Hoe kun je die andere vertrouwen als het met worden opgebouwd is en niet met daden? want daar ben ik wel erg benieuwd naar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm. Vertrouwen is persoonsafhankelijk. Jou vertrouw ik nog geen penny toe_!
.. en nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Hoe kun je die andere vertrouwen als het met worden opgebouwd is en niet met daden?
Je hebt niet gelezen wat ik schreef. Probeer het nog eens. Het was hypothetisch.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:37 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. ik vind van wel want de weg ernaar toe is moeilijk. je moet elkaar gelijk behandelen en niet zoals jij doet alles erop los neuken en als zei het wil doen dan vind je het maar nix.
Dat zou ik dan ook niet doen.quote:ik kan me er niet bij indenken dat je er een prettig gevoel bij over houd maar goed.
Kan ook zonder huwelijk.quote:2. je hebt iets opgebouwd uit daden wat kei hard werken was. je bent altijd goed voor elkaar geweest anders zou je die moeite niet voor elkaar nemen en die band is nauwelijks of niet meer te breken.
Dus de enige 'daad' die je daarin stelt is het huwelijk? Of hoe bedoel je het nu feitelijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Hoe kun je die andere vertrouwen als het met worden opgebouwd is en niet met daden?
Want ieder huwelijk is geen gelukkig huwelijk gebaseerd op vertrouwen, logica.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Hoe kun je die andere vertrouwen als het met worden opgebouwd is en niet met daden? want daar ben ik wel erg benieuwd naar.
Snapte jij wat hij bedoelde?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want ieder huwelijk is geen gelukkig huwelijk gebaseerd op vertrouwen, logica.
1. Het gaat erom dat je als gelijken behandeld word want als er 1 meer als een ander is gaat het zo ie zo al niet werken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Je hebt niet gelezen wat ik schreef. Probeer het nog eens. Het was hypothetisch.
[..]
Dat zou ik dan ook niet doen.
[..]
Kan ook zonder huwelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want ieder huwelijk is geen gelukkig huwelijk gebaseerd op vertrouwen, logica.
Heeft niets te maken met het huwelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:49 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Het gaat erom dat je als gelijken behandeld word want als er 1 meer als een ander is gaat het zo ie zo al niet werken.
Watquote:2. Ow dingen kopen en alsmaar achter je partner aan blijven lopen of hoe moet ik dat zien?
Jeetjes - heb ik ook gehad heel lang geleden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik werd er alles behalve gelovig van.
16 jaar zwembad blijven haken, verzopen, volgens de persoon die me gereanimeerd had.
Had ik voor ongeveer 30 seconden a 1 minuut geen pols.
voor mij leek het een eeuwigheid. ook dat je leven voorbij gaat in een flits klopt.
ook een wit licht gezien, maar daarna werd het donker en daarna weer licht want toen deed ik mijn ogen open.
Niet denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Hoe kun je die andere vertrouwen als het met woorden opgebouwd is en niet met daden? want daar ben ik wel erg benieuwd naar.
Als je je post zelf niet zo onduidelijk maakt kun je het beter volgen of probeer je het juist niet te volgen omdat de waarheid best eng is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het huwelijk.
[..]
Wat
Mijn post is in tegenstelling tot die van jouw in keurig Nederlands getypt. Als je iets niet begrijpt moet je dat zeggen, niet eromheen praten met "de waarheid is eng durrhurr".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:04 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als je je post zelf niet zo onduidelijk maakt kun je het beter volgen of probeer je het juist niet te volgen omdat de waarheid best eng is?
Ga niet mijn dislectie in de strijd gooien want daar word ik een beetje moe van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn post is in tegenstelling tot die van jouw in keurig Nederlands getypt. Als je iets niet begrijpt moet je dat zeggen, niet eromheen praten met "de waarheid is eng durrhurr".
Wat begrijp je niet?
Wou het net wat luchtiger makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
Goed dat het topic bijna vol is.
Het is ontaard in op elkaar hakketakken.
Ik wist geeneens dat je dat had. Soit, maar ongeacht wat spelfouten zijn je zinnen vaak ook gewoon wat knudde. Spelfouten kan ik wel overheen lezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ga niet mijn dislectie in de strijd gooien want daar word ik een beetje moe van.
Dat heb ik ook al uitgelegd. Wat ik niet begreep was wat je daarna schreef (want de zin klopte simpeweg niet).quote:jij zei dat je dingen op een andere manier kan bewijzen naar elkaar zonder huwelijk
mijn vraag daarop hoe doe je dat dan?
Lijkt me toch sterk dat je dat niet begrijpt ^^
Pff dat heb ik ook niet gezegd, huwelijk is alleen een bewijs dat je ook echt van elkaar houd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat je dat had. Soit, maar ongeacht wat spelfouten zijn je zinnen vaak ook gewoon wat knudde. Spelfouten kan ik wel overheen lezen.
[..]
Dat heb ik ook al uitgelegd. Wat ik niet begreep was wat je daarna schreef (want de zin klopte simpeweg niet).
Het huwelijk is niets anders dan een ritueel. Je bewijst dingen naar elkaar door samen te zijn en dingen voor elkaar te doen. Huwelijk verandert daar helemaal niets aan. Ik ga niet opeens meer of minder van mijn vrouw/vriendin houden als we getrouwd zijn.
Hoezo eigenlijk? Ben jij van mening dat als je nog niet getrouwd bent dat je een vrijbrief hebt om erop los te neuken? Ik begrip je logica niet.
Dat is persoonlijk. Rituelen voegen voor mij geen fuck toequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:32 schreef Loppe het volgende:
Rituelen kunnen het leven mooi maken. Waarom ze buitensluiten?
loppe niet met je hoofd op een toetsenbord slaan... nergens voor nodigquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Kan iemand me voor dit topic dichtgaat nog even uitleggen wat hij bedoelde in die post?![]()
Ik begrijp er ook weinig van. Alle woorden zijn gebakken lucht ofzo en er is maar 1 daad wat voor vertrouwen zorgt...het huwelijk.quote:Hoe kun je die andere vertrouwen als het met worden woorden opgebouwd is en niet met daden? want daar ben ik wel erg benieuwd naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |