abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juli 2013 @ 21:25:19 #176
298232 Tikbalang
Rivellaman
pi_129197680
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:24 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

ja, als je niet de we gaan allemaal deaud polonaise loopt in dit topic moet je kaltgestelt worden door de pyschopaten :)
Lees al mijn posts even na aub. ik loop niet bepaald de dood polonaise. (mijn laatste post dekt het ook wel trouwens)
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_129197838
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:25 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Lees al mijn posts even na aub. ik loop niet bepaald de dood polonaise. (mijn laatste post dekt het ook wel trouwens)
Jammer dan, je hoort hier niet thuis, op zijn minst zou je de hand aan jezelf moeten slaan, al was het maar om Remco of een andere pauper/speculant aan een goeiekoop huis te helpen.
so long and thanks for all the fish
pi_129198071
Je begrijpt duidelijk niet waarom je hier op aarde bent....
pi_129198137
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:24 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

kun je niet lezen?
Waar staat dat ie structureel probleem heeft met fiscale recherche?
pi_129198244
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Waar staat dat ie structureel probleem heeft met fiscale recherche?
http://www.eyescan.nl/

helpt het als ik zeg dat ik huizen in Slovenie, Kroatie, Servie, Bulgaria, en Greece gekocht heb? In het kwadraat? Of helpt dat alleen als ik een baggertrol met goedkeuring ben?

Het zal vast raar overkomen als ik vraag waarom je zo'n fraudeur als bron aanhaalt, he ;)
Want als het je welgevallig is, is Jan Hilverda natuurliik de meest betrouwbare 'makelaar' ooit. Je hebt echt geen idee wie hij is, he ;)
pi_129198641
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:35 schreef crashbangboom het volgende:
helpt het als ik zeg dat ik huizen in Slovenie, Kroatie, Servie, Bulgaria, en Greece gekocht heb? In het kwadraat?
Nope.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_129198645
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:35 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

http://www.eyescan.nl/

helpt het als ik zeg dat ik huizen in Slovenie, Kroatie, Servie, Bulgaria, en Greece gekocht heb? In het kwadraat? Of helpt dat alleen als ik een baggertrol met goedkeuring ben?

Het zal vast raar overkomen als ik vraag waarom je zo'n fraudeur als bron aanhaalt, he ;)
Want als het je welgevallig is, is Jan Hilverda natuurliik de meest betrouwbare 'makelaar' ooit. Je hebt echt geen idee wie hij is, he ;)
Kom s met feiten. Heeft ie je een te duur huis aangesmeerd?
pi_129198705
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Kom s met feiten. Heeft ie je een te duur huis aangesmeerd?
Probeer het zelf eens. :)

sorry dat ik het onmogelijke vraag.

je weet toch wel dat in de werkelijke wereld een linkje dumpen niet gelijk is aan 'feiten'?
  zondag 21 juli 2013 @ 21:48:29 #184
298232 Tikbalang
Rivellaman
pi_129198866
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Dat heb ik hier vaker gezien. Een stelling deponeren, die je niet willen verdedigen met een bron en dan aan een ander vragen (die het niet met jou eens is) om te bewijzen dat jijzelf gelijk hebt, hmmmzzzzz 8)7 8)7 8)7
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_129198944
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:48 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Dat heb ik hier vaker gezien. Een stelling deponeren, die je niet willen verdedigen met een bron en dan aan een ander vragen (die het niet met jou eens is) om te bewijzen dat jijzelf gelijk hebt, hmmmzzzzz 8)7 8)7 8)7
'bewijzen':)

meer het tegendeel :)

het trieste is dat je verschillende baggerusers 1 op 1 kunt linken naar baggerusers op andere fora :D Met alle respect hoor, maar misschien dat een zinvolle dagbesteding wat efficienter is;
pi_129198981
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

je weet toch wel dat in de werkelijke wereld een linkje dumpen niet gelijk is aan 'feiten'?
Ik beweer dat hij een makelaar is, jij beweert dat het een 'boef' is en geen makelaar. Ik probeer het aan te tonen met een website, jij met vage praat?
pi_129199154
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Ik beweer dat hij een makelaar is, jij beweert dat het een 'boef' is en geen makelaar. Ik probeer het aan te tonen met een website, jij met vage praat?
check jij maar eens om te beginnen of hij makelaar is :) Je beweert niks, je suggereert zoals begrijkelijk. Bluf mag dan misschien hier de gebruikelijke gang van zaken zijn, maar hier zitten jullie baggertrolls echt geweldig scheef ;) - haast zonder uitzondering , maar hier doet het echt pijn aan de ogen :) - sukkel :P

Kom bewijs maar je stelling, Vast niet ;)
pi_129199502
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

check jij maar eens om te beginnen of hij makelaar is :) Je beweert niks, je suggereert zoals begrijkelijk. Bluf mag dan misschien hier de gebruikelijke gang van zaken zijn, maar hier zitten jullie baggertrolls echt geweldig scheef ;) - haast zonder uitzondering , maar hier doet het echt pijn aan de ogen :) - sukkel :P

Kom bewijs maar je stelling, Vast niet ;)
Ok tis 1 groot complot, hij is geen makelaar sinds 1984 (zie website). Ik zal dit topic naar hem sturen dan kan ie misschien meepraten.
pi_129199543
lol, paniek, iemand die de gebruikelijke trashartists op feiten aanspreekt :D
pi_129199592
de gebruikelijke troep, hoog sukkeltrollgehalte dus
pi_129199716
hey, ik geef je nog de kans om te kiezen of je niet spoort of dat je zomaar wat roept.
pi_129199920
komt er nog wat van newkidintown?
pi_129199991
komop held.
pi_129200121
niks?
:D

eindelijk door wie je quote? :D

crap = crap
  zondag 21 juli 2013 @ 22:16:32 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_129200368
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:54 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een gigantisch probleem, veel mensen hebben over de top geleend om op the property ladder te stappen. Want als je nu niet zou instappen dan was je een dief van je eigen portemonnee. Dat het hier een gigantisch piramidespel betrof zagen de meeste mensen niet. Wie het gevaar wel zag en er voor waarschuwde werd voor gek verklaard want iedereen deed het en had succes. Wie een kritische noot liet horen was een verzuurde negatieveling. Gelukkig zien steeds meer starters de ellende waar vastgoedspeculanten in belanden en doorzien ze het kwaad dat voort komt uit neerlands grootste piramidespel. Mensen.... ga lekker huren want je wilt niet in de schoenen staan van mensen die de komende 20 jaar moeten bukken voor hun restschuld. Ga wat leukers doen met je leven, geniet... van je vrijheid.
Prachtig verhaal vol stijlmiddelen en drogredenen, maar je zegt helemaal niets. Waarom is het een probleem? Hoe groot is het (ong 3000 gezinnen per jaar zag ik net)?
pi_129200522
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:11 schreef crashbangboom het volgende:
niks?
:D

eindelijk door wie je quote? :D

crap = crap
komaan held :) wordt 'm niet, grootspraak als 'velen' (phun inthendedway beyond this topic, be warned ;) ) in dit topic> ;)
pi_129200693
crap ^2 dus (c) psychos @ therapay - hoi, ja we gaan daar een limiet aan stellen omdat de rest van Nederland echt geen zin heeft om daar aan mee te betalen :P
pi_129200898
jammer dan :) Cut off :)
  zondag 21 juli 2013 @ 22:28:37 #199
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_129201252
nope, ik heb de laatste paar pagina's geen inhoudelijke feiten gezien......

voooral niet gezien hilverda/TOTAL BACKFIRE/ serieus, check de antecependten-oprecht, maar ook niet gezien de gebruikelijke trollls ;)

[ Bericht 30% gewijzigd door crashbangboom op 21-07-2013 22:37:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')