Gebruik je thuis geen wifi ofzo??quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
Whehe, ik zit nu pas over m'n internetbundel. Dat is al heel wat maanden geleden dat ik er zo lang over heb gedaan
Thuis juist wel, ik ben gewoon een grootverbruiker. Zeker sinds ik niet meer werkquote:
Hoi!quote:
Wilde ik inderdaad uit mijn UI hebben ja.quote:
Ik geef jou dadelijk nog een stootman.quote:
Mijn Orang Oetang!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilde ik inderdaad uit mijn UI hebben ja.
Pienjow, is er nog een waardig vervanger voor Strootgod of moet ik het doen met Atzegod?
Hier is zon! Kom hier heen danquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een *piep* dag; geen zon, een stomme buik, geen lapjeskramen, verveling...
Mooi waardeloosquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net het meest onbeschofte afwijzingsmailtje gekregen![]()
1 regel tekst met 'afstand is niet bespreekbaar'. Zet dat dan ook in de vacature godverdomme
Is dat met afstand het botste mailtje dat je hebt gehad?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net het meest onbeschofte afwijzingsmailtje gekregen![]()
1 regel tekst met 'afstand is niet bespreekbaar'. Zet dat dan ook in de vacature godverdomme
Ja, de andere zijn tenminste nog de standaard afwijzingsmailsquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dat met afstand het botste mailtje dat je hebt gehad?
Behoorlijk. En ik heb altijd al zoveel zin om te solliciterenquote:
Jaquote:
Martgod?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilde ik inderdaad uit mijn UI hebben ja.
Pienjow, is er nog een waardig vervanger voor Strootgod of moet ik het doen met Atzegod?
Gelukkig hangen m'n tetten niet zo prominent in beeld op deze foto, dank jequote:
Hmm. Nee.quote:
Studentenkoelkast voor gevorderdenquote:
Ik vind hier ook wel eens wat (of een pannetje met prut dat nét iets te lang op het aanrecht heeft gestaan) maar een volle vuilniszak!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Studentenkoelkast voor gevorderden
Wat zat er nou uiteindelijk onder het folie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
Gatver, "het ruikt alsof je je velletje al een tijdje niet meer achteruit getrokken hebt"![]()
Calamaris, of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat zat er nou uiteindelijk onder het folie?
O, verstond het echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Calamaris, of hoe je het ook schrijft
Piemelbrie schijnbaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat zat er nou uiteindelijk onder het folie?
quote:
Een Tucje geeft meer smaak, probeer dat eens.quote:
Kom maar brengen als je weer eens in de buurt bent, dan krijg je van mij een zakje Crème de Brie mee terug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 opgespaarde blikjes staan voor je!
Uberhaupt niet van kaasquote:
Taco, broodje rosbief....quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nooit meer normaal na brie kijken op een verjaardag
Nog meer etenswaar dat jullie voor mij willen verpesten?
Rosbief? Bananen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nooit meer normaal na brie kijken op een verjaardag
Nog meer etenswaar dat jullie voor mij willen verpesten?
Zal wel op vakantie zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Bananen had Lamabal (waar hangt hij uit?) al voor mij verpest. Met zijn bruine bananen.
Ik weiger te klikken zo.quote:
Lees zequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weiger te klikken zo.
Ik duik met mijn neus ff een boek in
1 woord: Rotterdamquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
Alwéér politie in de straat. Het is gezellig deze week
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1 woord: Rotterdam
De Duitsers hebben ons er nog vanaf proberen te helpen
Lekker handig om dan zo je punt te makenquote:
Op een motor is dat niet echt handig neequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Lekker handig om dan zo je punt te maken
Ik snap die tweede remactie sowieso niet... En dan ook nog eens vol die hendel inknijpenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op een motor is dat niet echt handig nee
In een auto ook niet btw... maar wel iets veiliger voor jezelf
Iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap die tweede remactie sowieso niet... En dan ook nog eens vol die hendel inknijpen
Lekker naar de koninklijke opening kijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht ik mezelf nu echt doodvervelen kan ik altijd nog naar een ziekenhuisdeur gaan staren.
Vroeger was het dus schijnbaar gewoonte dat de minister van Binnenlandse Zaken in Engeland bij de bevalling aanwezig was om zo te controleren en vast te stellen dat het werkelijk ook een koninklijk kind wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker naar de koninklijke opening kijken
Wat een kutbaan heb je danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vroeger was het dus schijnbaar gewoonte dat de minister van Binnenlandse Zaken in Engeland bij de bevalling aanwezig was om zo te controleren en vast te stellen dat het werkelijk ook een koninklijk kind was
Welke zon? En welke zender?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik te wachten tot de zon van m'n auto af gaat zodat ik hem eens kan wassen. Ondertussen ga ik smerig vreemd qua muziekzender
Achja krijg je met die koninklijke mannen die ik weet niet hoeveel vrouwen er op na hielden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vroeger was het dus schijnbaar gewoonte dat de minister van Binnenlandse Zaken in Engeland bij de bevalling aanwezig was om zo te controleren en vast te stellen dat het werkelijk ook een koninklijk kind was
Ehhhh... een ding is zeker, het kind is WEL van de vrouw, want daar komt'ie uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja krijg je met die koninklijke mannen die ik weet niet hoeveel vrouwen er op na hielden.
Ze hebben je voor het lapje gehoudenquote:
DÉ zon (schijnt hier volop) en tv/radio Gelderlandquote:
Ik wil ook zonquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
DÉ zon (schijnt hier volop) en tv/radio Gelderland
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben je voor het lapje gehouden
Ik kan nog steeds oneffenheden bijwerken met Typ-exquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil ook zonmijn kleurtje is aan het vervagen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds oneffenheden bijwerken met Typ-ex
Join the club!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds oneffenheden bijwerken met Typ-ex
Woensdag hequote:
Nou ja, dan ga je kleuren...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nu kleur heb ik daar ver tot in de herfst nog plezier aan
Altijd buiten de lijntjes de kleuren en buiten de kaders denkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga je kleuren...
Hier:
[ afbeelding ]
Wel netjes binnen de lijntjes
Volgens mij heeft Muis mijn Dora-kleurplaat nog niet afquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga je kleuren...
Hier:
[ afbeelding ]
Wel netjes binnen de lijntjes
Diep hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd buiten de lijntjes de kleuren en buiten de kaders denken
En ik vergeet niet in hokjes denken!quote:
En maar mopperen dat ze zich zo verveelt...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Muis mijn Dora-kleurplaat nog niet af![]()
Ik hoor hier "I promised myself" van Nick Kamen oidquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
Stop de persen!
Domien is niet meer in de race voor Hittegolf Hunk!!!!11!!!!
Ze zien er bijna allemaal uit als jongetjes, maar daar is de doelgroep ook naar natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat'ie eruit ziet als een jongetje en niet als een vent, ben ik wel jaloers op z'n kaaklijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze zien er bijna allemaal uit als jongetjes, maar daar is de doelgroep ook naar natuurlijkNick Schilder is eigenlijk de enige echte "vent" om te zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valerio en Dennis Storm hebben ook niet meer zo'n jongetjeskop....A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Volgens mij is 95% van die lijst ook rond de 20 jaar ofzo. Ik voel me een beetje een creep als ik naar die foto's kijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nick Schilder is eigenlijk de enige echte "vent" om te zien...
Valerio en Dennis Storm hebben ook niet meer zo'n jongetjeskop....
[..]
Ze zien er bijna allemaal uit als jongetjes, maar daar is de doelgroep ook naar natuurlijkAl die baby's van B Brave en MainstreetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nu je een 20er bent, heb je al het recht om te zeuren over tienersquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al die baby's van B Brave en Mainstreet![]()
![]()
[..]
Ze zien er bijna allemaal uit als jongetjes, maar daar is de doelgroep ook naar natuurlijkdie "dude" van Only 7 LeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
en dan lekker je dekbed laten hooveren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb trek in Mexicaans eten
Een goede burrito ofzo
Je gaat dus een schetenkanon etenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Een goede burrito ofzo
Die ziet er uit alsof ie 12 is jaquote:
Top, 2 graag. Met kaasquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Een goede burrito ofzo
Met jou kan ik pratenquote:
ik bedoel btw die "Bjergen" ofzo. die brillo op de bovenste rij...quote:
Ah, SC neemt bestellingen aan? Dan wil ik er ook wel 2 hebbenquote:
Er staat maar 1 lid van OSL op de eerste rij héquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoel btw die "Bjergen" ofzo. die brillo op de bovenste rij...
voor mij ook 2! gehakt en bruine bonen graag. en gesmolten kaas en chilisausquote:
nou, niet zo onaardig doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er staat maar 1 lid van OSL op de eerste rij hé
Ik ben bang dat hij er niet intraptquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, SC neemt bestellingen aan? Dan wil ik er ook wel 2 hebben
Stom!quote:
ik val niet zo op aziatisch, maar die onderste is de leukste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een lekkere schaakster die NK is geweest, welke zou het zijn? En wellicht de mooiste vrouw van Nederland, aldus Timur.
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Die ken ik.. vrij persoonlijk, om het maar zo te zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik val niet zo op aziatisch, maar die onderste is de leukste.
je hebt je toren in haar koningin geloperd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik.. vrij persoonlijk, om het maar zo te zeggen
Nee, ik was toen 12 ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt je toren in haar koningin geloperd?
nja, misschien dat je toen al mexicano's wilde bakken in haar frituurpannetje? weet ik veelquote:
Nee toen dacht ik nog niet zulke gekke dingen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, misschien dat je toen al mexicano's wilde bakken in haar frituurpannetje? weet ik veel
Waar is het voor?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef MaJo het volgende:
Nog een update over mijn White lies interview voor de geïnteresseerden: ging erg goed!ik had een gesprek met de bassist en die was erg aardig en spraakzaam. Tijd ging alleen veel te snel helaas!
toppiejoppiequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef MaJo het volgende:
Nog een update over mijn White lies interview voor de geïnteresseerden: ging erg goed!ik had een gesprek met de bassist en die was erg aardig en spraakzaam. Tijd ging alleen veel te snel helaas!
Jimmy Alterquote:
Tof joh! En ja, bij zoiets lijkt de klok 3x zo snel te draaienquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef MaJo het volgende:
Je bent pas uniek als je het niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat als je gaat backpacken in Thailand je een unieke vakantie hebt gehad
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef minthy het volgende:
Ik ga nooit op vakantie, dat schijnt pas uniek te zijn!
Of nou ja, veel mensen vinden het zielig, stom en treurig, maar dat boeit me niet
joh, als jij je er goed bij voelt is dat prima toch! ik ben ook al jaren niet "echt" op vakantie geweest. weekendje met moeders nmaar Praag en een paar keer weekendje Center Parcs met ouders en broertje en broertjes geregistreerd partner.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef minthy het volgende:
Ik ga nooit op vakantie, dat schijnt pas uniek te zijn!
Of nou ja, veel mensen vinden het zielig, stom en treurig, maar dat boeit me niet
ik zit er juist mee dat ik niet ondernemend genoeg ben om alleen te gaan. en met zo'n jongerensinglesreis...nee....mij teveel actie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ook al jaren niet meer op vakantie geweest, dagjes uit niet meegeteld. Misschien dat ik in augustus ergens nog een paar dagen wegga ofzo. Ik heb toch niks of niemand die me tegenhoudt
Dat zou verdomme ook eens tijd worden zeg!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:37 schreef 3rdRock het volgende:
maa...met een beetje geluk ben ik binnenkort mijn huis kwijt en weet ik hoeveel spaargeld ik over hou. en wellicht ga ik dan sparen voor een vakantie
Ik heb een 5-daagse reis naar Berlijn op het oog. Het is een singlesreis, maar dat boeit me niks. Ik ga om de stad te zien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit er juist mee dat ik niet ondernemend genoeg ben om alleen te gaan. en met zo'n jongerensinglesreis...nee....mij teveel actie.
ik zoek eigenlijk een 50+vakantie, voor jongeren. beetje kasteeltjes bezoeken, museumpje kijken, stadswandeling. dat soort kneuterigheid
Dat lijkt me ook nog wel tof, een citytripquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb een 5-daagse reis naar Berlijn op het oog. Het is een singlesreis, maar dat boeit me niks. Ik ga om de stad te zien.
haha, wie weetquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moeten wij samen op vakantie Rock
ik wil eigenlijk wel zoiets: http://www.bolderman.nl/10-dagen-de-baltische-statenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb een 5-daagse reis naar Berlijn op het oog. Het is een singlesreis, maar dat boeit me niks. Ik ga om de stad te zien.
Ik ben veel te onrustig om ergens op een strand te gaan zitten/liggen. En Berlijn staat nog steeds op mijn 'te zien' lijstje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nog wel tof, een citytrip
Idem hier! Binnenkort ga ik wel heen, maar dan om lekker een stuk te sjouwen en een beetje uit te waaien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben veel te onrustig om ergens op een strand te gaan zitten/liggen. En Berlijn staat nog steeds op mijn 'te zien' lijstje.
Londen ben ik al een paar keer geweest, dus dat trekt me niet meer zo. Ik wil ook nog een keer naar Stockholm, dat lijkt me ook enorm tof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier! Binnenkort ga ik wel heen, maar dan om lekker een stuk te sjouwen en een beetje uit te waaien.
Londen lijkt me ook best tof
Sowieso de Scandinavische landen, daar zou ik best eens willen rontrekken en het noorderlicht zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Londen ben ik al een paar keer geweest, dus dat trekt me niet meer zo. Ik wil ook nog een keer naar Stockholm, dat lijkt me ook enorm tof.
Mijn ouders willen altijd alleen maar met elkaar op vakantie. Als ik een stedentripje wil doen met mijn moeder, o got dat kan niet. Dan moet ik maar een vriendin meeslepen...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn ouders willen nooit op vakantie, en mijn zusje ook nietEn mijn vrienden gaan allemaal met hun partner enzo.
[/foreveralone]
wie is ron?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso de Scandinavische landen, daar zou ik best eens willen rontrekken en het noorderlicht zien
partner zoeken!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn ouders willen nooit op vakantie, en mijn zusje ook nietEn mijn vrienden gaan allemaal met hun partner enzo.
[/foreveralone]
Op Schier kan je me zo een week neerplanten. Een paar jaar geleden een lang weekend geweest, op die rust heb ik nog lang kunnen terenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En de Waddeneilanden, maar dan buiten het hoogseizoen. Ik heb geen zin om alles in een polonaise daar te doen.
Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Gewoon lesbisch wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan
ik weet hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan
kan ik nietquote:
Dat kan altijd nogquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En anders is er altijd nog:
[ afbeelding ]
nja, ze liggen niet echt mooi op volgorde...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarna langs Ikea:
[ afbeelding ]
weinig leuker dan zo'n theemuts op m'n schoot terwijl ik een brakke film kijkquote:
Sorryquote:
Ik breek met je meequote:
Sorryquote:
Deel je het?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit bij m'n ouders in de tuin en de buurman draait me toch een partij fijne country
Ff achterhalen wat het is
Volgens mij was het gewoon Dolly parton, want jolene kwam ook opeens ertussendoorquote:
Shazam die shit!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon Dolly parton, want jolene kwam ook opeens ertussendoor
Lukte niet... Was te zachtquote:
Welke van de 2 en waar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag net jouw Usericon voorbijkomen op tv, ik dacht "hey dat is Mexicanobakker".
Strootgod bij Boulevardquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die voetballert.
RTL Boulevard.
Graag gedaan.
Strootman gaat er binnenkort toch wel uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die voetballert.
RTL Boulevard.
Graag gedaan.
Ze noemden het een 'warm onthaal' maar het leek of de Jihad op 'm werd afgeroepen door die lui.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman gaat er binnenkort toch wel uit
Ik zou er zo aan komen als wolfje nou eens opschiet met z'n potten kaas...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Met dit weer kun je kaasfonduen op de A12
Wolfje is met z'n potten kaas gekanteld op de A12 denk ik. Je moet met je toastjes naar hem toe ben ik bang.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou er zo aan komen als wolfje nou eens opschiet met z'n potten kaas...
Godsamme Rolf, gaat er dan niks goed?! Ik weet dat je vindt dat ik bezopen ver weg woon maar je kán ook overdrijven, djeez...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wolfje is met z'n potten kaas gekanteld op de A12 denk ik. Je moet met je toastjes naar hem toe ben ik bang.
Wolfje is dan ook een prutserquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme Rolf, gaat er dan niks goed?! Ik weet dat je vindt dat ik bezopen ver weg woon maar je kán ook overdrijven, djeez...
Ik pak m'n Tucjes, tot zo!
Absoluut, maar daar staat tegenover dat het stiekem een onwijs schatje isquote:
Jammer alleen dat er tijdens Jump iemand staat te jumpen op de internetkabel lijkt 't, want de webcam is weer eens een groot bufferfestijn...quote:
Timooooquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er tijdens Jump iemand staat te jumpen op de internetkabel lijkt 't, want de webcam is weer eens een groot bufferfestijn...
Heej!!quote:
Die wil ik nog een keertje zien, wat een bak herrie hebben die gastenquote:
Ik heb ze al een paar keer live gezien, toen hun 2e plaat net uit was.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Die wil ik nog een keertje zien, wat een bak herrie hebben die gasten
Hoi!quote:
Daar ben ik ook bij geweest, grandioze avond gehadquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ze al een paar keer live gezien, toen hun 2e plaat net uit was.
De Machine, wat een vette installatie.
Barkrukken? Of toch een ander soort?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bij geweest, grandioze avond gehad![]()
Op krukken, dat dan weer wel
Het andere soort, een paar weken daarvoor m'n kruisband verlorenquote:
Als het maar werkt toch?quote:
Ik heb ooit een bierviltje op m'n oor gezet en naar een meisje toegegaan met de volgende vraag:quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bierviltje op m'n oor gezet en naar een meisje toegegaan met de volgende vraag:
"Heb jij die gegooid?"
Wel nummer mee gescoord
Doe ik altijd bij iedereenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Deuren voor mij ophouden, werkt bij mij
Met jou 99% van de bevolking denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nooit door als er iemand interesse heeft
Precies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met jou 99% van de bevolking denk ik
Dat je denkt van "die persoon wil vast alleen maar aardig zijn dat'ie lacht of een praatje aangaat"
Precies dat!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh hij doet aardig tegen mij, hij vindt mij vast alleen maar aardig en wil vast niets meer. Dat denk ik altijd.
Dus je wil toch graag een vent?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
Tja en als je dan een vent tegenover je hebt die geen initiatief durft te nemen, dan zal er nooit wat gebeuren
Ik denk dat het eerder is dat ik onbewust de man wegstuur ofzo hoe open ik mezelf er ook voor open stel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
Tja en als je dan een vent tegenover je hebt die geen initiatief durft te nemen, dan zal er nooit wat gebeuren
Slaap lekker!quote:
Mijn nadeel is dat ik altijd aardig blijf, hoe vervelend de heren in kwestie ook zijn. Daarmee schijn ik ook een verkeerd signaal uit te zenden, vorig jaar tot 2x toe op 1 avond door 2 paar verschillende lippen aangevallen... En behendig ontwekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat ik onbewust de man wegstuur ofzo hoe open ik mezelf er ook voor open stel.
Ik stel voor dat de man gewoon in kwestie zegt waar het op staat ipv er zo omheen loopt te draaien.
Dat ze zo heel omslachtig vragen aan je gaan stellen. Leuk om dan altijd onschuldig mee te spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat ik onbewust de man wegstuur ofzo hoe open ik mezelf er ook voor open stel.
Ik stel voor dat de man gewoon in kwestie zegt waar het op staat ipv er zo omheen loopt te draaien.
Welterusten!quote:
Trouwen voor 1 dag tijdens Roze Woensdag oid.quote:
Blikjes, hè.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou er zo aan komen als wolfje nou eens opschiet met z'n potten kaas...
Nu wel, we zitten zeker 2u uit elkaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Maar t is al te laat voor kopkaasfondue zeker
Je boezem ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu wel, we zitten zeker 2u uit elkaar![]()
Als je weer in Zuidwolde zou zitten zou ik een andere kutsmoes verzinnen![]()
M'n bank hangt lekker
Joh, het begint met "fun"!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Bleg morgen weer eens een verplicht funtioneringsgesprek
Nauwelijks spannend, maar ik heb daar nooit zin in
Klopt, je kan er prima op hangen. Fles bier in het middenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je boezem ook
oh hoi postte ik dat hardop
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, je kan er prima op hangen. Fles bier in het midden
Het is doordeweeks, dan hangen ze er geweldig bij. Samen met m'n humeurquote:
Hee dat is toevallig, dan ga ik niet naar De Staat in Nijmegen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
ik ga naar De Staat op 18sept in nijmegen.
Hoi!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
ik ga naar De Staat op 18sept in nijmegen. een dag voor de albumrelease. beetje weird wel. dit is een extra concert omdat het de 19e zo snel was uitverkocht. voor mij gunstig want een dag later had ik niet gekund en nu wel
Hangen er kloten in die zaal dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
Jaloers. Als ze hier komen staan ze in zo'n ongelooflijke klotezaal dat ik daar mijn geld niet aan uit ga geven
Het zou zo maar kunnenquote:
In Zwolle komen ze in de IJsselhallen, nah...quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
Jaloers. Als ze hier komen staan ze in zo'n ongelooflijke klotezaal dat ik daar mijn geld niet aan uit ga geven
Misschien is het dan warm en laten ze de boel een beetje luchten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar dan zitten die knikkers goed opgeborgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |