quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En NEC nog altijd keihard onderaan. Wat een memorabel screenshot zal dat opleveren zeg!
Dan is Cuevas wel heel slecht denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:48 schreef Funel het volgende:
Van der Struik ipv van Aanholt, als dat maar goed gaat.
Nee, het is gewoon simpelweg een gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
Vorig seizoen konden ze ook een keer op de eerste plek komen, volgens mij durven en willen ze dat gewoon niet...
Hoe kan dat veld nou slecht afwateren? De kanalen liggen er al.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de amateurs hebben betere velden
quote:
Puntmatig zou dat wel zo zijn, maar het spreekwoord Hoogmoed komt voor de val heeft ook wel watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat jullie juist hoopten op een overwinning voor Vites.
Zoveel hoogmoed is 't nou ook weer niet als ik het zo zie. In ieder geval is het voor jullie nu nog lastiger geworden om uit de degradatiezone te komen dan het al was.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Puntmatig zou dat wel zo zijn, maar het spreekwoord Hoogmoed komt voor de val heeft ook wel wat
Als je er zelf niks van kan, dan maar proberen te stampen op de enige club uit Gelderland.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Puntmatig zou dat wel zo zijn, maar het spreekwoord Hoogmoed komt voor de val heeft ook wel wat
Goed zo, je gaat voortaan NEC zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |