abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129067408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]
De overheid kan nooit iets goedkoper dan de vrije markt, dus het wordt alleen maar toegankelijker, daarnaast hebben mensen gewoon een keuze en zal de opleidingskeuze van mensen ook heel anders zijn waardoor er bijvoorbeeld niet zo'n groot tekort aan technici zal zijn.
:')

Noem mij dan eens een paar voorbeelden waaruit blijkt dat dat bij de laatste privatiserings projecten van de overheid de dingen daadwerkelijk goedkoper zijn geworden. Ik denk aan telefonie, het spoor, de energy sector en dergelijke. Ik zie alleen maar prijsstijgingen nadat iets geprivatiseerd is.
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:47:23 #302
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_129067460
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat laatste is een aanname.

Buiten dat is het nogal makkelijk om iedereen te bestelen, en vervolgens 'gratis' onderwijs aan te bieden (althan scholing) en dan jezelf op de borst te slaan dat het zo toegankelijk is.

De overheid kan nooit iets goedkoper dan de vrije markt, dus het wordt alleen maar toegankelijker, daarnaast hebben mensen gewoon een keuze en zal de opleidingskeuze van mensen ook heel anders zijn waardoor er bijvoorbeeld niet zo'n groot tekort aan technici zal zijn.
Tja leg het gemiddeld opleidingsniveau en het welvaatsniveau van de landen in de wereld eens naast elkaar zou ik zeggen.

Voor de rest is het nergens op gebaseerde retoriek van je. Waar gaan die bedrijven hun toegankelijkheid precies van financieren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')