dat is niet de vraag..quote:
Hoe krijg je het op je 19e voor elkaar om er zo lelijk en als een pubermeisje uit te zien. Fucking ugly.quote:
ok..maar zou je geven?quote:
Ik kan niet zo kieskierug zijn atm, ik zou raken.quote:
Hoe heet ze?quote:
Donder op met die gremlin...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze dan?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Die hond zou geven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze dan?
Waar haal je het vandaan? Hyves? Habbohotel? Graag vrouwen i.p.v. 12- kinderen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze dan?
JONGENS IK KEN HEM, NU KOMT HET!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef VMSDKR het volgende:
Waar halen jullie al die matige vrouwen vandaan.Laat mij maar even.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef VMSDKR het volgende:
Waar halen jullie al die matige vrouwen vandaan.Laat mij maar even.
Zou me echt niks verbazen als jullie elkaar neuken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
JONGENS IK KEN HEM, NU KOMT HET!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
!!!
!!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]op welke actrice heb je nou net gefaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze dan?
zou me nix vrebazen als wij straks neukenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Zou me echt niks verbazen als jullie elkaar neuken.
Remy Lacroixquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
op welke actrice heb je nou net gefapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
jij kan fanta niet handele vriend ze neukt jou.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef seto het volgende:
[..]
zou me nix vrebazen als wij straks neuken
iRL...fanta fucks youquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef seto het volgende:
[..]
zou me nix vrebazen als wij straks neuken
ik ben flexibelquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jij kan fanta niet handele vriend ze neukt jou.
Post 202 hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
JONGENS IK KEN HEM, NU KOMT HET!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()