Neen, domste statussen van Belgiëquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het Marie's vrienden zijn wat een tokkies

"zeg mij wie uw vrienden zijn en ik weet wie u bentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het Marie's vrienden zijn wat een tokkies
 "
"

Zijn de berichten ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef LethalNinja het volgende:
Ik begrijp wel steeds beter waarom mensen maar stoppen met Facebook. Net ook weer eens gekeken op FB. Alleen maar kansloze berichten. Iemand die op vakantie is en dagelijks nieuwe foto's post van zijn kut kop en totaal niet boeiende zaken. Uiteraard weer veel mensen die "genieten" op terrasjes. En zelf maak ik mij ook wel eens schuldig, morgen ga ik ook weer dingen beleven en iets in mij denkt al van "hmm zal ik dit op FB zetten, hoeveel likes zal het genereren?".. Pffffffffff ik denk dat ik gewoon een tijd niet online kom. M'n account weg doen kan ook niet want voor contacten is 't wel handig. Ik gebruik 't ook om tennis afspraken te maken etc, familie, vrienden.......
FB ¬_¬

Wat vind je dan wel boeiend om van iemand anders te zien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef LethalNinja het volgende:
Ik begrijp wel steeds beter waarom mensen maar stoppen met Facebook. Net ook weer eens gekeken op FB. Alleen maar kansloze berichten. Iemand die op vakantie is en dagelijks nieuwe foto's post van zijn kut kop en totaal niet boeiende zaken. Uiteraard weer veel mensen die "genieten" op terrasjes. En zelf maak ik mij ook wel eens schuldig, morgen ga ik ook weer dingen beleven en iets in mij denkt al van "hmm zal ik dit op FB zetten, hoeveel likes zal het genereren?".. Pffffffffff ik denk dat ik gewoon een tijd niet online kom. M'n account weg doen kan ook niet want voor contacten is 't wel handig. Ik gebruik 't ook om tennis afspraken te maken etc, familie, vrienden.......
FB ¬_¬

Gatverdamme! Doorgaans negeer ik dit soort foto's op mn timelime, maar hier zou ik het niet kunnen laten een afkeurend berichtje te posten en vervolgens die persoon eruit te gooien. Wat een achterlijke mensen bestaan er toch.quote:

Successen vind ik altijd boeiend om te lezen: halen van een diploma, sport prestaties (mits niet elke dag om kleine prestaties) .. Maar ook dingen als foto's van het nieuw huis.. Vakantie foto's kunnen maar gewoon met mate en niet de fake shit...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel boeiend om van iemand anders te zien?
Wat betreft de rest heb je gelijk.

Dit kan ik inderdaad niet begrijpen. Als ik zelf op vakantie ga / naar concerten ga / etc. dan post ik misschien later foto's ofzo, als ik weer thuis ben, maar niet terwijl ik weg ben. Facebook is dan wel het laatste waar ik aan denkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef LethalNinja het volgende:
FB ¬_¬

Een foto van een fucking po? Waar Thijsje in heeft geplast?quote:

Ja. Niemand vindt het leuk om ellende te lezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:10 schreef LethalNinja het volgende:
Sowieso mogen mensen wat vaker problemen/ ellende delen. Het is niet alleen maar vreugde en zonneschijn. En humor is ook vaak ver te zoeken.

Tja ik vind het niet leuk om ellende te lezen, maar ik vind het wel leuk om af en toe te helpen of te zien dat het niet alleen maar goed gaat. Omgekeerd deel ik namelijk ook wel eens lastige dingen op FB waar ik dan fijne reacties krijg. En ja echte vrienden leer je kennen bij ziektes en toestanden. Dan blijkt ineens dat contacten die je niet zo hoog had staan wel diegene zijn die echt uit zichzelf helpen etc of dat de zogenaamd goede vrienden niet eens de moeite doen om eens een luisterend oor te bieden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Niemand vindt het leuk om ellende te lezen.
Echte vrienden leer je ook pas kennen bij dood en ziektes en toestanden.
Iemand die ook bij je aan komt lopen als het even wat minder gaat. Helaas zijn die er niet zo veel.

quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:54 schreef AthCom het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.En nog eens familie van me ook.
 Dit soort mensen
 Dit soort mensen

.
.

dan heb je er ook geen tijd voor om fotos online te zetten...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
[..]
Dit kan ik inderdaad niet begrijpen. Als ik zelf op vakantie ga / naar concerten ga / etc. dan post ik misschien later foto's ofzo, als ik weer thuis ben, maar niet terwijl ik weg ben. Facebook is dan wel het laatste waar ik aan denk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |