abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129080948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat jij dat was :P
Leuk je weer onder je bekende BNW-UI te zien posten.
De cirkel is bijna rond :P
pi_129091860
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er is geen touw aan vast te knopen. Hoe doe ik iets waarvan ik jou beschuldig? Het is trouwens volkomen normaal dat een moderator meediscussieert.

[..]

Ik gaf je zelfs een onderbouwing, iets wat ik van jou nog moet krijgen.

[..]

Wie begint hier met beledigen dan?
1. Wist ik niet zo lang ben ik nog niet op deze site het was ook maar een vraag stelling.
2. Welke een site die alleen maar 1 kant laat zien? Kan ook wel even een site in elkaar fiksen is niet zo moeilijk
3. ow? voel je je aangesproken dan?
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
pi_129092064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

1. Wist ik niet zo lang ben ik nog niet op deze site het was ook maar een vraag stelling.
2. Welke een site die alleen maar 1 kant laat zien? Kan ook wel even een site in elkaar fiksen is niet zo moeilijk
3. ow? voel je je aangesproken dan?
1 ok dan weet je het nu :T
2 Hier val je door de mand. Die site beschrijft de rituelen. Als je vrijmetselaar was geweest had je geweten dat dat de officiele ritualen zijn. Dat wordt trouwens ook bevestigd door de Vrijmetselarij zelf.
3 Nee, ik lees eenvoudigweg dat je iedereen bij voorbaat voor schaap uitmaakt, nog voor dat ze jou beginnen te beledigen.
pi_129092132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef _GdR_ het volgende:
Zonde.

Halverwege het vorige topic gaf ik TS voordeel van de twijfel. Maar na zn 5gram per dag verhaal denk ik vrijwel zeker te weten wat voor soort persoon hij is. Helaas ken ik er teveel van.

Situatie is als volgt. TS heeft criminele vriendjes en heeft een paar klusjes gedaan en aan de dope geraakt. TS functioneerde niet goed en zn 'vrienden' wilde van m af. Toen heeft ie in een badtrip een docu over free mason gezien en nu draait heel zn leven erom.

Ik kan fout zitten maar dan wil ik wel concrete info zien van TS zelf. en niet van die aluhoedjes youtube filmpjes
Ik kan je denk patroon begrijpen geef ik je geen ongelijk maar besef wel dat het 2 jaar terug was.
In mijn vrienden, fammilie kring (niet zakelijk) is iedereen tegen coke en daar heb ik wel wat klappen voor gevangen en was het motiverend om te stoppen.
Uhhm heb nog steeds alles wat mijn hartje begeert heb goed kunnen sparen.
Ik kan helaas niets laten zien het enigste wat ik nog kan doen is mijn maat vragen ook te reageren en zijn verhaal te doen. Ig heeft hij een kleine dus verwacht ik er niet veel van.
pi_129092282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

1 ok dan weet je het nu :T
2 Hier val je door de mand. Die site beschrijft de rituelen. Als je vrijmetselaar was geweest had je geweten dat dat de officiele ritualen zijn. Dat wordt trouwens ook bevestigd door de Vrijmetselarij zelf.
3 Nee, ik lees eenvoudigweg dat je iedereen bij voorbaat voor schaap uitmaakt, nog voor dat ze jou beginnen te beledigen.
2. ik ben geen vrijmetselaar geweest want toen het gedeelde met een scrol te teken met bloed ben ik er tussen uit genaait.
3. omdat sommige mij voor trol uit maken
pi_129092751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:03 schreef Loppe het volgende:
Ik neem hem wel serieus. Erg vet dat ie zo diep in het (vrijmetselaars)milieu kunnen doordringen is en terug kunnen komen is naar zijn geloof. Eenmaal de macht en het geld geroken te hebben lijkt me dat geen al te makkelijke keuze. Ik heb niet heel het vorige topic gelezen maar wat heeft je er toe aangezet om terug te keren?
Geld en macht maakt niet gelukkig het is alleen handig als je het hebt. je hebt ineens een heel hoop vrienden die eigenlijk niet je vrienden zijn. En ik heb altijd het idee gehad dat ik mijn geluk heb proberen te kopen. Ik deed een x alsof ik een maand brook was en de meeste waren niet meer te vinden. Buiten dat je kan alles kopen elke game die je maar wil maar als je hem uitgespeeld had dan was er ook niets meer aan. Ik ben het anders gaan aanpakken door bijv met me echte vrienden een mooi kamp vuur te bouwen en lekker met zen allen barbecueën erbij.
Dat zijn de dingen in het leven dat ik gemist heb. sinds ik me leven anders ben aan gaan pakken heb ik het idee of mijn leven aan het bloeien is.

Buiten dat heb ik naar de zorg van mijn moeder gekeken en die was bar slecht. ze heeft heel veel lopen huilen en dat maakte me kei hard van binnen.
na mijn ontdekkingen begreep ik de zin van het leven en bewijst dat ik er al die tijd naast had en ben dus weer in de mens gaan geloven.
pi_129093544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Geld en macht maakt niet gelukkig het is alleen handig als je het hebt. je hebt ineens een heel hoop vrienden die eigenlijk niet je vrienden zijn. En ik heb altijd het idee gehad dat ik mijn geluk heb proberen te kopen. Ik deed een x alsof ik een maand brook was en de meeste waren niet meer te vinden. Buiten dat je kan alles kopen elke game die je maar wil maar als je hem uitgespeeld had dan was er ook niets meer aan. Ik ben het anders gaan aanpakken door bijv met me echte vrienden een mooi kamp vuur te bouwen en lekker met zen allen barbecueën erbij.
Dat zijn de dingen in het leven dat ik gemist heb. sinds ik me leven anders ben aan gaan pakken heb ik het idee of mijn leven aan het bloeien is.

Buiten dat heb ik naar de zorg van mijn moeder gekeken en die was bar slecht. ze heeft heel veel lopen huilen en dat maakte me kei hard van binnen.
na mijn ontdekkingen begreep ik de zin van het leven en bewijst dat ik er al die tijd naast had en ben dus weer in de mens gaan geloven.
Ik zie dat je de elite haat. (jouw onderschrift) Denk je dat dit een slimme move is? :P
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 18:21:27 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_129093937
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat dat je verbitterd heeft gemaakt, hoop dat het nu wat beter met je moeder gaat en de goede behandeling en medicijnen krijgt.

Fijn dat je de zin van en in het leven weer aan het terugvinden bent.
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:18:02 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_129097231
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Toch vreemd, op een discussieforum :') Ik ken genoeg mensen die zelf nooit hebben gerookt en prima tegen rokers kunnen zeggen dat ze er last van hebben en dus vervolgens die mensen verzoeken dat elders te doen.
ik ben ook zo iemand.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_129102133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:09 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ik zie dat je de elite haat. (jouw onderschrift) Denk je dat dit een slimme move is? :P
De meeste vinden van niet en de meeste verklaren mij voor gek dat ik het gedaan heb.
Maar ik zelf vind ik toch dat ik de juiste keus gemaakt heb.
Waarom? Dood gaan we toch allemaal of het van de week maand is ik kan toch zeggen dat ik geleefd heb al was dat ook geen voeldoening. ik ben niet bang voor de dood ik ben bang voor wat er na gaat komen. Ik zet liever zelf een move voor het goede en afgeslacht word dan dat ik niets doe en het vanzelf wel gaat gebeuren.

Ik heb zeker bij meer als 1000 mensen hun ogen weten te openen. (omgeving en forums)
dan heb je de mensen die nog bang voor de waarheid zijn en nog in een ontkennings-fase zitten.
dan heb je ook nog de mensen die het niets interesseert en lang leven de lol hebben. tot ze die fase voorbij zijn en ook verder over het leven na gaan denken.
En dan heb je nog de mensen die hun research nog niet gedaan hebben tot ze zelf problemen ondervinden en door de overheid naar het kasje van de muur gestuurd worden.
Er is een moment wanneer de rest het gaat beseffen al kan dat nog even duren. en als ze me nu pakken dan is dat zo kan ik er toch niets tegen doen ik heb voor mijn gevoel toch al genoeg gedaan.
pi_129102647
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat dat je verbitterd heeft gemaakt, hoop dat het nu wat beter met je moeder gaat en de goede behandeling en medicijnen krijgt.

Fijn dat je de zin van en in het leven weer aan het terugvinden bent.
Nee helaas gaat het steeds slechter. ze heeft nog maar 25% longinhoud om te gebruiken. dat wil zeggen 1x de trap omhoog en ze heeft 1 uur nodig om bij te trekken. het is chronisch en het gaat nooit meer over. het lastige is ze kan niet meer zonder medicijnen leven maar met medicijnen merkt ze ook dat ze met de jaren meer verzwakt. wat het is eigenlijk gewoon gif dat je met gif bestrijd het 1 neemt de pijn weg en voor de ander krijg je weer een andere pijn voor terug. en dan heb ik het bijv over de prednison kuren.

En dankje voor je mede leven die paar worden doen me goed :)
pi_129102849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

De meeste vinden van niet en de meeste verklaren mij voor gek dat ik het gedaan heb.
Maar ik zelf vind ik toch dat ik de juiste keus gemaakt heb.
Waarom? Dood gaan we toch allemaal of het van de week maand is ik kan toch zeggen dat ik geleefd heb al was dat ook geen voeldoening. ik ben niet bang voor de dood ik ben bang voor wat er na gaat komen. Ik zet liever zelf een move voor het goede en afgeslacht word dan dat ik niets doe en het vanzelf wel gaat gebeuren.

Ik heb zeker bij meer als 1000 mensen hun ogen weten te openen. (omgeving en forums)
dan heb je de mensen die nog bang voor de waarheid zijn en nog in een ontkennings-fase zitten.
dan heb je ook nog de mensen die het niets interesseert en lang leven de lol hebben. tot ze die fase voorbij zijn en ook verder over het leven na gaan denken.
En dan heb je nog de mensen die hun research nog niet gedaan hebben tot ze zelf problemen ondervinden en door de overheid naar het kasje van de muur gestuurd worden.
Er is een moment wanneer de rest het gaat beseffen al kan dat nog even duren. en als ze me nu pakken dan is dat zo kan ik er toch niets tegen doen ik heb voor mijn gevoel toch al genoeg gedaan.
Tij is wel aan het keren heb ik de indruk, veel meer mensen die beginnen nadenken. Het is een bottom-up movement. De elite zullen de laatste zijn die zich zullen moeten bekeren, als ze zeker zijn dat alle gevaar geweken is.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:27:47 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_129103044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:20 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Nee helaas gaat het steeds slechter. ze heeft nog maar 25% longinhoud om te gebruiken. dat wil zeggen 1x de trap omhoog en ze heeft 1 uur nodig om bij te trekken. het is chronisch en het gaat nooit meer over. het lastige is ze kan niet meer zonder medicijnen leven maar met medicijnen merkt ze ook dat ze met de jaren meer verzwakt. wat het is eigenlijk gewoon gif dat je met gif bestrijd het 1 neemt de pijn weg en voor de ander krijg je weer een andere pijn voor terug. en dan heb ik het bijv over de prednison kuren.

En dankje voor je mede leven die paar worden doen me goed :)
Heeft je moeder al zuurstof wat ze kan gebruiken zonodig? Dat zou weleens een stuk verbetering kunnen brengen. En prednison, het is een paardemiddel, maar met deze kwaal is het af en toe nodig, zo'n kuur.

En verder graag gedaan hoor. Hoop echt dat het goedkomt met je.
pi_129103464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heeft je moeder al zuurstof wat ze kan gebruiken zonodig? Dat zou weleens een stuk verbetering kunnen brengen. En prednison, het is een paardemiddel, maar met deze kwaal is het af en toe nodig, zo'n kuur.

En verder graag gedaan hoor. Hoop echt dat het goedkomt met je.
Nee zuurstof krijg je pas als je onder 17/18%. als ze het nu gaat doen krijgt ze weer een andere kwaal voor terug. ze heeft bijv nu ook last van vocht vasthouden haar benen worden voornamelijk dikker en ze draagt nu ook steun kousen. Ik heb echt ontzettend veel respect voor mijn moeder. ik had het niet gekund had me zelf allang van kant gemaakt.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:39:33 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_129103658
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Nee zuurstof krijg je pas als je onder 17/18%. als ze het nu gaat doen krijgt ze weer een andere kwaal voor terug. ze heeft bijv nu ook last van vocht vasthouden haar benen worden voornamelijk dikker en ze draagt nu ook steun kousen. Ik heb echt ontzettend veel respect voor mijn moeder. ik had het niet gekund had me zelf allang van kant gemaakt.
Je bent echt een lieve zorgzame zoon voor je moeder.
Maar vergeet niet dat je zelf ook moet leven hoor.
Probeer een balans te vinden waarin je er én voor je moeder kunt zijn maar zelf ook leuke dingen doet. De boog kan niet altijd gespannen zijn, dan word je gek.
pi_129103790
af en toe een lijntje c kan goed doen :P
pi_129103918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bent echt een lieve zorgzame zoon voor je moeder.
Maar vergeet niet dat je zelf ook moet leven hoor.
Probeer een balans te vinden waarin je er én voor je moeder kunt zijn maar zelf ook leuke dingen doet. De boog kan niet altijd gespannen zijn, dan word je gek.
Lief :$
Het gaat moeilijk moet toch achterom kijken. ik kan niet meer doen dan leuke dingen doen met de mensen rond mij heen. en de tijd die we nog met zen alle hebben te genieten. al is het maar een potje kaarten :)
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:46:52 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_129103978
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Lief :$
Het gaat moeilijk moet toch achterom kijken. ik kan niet meer doen dan leuke dingen doen met de mensen rond mij heen. en de tijd die we nog met zen alle hebben te genieten. al is het maar een potje kaarten :)
De simpele dingen zijn vaak het leukste.
pi_129104018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Loppe het volgende:
Het probleem van die rotzooi is de eerste keren zijn geweldig. later ben je nog alleen maar aan het gebruiken om het zelfde gewenste effect te krijgen die je in het begin had. en die zal je nooit meer krijgen.
pi_129104108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:47 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Het probleem van die rotzooi is de eerste keren zijn geweldig. later ben je nog alleen maar aan het gebruiken om het zelfde gewenste effect te krijgen die je in het begin had. en die zal je nooit meer krijgen.
smerig goedje, ik weet het, een vriend van me jaagt al zijn geld erdoor aan die shit
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:50:42 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_129104120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Loppe het volgende:
Lijkt me niet echt een goed advies als je het eerste topic gelezen hebt Loppe.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:51:04 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_129104134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Loppe het volgende:

[..]

smerig goedje, ik weet het, een vriend van me jaagt al zijn geld erdoor aan die shit
Ik bedoel maar..
pi_129104263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt een goed advies als je het eerste topic gelezen hebt Loppe.
was bedoeld als grapje
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:55:32 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_129104320
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Loppe het volgende:

[..]

was bedoeld als grapje
Oh ok dacht dat je het eerste topic nog niet gelezen had ;)
pi_129104346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De simpele dingen zijn vaak het leukste.
Yup en dat gaat nooit vervelen. die xbox bij mij is al verdwenen.
Buurvrouw tegen over mij heeft het ook moeilijk. als ik haar zo nu en dan een keertje kom helpen zie je gewoon wat het met haar doet die lach op der gezicht dat is veel meer waard dan die paar biertjes in het cafe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')