Nee, het wordt uit gemeentelijke potjes betaalt, dus behalve desterr en megatoby heeft niemand hier daar last vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja ik krijg alleen maar
En Ermahgerd eerst Lord Varys in Suits en nu ook Catelyn Stark
Hoezo vinden ze het nodig dat heel Eindhoven aan een cadeau mee betaalt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het wordt uit gemeentelijke potjes betaalt, dus behalve desterr en megatoby heeft niemand hier daar last van
nou, we hadden de regeling, ooit, dat als er iets heel heftigs gebeurde (je partner wordt vermoord bijvoorbeeld) een bloemetje vanuit dat potje betaald mocht worden. Maar dat is nu gewoon een beetje uit de hand gelopen. Dus moeten we de rem weer even er op zetten. Het gaat ook niet om honderden euro's hequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo vinden ze het nodig dat heel Eindhoven aan een cadeau mee betaalt?
Dus Debs heeft 2x aan een cadeau betaaldquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het wordt uit gemeentelijke potjes betaalt, dus behalve desterr en megatoby heeft niemand hier daar last van
Dat maakt het nog genanter om het te declarerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus Debs heeft 2x aan een cadeau betaald![]()
nee, natuurlijk niet... blaas het ook niet te erg op aub, dit is nog steeds openbaar, en het is tientjeswerkquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog genanter om het te declareren![]()
Gebeurt dat bij verjaardagen ook?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, we hadden de flamingo ook moeten declareren ergens!![]()
Gemiste kans
Sorry, het is gewoon te erg om er meteen over op te houdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik heb wel een beetje spijt nu. Zullen we het er hier niet meer over hebben nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, ik heb net Alberto gebeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik heb wel een beetje spijt nu. Zullen we het er hier niet meer over hebben nu?
en ik was net ingelogd op klacht.nlquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, ik heb net Alberto gebeld
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en ik was net ingelogd op klacht.nl
Speciaal uit Limburgquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuu ze zijn weer aan het mesten, nu meurt het hier naar koeienvlaai
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en ik was net ingelogd op klacht.nl
hebben ze obesitas?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan multivlaaien nmet verjaardagen bij schoonfam halen ze dus áltijd multivlaai, 'want dat is zo lekker'
NEE DAT IS NIET LEKKER!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan multivlaaien nmet verjaardagen bij schoonfam halen ze dus áltijd multivlaai, 'want dat is zo lekker'
Wel getest of het niet per ongeluk lekker is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
....................................
Of je pakt even cup a soup en kiest 'koffie' i.p.v. heet water
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel getest of het niet per ongeluk lekker is?
multivlaai is een bedrijf dat vieze nepvlaaien verkoopt.quote:
nee, ze zijn allemaal dun/normaalquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
....................................
Of je pakt even cup a soup en kiest 'koffie' i.p.v. heet water
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee, ze zijn allemaal dun/normaal![]()
maja als je 4x in de week gekookte aardappels eet met ijsbergsla en een ei word je niet echt dik.
Ik vind domino's erg lekker...................quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
multivlaai is een bedrijf dat vieze nepvlaaien verkoopt.
Een soort domino pizza voor vlaaien.
I haz a dissapointquote:
Schoonfamiliequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
velen frustraties over mijn schoonfamilie
jij zou ook gerust multivlaai eten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind domino's erg lekker...................![]()
Jij ging afvallen omdat je Eny aan een spit wilde spiezen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij zou ook gerust multivlaai eten.
Ik eet at het ook hoor, maar ik heb obesitas, go figure. (ergo: ik ben niet zo kritisch)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij zou ook gerust multivlaai eten.
Ik eet at het ook hoor, maar ik heb obesitas, go figure. (ergo: ik ben niet zo kritisch)
?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij ging afvallen omdat je Eny aan een spit wilde spiezen?
Je bent niet kritisch -> obesitas alles eten. Eny opeten nee?quote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent niet kritisch -> obesitas alles eten. Eny opeten nee?Het was grappig in mn hoofd, ga je nu mn boot kapot maken?
Het was een grapje omdat je anders Eny op zou etenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik leg de link niet met af willen vallen omdat ik iets wil eten
je grapjes falenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een grapje omdat je anders Eny op zou eten
[ afbeelding ]
Het was een grapjequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging afvallen omdat ik geen kleren meer kon kopen in normale winkels en ik mezelf erg lelijk vond!
Ik wil nog steeds van alles eten, ik doe het alleen niet zo vaak meerEn als Eny smaakt zoals ie ruikt, hoef ik 'm nie
:vquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik wrijf het er alleen maar even in
Die blijft mooi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een grapje omdat je anders Eny op zou eten
[ afbeelding ]
haal dan ff een wrap ofzo, muts.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. 2x cup a soup binnen omdat ik anders van 12u tot 21u niks binnen zou hebben... Iets zegt me dat dit nog steeds geen goeie bodem is om zo intensief te sportenIk faal (what's new)
bij de AH.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
]
McWrap honing mosterdsaus is maar 3.75.
Of een kleine ranch wrap voor 2 euro.
Einz
Nou, dat is een lastige stelling. Te dikke mensen hebben namelijk vaak doorlopend honger - of denken dat ze het hebben. Dat maakt het ook zo moeilijk om je voedselinname onder controle te krijgen.quote:
daarom iets van een wrap of een boterham... wel wat koolhydraten, maar geen maag vol etenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had ook nog een mandarijn....![]()
Maar ik heb al een aantal keer dat ik wel gewoon maaltijdsalade meehad en opat en de hele avond (tijdens de training) last had van mijn maag... Ik ga nu eens kijken hoe mijn maag reageert met weinig eten; want dat was echt klote trainen tbh
I know, ik kamp er zelf mee namelijk. Ondanks dat ik dan net heb gegeten, denkt mijn brain eet moarrrquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat is een lastige stelling. Te dikke mensen hebben namelijk vaak doorlopend honger - of denken dat ze het hebben. Dat maakt het ook zo moeilijk om je voedselinname onder controle te krijgen.
Truequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I know, ik kamp er zelf mee namelijk. Ondanks dat ik dan net heb gegeten, denkt mijn brain eet moarrr![]()
Maar moest voornamelijk om het wijf op de achtergrond van het plaatje lachen
ik wou net zeggen, geen honger, wasda?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat is een lastige stelling. Te dikke mensen hebben namelijk vaak doorlopend honger - of denken dat ze het hebben. Dat maakt het ook zo moeilijk om je voedselinname onder controle te krijgen.
Trek. Vooral als ik net wat heb gegeten. Ik heb soms gewoon van die dagen dat ik kan blijven eten en geen gevuld gevoel krijg. Maar mijn diabaids doet met dit weer ook echt aids dusjaquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar is het dan honger of trek?![]()
Oprechte vraag trouwens, bedoel het niet vervelend..
dat voelt hetzelfde voor veel mensenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar is het dan honger of trek?![]()
Oprechte vraag trouwens, bedoel het niet vervelend..
Yep.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat het vaak ook gewoon is omdat iets zķ lekker is. Dan eten ze dat ongeacht of ze honger of trek hebben.
Ik moet echt rond 11 uur iets gaan eten. Vandaag was het op dus vanaf 8 Tot 13 niets gegeten. Mijn vingers gaan dan tintelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij mij is trek "ik heb zin in wat eten" en honger als m'n maag pijn gaat doen. En als ik dat negeer wordt ik trillerig, daarna duizelig. Maar zo ver laat ik het zelden (meer) komen
.
Toen ik nog kutte ermee en aan het beteren was kreeg ik die eerste trek en honger dus nooit. Als ik duizelig werd, wist ik pas dat ik al te laat was. Daarom heb ik zo lang strikt volgens schema gegeten.
Eten is ook zaligquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep.
En ik hou gewoon teveel van eten
Yepquote:
Ik moet bij het woord negermayo aan iets heel anders denken dan wat jullie bedoelen. En dit soort zinnen helpen nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:48 schreef Puckzzz het volgende:
GODSAMME WAT RUIKT DIE NEGERMAYO LEKKER!!!![]()
Mwehehe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord negermayo aan iets heel anders denken dan wat jullie bedoelen. En dit soort zinnen helpen niet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat een prachtig weer
Je zou maar vakantie hebben nu
En geshopt
Die zeegroene trenchcoat bij Steps was nu nog maar 30 euroDus die kon ik niet laten hangen natuurlijk, daar was zelfs B het mee eens
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat een prachtig weer
Je zou maar vakantie hebben nu
En geshopt
Die zeegroene trenchcoat bij Steps was nu nog maar 30 euroDus die kon ik niet laten hangen natuurlijk, daar was zelfs B het mee eens
En het was nog 3 voor 2 en had de items zo gegroepeerd dat er maximale korting afging. Dacht dat dat vrouwtje bij de kassa er wel iets van zou zeggen (want haf ze per 3 aangeboden) maar dat deed ze niet. Dus heb nu 7 dingen voor 115 euro: jas, broek, jurk, 2 shirts, bloes en hemdjequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En het was nog 3 voor 2 en had de items zo gegroepeerd dat er maximale korting afging. Dacht dat dat vrouwtje bij de kassa er wel iets van zou zeggen (want haf ze per 3 aangeboden) maar dat deed ze niet. Dus heb nu 7 dingen voor 115 euro: jas, broek, jurk, 2 shirts, bloes en hemdje
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo te zien heeft m'n pa het eten bedacht.Maar goed dat ik gisteren extra veel groente had.
zo shoppenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En het was nog 3 voor 2 en had de items zo gegroepeerd dat er maximale korting afging. Dacht dat dat vrouwtje bij de kassa er wel iets van zou zeggen (want haf ze per 3 aangeboden) maar dat deed ze niet. Dus heb nu 7 dingen voor 115 euro: jas, broek, jurk, 2 shirts, bloes en hemdje
Ooh maar dat doen wij ook in de winkel. Hebben nu dus weer 2e paar 50% uit de sale. Dus als iemand 3 paar koopt de twee duurste op 1 bon en die goedkoopste apartquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee na het wassen, als conditioner/maskerquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zo heb ik altijd maar dorst
Garpje hoor
@Taart: ik heb Negermayo gehaald. En nu? 10 minuten voor het wassen erin doen ofzo? En misschien een beetje in de puntjes erna?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee na het wassen, als conditioner/masker
We zitten al in Drenthe. Lekker joh! Echt een ideale week om weg te zijn. Heerlijk warm en veel buiten maar het is nu zo'n 23 graden dus helemaal niet te warm of plakkerig of zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar dat doen wij ook in de winkel. Hebben nu dus weer 2e paar 50% uit de sale. Dus als iemand 3 paar koopt de twee duurste op 1 bon en die goedkoopste apart
Ben je nog in Breda of al weg?
Taart doet (daarna?) ook klein beetje als leave in in haar haar maar dat moet je haar net trekken, mijne zou er erg zwaar en vettig van worden denk ikquote:
Ja als het op 1 bon staat moeten wij wel altijd op het goedkoopste artikel de korting pakkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We zitten al in Drenthe. Lekker joh! Echt een ideale week om weg te zijn. Heerlijk warm en veel buiten maar het is nu zo'n 23 graden dus helemaal niet te warm of plakkerig of zo
Gister begonnen met 4 (hard)lopen over het park en daarna nog zo'n 7 km gewandeld naar en in kamp Westerbork (wat overigens flink tegenviel, is echt zowat niks te zien daar). Vanochtend spierpijn jonguh
En ik wist niet hoe ze de dingen aan zouden slaan bij de kassa dus ik dacht, ik probeer het gewoon zo voordelig mogelijk voor mezelf. Sommige winkels doen dan goedkoopste artikel gratis maar op deze manier had ik 20 euro extra korting
Een avondje bbq-en met LIDL ingredienten kost 30 euro. Een vakantie kost minimaal het twintigvoudige. Wats uw punt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef Molo het volgende:
Stinkende pauper bij de Lidl die tegen de kassa jongen van een jaar of 20 gaat zeiken dat hij geen geld heeft om op vakantie te gaan.... En vervolgens 3 trays met bier en een bult bbq vlees waar je U tegen zegt afrekent
Vakantie kan ook zijn 4 dagen kamperen in lutjebroek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een avondje bbq-en met LIDL ingredienten kost 30 euro. Een vakantie kost minimaal het twintigvoudige. Wats uw punt?
okee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Vakantie kan ook zijn 4 dagen kamperen in lutjebroek.
Punt is dat hij die gozer die hard werkt voor zijn geld naast studie gaat zitten uitkafferen
Ik snap echt nog steeds geen kloot van Windows 8, het is niet logisch voor mij of zo, denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel fijn dat brum al Windows 8 heeft. Kan ik voor al m'n domme kut vragen bij hem terecht
nee ik ook ff niet. Eerst zo proberen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Taart doet (daarna?) ook klein beetje als leave in in haar haar maar dat moet je haar net trekken, mijne zou er erg zwaar en vettig van worden denk ik
Het is wel logisch, ik kan alleen sommige dingen niet vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap echt nog steeds geen kloot van Windows 8, het is niet logisch voor mij of zo, denk ik
Tot maandagquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang blijf je nog in Drenthe missC?
Win8 fällt zo hard! (Deutsche spellingcontrole. ..quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap echt nog steeds geen kloot van Windows 8, het is niet logisch voor mij of zo, denk ik
Nope, wasda?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Win8 fällt zo hard! (Deutsche spellingcontrole. ..)
Start8 er al op gezet?
Center Parcsquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee ik ook ff niet. Eerst zo proberen.
MissC waar zit je ergens?
Ik bedenk me steeds als ik het eet dat ik het vaker moet eten, zo lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, couscousreceptje iets aangepast
ah, je bent op trainingskampf!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Center Parcs
Wel ideaal om vanuit daar wat dingen in noord Nederland te zien
Niks mis mee, is toch primaquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Center Parcs
Wel ideaal om vanuit daar wat dingen in noord Nederland te zien
Daarom had ik die 7 dingen ook in 3 weloverwogen groepjes aangebodenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja als het op 1 bon staat moeten wij wel altijd op het goedkoopste artikel de korting pakkenDaarom maken wij gewoon meerdere bonnen
Win7 simulator maar met de functionaliteit van 8 behoudend.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Bij Boulevard:
"het is ook heel erg "in" om gezond te eten en goed voor jezelf te zorgen"
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom faalt Windows 8? Ik vind het op dit moment vervelend omdat het anders is, maar dat went toch?
Ik krijg het straks met einde promotie teringdruk en wilde toch nog graag ff weg, dus een weekje center parcs leek ons wel lekker. Vooral ook wat goedkoper dan normaal, wel handig aangezien we ook nieuwe auto hebben gekochtquote:
een station?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg het straks met einde promotie teringdruk en wilde toch nog graag ff weg, dus een weekje center parcs leek ons wel lekker. Vooral ook wat goedkoper dan normaal, wel handig aangezien we ook nieuwe auto hebben gekocht![]()
Dit is wel de eerste vakantie waarbij we bewust sportspullen hebben meegenomen čn al gebruiktquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Bij Boulevard:
"het is ook heel erg "in" om gezond te eten en goed voor jezelf te zorgen"
Ik heb het na drie maanden volharding 'want je moet met je tijd mee, het is de toekomst' opgegevenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom faalt Windows 8? Ik vind het op dit moment vervelend omdat het anders is, maar dat went toch?
Da's sneuquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoorde zondag wel van vrienden dat ze een miskraam hadden
Nee. Maand pas of zo maar echo was niet goed en curettage niet gelukt en pillen daarna ook niet dus het zit er nog steeds dus ze moet nu nog andere pillenkuur of nog een operatie. Is wel superkutquote:
Ow das idd heel sneu!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoorde zondag wel van vrienden dat ze een miskraam hadden
zeg dat ie een beetje door moet eten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoerenzooi, Fred heeft bokkenpootjes gekregen op z'n werk
Hij houdt niet van chocola, heeft dat bakje bij mij neergegooidquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg dat ie een beetje door moet eten.
Pic!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, een rokje wat ik op mijn zestiende kocht, past weer fatsoenlijk.
Heb ik meteen iets om om m'n reet te wikkelen als ik niet in het water lig.
Het werkt wel he? Dat hartje?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde al een hele berg excuses gaan typen, maar toen dacht ik "o wait, hartje"![]()
Het voelt nu serieus als een grote stap om dat pak open te maken trouwens
mergpijpjes!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het zijn geen bokkepootjes, het is een homp matige marsepein met wat chocolade
Zeer effectiefquote:
Neen, die zijn lekker... Het zijn minidingetjes en de marsepein is zo matig dat het eigenlijk geen marsepein mag hetenquote:
dan niet opetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, die zijn lekker... Het zijn minidingetjes en de marsepein is zo matig dat het eigenlijk geen marsepein mag heten
Het is warmquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow das idd heel sneu!![]()
Ik heb vanmiddag mn nagels gelakt...en ik faal![]()
Heb niet goed genoeg gelakt, heb nu al stukjes eruit en heb een soort luchtbelletjes onder mn lak![]()
Iemand een idee hoe dat kan? (Die luchtbelletjes dus)
Dat dacht ik al...maar wist het niet zekerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is warmdat veroorzaakt vaak belletjes (bij mij in ieder geval wel!)
Haha beter vragen tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat dacht ik al...maar wist het niet zekerben nog een n00b
![]()
nog bedankt voor de lemony flutter! Was ik vergeten te zeggen
Strakjons, het is een beetje bedrijvig hier nu.quote:
Welke?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Aaaaah ik kom er maar niet achter waarom een bepaalde foto van m'n site ZO vaak is gepind. Dat ding moet ergens staan/hebben gestaan maar ik vind 'm maar niet.
De afbeelding linksboven van deze post: http://www.lovevarnish.com/2013/01/my-nye-manicure.htmlquote:
Had je deze al gezien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De afbeelding linksboven van deze post: http://www.lovevarnish.com/2013/01/my-nye-manicure.html
Overal op Pinterest staat er bij "glitter nail" en ik heb die afbeelding zelf dus nooit gepind. Google Image search geeft verder alleen maar resultaten op Pinterest.
Nope, maar daar krijg ik 'm inderdaad ook niet gevonden. Lekkere pagina ook weerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
https://www.facebook.com/favnailscom?filter=1
Volgens google staat hij daarbij. Maar dat figuur plaatst zo ontzettend veel dat ik ze niet direct kan vinden.
Sherlock Voorbesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb hem gevonden
https://www.facebook.com/(...)3370.&type=3&theater
103 likes, 24 keer gedeeld
Heldquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb hem gevonden
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb hem gevonden
Leuk toch? Misschien hossel je er weer een paar volgers meequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Alhoewel.. de pins zijn van ongeveer een week geleden. I guess we'll never know
.
staat toch in het watermerk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo'n baas met google![]()
Matige feestboek trouwens.
Wel 20 foto's per dag posten maar nooit eens erbij zetten waar ze vandaan komen
Het kan dat hij vanuit daar z'n oorsprong heeft gemaakt en sinds vorige week door meer pinners is opgepikt. En dan krijg je een piramide-effectquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Alhoewel.. de pins zijn van ongeveer een week geleden. I guess we'll never know
.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk toch? Misschien hossel je er weer een paar volgers mee
Niet bij alle foto's.quote:
Ja, mooie discussie is dat. Want, is dat wel credit geven of niet? Ik ben er nog niet over uit. Er was een pagina die zichzelf tof vond "want wij knippen er geen watermerk uit!". Maar ja, wat dan als mensen niet watermerken? Dat betekent niet dat je ineens vrij spel hebt.quote:
mja, ik vind dat altijd zo'n geouwemeut. Het is een inspiratie / fansite, geen commercieel gedoequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet bij alle foto's.
Maar ik vind het zelf gewoon netter om de link erbij te zetten. Je hebt ze toch op moeten zoeken, hoeveel moeite is dat nou...
Geen bronvermelding is in het geval van hoe wij het bespreken meestal positiefquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
hier linken we ook altijd van alles zonder bronvermelding. Echt ALLES. En als het om een nagelplaatje van een bekende gaat is het ineens een big issue, dat vind ik gewoon gaar. Als men er nou geld mee wil verdienen okee, maar zo? neh.
Ik vind het vooral irritant als er op dat soort pagina's gedaan wordt alsof het HUN creatie isquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
hier linken we ook altijd van alles zonder bronvermelding. Echt ALLES. En als het om een nagelplaatje van een bekende gaat is het ineens een big issue, dat vind ik gewoon gaar. Als men er nou geld mee wil verdienen okee, maar zo? neh.
Weet je zeker dat je niet de versie "nyc bubbles in a new york minute" topcoat hebt gekocht???quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef Mirjam het volgende:
grrr nyc in a new york minute topcoat maakt allemaal belletjes in m'n lak
Ik vermoed van wel jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de versie "nyc bubbles in a new york minute" topcoat hebt gekocht???
Holy crapquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
oh my lord oh my lord![]()
http://www.klacht.nl/scho(...)venere-in-landgraaf/
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
HOE?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Holy crap![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga trouwens maandag bij/door Trix mijn wenkbrauwen laten doen, spannend!!
Dat stukje over dat de eigenaresse zelf dik is ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef Mss het volgende:
http://www.klacht.nl/scho(...)es-body-wrap-bedrog/
Zo eentje die verwacht van haar obesitas af te komen met zo'n behandeling
De gewenste oplossingquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat stukje over dat de eigenaresse zelf dik is ook
Als het mislukt zet ik mijn klacht uiteraard op klacht.nlquote:
Arme Trixquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het mislukt zet ik mijn klacht uiteraard op klacht.nl
Haha, hij is mooiquote:
nee, maar ik ga dat toch niet wāxen man. God heeft het scheermes met een reden geschapenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, dan kun je alles gewoon laten groeien
Ik wilde er wel eens voor een poosje vanaf zijn. Handig ivm vakantie enzo. Maar wat een drama! Die wax nam lang niet alle haartjes mee. Dus de overgebleven haartjes met de epilady. Maar dan nog... ze zitten kennelijk zo diep geworteld dat ook de epilady ze niet allemaal pakt. Dus zelfs nog met de tweezer wat achtergebleven haartjes geplukt. En dat is alleen nog maar de venusheuvel en liezenquote:
ja, toch wel?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wilde er wel eens voor een poosje vanaf zijn. Handig ivm vakantie enzo. Maar wat een drama! Die wax nam lang niet alle haartjes mee. Dus de overgebleven haartjes met de epilady. Maar dan nog... ze zitten kennelijk zo diep geworteld dat ook de epilady ze niet allemaal pakt. Dus zelfs nog met de tweezer wat achtergebleven haartjes geplukt. En dat is alleen nog maar de venusheuvel en liezen
De lippen zelf begin ik niet eens aan.....
Dus het wordt toch gewoon scheren
of naar de salon?quote:
True. ... als je alles gaat vergelijken met bevallen zijn we(lees: mannen, en vrouwen die nog niet geworpen hebben) allemaal huilliesquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij bent al drie keer aan flarden gescheurd, dan is alles relatief...
huidtransplantatiequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ruggenprik en dan laten harsen bij salon, slotje opgelost.
dat is wel supergladquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan eikelhuid van mannen verzamelen omdat het kan.
quote:
dan gaan er geen kinderen komen hoor. Zoek ik wel een lekkere buitenvrouw ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, dan kun je alles gewoon laten groeien
quote:
Nou, vooral dat warme iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:07 schreef Diconnected het volgende:
Wat een kutnacht, hele nacht kramp gehad in m'n buik en ook nog eens superwarm
Normaal welquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef Incantrix het volgende:
Kun je overdag een uurtje liggen Bubs?
Geen idee, hier bijna nooit last van de warmte binnen. Alleen Stef's kamer, die is nu rond de 28 graden 's-nachts.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Is het weer 26 graden in Nederland ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |