Yep, zo denk ik er ook over... Kijk, een keer een leuke foto van het terras of van een dagje zee vind ik ook leuk, maar tegenwoordig zet bijna iedereen alles online.....quote:Op zondag 21 juli 2013 13:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze zien het als een uitlaatklep. En wanneer is iets echt interessant voor een ander? Al die happy happy joy joy berichtjes over BBQs, tuinfeestjes, alweer zoveel dagen saampies met me mannetje of van hun koters die naar school worden gebracht etc vind ik ook niet interessant. En af en toe vind ik het helemaal niet erg als iemand iets online gooit wat hen dwarszit. Maar goed, dat is inderdaad mijn mening
'Jullie zullen het met een foto moeten doen'quote:
Gatver, is dat nou gewoon zwarte koffie met ijsklontjes?quote:
Ziet er eerder uit als een te sterke theequote:Op maandag 22 juli 2013 13:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gatver, is dat nou gewoon zwarte koffie met ijsklontjes?Dat is geen echte ijskoffie
![]()
pics van geile vrouwenbenen?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
Instaweather Pro
Compleet met "benen foto" en "#genieten"
Valt tegen helaas... vaak zijn het ook alleen de voeten.quote:
de voet is vaak het minst aantrekkelijke lichaamsdeel van een vrouwquote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt tegen helaas... vaak zijn het ook alleen de voeten.
Van een man zijn er niet veel beter hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
de voet is vaak het minst aantrekkelijke lichaamsdeel van een vrouw
ik ben de uitzonderingquote:Op maandag 22 juli 2013 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van een man zijn er niet veel beter hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Gelijk dumpenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Lovechild het volgende:
Mijn man is niet zo'n heul fanatieke Facebooker en deed gisteren een post vanaf de recreatieplas waar we waren. "Dagje aan het water en straks bbq" oid. Ik zei hem, met dit topic in mijn hoofd, dat hij #genieten niet moest vergeten. Zag ik later die post, had hij dat echt gedaan, hij dacht dat ik dat serieus meende
nou dat helpt, dat beetje vet wat ze dan weg zouden zuigenquote:
wel waar thoughquote:
honden zijn wel te koopquote:Op maandag 22 juli 2013 13:33 schreef DroogDok het volgende:
Ik pinkte even een traantje weg.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:43 schreef summer2bird het volgende:
En foto's posten van je dooie huisdier (vis)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je facebook posts editten? Ik dacht alleen zoals bij twitter maken en deleten.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Lovechild het volgende:
Mijn man is niet zo'n heul fanatieke Facebooker en deed gisteren een post vanaf de recreatieplas waar we waren. "Dagje aan het water en straks bbq" oid. Ik zei hem, met dit topic in mijn hoofd, dat hij #genieten niet moest vergeten. Zag ik later die post, had hij dat echt gedaan, hij dacht dat ik dat serieus meende
Sinds een tijdje, ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je facebook posts editten? Ik dacht alleen zoals bij twitter maken en deleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |