Alsof die een kans maakt tegen Bruce Willisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, het is ook stiekem gewoon een natuurlijk proces. En over een tijdje landt er weer een meteoriet ofzo en dan begint 't weer van voren af aan, als de aarde geluk/pech heeft
ga jij maar eerstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, en ik heb daar geen antwoord op, aangezien ik niet geloof dat er mensen zijn die de mensheid uit willen roeien. Althans, geen organisaties die wereldwijd de macht hebben weten te bemachtigen. Het enige wat ik concludeer is dat het vanuit het perspectief van de aarde niet eens zo'n gek idee zou zijn als de mensheid wat in zou krimpen voordat we haar helemaal kaalplukken.
Het is Jack Bauer hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof die een kans maakt tegen Bruce Willis.
ok ja -edit, doe normaal-quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'vanuit het perspectief van de aarde'?
Nooit gehoord van bedrijven als Monsanto en Serco.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, en ik heb daar geen antwoord op, aangezien ik niet geloof dat er mensen zijn die de mensheid uit willen roeien. Althans, geen organisaties die wereldwijd de macht hebben weten te bemachtigen. Het enige wat ik concludeer is dat het vanuit het perspectief van de aarde niet eens zo'n gek idee zou zijn als de mensheid wat in zou krimpen voordat we haar helemaal kaalplukken.
jij spreekt over het moorden van mensenlevens alsof het niets is, tot wanneer het je eigen leven betreft, dan is het kot te kleinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
De mensheid, is net als de aarde, ingesteld op overleven. Dus nee, ik hoef niet dood, nog genoeg te doen in dit leven, overlevingsdrang, je weet wel. Maar de aarde/natuur is dat ook: hence ziekte en dood.
Nee ik doelde op dat Jack Bauer tha man is de dergelijke zaken weten te voorkomen/overleven. Niet Die Hard Willes.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:18 schreef Loppe het volgende:
[..]
jij spreekt over het moorden van mensenlevens alsof het niets is, tot wanneer het je eigen leven betreft, dan is het kot te klein
beetje hypocriet niet?
"mensheid een beetje inkrimpen", stop gewoon met die zeverquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik plant me overigens ook niet voort. Niet alleen omdat ik een grafteringhekel aan kinderen heb, maar ook omdat ik het nut niet zie van het in stand houden of bijdragen aan de overbevolking. Betekent dat dat ik mezelf beter van kant kan maken? Nah. Overlevingsdrang zit, net als voortplantingsdrang, ingebouwd in het gros van de mensen. Ik heb wel dat eerste, niet het laatste.
[..]
Pardon?
Die komt niet verder dan een bommetje uitschakelen met 0:02 op de teller, Bruce nuked een hele meteoriet voor zijn ontbijtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik doelde op dat Jack Bauer tha man is de dergelijke zaken weten te voorkomen/overleven. Niet Die Hard Willes.
Ik houd niet zo van mensen die mij woorden in de mond leggen. Stop zelf met je gezever en begin met lezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef Loppe het volgende:
[..]
"mensheid een beetje inkrimpen", stop gewoon met die zever
ok, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mensen die mij woorden in de mond leggen. Stop zelf met je gezever en begin met lezen.
Wel Armageddon Bruce Willis, Ben Afleck en Steve Buscemiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik doelde op dat Jack Bauer tha man is de dergelijke zaken weten te voorkomen/overleven. Niet Die Hard Willes.
Juistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |