ik zoek een trancenummer waarin qui passa wordt gezongen... Ja, meer informatie heb ik niet helaas...
maatje van mij doet in zijn vrije tijd als dj spelen, nou heeft ie een plaat zonder naam en titel. (daar heb je niet veel aan )
het enige kenmerk is dat er in het midden van de plaat dobbelstenen staan, weet iemand waar dit uberhaupt vandaan komt en wie?
het nummer is een beetje drum n bass/two step achtig, en zover ik weet komt er een refrein in voor "wanna get down"
ik sta voor een raadsel.....
sorry als dit niet het juiste topic is, maar ik zou het anders ook niet weten.
alvast bedankt!!!
quote:Ik zou zeggen jody bernal maar geloof niet dat die aan trance doet
Op vrijdag 20 september 2002 02:52 schreef sir_dalord het volgende:
deeltje 20 dan maar![]()
ik zoek een trancenummer waarin qui passa wordt gezongen... Ja, meer informatie heb ik niet helaas...
quote:DJ Red 5 - Que Passa
Op vrijdag 20 september 2002 02:52 schreef sir_dalord het volgende:
deeltje 20 dan maar![]()
quote:dat is hem... dank u..
Op vrijdag 20 september 2002 08:45 schreef Cybart het volgende:[..]
DJ Red 5 - Que Passa
quote:voor reclame-liedjes moet je www.ster.nl proberen,
Op vrijdag 20 september 2002 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek nog steeds dat nummer uit die nieuwe peugeot 206 reclame met die indiėr en een 2 step/garage remix van de beltoon van die MTV reclame met die 2 gekke scandinaviėrs.
Ik wil Juffrouw Toos van One Two Trio ergens van het internet downloaden, maar nergens te vinden wat mij betreft. Kan iemand mij misschien helpen?
Bedankt
quote:1. Why the fuck wil je dįt downloaden?
Op vrijdag 20 september 2002 14:48 schreef Kwaruteru het volgende:Hi there,
Ik wil Juffrouw Toos van One Two Trio ergens van het internet downloaden, maar nergens te vinden wat mij betreft. Kan iemand mij misschien helpen?
Bedankt
eeuhm.. weet niet of deze het is, maar ik zou zoeken op 666 - Paradoxx. Als je het nergens vinden kunt kan ik het ook wel ergens op zetten, mail dan maar.
quote:Misschien iets van Milo - Jungle of Mirrors
Op vrijdag 20 september 2002 16:23 schreef BitchX het volgende:
deeltje 20 dan maarik zoek een trancenummer waarin qui passa wordt gezongen... Ja, meer informatie heb ik niet helaas...
eeuhm.. weet niet of deze het is, maar ik zou zoeken op 666 - Paradoxx. Als je het nergens vinden kunt kan ik het ook wel ergens op zetten, mail dan maar.
Dat is wel een beetje techno-achtig. Ik weet t niet.
er staan al 10 reply's in dit topic waarvan vrijwel meteen het antwoord :
DJ RED 5 - QUE PASA
waarom ga je nu nog suggesties geven als dit allang goedgekeurd is door de vinder...
LEZEN JONGENS!!!!!!!!!
Het enige wat ik weet is dat het electronische muziek is, stijl kan ik me niet herinneren, en er zit een stem in die op een gegeven moment vertelt over de jeugd die naar de klote gaat en iets van "listening to pounding techno music... pounding techno music.... pounding techno music"...
Iemand die dit nummer kent?
Het lijkt volgens mij een beetje op Reloop - Fucking Society.
Wie weet toevallig welk nummer vanmorgen uit de 'platenkast' van 3FM werd gedraaid? Rond tien voor tien was het en het nummer wat ervoor in de plaatst is gekomen is Logical song - Supertramp
Loooooooohooooooving you is easy cause you're beautiful...
Anyone?
quote:2,50 Euro remember?
Op vrijdag 20 september 2002 19:15 schreef Shogen het volgende:
kan het denk beter hier plaatsenWie weet toevallig welk nummer vanmorgen uit de 'platenkast' van 3FM werd gedraaid? Rond tien voor tien was het en het nummer wat ervoor in de plaatst is gekomen is Logical song - Supertramp
quote:Minnie ripperton - Loving you
Op vrijdag 20 september 2002 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zoek dat ene nummer met waar dit zinnetje in zit:Loooooooohooooooving you is easy cause you're beautiful...
Anyone?
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:04 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
Minnie ripperton - Loving you
quote:Ken je de CD 2ManyDJs van de Flying Dewaehle Brothers (Soulwax)?
Op vrijdag 20 september 2002 18:48 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Ik zoek een nummer. (DUH!)Het enige wat ik weet is dat het electronische muziek is, stijl kan ik me niet herinneren, en er zit een stem in die op een gegeven moment vertelt over de jeugd die naar de klote gaat en iets van "listening to pounding techno music... pounding techno music.... pounding techno music"...
Iemand die dit nummer kent?
Ik denk dat het die Vitalic track is die jij zoekt.
... some say, they come looking for drugs, dirty dancing, and pounding pounding techno-music.
quote:Jaja, rekening Robert in Helmond las ik net...
Op vrijdag 20 september 2002 20:02 schreef ArTiC het volgende:[..]
2,50 Euro remember?
Iemand ?
quote:Dat het op die cd van de Flying Dewaele Brothers staat klopt, en daar hoor je ook beide nummers, maar dat sampletje zit in geen van beide nummers...
Op vrijdag 20 september 2002 22:04 schreef AcidFog het volgende:[..]
Ken je de CD 2ManyDJs van de Flying Dewaehle Brothers (Soulwax)?
Daar hebben ze steeds 2 nummers met elkaar gemixed.
O.a. deze 2 :
Adult - Hand to phone
Vitalic - La rock 01Ik denk dat het die Vitalic track is die jij zoekt.
... some say, they come looking for drugs, dirty dancing, and pounding pounding techno-music.
Tekst voorzover ik denk dat het is: I blame you for the....(sky?) and I wonder why ... etc.
tis al een oud jaren 90 nummertje, normaal tempo.
quote:Tasmin Archer - Sleeping Satellite
Op zaterdag 21 september 2002 00:46 schreef Hermez het volgende:
Ik zoek een nummertje:Tekst voorzover ik denk dat het is: I blame you for the....(sky?) and I wonder why ... etc.
tis al een oud jaren 90 nummertje, normaal tempo.
I blame you for the moonlit sky
and the dream that died
with the eagle's flight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |