Als je met Orli Orlando Bloom bedoelt, dan ja.quote:
CY, pls.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is blijven hangen uit de crush-fase die ik ten tijde van Troy had, laat me
badum-tsh!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst beginnen met quarter life.
Neeeeheeeee, ik heb hier laatst nog gepost dat ik handjobs saai vind. Geez, do try and keep up.quote:
CY, ben wachtende op de description.quote:
Niet geven CY.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
CY, ben wachtende op de description.
Ben je ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]waarom doe je zo onaardig tegen me?
Inb4 Chloro die me overgevoelig noemt
Sorry, geen notification gehadquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
CY, ben wachtende op de description.
Waarom nietquote:
Omdat ik het zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
Waarom nietJIJ WAS HET WEL HE? JE DATE STIEKEM NOG EEN INDIASE CHICK HE?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#kerriekrab #versuitsuriname #eetieks
Niet verrassend welke optie dWc kiest.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef krioro het volgende:
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab.
Niet verrassend.quote:
IK NEEM GEEN BEVELEN AANquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
Nóg een?Wut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee wacht zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:31 schreef Loppe het volgende:
Ok, ben niet welkom voor CY. Dan ga ik maar.Het spijt me, blijf vooral posten en wordt een waardevolle aanwinst voor deze SC
![]()
HOEZO DATE IK INDIASE CHICKS? WTF?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee wacht zo bedoelde ik het nietHet spijt me, blijf vooral posten en wordt een waardevolle aanwinst voor deze SC
IK HEB AL JE GEHEIMEN ONTRAFELD, DE AAP IS UIT DE MOUWquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOEZO DATE IK INDIASE CHICKS? WTF?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee wacht zo bedoelde ik het nietHet spijt me, blijf vooral posten en wordt een waardevolle aanwinst voor deze SC
Dat ik lijk op een koeliequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK HEB AL JE GEHEIMEN ONTRAFELD, DE AAP IS UIT DE MOUW
Nissan cup noodlesquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef Rozzje het volgende:
Welke kant en klaar noodles zijn het beste
Allebei wel mooiquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou deze koelies wel though.
IK WEET ZEKER DAT JIJ HET WAS!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ik lijk op een koelie.
Dat ik Indiase chicks date.
Dat ik lijk op een taxichauffeur.
KLB SC, I can't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK WEET ZEKER DAT JIJ HET WAS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, in dat geval was ik het niet, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wacht, ik ga je een DM sturen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, in dat geval was ik het niet, nee.
Aight, ik zocht nog een nieuw DM-maatje.quote:
Haha kk, moest nog nadenken even ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die van mitsubishi zijn ook wel lekker
zo slecht ja
dus dat zijn koeliesquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou deze koelies wel though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |