Ah excuses, dat was me even ontgaan!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:05 schreef ArtistA het volgende:
Altijd fijn als de laatste een nieuw deel opent.
Kan gebeuren. Hier is een liedje:quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ah excuses, dat was me even ontgaan!
Nice, had ik al een tijdje niet gehoord.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef Onnoman het volgende:
we komen uit de diepte..Atlantis..
en dat is waarom we er nu zijn
Die ga ik even draaienquote:
Wel fijne trackquote:
toevallig ik zat ook naar Aphex Twin te luisterenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:30 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
toevallig ik zat ook naar Aphex Twin te luisteren
Nog meer Richard D. James fans hierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:30 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
toevallig ik zat ook naar Aphex Twin te luisteren
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:52 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nog meer Richard D. James fans hier![]()
Nice! Zelf ben ik fan sinds ik ergens in de jaren 90 z'n Selected Ambient Works te horen kreeg. Vind die CD's echt parels.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Deze videoclip werd begin jaren 90 regelmatig uitgezonden op MTV. Het was anders dan de meeste muziek en toen ben fan geworden. De meeste mensen kennen hem pas vanaf Windowlicker uit 1998.
The story continues...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ben helemaal gek geworden van Paul McCartney:
Bedankt, dat was toch weer een flinke gniffelquote:
Heel erg cool ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nice! Zelf ben ik fan sinds ik ergens in de jaren 90 z'n Selected Ambient Works te horen kreeg. Vind die CD's echt parels.
Dit is ook mooi:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik voel me de hele dag al kut, gevoelsmatig zit het allemaal dwars, dus dan zit er niks anders op...Mykonos van de Fleet Foxes, zodat de tranen er hopelijk uit kunnen stromen...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:23 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Don't try to take me away,
Like I can't live without you,
Today, makin' love tomorrow,
So way, swooping you're so fragile,
Die today, you disgrace the mortal.
Fight me lately,
Tried to someone,
We've been laughing,
Since you've been gone,
ANd I want to know,
Did you all enjoy the show?
It's so sad to see you go
And you know
Hangin' low today,
I replace the highway,
Love the only way,
Linking hands the wrong way,
So I bare to see you go,
It's so sad to see you go,
I jus' thought I'd let you know
Zo machtig mooi
Yup, volledig mee eens. Denk dat Whitewater het beste kyuss nummer is dat ik kenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen Whitewater geeft nog meer kippenvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |