadwerkelijk geen andere muziek ofzo.
Heb jij je collectie van 60000 zoveel tracks allemaal in flac?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij kan wel meer zeggen
FLAC brengt enkel geen kwaliteitsverlies, je hoort daadwerkelijk geen andere muziek ofzo.
Bij lange na niet, stamt ook voor een deel nog uit de tijd dat FLAC nog niet bestondquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb jij je collectie van 60000 zoveel tracks allemaal in flac?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kwam laatst een aantal cd's tegen dus toen heb ik de cd speler van beneden naar boven gehaald
Tristania
SOAD
Heidevolk
Heb uit oude grond hier liggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]Gelders Volkslied!
Ik vond laatst m'n Kutschurft CD'tjes terug
Heidevolkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kwam laatst een aantal cd's tegen dus toen heb ik de cd speler van beneden naar boven gehaald
Tristania
SOAD
Heidevolk
Ahhh oke, hoeveel GB'tjes neemt het totaal in beslagquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij lange na niet, stamt ook voor een deel nog uit de tijd dat FLAC nog niet bestond
~500gb, is trouwens nog maar 1 schijf, heb er ook nog 1 van 2 TB die bijna vol isquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahhh oke, hoeveel GB'tjes neemt het totaal in beslag?
Ik doe een wilde gok, 300gb?
Nicequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
~500gb, is trouwens nog maar 1 schijf, heb er ook nog 1 van 2 TB die bijna vol is
IOS voor zover ik het weet niet, die gebruiken voornamelijk AACquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef SGYENZO het volgende:
Werkt FLAC op iPhone/iPad/iPod en/of android?
plaatjequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik had nog iets wat ik aan LH wou vragen maar ik ben het vergeten
Valt mee ja, maar het overzetten is zoveel werk. En van MP3 naar FLAC is sowieso bagger, merk je niets aan qua kwaliteit, helaasquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:33 schreef nodig het volgende:
[..]
NiceMet FLAC neem ik per 1000 nummers ongeveer 20gb
iphone niet nee. itunes pakt flac ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
IOS voor zover ik het weet niet, die gebruiken voornamelijk AAC
Volgens mij dit inderdaad jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
IOS voor zover ik het weet niet, die gebruiken voornamelijk AAC
Nee overzetten van MP3 naar FLAC houd je dezelfde MP3 kwaliteitquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee ja, maar het overzetten is zoveel werk. En van MP3 naar FLAC is sowieso bagger, merk je niets aan qua kwaliteit, helaas
Winamp is de bomquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
iphone niet nee. itunes pakt flac ook niet
Klopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee overzetten van MP3 naar FLAC houd je dezelfde MP3 kwaliteitAangezien het gecomprimeerde bestandje niet opeens weer uitgerekt kan worden
Of heb ik het nu mis?
Als je alles in FLAC wil moet je het dus opnieuw downloaden ;o
Winamp voor de eckte bazenquote:
Nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
Mocht je nou wel of niet een KLB topic openen over een user?
Voor de eckte eckte bazenquote:
quote:
Ik gebruik de piratenbaaiquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Waar download je eigenlijk FLAC? Hele albums van torrents/nieuwsgroepen is zo kut als je maar 1 of 2 nummers wil
Per nummer downloaden en luisterenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Waar download je eigenlijk FLAC? Hele albums van torrents/nieuwsgroepen is zo kut als je maar 1 of 2 nummers wil
Heb je mijn aanbevelingen al gedownload?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik gebruik private trackers lekker snel
neequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Heb je mijn aanbevelingen al gedownload?
Ik luister nu vooral via Spotify. Ik download eigenlijk nooit wat..quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Per nummer downloaden en luisteren, amateur
Ik ook niet, maar per album luisteren vind ik veel beter dan per nummer luisterenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik luister nu vooral via Spotify. Ik download eigenlijk nooit wat..![]()
Ik vind nou eenmaal van sommige albums niet alle nummers goed..
Spotify gebruik ik ook veel ja, sjiek hendig die radiofunctie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik luister nu vooral via Spotify. Ik download eigenlijk nooit wat..![]()
Ik vind nou eenmaal van sommige albums niet alle nummers goed..
Als ik iets niets aan vind is dat het welquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb wel tyfes veel Dubstep.
Is allemaal in youtube kwaliteit wel.. Ooit een groot kanaal geripped
Wilde net hetzelfde vragen. Torrents en telefoon gaan niet bepaald goed samenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef SGYENZO het volgende:
Wifi doet kut en ik wil een album downloaden![]()
Free the universe van Major Lazer
Dat live horenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Watch out for this..
BUMAYE
[ afbeelding ]
Noem eens nog meer goede albumsquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef SGYENZO het volgende:
Wifi doet kut en ik wil een album downloaden![]()
Free the universe van Major Lazer
Jah, ik zag Major Lazer op RWquote:
Major Lazah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jah, ik zag Major Lazer op RWsoooooo sick
Noem ook eens wat van andere artiestenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Major Lazah.
Pon de floor
Run the world
Neequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb weer een ringetje in mn neus. Vinden jullie dat lelijk?
Watch The Throne - Jay-Z & Kanye Westquote:
Eminemquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Watch The Throne - Jay-Z & Kanye West
My Dark Twisted Fantasy - Kanye West
B'day - Beyoncé
Recovery - Eminem
One Love - David Guetta
Kortom, ik heb 2.6GB aan eminem dingenquote:$ du --max-depth=1 -h Eminem/
307M Eminem/EPs
993M Eminem/Studio Albums
237M Eminem/Compilation albums
1.1G Eminem/Others
2.6G Eminem/
Oki thanksquote:
Holy fucksquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kortom, ik heb 2.6GB aan eminem dingen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan het wel zippen terwijl LH niet kijkt :s
Kan, hoeft nietquote:
Doe even normaal manquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
WAAROM EEN PIERCING![]()
En je moet een mooi tintje krijgen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Als je iets niet mooi vindt kun je dat ook zeggen zonder te kosten.
Maar ok hier het verhaal. Ik ging naar de tandarts en die zei dat ik een gaatje had in mn tand. Dus ik oke, afspraak maken dan maar. Tijdje later dus weer naar de tandarts om dat gaatje te boren; tandarts schoot uit en TADA
DM.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef SGYENZO het volgende:
Moet nog trouwens m'n HDD van 1 terabyte (of 100 GB ofzoiets.) aansluiten op m'n laptop. Alleen verschijnt ie gvd niet![]()
Staat die wel in schijfbeheer? of apparaatbeheerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef SGYENZO het volgende:
Moet nog trouwens m'n HDD van 1 terabyte (of 100 GB ofzoiets.) aansluiten op m'n laptop. Alleen verschijnt ie gvd niet![]()
Je neemt het te serieus maar goed ik heb liever alleen een tong/navel piercing bij een vrouw de rest vind ik zelf super lelijk maar goed.. Ieder zijn smaakquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Als je iets niet mooi vindt kun je dat ook zeggen zonder te kosten.
Maar ok hier het verhaal. Ik ging naar de tandarts en die zei dat ik een gaatje had in mn tand. Dus ik oke, afspraak maken dan maar. Tijdje later dus weer naar de tandarts om dat gaatje te boren; tandarts schoot uit en TADA
Jij bent lelijk :s :squote:Op woensdag 17 juli 2013 22:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je neemt het te serieus maar goed ik heb liever alleen een tong/navel piercing bij een vrouw de rest vind ik zelf super lelijk maar goed.. Ieder zijn smaak
Ik zou enorm pissig wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Extern of intern?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef SGYENZO het volgende:
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou enorm pissig worden
Hoi Crack_
Jaquote:
lolquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij heeft om een of andere reden een ban
Oh, maar dit was een lulverhaal hequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaik zou echt pissig worden op zo'n tandarts! Bij mij zaten ze een keer in m'n tandvlees met die boor, ook geen pretje
Ja maar tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar dit was een lulverhaal he.
Oke, dat is echt heel erg kut. Heb je nu een tandvlees-piercing?
Watquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar toch
Ja uiteraard, piercingsik zou er gaarne een fapje op plegen terwijl ik in de spiegel keek.
Dus, vind jij mijn neuspiercing niet lelijk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar toch
Ja uiteraard, piercingsik zou er gaarne een fapje op plegen terwijl ik in de spiegel keek.
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij heeft om een of andere reden een ban
Nee natuurlijk niet, niets mis met neuspiercingsquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus, vind jij mijn neuspiercing niet lelijk?
Mooi. Ik heb al 5 man tegen en nu ook iemand voor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, niets mis met neuspiercings
Prima piercing zo hoor, alleen nog wat rood, maar dat trekt wel wegquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb al 5 man tegen en nu ook iemand voor.
Ouwe!quote:
niets mis met jou grquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb al 5 man tegen en nu ook iemand voor.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima piercing zo hoor, alleen nog wat rood, maar dat trekt wel wegm'n vrouw heeft trouwens ook wat piercings in haar oor waar jij hem ook hebt, enkel geil
[..]
Ouwe!
quote:
Ah, kwestie van wennen dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Nou neuspiercing heb ik al vet lang.. maar deze is wat dikker dan mn knopje dus vandaar rood
.
Goed, goed.
Goed, dit hou ik even in mn achterhoofd. Zal hoop gezeur en gedoe en geblaat krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, kwestie van wennen dusmisstaat je niet in ieder geval!
Teveel napoleons gegeten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn gehemelte doet de hele avond al pijn
Nu heb je een eckte litteken kan je zeggen ik werd gedjoeked door een paar niggers op de blokquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
Heb ik een korstje op mijn wond vandaag eraf geramtZijn er nog tips om geen litteken te krijgen?
Vervelend is datquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn gehemelte doet de hele avond al pijn
Dat is kutquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
mijn vinger stond in de fik omdat ik er benzine op had gemorst
achja heb een sterke huid dus doet niet heel veel pijn maar is gewoon kut omdat je oppeens een levende kaars bentquote:
you're on fire flaming hot bbyboy xxxquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
mijn vinger stond in de fik omdat ik er benzine op had gemorst
Receiver* xdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh wacht had mijn wireless reciever uitgezet
Fijnquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dearest is 12 don't judge her
ze moet nog veel leren
ennnnnnnn je hebt het alweer verpest door me en lelijke fokker te noemenquote:
okequote:Op donderdag 18 juli 2013 01:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
ennnnnnnn je hebt het alweer verpest door me en lelijke fokker te noemen
you've got a way with the girls
hiquote:
het gaat zeker snel, herinner me oud en nieuw als de dag van gister en nu is het al 18 juliquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan gaat de week wel erg snel voorbij
Daar herinnert mientje zich helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat zeker snel, herinner me oud en nieuw als de dag van gister en nu is het al 18 juli
wie is mientje nou weer dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar herinnert mientje zich helemaal niks meer van
letmeinquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie is mientje nou weer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |