quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ligt er maar net aan in wat voor stemming ik benquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Miles Davis - Kind of Blue
Stevie Ray Vaughan - Texas Flood
Albert King - Born Under A Bad Sign
Van wat voor muziek hou je?
Check de populairste albums op iTunes danquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor stemming ik ben![]()
Over het algemeen rock/pop/punk/top40 geloof ik
Dan zul je aan mijn lijst niet veel hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor stemming ik ben![]()
Over het algemeen rock/pop/punk/top40 geloof ik
Kind of Blue is een en al kwaliteits modal jazz, Texas Flood is goede bluesrock en Born Under A Bad Sign is goede blues, enjoy!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
Ik ben die albums trouwens aan het downloaden die je opnoemde KLTZK
Geen idee wat ik kan verwachten maarja
Te laat ze zijn alle 3 aan het downloadenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan zul je aan mijn lijst niet veel hebben![]()
CCR is erg goed, probeer die eens
Holy fuck ik zie asaf avidan ertussen staanquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Check de populairste albums op iTunes dan
Wie ben jij eigenlijk, stel jezelf eens voorquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Kind of Blue is een en al kwaliteits modal jazz, Texas Flood is goede bluesrock en Born Under A Bad Sign is goede blues, enjoy!
achwat, mischien ontdek je dat je verborgen passie van jazz hebt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Te laat ze zijn alle 3 aan het downloaden
Maar als ik ze niet leuk vind knikker ik ze er wel weer af
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk, stel jezelf eens voor
Uit het voorsteltopicquote:Hallo, ik ben KLTZK, ik zit al een paar maanden op fok maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld![]()
Ik ben een jongen (onderhand meer man eigenlijk) van 16 jaar (10-1996).
Hobby's: ICT, lezen, bier (ik ben volgens mij een van de weinige van mijn leeftijd die weet dat er meer biersoorten zijn dan pils en witbier, trappistenbier), een goed gesprek houden en op zijn tijd even lekker laagdrempelig doen.
Sport: Paardrijden en boogschieten
Ambities: Computers
Toekomstplannen: werken in de ICT, een Subaru Legacy Station in bezit hebben en misschien emigreren.
Muzieksmaak: Metal, rock, blues, jazz en country. Wat bands betreft: Heidevolk (Nederlandse folkmetal), Megadeth, Wintersun, Bathory, Led Zeppelin, Albert King, John Lee Hooker (ja echt waar, een Amerikaan die Hooker van zijn achternaam heet), Miles Davis, Steve Early en Hank Williams, hoewel ik country vooral via internetradio luister.
Games: Vooral rpg, rts en adventure, maar ook shooters en race.
Eten: Vlees, pizza, hamburgers, zalm, kaas en (goede) pasta.
Drinken: Bier! (dubbel, tripel en quadrupel) en Coca cola (cola van andere merken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Ik zie alleen One Directen en Hitzone albumsquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Holy fuck ik zie asaf avidan ertussen staan
zijn album moet ik hebben![]()
We zullen het meemakenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
achwat, mischien ontdek je dat je verborgen passie van jazz hebt!
http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10albums.htmlquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zie alleen One Directen en Hitzone albums
Wat had je gefrituurd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
eten was fucking lekker btw
ik kan goed koken
Op mijn iTunes staan anderequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10albums.html
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
[..]
Uit het voorsteltopicLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap dat je zoveel over jezelf weet te vertellen, ik kom nooit verder dan Hoi ik ben Monique en ik ben 17 en ik haat alles en ik ben raar, doei.
Leuk om te weten trouwens, ik zit atm heel chill c1000 basis cola light te drinkendie leven jwt.
Tevens paardrijden
i still see your shadows in my room
Haten op paardrijdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
LeukKnap dat je zoveel over jezelf weet te vertellen, ik kom nooit verder dan Hoi ik ben Monique en ik ben 17 en ik haat alles en ik ben raar, doei.
Leuk om te weten trouwens, ik zit atm heel chill c1000 basis cola light te drinkendie leven jwt.
Tevens paardrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |